کپسول ردوکسا نوتراکس و اطلاعات دارویی مصرف آن


کپسول ردوکسا نوتراکس یک مکمل فوق العاده بی خطر و ایمن برای چربی سوزی و کاهش اشتهای کاذب است. این محصول یکی از شناخته شده ترین محصولات تخصصی لاغری در ایران است که توسط برند معتبر دارویی نوتراکس تولید شده است. این کپسول از ۴۰۰ میلی گرم مراتریم تشکیل شده که گیاهی مؤثر در پیشگیری از اضافه زن وچاقی است. مصرف این کپسول موجب چربی سوزی، تنظیم وزن و افزایش سوخت و ساز بدن می شود. مکمل چربی سوز ردوکسا نوتراکس فاقد هر گونه مواد نگهدارنده، شیرین کننده، تخم مرغ، گندم، شیر، سویا و گلوتن است. در ادامه مطلب با کپسول ردوکسا نوتراکس و موارد مصرف این کپسول بیشتر آشنا خواهیم شد.

آشنایی با کپسول ردوکسا نوتراکس

کپسول ردوکسا نوتراکس موجب افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن می شود و اشتهای کاذب را در فرد برطرف می کند. نوترادوکس ردوکسا از عصاره دو گیاه گل اسفرانتوس ایندوکوس و پوسته میوه گارسینیا مگوستانا تشکیل شده است. این دو گیاه نقش زیادی در کاهش میل به پرخوری و اشتها دارند و برای افرادی که اضافه وزن دارند، بسیار مناسب هستند. تأثیر مکمل لاغری ردوکسا در دو هفته بعد از مصرف آن به طرز شگفت آوری قابل توجه است. تحقیقات بالینی نشان می دهد که مراتریم باعث دشواری در تکثیر سلول های چربی می شود. علاوه بر این میزان جذب شده چربی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. این ترکیب سبب سوزاندن چربی ذخیره شده در سلول های چربی می شود.

گیاه اسفرانتوس ایندیکوس با کمک به کاهش مؤثر در میزان تری گلیسیرید خون، در سلامت عمومی بدن و کاهش وزن تأثیر می گذارد. گیاه گارسینیا منگوستانا گیاهی شناخته شده در زمینه لاغری است که به متابولیسم بدن کمک می کند. این گیاه اثر ضد التهابی دارد و برای تنظیم وزن بدن مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید برای طبیعی بودن کپسول ردوکسا نوتراکس در ترکیبات آن به هیچ عنوان از شیر، گندم، تخم مرغ، گلوتن، سویا و شیرین کننده و نگهدارنده استفاده نشده است. تحقیقات نشان می دهد مراتریم باعث سوزاندن چربی ذخیره شده در سلول های چربی، دشوار کردن تکثیر سلول های چربی و بهبود متابولیسم می شود.

معرفی کپسول ردوکسا نوتراکس

نحوه مصرف کپسول ردوکسا نوتراکس

شما باید برای کاهش وزن در روز دو بار صبح و شب و هر بار یک عدد از این کپسول را سی دقیقه پیش از غذا با یک لیوان آب میل کنید. توجه داشته باشید مصرف این قرص باید با مشورت پزشک باشد.

کپسول ردوکسا نوتراکس چه مشخصاتی دارد؟

  • فاقد گندم و گلوتن
  • جلوگیری از جذب چربی
  • یک فرآورده کاملا گیاهی و طبیعی
  • کمک به کاهش وزن و تنظیم وزن بدن
  • افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن
  • کمک به جلوگیری از اشتهای کاذب
  • دارای عصاره گیاهان گارسینیا منگوستانا و اسفرانتوس ایندیکوس

تداخلات دارویی با کپسول ردوکسا نوتراکس

مراتریم چیست؟

یکی از معروف ترین مکمل های کاهش وزن در بازار که در ردوکسا مورد استفاده قرار گرفته، مراتریم است. کاهش وزن و حفظ آن پروسه بسیار سختی است و بیشتر افراد تلاش می کنند از راهکارهای سریعی برای کاهش وزن خود استفاده کنند. مهم ترین مزیت های مراتریم عبارتند از:

  • شرکت های تولیدکننده مراتریم مانند ردوکسا نوتراکس بر این باورند که مراتریم به بدن کمک می کند تا چربی های ذخیره شده بیشتری را بسوزاند.
  • تکثیر سلول های چربی را سخت تر می کند.
  • مراتریم مقدار چربی که سلول های چربی از جریان خون شما می گیرند را کاهش می دهد.

توجه داشته باشید این نتایج مطابق تحقیقات آزمایشگاهی است. واکنش بدن انسان اغلب متفاوت از سلول های جدا شده است. یک مطالعه اثرات مراتریم را در مدت زمان ۸ هفته بررسی کرد. ۱۰۰ نفر از بزرگسالان نیز شرکت کرده بودند. شرکت کنندگانی که در این تحقیق حضور داشتند به دو گروه دسته بندی می شوند:

  • گروه دارونما به صورت همزمان یک قرص دارونما ۴۰۰ میلی گرم را مصرف کردند.
  • گروه مراتریم افرادی بودند که ۴۰۰ میلی گرم مراتریم را سی دقیقه پیش از صبحانه و شام میل کردند.

هر دو گروه از یک رژیم سخت کالری ۲۰۰۰ کمک می گرفتند. در این تحقیق از آن ها خواسته شده بود سی دقیقه در روز به پیاده روی بپردازند. بعد از پایان یافتن تحقیق، گروهی مراتریم ۵.۲ کیلوگر وزن خود را از دست داده بودند. در صورتی که  این عدد در گروه دارونما فقط ۱.۵ کیلوگرم بود.

آشنایی با کپسول ردوکسا نوتراکس

عوارض جانبی کپسول رودوکسا نوتراکس

عوارض جانبی بسیار محدودی در خصوص مصرف کپسول دوکسا گزارش شده است. به همین دلیل این کپسول ایمن است. اگر قصد دارید این مکمل را مصرف کنید، باید مراتریم ۱۰۰ درصد خالص را انتخاب کنید. پیش از مصرف محصول برچسب آن را با دقت مطالعه کنید تا از میزان صحت آن اطمینان پیدا کنید. از مهم ترین عوارض کپسول نوتراکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تهوع و استفراغ
  • سردرد
  • رفلاکس معده
  • دردهای عضلانی و مفاصل
  • دردهای شکمی
  • اسهال

فواید کپسول نوتراکس ردوکسا

مطالعات بالینی نشان می دهد مصرف قرص نوتراکس ردوکسا مزیت های زیر را به همراه دارد:

  • کاهش اندازه دور کمر
  • کاهش وزن
  • کاهش سطح تری گلیسیرید، کاهش سطح قند خون ناشتا و کاهش کلسترول
  • کمک به مصرف و تجزیه بیشتر چربی ذخیره شده در بدن
  • کاهش تکثیر سلول های چربی
  • کاهش ذخیره چربی در سلول های چربی

نکات مهم قبل از مصرف کپسول ردوکسا نوتراکس

توصیه ها و هشدار مصرف کپسول ردوکسا نوتراکس

  1. این کپسول باید در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد و دور از تابش مستقیم آفتاب و نور خورشید نگهداری شود.
  2. کپسول ردوکسا را از دسترس کودکان دور نگه دارید.
  3. در صورت مصرف کپسول ردوکسا با داروی دیگر و یا در صورت شروع رژیم غذایی با برنامه ورزشی جدید با پزشک مشورت کنید. نکته مهمی که باید به یاد داشته باشید این است که قبل از مصرف این مکمل، برنامه ورزشی خود را در اختیار پزشک مورد نظر خود قرار دهید.
  4. مصرف همزمان فرآورده با داروهای ضد پلاکت و ضد انعقاد وارفارین، تیکلوپیدین، هپارین، دالتاپارین، آسپرین، دی پیریدامول، انانوکساپارین و آسپرین و دیگر فراورده های تأثیرگذار بر انعقاد خون نظیر بنفشه، زنجبیل، سیر و جینکو، کپسول دوکسا باید تحت نظر پزشک مصرف شود.
  5. به هیچ عنوان کودکان و نوجوانان زیر ۱۶ سال این کپسول را مصرف نکنند.
  6. به علت تأثیرگذاری بالا در به تأخیر انداختن انعقاد خون و افزایش مصرف فرآورده در بیماران با ناراحتی های خونی، مصرف آن حتما زیر نظر پزشک معالج و با احتیاط فراوان انجام شود.
  7. به هیچ عنوان کپسول ردوکسا را در دوران بارداری و شیردهی مصرف نکنید.
  8. مصرف ردوکسا دو هفته پیش از جراحی باید قطع شود.
  9. به علت افزایش سطوح خونی تستوسترون در مردان و زنان و تأثیر آن بر نتایج آزمایشی خونی تستوسترون، در خصوص مصرف آن باید با پزشک مشورت کنید.
  10. بیمارانی که دچار مشکلات کلیوی و کبدی هستند این دارو را با احتیاط و زیر نظر پزشک مصرف کنیند.

سخن پایانی

مراتریم یک مکمل کاهش وزن به شمار می رود که ترکیبی از عصاره دو گیاه دارویی است. یک تحقیق ۸ هفته ای نشان دهد که مصرف این ترکیب در کاهش وزن بسیار مؤثر است. زمانی می توانید نتیجه واقعی این محصول را دریافت کنید که عادات و سبک زندگی خود را نیز تغییر دهید.

امیدواریم مطالب این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد. در پایان پیشنهاد می کنیم مقالات کپسول هودیا، کپسول ارلیستات و داروی کاهش اشتها را نیز مطالعه فرمایید.

منبع :

برچسب :



Source link