بیماران کشورهای اول ED را بدون تکمیل درمان بیشتر از بیماران غیر ملل متحد ترک می کنند


ملت های نخست

اعتبار: CC0 دامنه عمومی

بیماران کشورهای اول در آلبرتا بیشتر از بیماران غیر ملل متحد، بخش‌های اورژانس (EDs) را بدون تکمیل درمان ترک می‌کنند، که تا حدی به دلیل نژادپرستی ضد بومی بیان‌شده توسط ارائه‌دهندگان است، تحقیقات جدید منتشر شده در مجله انجمن پزشکی کانادا.

نسبت‌های بالاتری از مراقبت ناقص ED برای بیماران ملل اول در مقایسه با بیماران غیر ملل اول حتی در موارد تشخیص جدی رخ می‌دهد و در تمام بخش‌های آلبرتا یافت می‌شود. از نظر استانی، 6.8 درصد از بازدیدهای ملل اول بدون تکمیل مراقبت به پایان می رسد، در حالی که 3.7 درصد از بازدیدهای کشورهای غیرنخست.

نتایج حاصل از اشتراک‌گذاری حلقه‌ها با بیماران ملل اول، و مصاحبه‌ها با ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی، نشان می‌دهد که نژادپرستی و کلیشه‌ای دلیلی است که بیماران ملل اول مراقبت را ترک می‌کنند، که اعضای اکثریت سفیدپوست آلبرتا با آن مواجه نیستند. این مطالعه همچنین مشخص کرد که مسائل ارتباطی بیمار-ارائه‌دهنده، موانع حمل‌ونقل، زمان‌های انتظار طولانی، و تصور اینکه مجبور می‌شوند بیشتر از دیگران منتظر بمانند، دلایل دیگری هستند که باعث می‌شوند بیماران ملل اول اورژانس را ترک کنند.

ترک بدون تکمیل مراقبت مهم است زیرا درمان مورد نیاز را به تاخیر می اندازد و سفرهای مراقبت را قطع می کند. حدود 1 نفر از هر 20 بیمار در این مطالعه نیاز به بستری شدن در بیمارستان طی 72 ساعت پس از خروج داشتند. ما نمی دانیم چه نسبتی از بیماران ممکن است مراقبت های لازم را به طور کامل از دست بدهند، زیرا آنها به اورژانس باز نمی گردند.

این کار با مرکز مدیریت اطلاعات ملل اول آلبرتا انجام شد و 7 سازمان دیگر ملل اول را درگیر کرد.

عوامل متعددی وجود دارد که بر تصمیم برای ترک بخش اورژانس بدون دیده شدن تأثیر می گذارد [patients] لی بیل، RN، مدیر اجرایی ملل اول آلبرتا توضیح می دهد که در حالی که منتظر دیده شدن هستند، درمان می شوند، مانند به حداقل رساندن و رد کردن فوریت علائم، احساس ناامنی و استفاده از زبان نامناسب به آنها در هنگام حضور در بخش اورژانس. مرکز مدیریت اطلاعات

پاتریک مک‌لین، دکتری، خاطرنشان می‌کند: «اگرچه ترک مراقبت به نظر یک تصمیم کاملاً شخصی به نظر می‌رسد، اما تعداد بیشتری از بیماران ملل اول نسبت به بیماران غیرملت‌های اول این تصمیم را می‌گیرند. این نشان می‌دهد که این تصمیمات شخصی در واقع توسط عوامل اجتماعی و نابرابری‌های سیستم سلامت هدایت می‌شوند.» .D.، گروه پزشکی اورژانس، دانشگاه آلبرتا، ادمونتون، آلبرتا.

نویسندگان می نویسند که نرخ بالای بیماران ملل اول که بدون تکمیل مراقبت ترک می کنند نگرانی فوری است زیرا “ازدحام جمعیت در بخش های اورژانس در سراسر کانادا بدتر می شود و نسبت بیمارانی که مراقبت های بخش اورژانس را ترک می کنند در چندین حوزه قضایی افزایش یافته است.”

نویسندگان امیدوارند که یافته‌های مطالعه، اورژانس‌ها را تشویق به همکاری با اولین ملل محلی برای یافتن راه‌هایی برای کاهش خروج زودهنگام نامتناسب از مراقبت کند.

اطلاعات بیشتر:
ترک بخش‌های اورژانس بدون تکمیل درمان در میان بیماران ملل اول و غیر ملل در آلبرتا: یک مطالعه ترکیبی، مجله انجمن پزشکی کانادا (2024). DOI: 10.1503/cmaj.231019.

ارائه شده توسط مجله انجمن پزشکی کانادا

نقل قول: بیماران کشورهای اول ED را بدون تکمیل درمان بیشتر از بیماران غیرملت اول مقایسه می کنند (2024، 22 آوریل) که در 22 آوریل 2024 از https://medicalxpress.com/news/2024-04-nations-patients-ed-treatment بازیابی شده است. -nonfirst.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.