آشنایی با پارک ملی تینگولیر ایسلند و زیبایی های آن


ایسلند یکی از کشور های تفریحی و گردشگری مهم دنیا بوده و شما می‌ توانید در این بخش با مناظر فوق‌ العاده‌ای از آن آشنا شوید. پارک ملی تینگولیر ایسلند با زیبایی‌های فوق العاده خود جهانی را پیش روی شما قرار می‌ دهد.

زیبایی پارک تینگولیر

پارک ملی تینگولیر ایسلند:

این نواحی دارای مناظر سرسبز و فوق العاده تماشایی هستند. در کنار آب‌ های یخی و دیگر زیبایی‌ ها می‌ توانید از این پارک دیدن کنید. این پارک ملی دارای مناظر زیبا و خیره کننده برای شما علاقمندان است. این پارک از دیدنی های ایسلند محسوب می شود.

پارک گردشگری تینگولیر

یکی از اصلی‌ ترین جذابیت‌ های پارک به دلیل وجود چشمه‌ ای در میانه صخره‌های آن است. با قدم زدن در بخش‌ های مختلفی از این صخره‌ها می‌ توانید، مناظر زیبایی را مشاهده کنید. بریدگی که در میانه این پارک مشاهده می‌ کنید، در خود زیبایی‌ های زیادی را قرار داده است. شنا کردن در میانه آب‌ های این قاره از جذابیت های زیادی برخوردار می‌باشد.

آشنایی با این پارک:

خط مرزی این پارک دارای مناظر زیبایی است. این نواحی دارای آبشارهای پر جوش و خروشی بوده و شما از مناظر فوق العاده آن دیدن می‌ کنید. در کنار جاذبه‌های طبیعی بهتر است با ویژگی‌های حیات وحشی این نواحی نیز آشنا شوید.

با قدم در قسمت های مختلفی از این نواحی می‌توانید با زیبایی‌های زیادی روبرو شوید. در فصل‌های مختلفی از سال نواحی دارای جذابیت بوده به ویژه در فصل بهار که تنوع پوشش‌های گیاهی این نواحی بالا بوده و شما می‌توانید با انواعی از پوشش‌های گیاهی آشنا شوید.

منطقه تفریحی تینگولیر

در قسمتی از میان دره که در میان دو صخره بلند واقع شده‌اند پلی قرار داشته که می‌توانید با قدم زدن بر روی این پل مناظر بسیار ویژه‌ای را مشاهده کنید. این پارک یکی از مهم ترین مراتع و پارک‌ های گردشگری در ایسلند بوده که تنوع زیادی داشته و انواع پوشش‌.های گیاهی در آن دیده می‌ شود.

موقعیت پارک:

این پارک مساحت زیادی داشته و در ۴۰ کیلومتری شمال شرقی ایسلند واقع شده است. شما در ادامه با مهم ترین زیبایی های پارک ملی تینگولیر ایسلند آشنا می شوید.

پارکی که از لحاظ فرهنگی گردشگری اقتصادی اهمیت زیادی دارد و امروزه مقصد گردشگران زیادی می‌ باشد. این نواحی یکی از مهمترین مناطق زمین شناسی بوده که پدیده‌های زیادی در آن وجود دارد. معروف‌ ترین جاذبه‌ ها را می‌.توانید در این نواحی مشاهده کنید.

پارک ملی تینگولیر

جالب است بدانید که مهم در میراث جهانی یونسکو در سال ۲۰۰۴ به ثبت رسیده است. شما می‌ توانید بزرگت رین دریاچه را نیز در این نزدیکی مشاهده کنید. بهتر است، بدانید که این پارک یکی از بهترین پارک‌های دنیا محسوب می‌ شود.

بخش های پارک:

شکاف سلفیرا یکی از مهم ترین بخش‌ های این نواحی است. غواصی در بین این دو قاره تجربه ای بوده که کسب می‌ کنید. این نواحی سوژه عکاسی علاقه‌مندان زیادی بوده و هر ساله هنرمندان زیادی تصاویر زیبا از این نواحی را ثبت می‌ کنند.

راهنمای سفر به پارک:

در سفر به این پارک تجربه های زیادی پیش روی شما قرار دارد. پس می‌توانید با تورهای گردشگری سفر عالی به این نواحی داشته باشید. جالب است بدانید که این منطقه دارای دریاچه زیبا است.

منبع :

برچسب :



Source link