روش رفع اشتباه رنگ مو بهترین راهکارهای ساده برای رفع و اصلاح رنگ مو اشتباه


روش رفع اشتباه رنگ مو

کلاه، دم اسبی یا سیاه کردن موهایتان برای مخفی کردن ته رنگ، کاری است که خیلی از افراد ممکن است آن را انجام دهند. در عوض، اصلاح رنگ مو را امتحان کنید تا رگه های برنجی را خنثی کنید. در حالت ایده‌آل، پیشنهاد می‌کنیم به دنبال کمک حرفه‌ای باشید، اما می‌توانید تونرها را امتحان کنید تا از شر رنگ‌های نارنجی یا زرد موهای رنگ شده یا سفید شده خود خلاص شوید. بنابراین، انتخاب تونر و حجم مناسب برای انجام اصلاح صحیح مهم است. ما هر آنچه را که باید در مورد تصحیح رنگ بدانید را بررسی کرده ایم. به خواندن این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی ادامه دهید تا در مورد روش رفع اشتباه رنگ مو بیشتر بدانید.

در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی

  • در فرآیند اصلاح رنگ مو چه اتفاقی می افتد؟
  • فرآیند اصلاح رنگ مو چقدر طول می کشد؟
  • روش رفع اشتباه رنگ مو
  • چند اشتباه که هنگام رنگ کردن موهای خود در خانه باید از آنها اجتناب کنید
  • سوالات متداول

شامپو رشد مو بایوفل کانادا، با ترکیباتی خاص و منحصر به فرد، ریزش موها را درمان کرده و باعث افزایش ضخامت مو و رشد مجدد موها می شود.

شامپو ضد ریزش و رشد مجدد مو بایوفل کانادا

شامپو ضد ریزش مو

شامپو رشد مو گیاهی بایوفول کانادا دارای ترکیبات صد در صد ارگانیک

این شامپو ضد ریزش مو فاقد ترکیبات مضر و شیمیایی بوده و به صورت کامل به عمق موهای شما نفوذ کرده فولیکول و کوتیکول مو را درمان و مستحکم کرده و مانع از کوتاه شدن طول عمر مو و نهایتا
باعث قطع ریزش مو و جلوگیری از پیری زودرس مو می شود.

بسیاری از افراد از ریزش مو ارثی و ژنتیکی رنج می برند خبر خوب این است که شامپو ضد ریزش مو ایج دیفنس درمان انواع الگوهای ریزش مو می باشد.

شامپو ضد ریزش مو و رشد مجدد مو  فاقد ماینوکسدیل، فاقد پارابن و سیلیکون می باشد.

هنگام فرآیند رفع اشتباه رنگ مو چه اتفاقی می افتد؟

در فرآیند اصلاح و رفع اشتباه رنگ مو، از تونرها و شامپوهای بنفش برای خنثی کردن یا تغییر رنگ مو استفاده می شود. معمولاً برای روشن کردن سایه تیره یا برعکس انجام می شود. در برخی موارد برای از بین بردن برنجی  از رنگ موی بلوند استفاده می شود .

پس از شناسایی مشکل، رنگ موی فعلی شما را می توان از طریق ترمیم، حذف یا خنثی کردن تغییر داد و بهبود بخشید. همانطور که قبلاً اشاره کردم، تونرها برای خنثی کردن رنگ های برنجی و زرد در فرآیند اصلاح مو استفاده می شوند. به عنوان مثال، اگر موهای بلوند برنجی دارید، می توانید آن را به رنگ خاکستری تغییر دهید. اما توجه داشته باشید که اگر می خواهید یک سایه تیره را روشن کنید، این روند ممکن است طول بکشد.

 این سوال پیش می آید که چقدر طول می کشد تا رنگ موهای خود را اصلاح کنید؟

اصلاح رنگ مو بر اساس اصل چرخه رنگ در تئوری رنگ کار می کند. رنگ‌هایی که در انتهای مخالف چرخ قرار می‌گیرند یکدیگر را متعادل می‌کنند.

فرآیند اصلاح و رفع اشتباه رنگ مو چقدر طول می کشد؟

روش رفع اشتباه رنگ مو
روش رفع اشتباه رنگ مو

این روند ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد، اما همه چیز به نتایج مورد نظر شما بستگی دارد. برخی از استایلیست ها می توانند تصحیح رنگ را در ۶-۸ ساعت کامل کنند. مشورت با یک آرایشگر حرفه ای ضروری است زیرا فرآیند اصلاح مو برای موهای شکننده می تواند سخت باشد. مواد شیمیایی سختی که در این فرآیند استفاده می شوند نیز نیاز به نظارت مناسب دارند. 

برای برخی از انواع مو و رنگ مو، روند اصلاح به بیش از ۲ تا ۳ جلسه ادامه می یابد. عواملی مانند نوع مو ، بافت مو، تخلخل مو،  وضعیت موهای شما، ماندگاری رنگ موی فعلی شما، و انتخاب تونر مورد استفاده در تعیین دوره زمانی این فرآیند نقش دارند.

محلول ضد ریزش مو شوک بایوفل کانادا، درمان کننده قطعی ریزش مو و رشد مجدد موها بدون بازگشت می باشد.

محلول ضد ریزش مو و رشد مو شوک

محلول ضد ریزش مو شوک

محلول ضد ریزش و رشد مو شوک بایوفول کانادا درمان قطعی ریزش مو بوده تارهای مو را ضخیم کرده و رشد مجدد مو های ریخته شده را به همراه دارد.

تونیک ضد ریزش مو شوک بایوفول عملکردی استثنایی برای درمان ریزش مو بدون بهره گیری از ترکیبات شیمیایی دارد.

این تونیک ضد ریزش مو فوری مناسب درمان انواع الگوهای ریزش مو و رشد مجدد مو نیز می باشد.

این سرم ضد ریزش مو شوک فاقد ماینوکسدیل، فاقد پارابن و سیلیکون می باشد.

اکنون که می دانید در فرآیند اصلاح رنگ مو چه اتفاقی می افتد و چقدر طول می کشد، بیایید به اصل مطلب برویم و در مورد چگونگی اصلاح رنگ های مختلف مو صحبت کنیم.

چگونه رنگ های مختلف مو را اصلاح کنیم

روش رفع اشتباه رنگ مو

روش رفع اشتباه رنگ مو

۱٫ چگونه از شر رنگ زرد خلاص شویم

بلوند می تواند نگهداری بالایی داشته باشد. به هر حال، این یکی از جالب ترین رنگ های مو در جهان است. اما یک جنبه منفی دارد. یکی از نگرانی‌های رایج برای کسانی که رنگ موی بلوند دارند، رنگ زرد مایل به کثیفی است که تمایل به ایجاد آن دارد. این مشکل در صورتی که بدیهی تلقی شود می تواند بدتر شود.

اگر با چرخه رنگ آشنا هستید، می دانید که رنگ مقابل زرد بنفش است. بنابراین، برای مبارزه با رنگ زرد، باید از تونر خاکستر بنفش استفاده کنید. این کار رنگ گرم را روشن می کند و به موهای شما توزیع یکنواخت رنگ خاکستری می دهد. همچنین به موهای شما درخشندگی می بخشد .

۲٫ چگونه از شر رنگ نارنجی برنجی خلاص شویم

آیا متوجه سایه نارنجی عجیب و غریب در موهای خود شده اید؟ خوب، این رنگ موهای شما برنجی می شود. یک کابوس برای کسانی که موهای روشن دارند، این تن گرم ناخواسته را می توان تنها با کمی مراقبت و تلاش بیشتر پایان داد.

بهترین راه برای خلاص شدن از شر برنجی استفاده از یک شامپو با رنگ آبی یا یک نرم کننده است. این به خوبی کار می کند زیرا عمق رنگ شما را افزایش می دهد و ته رنگ قرمز یا نارنجی را با  موفقیت حذف می کند. محصولات با رنگ سرد برای جلوگیری از ظاهر شدن مجدد برنجی بهترین هستند. آن را با یک خنثی کننده براق دنبال کنید . این درخشندگی موها را دست نخورده نگه می دارد و از خشک شدن موهای شما جلوگیری می کند . 

روش رفع اشتباه رنگ مو

۳٫ چگونه از شر بلوند خاکستری خلاص شویم

آیا سایه بلوند از بین می رود؟ آیا موهای کم رنگ شما فاقد رنگ گرم است؟  استرس نداشته باشید در اینجا راهی برای تنظیم رنگ وجود دارد.

برای از بین بردن رنگ سرد، باید کمی گرما به آن اضافه کنید. رنگ‌هایی مانند قرمز، زرد و نارنجی آفتاب‌زده به از بین بردن رنگ‌های خاکستری کمک می‌کنند. از یک تونر سایه قرمز همراه با یک توسعه دهنده استفاده کنید. استفاده از یک تونر گرم در قسمت های خاصی یا در تمام موهای شما می تواند رنگ را به طور یکنواخت پخش کند.

۴٫ چگونه از شر هایلایت های پر رنگ خلاص شویم

نگران نباشید، در اینجا راهی برای رفع این خطوط وجود دارد.

برای کم رنگ کردن هایلایت، باید از رنگ پایه موهایتان در ریشه استفاده کنید. این هایلایت ها را نرم می کند و باعث می شود که با رنگ اصلی موهای شما ترکیب شوند. برای رنگ پایه، سایه ای را انتخاب کنید که به رنگ موی طبیعی شما نزدیک باشد یا بیش از دو درجه روشن تر نباشد. به عنوان مثال، اگر موهای سبزه با هایلایت های راه راه بلوند روشن دارید ، از سایه قهوه ای متوسط ​​یا روشن به عنوان رنگ پایه استفاده کنید. این به شما ظاهری طبیعی رنگ مو می دهد.

۵٫ چگونه می توان یک آمبره خراب شده را برطرف کرد

وقتی رنگ موی آمبره رویاهای شما اشتباه می شود، همه چیز خراب می شود. در اینجا راهی وجود دارد که می توانید آن فاجعه را به چیزی زیبا تبدیل کنید.

رنگ کردن یک رنگ تیره روی موهای رنگ شده، ظاهری بلوک برای شما ایجاد می کند. اگر به طور طبیعی موهایتان قهوه‌ای تیره است و رنگ بلوند رنگی دارید، می‌توانید با استفاده از رنگ موی نیمه‌دائمی با رنگ‌های گرم رنگ موهایتان را بپوشانید. استفاده از آن از قد میانی تا نوک به شما کمک می کند تا یک آمبره تدریجی داشته باشید. اگر رنگ‌آمیزی گزینه‌ای نیست، از تونر استفاده کنید تا خط خشن را با هم ترکیب کند. این به شما یک ombre به طور مساوی توزیع می دهد.

۶٫ چگونه رنگ موهای تیره را روشن کنیم

آیا در نهایت موهای خود را یک سایه تیره تر از رنگ مورد انتظار رنگ کردید؟ یا می خواهید فقط رنگ موهای تیره را به چیزی روشن و سرگرم کننده تغییر دهید؟ در اینجا راهی برای اصلاح سایه با توجه به ترجیح شما وجود دارد.

برای داشتن سایه روشن تر، می توانید با سفید کننده شروع کنید. توجه داشته باشید که در یک جلسه، رنگ موهای شما نباید بیشتر از دو درجه تغییر کند. اگر موهایتان را بلوند رنگ کرده اید و موهایتان تیره تر از حد انتظار است، می توانید از شامپوی شفاف کننده به عنوان یک راه حل سریع استفاده کنید. یک شامپو شفاف کننده تنها با سه بار شستشو می تواند رنگ را روشن کند.

برای یک راه حل طولانی مدت، می توانید موهای خود را دکلره کرده و با سایه روشن تر رنگ کنید یا به سادگی آن را رنگ کنید.

۷٫ چگونه موهای ناهموار رنگ شده را اصلاح کنیم

روش رفع اشتباه رنگ مو
روش رفع اشتباه رنگ مو

آیا از دیدن نتایج لکه دار بعد از رنگ کردن موهایتان شوکه شدید؟ صبر کنید! در اینجا کاری است که می توانید برای رفع آن انجام دهید.

معمولاً وقتی موهای خود را در خانه رنگ می کنید، قسمت های روشن تر رنگ را با شدت بیشتری جذب می کنند و در نتیجه ظاهری ناهموار به شما می دهند. ساده ترین راه برای مقابله سریع با این مشکل شستن موهایتان با یک شامپوی شفاف کننده است. این شما را کمی به راه حل نزدیک می کند اما مشکل را حل نمی کند. در مرحله بعد، از همان رنگ موی قبلی استفاده کنید اما زمان ترک را کاهش دهید. سعی کنید آن را به طور یکنواخت بر روی قسمت هایی از مو که رنگ نمی گیرند و بر روی قسمت های به وضوح تیره تر استفاده کنید. سپس یک رنگ موی تیره بخرید و کل موهای خود را با این رنگ جدید رنگ کنید.

۸٫ نحوه رفع محو شدن رنگ مو

آیا رنگ موهای زرق و برق دار شما به سرعت محو می شود؟ این رایج ترین شکست موهای رنگ شده است.

تونر معجون جادویی است! تونرها می توانند شادابی و درخشندگی موهای شما را بازگردانند.

همچنین می‌توانید از شامپوهای مناسب برای حفظ رنگ موهایتان استفاده کنید.

یک راه غیر متعارف برای محافظت از رنگ مو این است که کمی از رنگ خود را با نرم کننده خود مخلوط کنید. برای انجام این کار می توانید از یک متخصص سالن استفاده کنید.

برای یک راه حل طولانی مدت، می توانید رنگ های تازه را انتخاب کنید. طراوت رنگ یک فرآیند نیمه دائمی است که به احیای رنگ موهای فعلی شما کمک می کند. حتما موهای خود را کمتر بشویید تا تون و رنگ آن دوام بیشتری داشته باشد.

فرآیند رنگ کردن مو به طور کلی به مو آسیب می رساند. بنابراین، همیشه به دنبال فرمول های رنگ مو ملایم و بدون آمونیاک باشید.

ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفل کانادا، موها را ابریشمی کرده و خشکی و وزی موها را نیز درمان میکند.

ماسک کراتینه، ضد وزی، ضد خشکی و ضد موخوره مو اولتراشاین

ماسک کراتینه اولتراشاین

ماسک مو کراتینه طبیعی و درمان خشکی ، وزی و موخوره مو بایوفول کانادا ماسکی دومنظوره می باشد (هم مخصوص ریشه و هم مخصوص ساقه مو می باشد.)

درمان فولیکول مو (ریشه مو) بوده و به آن ترکیبات غنی آنتی اکسیدانی رسانده و املاح مورد نیاز ریشه مو را به آن می رساند و تأمین می کند.

همچنین ماسک ترمیم کننده مو و کراتینه مو بایوفول کانادا ساقه مو را نیز ترمیم می کند و براق کننده و لخت کننده موهای مجعد و وز نیز می باشد.

این ماسک مو کراتینه، خشکی مو را به صورت کامل از بین می برد. محافظ قوی تارهای مو بوده و کراتین ساقه مو را بازسازی می کند.

این ماسک کراتینه، براق کننده و پروتئینه مو بایوفول کانادا تارهای مو را تقویت کرده ، موخوره مو را به صورت عمقی درمان می کند.

ماسک ابریشمی اولتراشاین بایوفول کانادا خشکی و وزی مو را درمان کرده و آنتی فریز بسیار قوی می باشد که تأثیر آن دائمی و بدون بازگشت خواهد بود .

هنگامی که ماجراهای رنگ آمیزی موهای شما به شدت اشتباه می شود، اصلاح رنگ می تواند موهبتی باشد. با این حال، در اینجا می توانید برخی از اشتباهات جدی را که مرتکب شده اید به راحتی اصلاح کنید. 

قسمت بعدی را بخوانید تا بدانید آنها چیستند.

چند اشتباه که هنگام رنگ کردن موهای خود در خانه باید از آنها اجتناب کنید

۱٫ اجتناب ازشستن مو در سینک

شستن موهایتان در آشپزخانه یا سینک حمام می تواند راهی سریع برای پایان دادن به فرآیند رنگ کردن باشد. اما شیرهای موجود در این سینک ها فشار کافی برای آبکشی کامل رنگ مو را ندارند. بنابراین، توصیه می شود برای شستشوی کامل محصول، داخل حمام بروید. اگر سینک، وان حمام یا کف حمام خود را با رنگ مو آغشته کرده اید، می توانید از مقداری سفید کننده برای از بین بردن آثار استفاده کنید.

۲٫ توضیحات روی جعبه را به دقت تجزیه و تحلیل کنید

سایه نشان داده شده روی جعبه ممکن است برای شما یکسان نباشد! نمونه های رنگی یا تحقیقات آنلاین در مورد تن یا سایه مورد نظر می تواند نتایج بهتری را برای شما فراهم کند. اکثر برندها اشاره می کنند که کدام رنگ پوست و رنگ موی طبیعی با یک رنگ موی خاص سازگاری بیشتری دارد. اینها را بررسی کنید و گزینه های خود را در نظر بگیرید!

۳٫ فراتر از خط رنگ نکنید

ممکن است رنگ موهای شما کاملاً زیبا باشد. اما لکه روی خط مو و گوش شما؟ یک نه بزرگ بهترین راه برای جلوگیری از این امر این است که ژل نفتی را در تمام طول خط مو و روی گوش خود بمالید. علاوه بر آن، چند لباس کهنه بپوشید و چند دستمال را در دست داشته باشید. اگر در نهایت پوست خود را لکه دار کردید، از روغن پاک کننده آرایش برای خلاص شدن از شر لکه ها استفاده کنید.

۴٫ به دنبال سایه مناسب باشید

این باید در بالای لیست اولویت شما باشد! دانستن اینکه تناژ گرم یا سرد دارید واقعا می تواند به شما در انتخاب سایه مناسب کمک کند. خانم‌هایی با رنگ پوست گرم می‌توانند با موهایی که رنگ‌های سرد دارند عالی به نظر برسند و خانم‌هایی با رنگ پوست سرد می‌توانند به دنبال رنگ‌های تیره مانند قرمز یا قهوه‌ای باشند. زنانی که بین رنگ پوست گرم و رنگ پریده قرار می گیرند، می توانند سایه های سرد یا گرم را انتخاب کنند.

۵٫ مراقبت های بعد از رنگ کردن مو

نحوه برخورد با موهای خود پس از رنگ کردن می تواند تاثیر زیادی در ماندگاری رنگ داشته باشد. هرگز بعد از رنگ کردن موها را با آب داغ نشویید. این می تواند کوتیکول ها را باز کند و منجر به محو شدن شود. از شامپو ضد زردی استفاده نمایید.از آنجایی که رنگ کردن می تواند موهای شما را خشک کند، از ماسک حالت دهنده برای مرطوب کردن و تغذیه آن استفاده کنید. این کار موهای شما را نرم و هیدراته نگه می دارد.

سرم تقویت کننده مو پلاسنتا پلاس بایوفل کانادا، درمان کننده خشکی و آسیب دیدگی موها بعد از دکلره و رنگ کردن موها می باشد.

سرم تقویت کننده مو پلاسنتا پلاس


محلول تقویت کننده مو
 پلاسنتا پلاس بایوفول کانادا با استفاده از پلاسنتای گیاهی، روغن زیتون ارگانیک، پروتئین های گیاهی و نرم کنندگی پانتنول زیبایی را از ریشه تا ساقه به مو باز می گرداند

این درمان بدون نیاز به شست و شو، موها را از ریشه تا ساقه وهمچنین پوست سر را بازسازی می کند، فرمول فوق العاده این محلول ضد موخوره به صورت عمقی و فوری  منجر به انعطاف پذیری و نرمی ساقه مو می شود،

سرم ضد موخوره، درمان موخوره، خشکی و شکنندگی نیز می باشد نیروبخش، نرم کننده و احیاکننده حالت طبیعی مو به طوری که از ریزش آن جلوگیری و موجب رشد مجدد مو می شود و در برابر وسائل حرارتی حالت دهنده مو و عوامل مضر جوی محافظت می کند.

روش رفع اشتباه رنگ مو

چه آزمایش رنگ شما شکست خورده باشد، چه برنجی به نظر برسد، یا ناهموار باشد، به هر دلیلی که می‌تواند باشد، شرط می‌بندیم پشیمانی شما را آزار می‌دهد. 

فرآیند اصلاح رنگ مو به شما کمک می کند تا رنگ های برنجی را که رنگ موهای شما را خراب می کند، اصلاح کنید. در این فرآیند از تونرها و شامپوی بنفش استفاده می‌شود تا رنگ‌های برنجی نارنجی، زرد یا سبز را از روی موهای شما پاک کند و آن را شگفت‌انگیز کند.

 توجه به این نکته مهم است که اگر می خواهید رنگ موهای تیره را رنگ کنید، ممکن است به بیش از یک بار رنگ کردن نیاز داشته باشید. بسته به رنگ موی مورد نظر شما، این فرآیند ممکن است چند جلسه یا چند ماه طول بکشد. از تونرها و شامپوهای رنگدانه های مختلف می توان برای اصلاح رنگ های مختلف برنجی استفاده کرد. برای بررسی اینکه کدام یک با رنگ موهای شما مناسب تر است، به سمت بالا حرکت کنید. این نکات و تکنیک ها را برای دفعه بعدی که با مشکل رنگ مو مواجه می شوید در نظر داشته باشید. حالا که می دانید چه باید بکنید، لازم نیست وحشت کنید!

پاسخ به سوالات متداول

اصلاح و رفع اشتباه رنگ مو چقدر طول می کشد؟

بستگی به درجه کار دارد،  یک جلسه اصلاح رنگ مو می تواند بین ۲٫۵ ساعت تا ۶ ساعت طول بکشد. همچنین ممکن است به جلسات متعدد نیاز داشته باشید.

چرا اصلاح رنگ مو اینقدر گران است؟

اصلاح رنگ مو گران است زیرا در کنار بسیاری از محصولات به زمان، مهارت و دقت زیادی نیاز دارد.

تفاوت بین تصحیح رنگ و درجه بندی چیست؟

درجه بندی رنگ مو به سیستمی اطلاق می شود که سطح عمق موهای طبیعی شما را تعیین می کند، در حالی که رنگ کردن و روشن کردن موها برای رسیدن به ظاهر دلخواه را اصلاح رنگ می نامند.

منبع: stylecraze.com



Source link