پس از گزارش موارد ابتلا در چندین ایالت، پزشکان ماساچوست برای واکسیناسیون سرخک تلاش می کنند


واکسن کودک

اعتبار: Kampus Production از Pexels

پس از افزایش نگران کننده موارد سرخک در چندین ایالت ایالات متحده و اروپا، پزشکان محلی از خانواده ها می خواهند که علیه سرخک واکسینه شوند.

CDC طی دو ماه گذشته از 23 مورد تایید شده سرخک در ایالات متحده مطلع شده است. این شامل دو شیوع با بیش از پنج مورد و هفت واردات مستقیم سرخک توسط مسافران بین المللی است.

در فیلادلفیا، اداره بهداشت این شهر شیوع 9 مورد سرخک را گزارش کرد.

“انجمن پزشکی ماساچوست در مورد موارد گزارش شده سرخک در اروپا و حداقل شش ایالت و تماس های احتمالی در دو فرودگاه بزرگ ایالات متحده نگران است و مایل است به همه بیماران در کشورهای مشترک المنافع یادآوری کند که سهم خود را برای محافظت از خود و جوامع خود در برابر ابتلا به این بیماری انجام دهند. “باربارا اسپیواک” رئیس جامعه پزشکی ماساچوست گفت: “سرخک را گسترش می دهد.”

اکثر 23 مورد تایید شده در ایالات متحده در میان کودکان و نوجوانانی بودند که واکسن حاوی سرخک دریافت نکرده بودند، حتی اگر واجد شرایط سنی باشند.

“به دلیل یک کمپین موفق واکسیناسیون که به طور موثر سرخک را در ایالات متحده در سال 2000 از بین برد، بسیاری از مردم ممکن است ندانند سرخک که از طریق تماس با قطرات معلق در هوا منتقل می شود، بسیار مسری است و می تواند منجر به جدی و تهدید کننده زندگی شود. اسپیواک گفت: عوارض. “کودکان و کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند به ویژه در معرض خطر هستند.”

موارد سرخک اغلب از ساکنان ایالات متحده واکسینه نشده یا واکسینه نشده ناشی می شود که به خارج از کشور سفر می کنند و سپس بیماری را به افرادی که علیه سرخک واکسینه نشده اند منتقل می کنند.

جهش اخیر واردات سرخک از خارج نشان دهنده افزایش موارد جهانی سرخک و تهدید فزاینده این بیماری است.

“به عنوان یک جامعه، بهترین دفاع ما در برابر شیوع سرخک این است که اطمینان حاصل کنیم که کودکان واکسن سرخک، اوریون و سرخجه را طبق دستورالعمل‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها دریافت می‌کنند – دو دوز، یکی در 12 تا 15 ماهگی، و دومی بین سنین. اسپیواک گفت: چهار و شش.

رئیس جامعه پزشکی ماساچوست افزود: “واکسن ایمن و بسیار موثر است و به طور کلی باعث ایجاد مصونیت مادام العمر می شود.” “اگر شما یا کودکی که از او مراقبت می کنید به طور کامل واکسینه نشده اید یا در مورد واکسن سوالی دارید، از شما می خواهیم در اسرع وقت با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی قابل اعتماد صحبت کنید.”

علائم سرخک 7 تا 14 روز پس از تماس با ویروس ظاهر می شود و به طور معمول شامل تب بالا، سرفه، آبریزش بینی و آبریزش چشم است. بثورات سرخک سه تا پنج روز پس از اولین علائم ظاهر می شود.

2024 MediaNews Group, Inc. توزیع شده توسط Tribune Content Agency, LLC.

نقل قول: پزشکان ماساچوست برای واکسیناسیون سرخک پس از گزارش موارد گزارش شده در چندین ایالت (2024، 12 فوریه) در 12 فوریه 2024 از https://medicalxpress.com/news/2024-02-massachusetts-doctors-measles-vaccination-cases.html اصرار کردند.

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.