مطالعه نشان می‌دهد که آموزش و حمایت از همتایان، مصرف الکل توسط اعضای گارد ملی را به نصف کاهش داده است


زیاده روی در نوشیدن

اعتبار: دامنه عمومی Pixabay/CC0

یک مطالعه جدید نویدبخش کاهش مصرف مشروبات الکلی در میان اعضای گارد ملی ارتش در دراز مدت است که به طور بالقوه سلامت و آمادگی آنها را برای خدمت بهبود می بخشد.

بر اساس یافته‌های جدید یک تیم دانشگاه میشیگان که در مجله منتشر شده است، تعداد روزهایی که اعضای گارد در هر ماه گفته‌اند مشروب‌نوشیده‌اند تا نصف کاهش یافته است. اعتیاد.

این کاهش در طول یک سال در میان اعضای گارد اتفاق افتاد که چندین جلسه آموزش آنلاین مختصر را که برای اعضای ارتش طراحی شده بود، و در میان افرادی که یک جلسه آموزش آنلاین اولیه را انجام دادند و پس از آن هر چند ماه یک بار تماس‌های تلفنی حمایتی با همسالان کهنه‌کار آموزش دیده برای صحبت انجام دادند، اتفاق افتاد. در مورد مصرف الکل

علاوه بر مصرف زیاد الکل کمتر، این مطالعه همچنین نشان داد که هر دو رویکرد منجر به نمرات پایین‌تری در مقیاسی می‌شوند که عادات خطرناک نوشیدن را اندازه‌گیری می‌کند. کسانی که در طول سال تماس های تلفنی همتا را دریافت کردند، امتیازی را نیز کاهش دادند که تأثیرات مربوط به الکل را بر زندگی آنها اندازه گیری می کند. کسانی که به طور تصادفی برای دریافت هیچ حمایتی فراتر از یک جزوه تعیین شدند، تا پایان سال هیچ کاهشی در هیچ یک از اقدامات مشاهده نکردند.

فردریک بلو، دکتری، نویسنده اصلی این مطالعه و می گوید: «این اولین مطالعه در نوع خود است که اثربخشی یک مداخله سلامت الکترونیکی نسبتاً ارزان را برای استفاده خطرناک الکل در بخشی از ذخایر ارتش کشورمان نشان می دهد. مدیر مرکز اعتیاد دانشگاه میشیگان. با توجه به اینکه نوشیدن مخاطره آمیز سلامت و آمادگی کسانی را که در خدمت هستند تهدید می کند، امیدواریم این رویکرد بتواند در سایر واحدهای گارد ملی و فراتر از آن مفید باشد.»

تمرکز بر کسانی که بیشتر در معرض خطر هستند

کارآزمایی تصادفی‌سازی و کنترل‌شده، به نام Mission Strong، حاصل کار قبلی بود که نشان‌دهنده قدرت آموزش متناسب و حمایت همتایان در کاهش خطر نوشیدن الکل در میان جانبازانی بود که در مراکز پزشکی امور کهنه‌سربازان مراقبت می‌شوند.

تیم UM همچنین یک نظرسنجی قبلی انجام داده بود که نشان می‌داد نزدیک به یک سوم از اعضای گارد ملی ارتش میشیگان که به عنوان بخشی از خدمات خود مستقر شده بودند، نشانه‌هایی از نوشیدن خطرناک مشروب را نشان دادند. تحقیقات دیگر نشان داده است که اعضای گارد ملی که مستقر شده‌اند، نسبت به اعضای وظیفه‌ی فعال سایر شاخه‌های ارتش که مستقر شده‌اند، میزان مصرف مشروبات الکلی پرخطر بیشتری دارند.

مطالعه Mission Strong شامل اعضای 41 واحد گارد میشیگان بود که در مورد مصرف الکل خود در یکی از تعطیلات آخر هفته تمرین ماهانه خود نظرسنجی کردند. از 2746 مورد غربال شده، 832 نفر (30%) به اندازه کافی امتیاز بالایی کسب کردند که مصرف خطرناک الکل در نظر گرفته شود.

“ما از همکاری و تعامل مداوم توسط گارد ملی ارتش میشیگان که برای بهبود سلامت و آمادگی اعضای خود تلاش می کند و انجام مطالعه ای را برای ما ممکن ساخته است که می تواند به بسیاری از واحدهای گارد دیگر در سراسر کشور کمک کند بسیار سپاسگزاریم.” نویسنده ارشد لارا کوفلین، دکترا، روانشناس اعتیاد و محقق در UM و عضو مرکز اعتیاد که همچنین بیماران را در خدمات درمان اعتیاد UM می بیند، می گوید.

739 نفر از اعضای گارد که پذیرفتند به طور تصادفی در یکی از سه گروه قرار گیرند، میانگین سنی 28 سال داشتند و 16 درصد آنها زن بودند. در حالی که اکثریت آنها سفیدپوست بودند و از نژاد اسپانیایی تبار نبودند، 12٪ اسپانیایی و 10٪ سیاه پوست بودند. فقط بیش از 10٪ حشیش را با وجود این واقعیت که برخلاف سیاست گارد ملی است و در زمان مطالعه در میشیگان قانونی نبود، استفاده کردند.

در نظرسنجی‌های سلامت روان، 10 درصد گزارش کردند که افکار خودکشی داشتند، 19 درصد افسردگی متوسط ​​تا شدید داشتند و تقریباً 5 درصد نمره کافی برای تشخیص اختلال استرس پس از سانحه داشتند.

این مطالعه بر روی اعضای گارد ملی به دلیل ماهیت منحصر به فرد خدمت آنها به عنوان سرباز شهروند متمرکز بود که در جامعه زندگی می کنند و بیشتر اوقات کار می کنند یا درس می خوانند اما به طور منظم تمرین می کنند و در دسترس هستند تا برای خدمت به ایالت یا کشور فراخوانده شوند.

در میان افرادی که در این مطالعه شرکت کردند، 84 درصد به طور تمام وقت یا پاره وقت مشغول به کار بودند و 49 درصد تا کنون به عنوان بخشی از خدمات نگهبانی خود مستقر شده بودند. فقط بیش از نیمی از آنها دارای درجه سربازی سربازی یا سرجوخه بودند، و اکثر بقیه دارای درجات بالاتری بودند. 6 درصد افسر بودند.

تا پایان یک سال، 550 نفر از آنها هر سه نظرسنجی پیگیری را تکمیل کردند، از جمله 142 نفر که در سه تماس تلفنی از همتایان شرکت کرده بودند، 120 نفر که سه جلسه پیگیری مبتنی بر وب را تکمیل کردند، و بقیه که فقط جزوه اطلاعاتی را در آخر هفته تمرین دریافت کرد و سه بررسی بعدی را تکمیل کرد. همه برای جبران وقتشان مقدار کمی پول برای شرکت دریافت کردند.

افراط در نوشیدن به عنوان شش یا بیشتر نوشیدنی در یک نشست توسط مردان و چهار یا بیشتر توسط زنان تعریف شد. سطح کلی مصرف خطرناک الکل آنها با استفاده از مقیاس AUDIT اندازه گیری شد و پیامدهای عادات نوشیدن آنها در زندگی آنها – از روابط و امور مالی گرفته تا ریسک پذیری و تصادفات – با استفاده از نظرسنجی SIP اندازه گیری شد.

نتایج مطالعه

در شروع مطالعه، شرکت کنندگان گزارش دادند که چهار تا پنج روز در ماه زیاده روی می کردند. در پایان، افراد در گروه حمایت از همتایان به طور متوسط ​​از 5.2 روز به 2.6 روز رسیده بودند، در حالی که افراد در گروه آموزش آنلاین به طور متوسط ​​از 4.2 روز به 2.8 روز رسیده بودند. آنهایی که در گروه سوم قرار داشتند تا پایان دوره مطالعه همچنان 4 روز در ماه پرنوشی می کردند.

در مقیاس AUDIT نوشیدنی پرخطر، افرادی که تماس های همتا را دریافت کردند به طور متوسط ​​در طول سال 3.6 امتیاز کاهش داشتند، در حالی که افرادی که تماس های فقط آنلاین دریافت کردند تقریباً سه امتیاز کاهش داشتند – هر دو به طور قابل توجهی بیشتر از افت دو امتیازی در میان افرادی که فقط جزوه و بررسی های بعدی دریافت کرده اند. در شروع مطالعه، میانگین نمره برای هر سه گروه بالای 9 بود که نشان دهنده نوشیدن خطرناک است. در پایان، میانگین امتیاز دو گروهی که آموزش آنلاین سفارشی دریافت کردند، به زیر آستانه خطرناک کاهش یافت، در حالی که گروهی که آموزش آنلاین دریافت نکردند، هنوز در سطوح خطرناک بود.

در مقیاس SIP از تأثیرات الکل بر زندگی افراد، کسانی که تماس های همتا را دریافت کردند، تنها کسانی بودند که از شروع مطالعه تا پایان آن تغییر قابل توجهی داشتند.

علاوه بر کوفلین که استادیار روانپزشکی است و بلاو که استاد روانپزشکی در دانشکده پزشکی UM است، نویسندگان این مطالعه مورین والتون، دکترا، مارک ایلگن، دکترا، و کریستن هستند. بری، دکتری. مرکز ترک اعتیاد و گروه روانپزشکی؛ هدر والترز از سیستم مراقبت بهداشتی VA Ann Arbor; لین ماسی از مرکز پیشگیری از آسیب UM؛ روزلیندا ایگناسیو آماردان از دانشکده بهداشت عمومی UM؛ و ریچارد مک کورمیک، دکتری، از دانشگاه کیس وسترن رزرو.

اطلاعات بیشتر:
فردریک سی بلو و همکاران، مداخلات همتا و مبتنی بر وب برای مشروبات الکلی پرخطر در میان اعضای گارد ملی ایالات متحده: کارآزمایی تصادفی شده کنترل شده ماموریت قوی، اعتیاد (2023). DOI: 10.1111/add.16172

جزئیات در مورد مطالعه Mission Strong از طریق فهرست آن در Clinicaltrials.gov در دسترس است (NCT02181283)

ارائه شده توسط دانشگاه میشیگان

نقل قول: مطالعه نشان می‌دهد که آموزش و پشتیبانی همتایان پرخوری اعضای گارد ملی را به نصف کاهش داده است (۲۰۲۳، ۱۲ آوریل) در ۱۲ آوریل ۲۰۲۳ از https://medicalxpress.com/news/2023-04-peer-binge-drinking-national بازیابی شده است. -members.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.