اثرات مضر حذف صبحانه لاغر شدن و کاهش وزن با حذف صبحانه یک ایده اشتباه میباشد.


اثرات مضر حذف صبحانه

صبحانه مهم ترین وعده غذایی در روز است. شما در حال شکستن روزه ای هستید که بدنتان در طول شب انجام داده و با مواد مغذی ضروری برای شروع روز به آن انرژی می دهید. در حالی که برخی صبح ها از صبحانه مقوی لذت می برند، برخی ممکن است به دلیل دیر بیدار شدن یا نداشتن زمانی برای عجله سر کار، یا کاهش وزن و لاغر شدن، صبحانه خود را حذف کنند. در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی به بررسی اثرات مضر حذف صبحانه می پردازیم و اینکه چرا بیشتر از اینکه مفید باشد ضرر دارد. برای دانستن بیشتر به خواندن این مطلب ادامه دهید.

کرم لاغر کننده بدن هات چیلی توصیه سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی میباشد.

ژل لاغری فوری، کاهش سایز و سفت کننده بدن هات چیلی

ژل لاغری هات چیلی

کرم لاغری هات چیلی، محصول کشور تایوان بوده و و با داشتن ترکیباتی کاملا گیاهی و قوی از جمله ال کارنتین، کافئین و کاتچین شروع به چربیسوزی موضعی میکند.

ژل لاغری هات چیلی، بدون ایجاد حساسیت از طریق منافذ باز پوست به عمق چربیها نفوذ کرده و در نتیجه منجر به چربیسوزی موضعی میشود.

جلوگیری از افتادگی بافت پس از کاهش وزن با ژل لاغر کننده هات چیلی

کرم لاغری موضعی هات چیلی، با داشتن ترکیباتی چون اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین از افتادگی پوست پس از کاهش وزن موضعی، پیشگیری کرده و در نتیجه به اندام شما پس از کاهش وزن فرم زیبایی میدهد.

رفع سلولیت با ژل لاغری هات چیلی

ژل لاغری موضعی بدن هات چیلی با داشتن ترکیباتی که به آن اشاره شد چون کافئین، کاتچین و الکارنتین، چربیهای موضعی را از بین برده و از این نظر کرم ضد سلولیت بوده و برای درمان سلولیت های بدن قابل استفاده میباشد.

اثرات مضر حذف صبحانه

کاهش وزن و لاغر شدن، اثرات مضر حذف صبحانه
لاغر شدن با حذف صبحانه؟

این مقاله در مورد برخی از اثرات حذف صبحانه صحبت می کند.

۱٫ برای قلب شما بد است

بر اساس مطالعه ای که در JAMA منتشر شده است، مردانی که صبحانه نمی خورند، در مقایسه با افرادی که صبحانه می خورند، حدود ۲۷ درصد بیشتر احتمال دارد که دچار حمله قلبی شوند. دکتر لیا کیهیل، که این تحقیق را رهبری کرد، می گوید که میزان خطر چندان نگران کننده نیست. اما او همچنین از این واقعیت حمایت می کند که افراط با خوردن یک صبحانه سالم در واقع می توانند خطر حمله قلبی را کاهش دهند.

افرادی که از خوردن صبحانه اجتناب می کنند نیز به نوبه خود مستعد ابتلا به فشار خون بالا هستند که منجر به گرفتگی عروق می شود. از سوی دیگر، این آنها را در معرض افزایش خطر ابتلا به بیماری های مزمن قلبی عروقی، از جمله سکته مغزی قرار می دهد.

۲٫ خطر ابتلا به دیابت نوع ۲

دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه هاروارد مطالعه ای را انجام داد که هدف آن یافتن ارتباط بین عادات غذایی و سلامتی بود. 46289 زن در تحقیقی که حدود شش سال انجام شد شرکت کردند. نتایج مطالعه شگفت انگیز بود. بر اساس نتایج، زنانی که عادت به پرهیز از صبحانه داشتند، نسبت به زنانی که صبحانه روزانه خود را می‌نوشیدند، در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به دیابت نوع ۲ قرار داشتند.

نخوردن صبحانه ممکن است بر ژن های دخیل در ساعت شبانه روزی و متابولیسم تأثیر بگذارد و منجر به افزایش قند پس از غذا شود. با این حال، تحقیقات با کیفیت در این زمینه ضروری است.

۳٫ نخوردن صبحانه ممکن است باعث افزایش وزن شود

اگر رژیم لاغری دارید و عادت به حذف صبحانه دارید، همین حالا به آن فکر کنید. با توجه به مطالعات انجام شده در مورد اثرات منفی نخوردن صبحانه، افرادی که وعده غذایی صبحگاهی را از دست می دهند، شانس بیشتری برای افزایش وزن دارند ، کاملا بر خلاف هدف شما برای کاهش وزن و لاغر شدن. 

اثرات مضر حذف صبحانه

کسانی که صبحانه را حذف می کنند، در طول ناهار و شام، کالری، چربی اشباع شده و قندهای ساده بیشتری مصرف می کنند.

نخوردن صبحانه میل به غذاهای شیرین و چرب را افزایش می دهد. به علاوه، از آنجایی که گرسنگی شما کاملاً شدید خواهد بود، در نهایت هر چیزی را که در طول روز به آن برخورد می کنید، را میخورید. هر چه میزان گرسنگی شما بالاتر باشد، مقدار غذای دریافتی بیشتر خواهد بود. و این مقدار در مواقعی از کالری دریافتی روزانه شما فراتر می رود. 

انجام مداوم حذف صبحانه در نهایت منجر به افزایش وزن و نه کاهش وزن می شود.

افرادی که از روزه متناوب برای کاهش وزن و لاغر شدن یا مزایای دیگر پیروی می کنند، ممکن است شام را حذف کنند تا روز بعد صبحانه کاملتری بخورند.

۴٫ تاثیر منفی بر خلق و خو و سطوح انرژی

طبق مطالعه ای که در سال ۱۹۹۹ در مجله ای به نام رفتار فیزیولوژیکی منتشر شد، پرهیز از صبحانه می تواند تأثیرات منفی بر انرژی و خلق و خوی داشته باشد. 

تیم تحقیقاتی بریتانیایی بر روی ۱۴۴ فرد سالم که یک شبه روزه گرفته بودند، مطالعه ای انجام دادند. این گروه به سه دسته تقسیم شد. به یک گروه صبحانه سالم و متوسط، به گروه دوم فقط قهوه و به گروه سوم صبحانه داده نشد. سپس گروه ها به مدت چند ساعت تحت نظر قرار گرفتند. طبق این مطالعه، گروهی که صبحانه نمی‌خوردند ضعیف‌ترین مهارت‌های حافظه و بالاترین میزان خستگی را نشان دادند. بین دو گروه دیگر تفاوت معناداری وجود نداشت.

پرهیز از صبحانه می تواند سطح انرژی شما را کاهش دهد و بر حافظه شما تأثیر منفی بگذارد.

۵٫ خطر ابتلا به سرطان

نخوردن صبحانه باعث می شود در طول روز در خوردن غذا زیاده روی کنید. این به نوبه خود راه را برای افزایش شیوع چاقی هموار می کند.طبق تحقیقاتی که توسط Cancer Research UK انجام شد، مشخص شد که فردی که دارای اضافه وزن یا چاق است در معرض افزایش خطر ابتلا به سرطان است.

۶٫ برعملکرد شناختی تأثیر می گذارد

گنجاندن صبحانه در رژیم غذایی روزانه به شما عملکرد شناختی بهتری می دهد. مطالعه ای بر روی گروهی از نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ ساله در دو کارآزمایی انجام شد. در یکی از آزمایش‌ها، به گروه اجازه داده شد صبحانه بخورند و در آزمایش دوم، از گروه خواسته شد از وعده غذایی صبح خودداری کنند. نتایج جالب بود. این گروه، هنگامی که رژیم صبحانه داشتند، دقت بهتری را در آزمایش جستجوی بصری نشان دادند، در حالی که کمبود صبحانه مانع از نتایج شد.

یافته ها: گنجاندن صبحانه عملکرد شناختی را تقویت می کند، در حالی که این مطالعه بر روی نوجوانان انجام شد، به راحتی می توان آن را به بزرگسالان نیز تعمیم داد.

۷٫ می تواند باعث میگرن شود

کاهش وزن و لاغر شدن، اثرات مضر حذف صبحانه
اثرات مضر حذف صبحانه

هیپوگلیسمی اصطلاح پزشکی است که برای نشان دادن سطح پایین قند خون استفاده می شود . حذف وعده های غذایی باعث کاهش شدید سطح قند می شود و به نوبه خود باعث ترشح هورمون هایی می شود که می توانند سطوح پایین گلوکز را جبران کنند. از سوی دیگر، سطح فشار خون را افزایش می دهد و باعث میگرن و سردرد می شود.

این میزان با حذف صبحانه بیشتر است، زیرا اولین وعده غذایی در روز پس از نزدیک به ۱۲ ساعت ناشتا بودن است. بنابراین، اگر می‌خواهید این سردردها را از بین ببرید، حتماً صبحانه خود را بخورید.

۸٫ باعث ریزش مو می شود

یکی از عوارض جانبی مهم حذف نتایج صبحانه ریزش مو است . بله، یک وعده غذایی که حاوی سطوح کم پروتئین خطرناکی است می تواند بر سطوح کراتین تأثیر بگذارد، از رشد مو جلوگیری کرده و باعث ریزش مو شود. صبحانه غذای اصلی هر روز است و نقش مهمی در رشد فولیکول های مو دارد. بنابراین، اگر می خواهید از موهای شاداب و قوی با ریزش موی صفر لذت ببرید، باید روزانه یک صبحانه غنی از پروتئین بخورید.

۹٫ می تواند متابولیسم شما را تحت تاثیر قرار دهد

آیا در صورت عدم وجود سوخت، خودروی شما هرگز روشن می شود؟ نه، درسته؟

 به طور مشابه، شما به صبحانه نیاز دارید تا متابولیسم خود را شروع کنید. این اولین وعده غذایی در روز است که بدن خود را با آن تغذیه می کنید، پس از حدود ۱۲ ساعت استراحت. 

بر اساس مطالعات مختلفی که در مورد اهمیت صبحانه انجام شده است، افرادی که این وعده غذایی را می خورند، سطح متابولیسم بالاتری دارند. بنابراین لاغر شدن با حذف صبحانه یک ایده اشتباه است.

کاهش و افزایش وزن، یکی از دلایل افتادگی سینه، شل شدن سینه و کوچک شدن سینه ها است، توصیه سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی استفاده از
کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا میباشد.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

کرم حجم دهنده سینه میبلین

کرم حجم دهنده سینه و باسن، دارای فرمولاسیونی کاملا منحصر به فرد و ارگانیک با ترکیبات کاملاً گیاهی حاوی روغن سویا ، ویتامین A و ویتامین E، کلاژن و الاستین میباشد.

این کرم سفت کننده، فرم دهنده و افزایش سایز سینه و باسن میبلین غنی شده با ترکیبات فوق العاده موثر برای بافت آسیب دیده سینه می باشد.

این ترکیبات پروتئینی جذب بافت های آسیب دیده سینه شده و نهایتا قسمت های تحلیل رفته این موضع را بازسازی می کند.

ترکیبات الاستین و کلاژن موجود در کرم حجم دهنده میبلین باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن می شود.

کرم حجم دهنده سینه میبلین ، با ترکیباتی منحصر به فرد و کاملا ارگانیک روی بافت آدیپوز سینه تأثیر گذاشته و باعث افزایش حجم سینه می شود .

کرم حجم دهنده میبلین آمریکا، یکی از محصولات معتبر در سراسر جهان میباشد که تأییدیه بهداشت جهانی FDA بر روی محصول به صورت برجسته درج شده است .

مضرترین اثرات حذف صبحانه

صبحانه به عنوان مهمترین وعده غذایی در روز در نظر گرفته می شود. با این حال، بسیاری آن را جدی نمی گیرند و مطالعات نشان می دهد که اثرات حذف صبحانه می تواند جدی باشد. به عنوان مثال، افرادی که صبحانه را حذف می کنند، در معرض خطر بیشتری برای حمله قلبی، دیابت نوع ۲، افزایش وزن، سرطان، کاهش قدرت شناختی، میگرن، ریزش مو و مشکلات متابولیک قرار دارند. همچنین ممکن است منجر به سطوح پایین انرژی و تغییرات خلقی شود که ممکن است بر فعالیت‌های شما در بقیه روز تأثیر بگذارد. بنابراین، صبحانه‌ای بخورید که تا حد امکان غنی از مواد مغذی باشد تا بدنتان را تامین کند و فعال بمانید.

این فکر که لاغر شدن و کاهش وزن با حذف صبحانه، اشتباه است.

پاسخ به سوالات متداول

آیا نخوردن صبحانه باعث آسیب مغزی می شود؟

بله. نادیده گرفتن یا مصرف صبحانه با کیفیت پایین ممکن است بر عملکرد شناختی تأثیر منفی بگذارد و در نتیجه واکنش آهسته ایجاد شود. همچنین ممکن است منجر به آسیب مغزی شود. با این حال، داده های محدودی برای اثبات این ادعا در دسترس است.

آیا واقعاً به صبحانه نیاز دارم؟

بله. صبحانه مهم ترین وعده غذایی روز است. می تواند به افزایش متابولیسم شما کمک کند. همچنین شما را متمرکزتر و هوشیارتر نگه می دارد.

منبع: stylecraze.com



Source link