نظرسنجی نشان می دهد که اکثر رای دهندگان در هارتلند آمریکا قصد ندارند جدیدترین واکسن کووید را دریافت کنند


اکثر رای دهندگان در هارتلند آمریکا قصد ندارند جدیدترین واکسن کووید را دریافت کنند

اعتبار: دانشگاه شهر نیویورک

اکثر رأی دهندگان (57 درصد) در 22 ایالت در هارتلند آمریکا می گویند که امسال واکسن جدید کووید-19 را دریافت نخواهند کرد. این یافته از 12 ایالت سنتی غرب میانه و 10 ایالت اطراف آن به طور قابل توجهی بالاتر از میانگین ملی 51٪ در نظرسنجی های ایالتی و ملی بود که پاییز امسال توسط کالج امرسون انجام شد.

مطالعه جدید، به سفارش شرکای نظرسنجی سلامت طولانی‌مدت Emerson Polling در مدرسه تحصیلات تکمیلی بهداشت عمومی و سیاست سلامت CUNY (CUNY SPH) به نشانه راه‌اندازی شورای تازه‌تأسیس برای ارتباطات با کیفیت سلامت، که توسط O. “مرکز نیل برای حقوق ملی و جهانی بهداشت در مرکز حقوقی دانشگاه جورج تاون و مجله ارتباطات سلامت، که در CUNY SPH قرار دارد.

دکتر اسکات سی. راتزان، یکی از بنیانگذاران، گفت: “ما دریافتیم که رای دهندگان آمریکایی در مورد دریافت واکسن جدید کووید-19 بین 51٪ تا 49٪ تقسیم شدند، اما احتمال قبولی در هارتلند کشور ما به 43٪ کاهش یافت.” شورای جدید و مدرس برجسته در زمینه ارتباطات سلامت و تغییرات اجتماعی در CUNY SPH.

او افزود: «پاسخ‌دهندگان در مینه‌سوتا، کلرادو، آیووا و ایلینویز با درک ملی در مورد تقویت‌کننده‌های COVID-19 همسو هستند. رأی‌دهندگان در آنجا به طور مساوی در مورد اینکه آیا آنها را دریافت خواهند کرد یا خیر، تقسیم می‌شوند، اما ساکنان سایر نقاط هارتلند کمتر حمایت می‌کنند. و نگرش آن‌ها نسبت به واکسن از نزدیک با نحوه ارزیابی کیفیت اطلاعات بهداشتی دولتی که دریافت می‌کنند، ردیابی می‌کند.”

به گفته دکتر کنت اچ. رابین، محقق ارشد CUNY SPH و هماهنگ کننده شورای جدید، “بیش از یک سوم رای دهندگان (37٪) از ایالت های هارتلند آیداهو و وایومینگ کیفیت اطلاعات بهداشتی دولتی را ضعیف اعلام کردند. رتبه بندی، به ترتیب در ویرجینیای غربی (32٪)، آرکانزاس (31٪)، میسوری (30٪) و میشیگان (30٪) قرار دارند.

رابین ادامه داد: “در حالی که تقریباً سه رای دهنده هارتلند از هر پنج نفر (57٪) می گویند بعید است که نسخه جدید واکسن کووید-19 را دریافت کنند، نرخ رد 74٪ در وایومینگ و 68٪ در آیداهو بسیار شگفت انگیز است. “این یافته‌ها باید زنگ خطری برای ارتباطات سلامت باشد، زیرا ما دیگر نمی‌توانیم به دستورات تکیه کنیم و باید مردم را در گفتگوهای واقعی برای تشویق آنها به واکسینه کردن خود و خانواده‌شان درگیر کنیم.”

وی خاطرنشان کرد: با این حال، خبرهای خوبی در اینجا وجود دارد. “رای دهندگانی که در 12 ایالت سنتی غرب میانه زندگی می کنند، درک مثبت تری از کیفیت کلی مراقبت های بهداشتی در منطقه خود در مقایسه با بقیه کشور دارند – 37٪ از ساکنان سنتی غرب میانه گفتند که مراقبت های بهداشتی در منطقه آنها بهتر است، در مقایسه با 32 درصد از کل پاسخ دهندگان ملی.”

از 22 ایالت مورد مطالعه، 38٪ از رای دهندگان در ویرجینیای غربی می گویند که مراقبت های بهداشتی آنها بدتر از سایر ایالت ها است و پس از آن رای دهندگان در وایومینگ (36٪)، مونتانا (28٪)، کنتاکی (27٪) و آرکانزاس (25٪) قرار دارند. ٪.

ارائه شده توسط دانشگاه شهر نیویورک

نقل قولنظرسنجی (2023، 6 دسامبر) که در 6 دسامبر 2023 از https://medicalxpress.com/news/2023-12-majority-voters-american-heartland بازیابی شده است، نشان می دهد که اکثر رأی دهندگان در هارتلند آمریکا برنامه ای برای دریافت آخرین واکسن کووید ندارند. -latest.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.