کارشناسان می گویند که دولت بعدی بریتانیا باید وضعیت اضطراری بهداشت و مراقبت ملی را اعلام کند


NHS

اعتبار: Unsplash/CC0 دامنه عمومی

کارشناسان در اولین گزارش می گویند که دولت پس از انتخابات باید وضعیت اضطراری بهداشت و مراقبت ملی را اعلام کند و از همه بخش های جامعه بخواهد که به بهبود سلامت، مراقبت و رفاه کمک کنند. BMJ کمیسیون آینده NHS “کمیسیون NHS BMJ: تعهد مجدد قاطع به اصول بنیادی” در منتشر شده است.
BMJ.

آنها استدلال می کنند که دولت جدید در واقع باید NHS را با چشم انداز و برنامه بلند مدت تجدید راه اندازی کند.

کامران عباسی، گفت: «به نظر نمی رسید NHS تا این حد درگیر باشد و اصل اصلی آن یعنی «رایگان برای همه در محل استفاده» هرگز تا این حد در معرض تهدید نبوده است. BMJسردبیر وقتی سال گذشته کمیسیون را اعلام کرد. آیا حتی می توان به ارائه خدمات با کیفیت بالا برای همه، صرف نظر از توانایی پرداخت، از طریق مالیات عمومی ادامه داد؟ کمیسیون می گوید: «ما معتقدیم که چنین است.

این BMJ کمیسیون متخصصان برجسته پزشکی و مراقبت های بهداشتی را گرد هم می آورد تا چالش ها و اولویت های کلیدی را شناسایی کند و توصیه هایی را با هدف اطمینان از تحقق چشم انداز NHS ارائه دهد.

اولین مقاله از این مجموعه، ارتباط اصول پایه‌گذاری NHS را در حال حاضر و آینده بررسی می‌کند و تغییرات مهمی را در حوزه، سازمان و حاکمیت خدمات توصیه می‌کند.

نویسندگان، به رهبری لرد نایجل کریسپ، معتقدند که اصول بنیادی NHS امروز هم مناسب است و پایه ای قوی برای آینده فراهم می کند، و آنها از دولت جدید می خواهند که به عنوان بخشی از مجموعه وسیع تری از اقدامات، دوباره به این اصول متعهد شود.

آنها می نویسند که NHS همچنین به تفکر بلندمدت و سیاست های پایدار و منسجم نیاز دارد، و به همین دلیل توصیه می کنند که یک دفتر مستقل برای سیاست گذاری و مسئولیت بودجه NHS ایجاد شود تا دولت را مسئول اجرای طرح ها و سیاست های NHS کند.

توصیه‌های اضافی شامل ایجاد استراتژی سلامت، مراقبت و رفاه بین‌دولتی و فرابخشی، ایجاد راه‌های بهتر برای ارتباط بیماران، مردم و گروه‌های اجتماعی با NHS، به ویژه در سطح محلی، و اولویت دادن فوری به مقابله نابرابری در دسترسی و نتایج، با توجه ویژه به آسیب‌ها و نژادپرستی که گروه‌های قومی هم به عنوان بیماران و هم کارکنان NHS از آن رنج می‌برند.

مقالات آتی در این مجموعه به بررسی و ارائه توصیه‌هایی در مورد نحوه ارائه سلامت و برابری، نحوه تأمین مالی و پرداخت هزینه خدمات بهداشتی و چگونگی ایجاد نیروی کار با انگیزه، شاد و آموزش‌دیده در عین اولویت‌بندی پایداری و تولید NHS سبزتر، می‌پردازد.

کامران عباسی و روسای مشترک کمیسیون، ویکتور ادبووال، پروین کومار و لیام اسمیت در سرمقاله‌ای می‌گویند: «بحران بهداشت و مراقبت ملی که ما با آن روبرو هستیم، نیاز به واکنشی فوری، قوی و مبتنی بر ارزش دارد. این نیاز به تفکر جدید و ارزش‌های قدیمی دارد.»

مهم‌تر از همه، ما را ملزم می‌کند که دوباره به اصول بنیادی NHS متعهد شویم، سلامت و رفاه جمعیت خود را در اولویت قرار دهیم، و روحیه Aneurin Bevan و ملتی را که به امید ایجاد یک دنیای بهتر، عادلانه تر و سالم تر،” آنها نتیجه می گیرند.

اطلاعات بیشتر:
کمیسیون NHS BMJ: تعهد مجدد قاطع به اصول پایه گذاری، BMJ (2024). DOI: 10.1136/bmj.q187

ارائه شده توسط British Medical Journal

نقل قول: کارشناسان می گویند دولت بعدی بریتانیا باید وضعیت اضطراری بهداشت و مراقبت ملی را اعلام کند (2024، 30 ژانویه) در 30 ژانویه 2024 از https://medicalxpress.com/news/2024-01-experts-uk-declare-national-health.html بازیابی شده است.

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.