نظرسنجی نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها برای حفظ عادات سالم در طول فصل تعطیلات تلاش می‌کنند


نظرسنجی ایالت اوهایو نشان می دهد که آمریکایی ها برای حفظ عادات سالم در طول فصل تعطیلات تلاش می کنند

خانواده شولمن می‌دانند که در میان سفرهای تعطیلات و فهرست‌های بی‌پایان کارهایی که باید انجام دهند، حفظ روال عادی زندگی‌شان چقدر سخت است. کارشناسان می‌گویند «نه» گفتن، چه دعوت‌نامه‌هایی باشد که برنامه‌تان را پر می‌کنند و چه برای خوردن یک شیرینی دیگر، می‌تواند به حفظ عادات سالم در این فصل از سال کمک کند. اعتبار: مرکز پزشکی وکسنر دانشگاه ایالتی اوهایو

طبق یک نظرسنجی جدید از مرکز پزشکی Wexner دانشگاه ایالتی اوهایو، فصل تعطیلات زمانی برای شادی و جشن است، اما بسیاری از آمریکایی‌ها اذعان دارند که فعالیت‌های بی‌پایان، تغذیه سالم، ورزش و استراحت کافی را دشوار می‌کند.

دو سوم از افراد مورد بررسی گفتند که در خوردن غذا زیاده روی می کنند، تقریباً 45٪ گفتند که از ورزش استراحت می کنند و بیش از نیمی از آنها احساس خستگی می کنند و زمان کمتری برای خود دارند. به علاوه، یک سوم اعتراف می کنند که در طول تعطیلات الکل بیشتری مصرف می کنند.

باربارا باور، پزشک خانواده، پزشک خانواده در مرکز پزشکی وکسنر ایالت اوهایو و استادیار بالینی گفت: «سفر تعطیلات، فعالیت با دوستان و خانواده، و تلاش برای انجام یکسری کارها می‌تواند باعث شود افراد عادت‌های سالم خود را از دست بدهند. پزشکی خانواده و جامعه در کالج پزشکی دانشگاه ایالتی اوهایو. “اگر یک عادت سالم از بین برود، می تواند به سرعت بر سایر نواحی تاثیر بگذارد.”

برای پشت سر گذاشتن فصل تعطیلات با عادات سالم، باور پیشنهاد می‌کند تا جایی که ممکن است به یک روال عادی پایبند باشید و در عین حال به خودتان لطف می‌کنید.

باور می‌گوید: «وقتی از یک روال خارج می‌شوید، که معمولاً در تعطیلات اتفاق می‌افتد، بازگشت به مسیر تا حدودی سخت است زیرا دیگر انگیزه وجود ندارد.»

وقتی دعوت‌نامه‌ها شروع به انباشته شدن می‌کنند و منوهای منحط وسوسه‌انگیز می‌شوند، باور این توصیه را ارائه می‌کند: «به یاد داشته باشید که نه گفتن اشکالی ندارد».







اعتبار: مرکز پزشکی وکسنر دانشگاه ایالتی اوهایو

برای کنترل عادات سالم، موارد زیر را امتحان کنید:

رژیم غذایی: وقتی صحبت از حفظ عادات غذایی سالم می شود، مهم است که از قبل برنامه ریزی کنید. اگر یک رویداد عصرانه دارید، تمام روز را گرسنه نگذارید. اوایل روز یک وعده غذایی با پروتئین بالا و کم کربوهیدرات بخورید تا پرخوری نکنید. شما می توانید یک غذا یا دسر مورد علاقه خود را میل کنید، اما خوب است که به نمونه گیری از هر خوراکی یا خوراکی نه بگویید تا در هر مراسم کالری اضافی نخورید.

ورزش: سعی کنید برنامه تمرینی یکسانی داشته باشید. اگر یک تعهد شما را از رفتن به یک مرکز تناسب اندام یا رفتن برای دویدن باز می دارد، انعطاف پذیر باشید. نه گفتن به باشگاه و انجام فعالیتی با خانواده و دوستان که باعث حرکت شما می شود، مانند پیاده روی یا بازی بسکتبال، اشکالی ندارد.

خواب: حتی در مسافرت در ساعات معمولی خود بخوابید و بیدار شوید. استفاده از مکمل هایی مانند ملاتونین را محدود کنید، زیرا استفاده طولانی مدت می تواند چرخه خواب و بیداری سالم را مختل کند. اگر احساس می کنید قصد دارید بیش از حد خود را زیاد کنید، اگر به برخی از دعوت ها نه بگویید، اشکالی ندارد.

الکل: مردم ممکن است در طول تعطیلات بیشتر بنوشند، اما نوشیدن زیاد الکل هرگز انتخاب سالمی نیست. شراب خواری زمانی است که یک مرد پنج نوشیدنی یا یک زن چهار نوشیدنی در یک جلسه مصرف کند. نه گفتن به زیاده روی در الکل اشکالی ندارد. اگر مشروب می خورید، سعی کنید به دو نوشیدنی توصیه شده برای مردان یا یک نوشیدنی برای زنان پایبند باشید. از نوشیدن با معده خالی خودداری کنید و آب فراوان بنوشید.

باور گفت: «تغییرات کوچک و مداوم و افزودن آهسته به آنها می تواند به شما کمک کند تا به اهداف سلامتی خود برسید.

نتایج نظرسنجی و روش

این نظرسنجی از طرف مرکز پزشکی Wexner دانشگاه ایالتی اوهایو توسط SSRS بر روی پلتفرم Omnibus Panel Opinion آن انجام شد. SSRS Opinion Panel Omnibus یک نظرسنجی ملی، دو بار در ماه، مبتنی بر احتمال است. جمع آوری داده ها از 20 تا 23 اکتبر در میان یک نمونه 1007 پاسخگو انجام شد.

نظرسنجی از طریق وب (977 نفر) و تلفن (30 نفر) و به زبان انگلیسی انجام شد. حاشیه خطا برای کل پاسخ دهندگان +/-3.6 درصد در سطح اطمینان 95 درصد است. همه داده‌های Omnibus پانل نظرات SSRS برای نشان دادن جمعیت هدف بزرگسالان 18 ساله یا بالاتر ایالات متحده وزن‌گذاری می‌شوند.

ارائه شده توسط مرکز پزشکی دانشگاه ایالتی اوهایو

نقل قول: نظرسنجی نشان می‌دهد آمریکایی‌ها برای حفظ عادات سالم در طول فصل تعطیلات تلاش می‌کنند (2023، 4 دسامبر) بازیابی شده در 4 دسامبر 2023 از https://medicalxpress.com/news/2023-12-survey-americans-struggle-healthy-habits.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.