مطالعه نشان داد که قطع کردن شکر و گوشت های فرآوری شده به افراد کمک می کند عمر طولانی تری داشته باشند


غذا

اعتبار: دامنه عمومی Pixabay/CC0

سال ها پیش، چر بی سن و سال، تبلیغی برای باشگاه ورزشی ساخت. در آنجا او بسیار خوش اندام و جذاب به نظر می رسید و گفت: “اگر در یک بطری می آمد، همه اینگونه به نظر می رسیدند.”

او عضویت در باشگاه را تبلیغ می کرد، اما پیام این بود که تناسب اندام داشته باشید، باید بدن خود را کار کنید. یعنی تغییر فیزیکی واقعی نیاز به کار دارد. در مورد سلامتی و طول عمر هم همینطور.

همیشه شرکت هایی وجود داشته اند که مکمل ها را برای سلامتی بهتر می فروشند. آنها محصولات خود را با ذکر تمام مواد طبیعی و اینکه از غذاها و گیاهان واقعی تهیه شده اند به بازار عرضه می کنند.

اما نکته اصلی این است که شما همچنان باید غذاهای خوشمزه و مغذی را برای سلامتی و طول عمر بهینه بخورید. این یک بار دیگر در تحقیقی که در این ماه منتشر شد، تأیید شده است غذای طبیعت.

داده ها و تجزیه و تحلیل برای این مطالعه از انگلستان است. محققان می خواستند کمیت کنند که چگونه تغییرات در مصرف غذا باعث افزایش امید به زندگی برای گروه های سنی مختلف می شود.

آنها فرض می کنند که پیروی از راهنمای Eatwell، نسخه بریتانیا از دستورالعمل های رژیم غذایی ما، منجر به افزایش امید به زندگی در مراحل مختلف زندگی می شود. در واقع، آنها آن را الگوهای غذایی مرتبط با طول عمر می نامند.

آنها ابزاری را برای تخمین تغییرات امید به زندگی با تغییر در انتخاب غذا ایجاد کردند. نتایج آنها این بود که افراد 40 ساله با پیروی متوسط ​​از الگوی غذایی مرتبط با طول عمر می توانند با بهبود رژیم غذایی سه سال به امید به زندگی اضافه کنند. افرادی که ناسالم ترین الگوهای غذایی را دارند، با تغییر در الگوی غذایی مرتبط با طول عمر، می توانند 10 سال اضافه وزن داشته باشند.

برای مردان و زنان 70 ساله، تغییر رژیم غذایی ناسالم به رژیم غذایی طولانی مدت می تواند حدود 3 تا 4 سال به طول عمر اضافه کند. پیام اینجا این است که هرگز دیر نیست.

می دانید که در آینده چه اتفاقی می افتد: مصرف کمتر نوشیدنی های شیرین شده با شکر و گوشت های فرآوری شده و خوردن بیشتر غلات کامل و آجیل تخمین زده می شود که منجر به بزرگترین پیشرفت در امید به زندگی شود.

اطلاعات بیشتر:
Lars T. Fadnes و همکاران، امید به زندگی می تواند تا 10 سال پس از تغییر مداوم به سمت رژیم های غذایی سالم در بریتانیا افزایش یابد. غذای طبیعت (2023). DOI: 10.1038/s43016-023-00868-w

©2023 Miami Herald.
توزیع شده توسط Tribune Content Agency، LLC.

نقل قول: مطالعه نشان داد که قطع کردن شکر و گوشت‌های فرآوری شده به افراد کمک می‌کند عمر طولانی‌تری داشته باشند (2023، 3 دسامبر) در 3 دسامبر 2023 از https://medicalxpress.com/news/2023-12-sugar-meats-people-longer.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.