مادر لهستانی 7 فرزند با موفقیت پنج قلو به دنیا آورد


مادر لهستانی 7 فرزند با موفقیت پنج قلو به دنیا آورد

تصویر جزوه ای که سه شنبه 14 فوریه 2023 در دسترس قرار گرفت، یکی از پنج قلوها را نشان می دهد که روز یکشنبه در بیمارستان دانشگاه کراکوف، لهستان به دنیا آمد. اعتبار: کارولینا فوک/آرشیو، بیمارستان دانشگاه، کراکوف/www.su.krakow.pl از طریق AP

مقامات بیمارستانی در جنوب لهستان روز سه‌شنبه اعلام کردند که یک مادر لهستانی با موفقیت پنج قلوهای نارس به دنیا آورده است.

این دو پسر و سه دختر روز یکشنبه در هفته بیست و هشتم بارداری در بیمارستان دانشگاه کراکوف از طریق سزارین به دنیا آمدند.

با وزنی بین 710 تا 1400 گرم (25 تا 49 اونس)، همه آنها در انکوباتور قرار گرفتند و به آنها پشتیبانی تنفسی داده شد، اما پزشکان گفتند که همه آنها با توجه به زایمان زودرس خود خوب هستند.

مادر این پنج قلو، دومینیکا کلارک، 37 ساله، روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری در کراکوف گفت که احساس “خیلی بهتر از آنچه انتظار داشتم” دارد.

کلارک گفت: «اگر سیستم، رویکرد آرام و نگرش مثبتی دارید، می‌توانید با چنین دسته بزرگی از کودکان زندگی واقعاً خوبی داشته باشید.

کلارک و سایر فرزندان شوهر بریتانیایی اش بین 10 ماه تا 12 سال سن دارند و شامل دو جفت دوقلو هستند.

© 2023 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان بدون اجازه منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

نقل قول: مادر لهستانی 7 فرزند با موفقیت پنج قلو به دنیا آورد (2023، 14 فوریه) بازیابی شده در 14 فوریه 2023 از https://medicalxpress.com/news/2023-02-mother-successfully-birth-quintuplets.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.