موج گرمای تابستان 2022 باعث لغو جراحی اجباری در یک پنجم بیمارستان‌های بریتانیا شد.


عمل جراحی

اعتبار: Unsplash/CC0 دامنه عمومی

یک مطالعه جدید نشان می دهد که موج گرمای تابستان 2022 منجر به این شد که یک پنجم از بیمارستان های بریتانیا مجبور به لغو عملیات در طول سه روزی که دمای هوا افزایش یافت، شد.

گروه مشارکتی GreenSurg به رهبری محققان دانشگاه بیرمنگام، یافته های خود را در نامه ای به مجله جراحی بریتانیا.

اگر دماهای بالا ادامه می یافت، یک سوم دیگر بیمارستان ها مجبور می شدند عمل جراحی را لغو کنند، زیرا ساختمان های NHS برای مقاومت در برابر دمای بسیار بالا ساخته نشده اند.

این تیم جراحان، متخصصان بیهوشی و پزشکان مراقبت های ویژه را که در طول موج گرمای 16 تا 19 ژوئیه 2022 کار می کردند، بررسی کردند.

آنها 271 پاسخ را از 140 بیمارستان بریتانیا دریافت کردند که از هر پنج پاسخ دهنده یک نفر (18.5٪) گزارش دادند که موج گرما منجر به لغو جراحی انتخابی شده است. یک سوم دیگر (35.1٪) پیش بینی کردند که در صورت ادامه موج گرما، لغو احتمالی ممکن بود.

عوامل موثر در لغو مربوط به موج گرما شامل کمبود کارکنان (35.8٪ از پاسخ دهندگان)، محیط های ناامن سالن عمل (30.3٪)، و کمبود تخت (22.1٪) بود.

خدمات جراحی برای امواج گرمایی با دمای محیط غیرقابل کنترل در 41.0 درصد از سالن‌های عمل آماده نبود. اکثر بیمارستان هایی که پاسخ دادند (85%) فاقد برنامه های “فشار تابستانی” برای حفظ ایمنی و ظرفیت جراحی انتخابی بودند. بیش از یک سوم از پاسخ دهندگان (35.4٪) گزارش دادند که برای حفظ فعالیت های معمول جراحی در طول موج گرما سازگاری هایی انجام داده اند.

یکی از نویسندگان جیمز گلسبی، پژوهشگر دکترای NIHR در جراحی جهانی در دانشگاه بیرمنگام، اظهار داشت: “حتی امواج گرمای کوتاه ممکن است منجر به اختلال گسترده در خدمات جراحی در بریتانیا شود. احتمال رویدادهای شدید آب و هوایی در حال افزایش است – ما می توانیم خودمان را پیدا کنیم. در شرایط استرس “زمستانی” و “تابستانی” در چند سال آینده.

«از آنجایی که بیمارستان‌ها با مشکلات جراحی پس از کووید (COVID) مقابله می‌کنند، باید در نظر بگیرند که چگونه از اختلالات بیشتر مرتبط با تغییرات آب و هوایی در ارائه خدمات جراحی محافظت کنند. این باید در تهیه برنامه‌های «فشار تابستانی» برای بهبود انعطاف‌پذیری جراحی انتخابی گنجانده شود. خدمات.”

محققان دریافتند که بیمارستان ها در طول موج گرما چندین استراتژی را برای کاهش تاثیر افزایش دما بر بیماران جراحی اتخاذ کردند. این موارد شامل ترخیص تاخیری بیماران پرخطر، تغییر تیم‌های جراحی، انتخاب بیماران کم‌خطر برای انجام جراحی و محدود کردن فعالیت جراحی به موارد روزانه بود.

برخی از بیمارستان‌ها نیز مرخصی‌های طولانی‌تری برای کارکنان ایجاد کردند، به بیماران بستری مایعات اضافی دادند و صبح‌ها که دما پایین‌تر بود، جراحی‌ها را زودتر شروع کردند.

ارائه شده توسط دانشگاه بیرمنگام

نقل قول: موج گرمای تابستان 2022 لغو جراحی اجباری در یک پنجم بیمارستان های بریتانیا (2023، 22 مارس) در 22 مارس 2023 از https://medicalxpress.com/news/2023-03-heatwave-summer-surgery-cancellations-one- بازیابی شده است. پنجم.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.