استراتژی های ایمونوتراپی جدید در هدف قرار دادن پیچیدگی در ریزمحیط تومور


سرطان

اعتبار: Unsplash/CC0 دامنه عمومی

سمپوزیومی با هدف ارائه درک بهتر از ریزمحیط تومور، جایگاه‌های تحمل‌زای ایمنی در شروع سرطان، و استراتژی‌های جدید ایمنی درمانی در بیماران سرطان سر و گردن در پنجاه و دومین نشست و نمایشگاه سالانه AADOCR، که همراه با سالانه 47 برگزار شد، ارائه شد. جلسه CADR نشست و نمایشگاه سالانه AADOCR/CADR در مرکز کنوانسیون اورگان در پورتلند در 15 تا 18 مارس 2023 برگزار شد.

ایمونوتراپی سرطان به عنوان یک روش درمانی جدید امیدوارکننده برای سرطان سر و گردن (HNC) پدید آمده است، که بر اساس درک افزایش یافته ایمونولوژی تومور در دو دهه گذشته ساخته شده است. با این حال، مشخص شده است که همه تومورها در مورد مشخصات ایمنی آنها یکسان ایجاد نمی شوند و بسیاری از آنها به ایمونوتراپی مقاوم هستند. بنابراین، نیاز به درک بهتر ریزمحیط پیچیده تومور برای تعیین دقیق‌تر پیش‌آگهی و طراحی استراتژی‌های درمانی وجود دارد که می‌توانند تومورها را نسبت به ایمونوتراپی و اثرات ایمونولوژیک درمان‌های معمولی حساس کنند.

این سمپوزیوم که توسط سایمون یانگ از مرکز علوم بهداشتی دانشگاه تگزاس در هیوستون سازماندهی شد، یک نمای کلی از پیشرفت های هیجان انگیز در درک ریزمحیط تومور، هم از نظر مکانیک پیچیده سرکوب کننده سیستم ایمنی ماتریکس خارج سلولی، و هم ایجاد یک سیستم ایمنی ارائه کرد. جایگاه تحمل‌زا در شروع سرطان، و اینکه چگونه استراتژی‌های ایمنی درمانی جدید می‌توانند ریزمحیط ایمنی نامطلوب تومور را در سرطان سر و گردن هدف قرار دهند. طیف گسترده‌ای از تخصص توسط سخنرانان متخصص بالینی-دانشمند برجسته ارائه شد: موضوعات شامل چالش‌های فعلی در استراتژی‌های فرسایش انکولوژیک جراحی HNC و تشکیل جایگاه تحمل‌زای ایمنی در شروع سرطان بود. این امر با استراتژی‌های جدیدی برای هدف قرار دادن التهاب فیبروتیک و استراتژی‌های مبتنی بر مواد زیستی برای ایمونوتراپی سرطان و تحویل درمان‌ها به ریزمحیط تومور سرکوب‌کننده ایمنی دنبال شد.

این سمپوزیوم دانشجویان دندانپزشکی، دانشجویان کارشناسی ارشد، دندانپزشکان، دانشمندان دندانپزشکی و دانشمندانی را هدف قرار داد که مایل بودند دانش خود را در مورد ریزمحیط ایمنی تومور و اینکه چگونه ایمونوتراپی سرطان بر بیماران سرطان سر و گردن تأثیر می گذارد، گسترش دهند. این جلسه برای پزشکان و محققان به طور یکسان طراحی شده بود.

اطلاعات بیشتر:
سمپوزیوم، «پیچیدگی هدف در ریزمحیط تومور: استراتژی‌های جدید ایمونوتراپی»، شنبه، 18 مارس 2023، ساعت 9:45 صبح تا 11:15 صبح به وقت اقیانوس آرام (UTC-07:00) برگزار شد.

ارائه شده توسط انجمن بین المللی تحقیقات دندانپزشکی

نقل قول: استراتژی های جدید ایمونوتراپی در هدف قرار دادن پیچیدگی در ریزمحیط تومور (2023، 19 مارس) در 19 مارس 2023 از https://medicalxpress.com/news/2023-03-immunotherapy-strategies-complexity-tumor-microenvironment.html بازیابی شده است.

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.