کاهش چربی زیر شکم بهترین روش برای از بین بردن و آب کردن چربی زیر شکم


کاهش چربی زیر شکم


چربی زیر شکم نه تنها یک مسئله زیبایی است بلکه می تواند بر سلامت کلی شما نیز تأثیر منفی بگذارد
 . اما نگران نباشید، زیرا ما نکاتی را در این مقاله از فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی سلامتی و زیبایی برای از بین بردن چربی شکم، آب کردن و کاهش چربی زیر شکم برای شما آورده ایم.

طبق برآورد، ۶۰ درصد از جمعیت در ایالات متحده از چربی شکم رنج می برند. چاقی شکم،  به یک مسئله بهداشت جهانی تبدیل شده است. همچنین با دیابت مرتبط است زیرا چربی احشایی ممکن است باعث مقاومت به انسولین شود. همچنین با اختلال در حساسیت به انسولین در بافت عضلانی و کبد مرتبط است . همه این عوامل ممکن است خطر بیماری متابولیک را افزایش دهند. از این رو، چربی های زیر شکم باید فوراً بدون هیچ تاخیری برطرف شود.

در حالی که چربی زیر شکم مضر است، می توانید با رعایت نکات خاصی آن را کاهش دهید. برای دانستن بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

با استفاده از یک نوار اندازه گیری ساده می توانید چربی شکم خود را در خانه اندازه گیری کنید. دور کمر و باسن خود را اندازه بگیرید تا به این نسبت برسید.

طبق سازمان جهانی بهداشت، نسبت کمر به باسن سالم (WHR) در زنان ۰٫۸۰ یا کمتر و در مردان ۰٫۹۰ یا کمتر است. WHR 1 یا بیشتر نشان دهنده چاقی شکمی یا چربی شکم است .

کرم لاغر کننده بدن هات چیلی، با عملکردی خاص و ترکیباتی ارگانیک باعث کاهش وزن فوری و چربی سوزی موضعی می شود.

ژل لاغری هات چیلی

ژل لاغری فوری، کاهش سایز و سفت کننده بدن هات چیلی

ژل چربی سوز و کرم ضد سلولیت هات چیلی درمان قطعی و فوری چربی های موضعی می باشد و

اگر شما قصد کاهش سایز فوری و موضعی داشته باشید هات چیلی بهترین گزینه می باشد.

زمانی که شما از ژل لاغری هات چیلی استفاده می کنید این ژل از طریق منافذ باز پوست به عمق چربی ها نفوذ می کند.

ژل لاغری با داشتن ترکیبات منحصر بفردی از جمله ال کارنتین، کافئین، کاتچین شروع به چربی سوزی موضعی میکند.

همچنین این کرم لاغری با داشتن ترکیبات منحصربفرد اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین

پس از کاهش سایز و لاغری پوست شما شل و افتاده نخواهد شد.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در کرم لاغر کننده پوست شما را سفت می کند و به اندام شما فرم می دهد.

چگونه چربی های زیر شکم را کاهش دهیم

هیچ ترفند سریعی برای آب کردن و کاهش چربی های زیر شکم وجود ندارد. برای به دست آوردن نتایج مثبت و پایدار باید رویکردی کل نگر (ورزش، رژیم غذایی و مدیریت سبک زندگی) داشته باشید.

۱٫ ورزش کنید

ورزش یکی از موثرترین راه ها برای آب کردن و کاهش چربی شکم است. با این حال، تمرکز فقط بر روی تمرینات شکمی و اصلی کمکی نخواهد کرد. کاهش نقطه ای چربی دور شکم شما امکان پذیر نیست.

مطالعه ای بر روی ۲۴ فرد سالم که به مدت شش هفته ورزش شکمی انجام می دادند، هیچ فایده قابل توجهی در کاهش چربی شکم نشان نداد. در عوض، باید گروه های مختلف عضلانی را با تمرینات هوازی هدف قرار دهید. چندین مطالعه نشان داده اند که تمرینات هوازی می تواند به کاهش چربی شکم کمک کند.

برای نتایج بهتر، اشکال مختلف تمرینات را امتحان کنید – مانند تمرینات قدرتی، تمرینات قلبی و هوازی. در روزهای شکمی خود، تمرینات زیر را با مقداری کاردیو انجام دهید تا عضلات مرکزی بدن خود را هدف قرار دهید:

کاهش چربی زیر شکم
از بین بردن چربی زیر شکم
  • بلند کردن پا – ۳ ست ۱۵ تکراری
  • ضربات قیچی – ۳ ست ۱۵ تکراری
  • پا به داخل و خارج – ۳ ست ۱۵ تکراری
  • ضربات پا جایگزین ایستاده – ۳ ست ۱۵ تکراری
  • فر کردن پاهای خوابیده – ۳ ست ۱۵ تکراری
  • کوهنوردان – ۳ ست ۱۵ تکراری
  • کرانچ دوچرخه – ۳ ست ۱۵ تکراری
  • چرخش روسی – ۳ ست ۲۰ تکراری
  • بورپی – ۳ ست ۱۰ تکراری
  • ضربات فلاتر – ۳ ست ۲۰ تکراری
  • سوپرمن – ۲ ست ۳ تکراری

همچنین می‌توانید آساناهای یوگا مانند سوریا ناماسکار، تاداسانا (حالت کوهستانی)، یا اوستراسانا (ژست شتر) را برای آب کردن و کاهش چربی شکم انجام دهید.

۲٫ رژیم غذایی سالم

  • کربوهیدرات را کاهش دهید

کاهش کربوهیدرات ها در کاهش چربی اضافی شکم بسیار مفید است. یک رژیم کم کربوهیدرات به سرعت چند پوند را کاهش می دهد زیرا آب را از بدن آزاد می کند. در مطالعه ای که در کلینیک هایموتو (ژاپن) انجام شد، ۶۳ نفر (زن و مرد) که رژیم غذایی کم کربوهیدرات داشتند، کاهش چربی شکم، چربی زیر جلدی و دور کمر را نشان دادند.

محدود کردن مصرف کربوهیدرات به ۱۰۰ گرم در روز، مصرف بیشتر میوه ها و سبزیجات، جایگزینی غلات با غلات کامل و کنترل وعده غذایی برای شروع کاهش وزن مهم هستند. فیبر غذایی موجود در غلات کامل، سیری را برای کمک به کاهش وزن بهبود می بخشد. ترکیبات زیست فعال موجود در میوه ها و سبزیجات به واکنش ها و فرآیندهای سلولی مختلف کمک می کنند.

کاهش چربی زیر شکم

پروتئین را در هر وعده غذایی خود بگنجانید

مطالعه ای که بر روی ۲۷ مرد دارای اضافه وزن/چاق توسط دانشگاه میسوری انجام شد، نشان داد که یک رژیم غذایی با پروتئین بالا، کنترل اشتها و سیری را برای کاهش وزن بهبود می بخشد.

هضم و ترشح پروتئین ها بیشتر طول می کشد. PYY، هورمونی که اشتها را کاهش می دهد و باعث سیری می شود. آنها همچنین به ساخت توده عضلانی بدون چربی کمک می کنند، محلی که در آن تعدادی میتوکندری (ارگانل های سلولی که در آن قند به انرژی قابل استفاده تبدیل می شود) وجود دارد و متابولیسم را افزایش می دهد.

شما باید ۲۵ تا ۳۰ درصد پروتئین از کل کالری دریافت کنید. از روغن نارگیل برای کباب کردن یا سرخ کردن پروتئین خود استفاده کنید زیرا یک مطالعه نشان داده است که تری گلیسرول  با زنجیره متوسط ​​و بلند (MLCT) تجمع چربی بدن را در انسان سرکوب می کند.

می توانید سبزیجات چلیپایی مانند گل کلم، کلم پیچ و کلم بروکلی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. آنها سرشار از پروتئین و فیبر هستند که به شما کمک می کند مدت طولانی تری سیر بمانید.

مصرف چربی های سالم

چربی های سالم راهی عالی برای کاهش التهاب در بدن هستند. التهاب مزمن به طور مستقیم با چاقی مرتبط است. برای کاهش التهاب، چربی‌های غیراشباع چندگانه مانند روغن زیتون، آووکادو، آجیل و دانه‌ها، کره شفاف، ماهی‌های چرب غنی از اسیدهای چرب امگا ۳ را در رژیم غذایی خود بگنجانید .

فیبر مصرف کنید

هنگامی که فیبر محلول موجود در میوه ها، سبزیجات و غلات کامل در روده بزرگ تخمیر می شود، دو هورمون روده تولید می کند – پپتید گلوکاگون مانند   (GLP-1) و پپتید YY  (PYY). این هورمون ها باعث افزایش سیری می شوند . بهترین راه برای گنجاندن فیبر در رژیم غذایی، مصرف منظم میوه و سبزیجات، جایگزینی غلات معمولی با غلات کامل و افزودن حبوبات به رژیم غذایی است. 

کاهش چربی زیر شکم

کاهش چربی زیر شکم
آب کردن چربی زیر شکم

  • از شکر تصفیه شده اجتناب کنید

اگر می خواهید چربی شکم خود را از بین ببرید، باید از شکر تصفیه شده به هر شکلی مانند کولا، آب نبات، شکلات، کیک، کلوچه و غیره اجتناب کنید. بسیاری از مطالعات نشان داده اند که مصرف نوشیدنی های شیرین شده با شکر شانس چاقی را افزایش می دهد . همبستگی مثبتی بین مصرف نوشیدنی های شیرین و افزایش وزن/چاقی در کودکان و بزرگسالان ایجاد شد.

هنگامی که هوس چیزی شیرین می کنید، به جای شکر تصفیه شده از نبات، شکر قهوه ای تیره، عسل ارگانیک و شربت افرا ارگانیک استفاده کنید.

  • چای سبز بنوشید

چای سبز بهترین نوشیدنی سم زدایی است که می توانید چربی شکم خود را از بین ببرید. حاوی کافئین و EGCG ( epigallocatechin  gallate) است که می تواند اثرات قدرتمندی بر متابولیسم داشته باشد. این به خنثی کردن اثرات مضر رادیکال های آزاد اکسیژن کمک می کند و در نتیجه از تجمع سم جلوگیری می کند. زمانی که مصرف چای سبز با ورزش ترکیب شود، ممکن است این اثر تقویت شود.

دو تا سه فنجان (۸ اونس مایع) چای سبز در روز میل کنید.

  • هیدراته بمانید

هیدراته ماندن، کلید دفع سموم است. برای کاهش وزن از غذاهای کم انرژی (کم کالری) کمتر استفاده کنید. نوشیدن ۵۰۰ میلی لیتر آب ۳۰ دقیقه قبل از غذا می تواند منجر به کاهش وزن متوسط ​​شود.

مطالعه ای در مجله غدد درون ریز و متابولیسم بالینی بیان می کند که نوشیدن ۵۰۰ میلی لیتر آب به دلیل گرمازایی ناشی از آب، میزان متابولیسم را تا ۳۰ درصد افزایش می دهد. این می تواند برای کاهش وزن مفید باشد.

۳٫ مدیریت سبک زندگی

اگر از یک رژیم غذایی عالی پیروی می کنید اما هنوز چربی شکم خود را از دست نمی دهید، پس سبک زندگی شما می تواند مقصر باشد. استرس، خواب ناکافی و عادات بد سبک زندگی عامل اصلی چربی شکم هستند.

استرس و افزایش وزن به هم مرتبط هستند. یک مطالعه منتشر شده در Obesity Research بیان می کند که استرس غیرقابل کنترل باعث افزایش سطح کورتیزول در بدن شما می شود که باعث رسوب چربی در ناحیه شکم می شود. این افزایش سطح کورتیزول همچنین می تواند میل به “غذاهای راحت” مانند کربوهیدرات های تصفیه شده، غذاهای سرخ شده و شیرینی ها را افزایش دهد. این غذاها باعث رسوب چربی به ویژه در ناحیه شکم می شوند. چند کار که می توانید برای کاهش استرس انجام دهید عبارتند از:

  • تمرینات تنفس عمیق را در صبح زود و قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید .
  • ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در خارج از منزل پیاده روی کنید (کار با سرعت آهسته) تا هوای تازه دریافت کنید.
  • مدتی را صرف سرگرمی هایی کنید که از آن لذت می برید.
  • از برنامه شلوغ خود کمی وقت بگذارید و در کنار خانواده و دوستان خود از آن لذت ببرید.

کاهش چربی زیر شکم

کاهش چربی زیر شکم
آب کردن چربی زیر شکم
  • خواب مناسب برای از بین بردن چربی شکم

خواب به شارژ مجدد بدن و ذهن شما کمک می کند. کم خوابی باعث افزایش التهاب و تجمع سموم در بدن می شود. یک مطالعه منتشر شده در مجله Obesity بر روی زنان چاق نشان داد که خواب بیش از ۷ ساعت در شب، احتمال موفقیت در کاهش وزن را افزایش می دهد. بنابراین، کیفیت و کمیت خواب از عوامل حیاتی برای از بین بردن چربی شکم است.

از بین بردن چربی شکم بسیار مهم است زیرا می تواند بر مقاومت و حساسیت به انسولین شما تأثیر بگذارد. اما، شما نمی توانید چربی شکم را یک شبه یا در یک هفته از بین ببرید. چربی شکم یا شکم بسیار سرسخت است و تنها با یک استراتژی کاهش وزن طولانی مدت کاهش می یابد. این استراتژی، همانطور که در بالا ذکر شد، باید شامل یک رژیم ورزشی روزانه همراه با یک رژیم غذایی متعادل و مغذی و یک سبک زندگی سالم باشد. ممکن است در ابتدا متوجه کاهش وزن نشوید، اما برای مشاهده نتایج بلندمدت به این استراتژی پایبند باشید. در کنار رعایت نکات بالا برای کاهش چربی زیر شکم، باید اقداماتی را نیز برای کاهش استرس انجام دهید.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، باعث درمان کوچکی سینه، درمان شلی و افتادگی سینه در کوتاهترین زمان میباشد.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

کرم حجم دهنده سینه میبلین

ما به شما بانوان گرامی این دلگرمی را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه و باسن میبلین در کوتاهترین زمان بهترین

و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن باسن و لیفت این دو ناحیه خواهید داشت.

همچنین از حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نمایید.

محتویات و عملکرد حجم دهنده سینه و باسن:

این کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده سینه میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون

روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه و باسن شده و نهایتا بافتها را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی

و شادابی پوست سینه و باسن میشود.

یکی از ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری و یک هفته ای آن و ماندگاری اثر آن میباشد.

حجم دهنده سینه میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

پاسخ به سوالات متداول

آیا از بین بردن چربی های زیر شکم سخت است؟

بله، چربی های زیر شکم به دلیل وجود سلول های چربی بتا در ناحیه تحتانی شکم، نسبت به سایر قسمت های بدن، سخت است و به سختی از بین می روند.

چگونه می توانم چربی های زیر شکم خود را در ۳ روز از بین ببرم؟

شما نمی توانید کاهش چربی از ناحیه پایین شکم را تشخیص دهید. با این حال، ممکن است با خواب مناسب، هیدراتاسیون کافی، دریافت پروتئین و تمرینات تناوبی با شدت بالا همراه با تمرینات تقویتی مرکزی و با پرهیز از غذاهای قندی یا التهابی، تفاوتی در چربی های پایین شکم مشاهده کنید.

آیا پلانک ها چربی های زیر شکم را می سوزانند؟

پلانک به تقویت ماهیچه های مرکزی کمک می کند که به نوبه خود به سوزاندن کالری بیشتر کمک می کند و منجر به کاهش چربی شکم می شود.

آیا اسکات چربی های زیر شکم را می سوزاند؟

اسکات به کاهش چربی شکم کمک نمی کند، اما به ساخت ماهیچه ها و کاهش کالری کمک می کند، که می تواند منجر به کاهش چربی زیر شکم شود.

سخن پایانی
  • برای کاهش چربی شکم، ورزش های منظم شکم مانند کرانچ و برپی را انجام دهید.
  • رژیم غذایی کم کربوهیدرات را انتخاب کنید زیرا آب را از بدن آزاد می کند و به کاهش وزن کمک می کند.
  • نوشیدن آب زیاد ممکن است به دفع سمومی که ممکن است در ایجاد چربی شکم نقش دارند کمک کند.
  • خوابیدن بیش از ۷ ساعت در هر شب ممکن است شانس کاهش وزن سریع‌تر را افزایش دهد.

منبع



Source link