فواید رابطه جنسی برای مردان تقویت رشد مو، کاهش وزن و کاهش خطر ابتلا به سرطان


فواید رابطه جنسی برای مردان

سکس فواید بسیار بیشتری نسبت به احساسی که در پایان آن به شما دست می دهد، دارد. برخی از مزایای سلامتی واقعی برای فواید سکس در مردان وجود دارد که ممکن است شما را شگفت زده کند. گفته می شود که رابطه جنسی درد را کاهش می دهد، استرس را از بین می برد، موها را تقویت میکند و فشار خون را کاهش می دهد. اما چگونه؟  در ادامه این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی با ما همراه باشید تا در مورد فواید رابطه جنسی برای مردان بیشتر بدانید.

لذت و عشق فوق العاده در رابطه جنسی 

رابطه جنسی پر است از لذت های مختلفی که بین زوجین اتفاق می افتد. این موضوع شاید مشخص ترین فایده از بین فواید رابطه جنسی و سکس در مردان باشد. لذتی که در رابطه جنسی با همسر قرار داده شده است قابل مقایسه با لذت های دیگر نیست.

در کنار لذت، عشق نیز در رابطه جنسی موج می زند. زوجین با استفاده از برقراری رابطه جنسی عشق خود را به یکدیگر محکم می کنند. در رابطه جنسی عشق فوران می زند و دیواری بلند دور تا دور زوج کشیده می شود تا مرزی باشد بین این دو با تمام دنیا!

سوزاندن کالری

خوب، شاید این عبارت اشتباهی باشد که هنگام اشاره به رابطه جنسی استفاده کنید، اما رابطه جنسی کالری می سوزاند!

 مجله سلامت مردان گزارش می دهد که مردان به طور متوسط ​​می توانند حدود ۱۰۰ کالری در طول رابطه جنسی بسوزانند. بسته به مدت زمان ماندگاری رابطه جنسی، سوزاندن کالری متفاوت است. به گفته دکتر دبی هربنیک، مربی بهداشت جنسی، “برخی از تحقیقات در مورد مقاربت نشان می دهد که به طور متوسط ​​یک رابطه جنسی حدود ۷ تا ۱۶ دقیقه طول می کشد.”

کرم لاغر کننده بدن هات چیلی، توصیه سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی برای کاهش وزن فوری و چربی سوزی موضعی میباشد.

ژل لاغری فوری، کاهش سایز و سفت کننده بدن هات چیلی

ژل لاغری هات چیلی

ژل چربی سوز و کرم ضد سلولیت هات چیلی درمان قطعی و فوری چربی های موضعی می باشد و اگر شما قصد کاهش سایز فوری و موضعی داشته باشید هات چیلی بهترین گزینه می باشد.

زمانی که شما از ژل لاغری هات چیلی استفاده می کنید این ژل از طریق منافذ باز پوست به عمق چربی ها نفوذ می کند.

با داشتن ترکیبات منحصر بفردی از جمله ال کارنتین، کافئین، کاتچین شروع به چربی سوزی موضعی میکند.

همچنین کرم لاغری با داشتن ترکیبات منحصربفرد اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین پس از کاهش سایز و لاغری پوست شما شل و افتاده نخواهد شد.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در ژل لاغری هات چیلی پوست شما را سفت می کند و به اندام شما فرم می دهد.

استرس را از بین میبرد

طبق گزارشی که توسط انجمن روانشناسی آمریکا انجام شده است ، مردان نسبت به زنان بیشتر احتمال دارد استرس را با فعالیت بدنی مدیریت کنند. از آنجایی که رابطه جنسی را می توان به عنوان ورزش طبقه بندی کرد، به همین ترتیب سکس در مردان به مدیریت اضطراب و افسردگی نیز کمک می کند. نکته منفی این است که استرس می تواند میل جنسی را کاهش دهد.

فواید سکس در مردان، فشار خون را کنترل میکند

انجمن قلب آمریکا بیان می کند که مردان بیشتر از زنان از فشار خون بالا رنج می برند. بر اساس مطالعه‌ای که توسط موسسه ملی سلامت (NIH) گزارش شده است، کسانی که رابطه جنسی دارند، در مقایسه با افرادی که فقط خودارضایی می‌کنند یا رابطه جنسی نداشته‌اند، واکنش بهتر و مثبت‌تری نسبت به مواردی که باعث فشار خون می‌شوند، دارند. این بدان معناست که منصفانه است که بگوییم رابطه جنسی می تواند باعث کاهش فشار خون در مردان شود.

فواید رابطه جنسی برای مردان با آرامش میخوابید

فواید رابطه جنسی برای مردان
فواید سکس در مردان

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا بعد از رابطه جنسی عالی اینقدر خواب آلود می شوید؟ یک مقدارعلم پشت آن نهفته است. 

اکسی توسین، با نام مستعار “داروی عشق”، فواید مختلفی دارد. اگرچه زنان بسیار بیشتر از مردان این هورمون را دارند، اما زمانی که در طول ارگاسم ترشح می‌شود به عنوان کمکی برای خوابیدن برای مردان عمل می‌کند که می‌تواند باعث شود «مانند یک نوزاد خیلی خوب بخوابید».

رابطه جنسی و سکس در مردان می تواند شانس ابتلا به سرطان پروستات را کاهش دهد

انجمن سرطان آمریکا می گوید سرطان پروستات دومین علت مرگ ناشی از سرطان در مردان آمریکایی است. 

مطالعه‌ای که توسط دانشکده پزشکی هاروارد انجام شد ، نشان داد که «مردانی که ۲۱ بار یا بیشتر در ماه انزال می‌دهند، ۳۳ درصد کمتر از مردانی که در طول عمر خود ۴ تا ۷ بار انزال در ماه داشتند، در معرض خطر ابتلا به سرطان پروستات بودند.» این مطالعه نشان می‌دهد که انزال می‌تواند با خلاص شدن از شر پروستات از مواد مضری که می‌تواند به سرطان پروستات نسبت داده شود، کمک کند. تحقیقات بیشتری در مورد اینکه چرا انزال ممکن است برای این موضوع مفید باشد، در حال انجام است.

درد را تسکین میدهد

فواید رابطه جنسی برای مردان
فواید سکس در مردان

رابطه جنسی می تواند درد را تسکین دهد. در طول رابطه جنسی، بدن هورمون های مختلفی ترشح می کند، از جمله هورمونی که قبلا ذکر شد. هر دو اکسی توسین و اندورفین از طریق رابطه جنسی آزاد می شوند و می توانند به مردان در مدیریت درد کمک کنند.

 مطالعات نشان داده‌اند که این هورمون‌ها در زمان سکس در مردان می‌توانند به تسکین درد کمک کنند، اما یک مطالعه جدیدتر که به NIH ارائه شده است نشان می‌دهد که اکسی توسین می‌تواند حتی به حل مشکلات بزرگ‌تری مانند درد مزمن کمک کند. 

فواید سکس در مردان، عمر را بیشتر میکند

از آنجایی که رابطه جنسی به کاهش استرس، فشار خون و درد کمک می کند، جای تعجب نیست که رابطه جنسی به طول عمر نیز کمک می کند. مقاله‌ای از فاکس نیوز گزارش داد: «مردانی که دو بار در هفته به ارگاسم می‌رسند نسبت به مردانی که یک بار در ماه به اوج می‌رسند، ۵۰ درصد کمتر در معرض مرگ و میر هستند.»

فواید رابطه جنسی برای مردان، تقویت موها

یکی دیگر از فواید رابطه جنسی برای مردان که نباید از آن غافل شوید، تاثیر مثبتی است که رابطه جنسی روی موها می‌گذارد. هورمون‌هایی که در طول این رابطه ترشح می‌شود نه تنها محرک‌های جنسی را کنترل می‌کنند، بلکه موهای شما را نیز تحت تاثیر قرار داده و رشد و تقویت‌شان را سرعت می‌بخشد. برخی مطالعات نشان می‌دهد یک زندگی جنسی سالم می‌تواند به لطف افزایش توانایی سوخت و ساز بدن، مواد مغذی که سبب سالم و براق شدن موها می‌شود را بهتر به سطح پوست سر برساند. در واقع، این مورد را جزو مزایای رابطه جنسی از نظر زیبایی بوده و البته ممکن است برای همه پیش نیاید.

شامپو رشد مو بایوفل کانادا، پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما مخاطبین محترم میباشد، شامپو ضد ریزش ایج دیفنس باعث درمان ریزش مو و تقویت رشد مو میشود.

شامپو ضد ریزش و رشد مجدد مو بایوفل کانادا

یک امتیاز بسیار مهمی که شامپو  رشد مو گیاهی و ضد ریزش فوری ویتامینه، گیاهی و ارگانیک بایوفول داراست خاصیت رشد مجدد مو آن است.

بسیاری از افراد از ریزش مو ارثی و ژنتیکی رنج می برند خبر خوب این است که شامپو ضد ریزش مو ایج دیفنس درمان انواع الگوهای ریزش مو می باشد.

شامپو ضد ریزش مو و رشد مجدد مو  فاقد ماینوکسدیل، فاقد پارابن و سیلیکون می باشد.

سکس در مردان باعث فزایش کیفیت اسپرم

در تحقیقاتی که پژوهشگران در رابطه با برقراری رابطه جنسی سالم انجام داده اند مشخص گردید که کیفیت اسپرم ها افزایش می باید. همچنین، آنها پی بردند که اگر از زمان نزدیکی قبل تا نزدیکی فعلی فقط دو روز گذشته باشد، ‌کیفیت اسپرم در بهترین حالت آن است اما اگر ۱۰ روز از مان رابطه‌ی قبلی گذشته باشد، ‌کیفیت اسپرم به شدت افت می‌کند.

جوان‌تر به نظر می‌رسید

جراحی و کرم‌های ضد پیری را فراموش کنید، یکی از فواید سکس در مردان این است که شما را نیز جوان‌تر می‌کند. رابطه جنسی منظم ترشح استروژن و تستوسترون را تحریک می‌کند که هورمون‌هایی هستند که شما را جوان و سرزنده می‌کنند. استروژن باعث جوان‌تر و درخشان شدن پوست می‌شود. در یک مطالعه، قضات شرکت کنندگان را از طریق یک آینه یک طرفه مشاهده کردند و سن آنها را حدس زدند. افرادی که حداقل ۴ بار در هفته با یک شریک جنسی معمولی رابطه جنسی داشتند، ۷ تا ۱۲ سال جوان‌تر از سن واقعی خود تصور می‌شدند.

افزایش رشد مو

سطح استروژن در بدن در طول رابطه جنسی افزایش می یابد. استروژن با اثرات تستوسترون مقابله می کند. این مانند یک پادزهر طبیعی برای ریزش موی هورمونی است.

به طور خلاصه، بدن شما با هورمون هایی که می توانند باعث ریزش مو شوند، هماهنگ شده است. اما داشتن رابطه جنسی می تواند هورمون ها را تقویت کند که فقط اثر معکوس خواهد داشت. استروژن فقط یک “هورمون زنانه” نیست. رابطه جنسی یک درمان طبیعی است!

افزایش اعتماد به نفس

یکی از دلایل عمده‌ای که مردم به رابطه جنسی تمایل دارند این است که بعد از برقراری یک رابطه جنسی سالم احساس رضایت بیشتری از خودشان دارند. از این رو اگر این رابطه جنسی شما با عشق و علاقه بیشتری برقرار شود، شما احساس بهتری را نسبت به خودتان پیدا می‌کنید. همین حس خوب داشتن زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات است.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا را سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی برای درمان کوچکی سینه، درمان شلی سینه و درمان افتادگی سینه توصیه میکند.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

کرم حجم دهنده سینه میبلین

کرم حجم دهنده، مخصوص اندام خانمها بوده و دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده سینه و باسن میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه و باسن شده و نهایتا بافتها را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن میشود.

یکی از ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری و یک هفته ای آن و ماندگاری اثر آن میباشد.

حجم دهنده سینه میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

تقویت قدرت مغز

فعالیت جنسی می‌تواند به افزایش نورون‌ها در هیپوکمپوس نیز کمک زیادی کند. این قسمت مربوط به بخشی از مغز است که در آن خاطرات ذخیره می‌شوند. از این رو داشتن رابطه جنسی می‌تواند تفکر تحلیلی و حتی حافظه را بهبود بخشیده و به قدرت تمرکز شما بیافزاید. این در واقع یکی از فواید رابطه جنسی برای زنان و مردان است که خیلی‌ها نمی‌دانند. اگر شما به دنبال روشی طبیعی برای بهبود حافظه‌تان در خانه هستید، رابطه جنسی مداوم و صحیح با همسرتان داشته باشید تا احساس بهتری از تفکر آزادانه با مغز بازتر داشته باشید.

منبع: healthcentral.com



Source link