مراقبت از پوست به سبک کره ای روتین مراقبت از پوست به شیوه کره ای ها


مراقبت از پوست به سبک کره ای

روال مراقبت از پوست به سبک کره ای چیزی است که اکثر ما در حال حاضر به آن وسواس داریم. نکات مراقبتی K-Beauty ادعا می کنند که پوستی عالی با ظاهری بی عیب و نقص و چینی ارائه می دهند. و حقیقت دارد! روتین ۱۰ مرحله ای مراقبت از پوست آنها یک راه حل موثر برای دستیابی به پوستی درخشان و بی عیب است.

اگرچه ۱۰ مرحله مفصل می تواند زمان بر باشد و دستیابی به این زیبایی کره ای ممکن است عملی به نظر نرسد، اما زمانی که شروع کنید متوجه خواهید شد که چقدر خوب هستند. انجام این مراحل در نهایت ارزش آن را خواهد داشت و از صرف وقت خود برای انجام این کار پشیمان نخواهید شد. علاقه مند به دانستن مراحل هستید؟ این مقاله از فروشگاه لوازم آرایشی سلامتی و زیبایی رازهای زیبایی ۱۰ مرحله ای کره ای را مورد بحث قرار می دهد که می توانید در روز و شب دنبال کنید تا به آن ظاهر عالی برسید. 

قبل از آن، اجازه دهید در مورد چگونگی کمک به پوست شما صحبت کنیم. روال مراقبت از پوست کره ای همه چیز در مورد بهبود سلامت پوست شما با مرطوب کردن، هیدراته نگه داشتن آن و ارائه مواد ضروری به روش صحیح است . شما می توانید پوست طبیعی خود را بدون آرایش نشان دهید. Laura Geigaite ، یک متخصص زیبایی، می گوید: “رژیم زیبایی کره ای شامل استفاده از محصولات آبرسان مختلف است که به ترمیم پوست کمک می کند. این درمان پوستی از از دست دادن آب و ورود مواد خارجی به پوست جلوگیری می کند. علاوه بر این، این فرآیندها به جلوگیری از خطوط ریز، چین و چروک و سایر علائم مرتبط با پیری کمک می کند.

روتین مراقبت از پوست به سبک کره ای

مراقبت از پوست به سبک کره ای

آیا باید همه مراحل را هر روز دنبال کنید؟ خیر، انجام هر ۱۰ مرحله اجباری نیست. می توانید برخی از مراحل را نادیده بگیرید اما مطمئن شوید که پوست شما تمام مواد لازم را دریافت می کند. بگذارید همین الان روال را مورد بحث قرار دهیم! 

در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی

  • روتین ۸ مرحله ای مراقبت صبحگاهی کره ای
  • روال ۱۰ مرحله ای شبانه کره ای
  • روتین مراقبت از پوست کره ای: نکات اضافی
  • سوالات متداول
  • سخن پایانی

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، با ترکیباتی ارگانیک، درمان کننده کوچکی، شلی و افتادگی سینه ها می باشد.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

کرم حجم دهنده سینه میبلین

ما به شما بانوان گرامی این دلگرمی را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه و باسن میبلین در کوتاهترین زمان بهترین

و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن باسن و لیفت این دو ناحیه خواهید داشت.

همچنین از حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نمایید.

محتویات و عملکرد حجم دهنده سینه و باسن:

این کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده سینه میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون

روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه و باسن شده و نهایتا بافتها را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی

و شادابی پوست سینه و باسن میشود.

یکی از ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری و یک هفته ای آن و ماندگاری اثر آن میباشد.

حجم دهنده سینه میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

روتین ۸ مرحله ای مراقبت صبحگاهی کره ای

  • مرحله ۱: صورت خود را با آب بشویید
  • مرحله ۲: تونر
  • مرحله ۳: اسانس
  • مرحله ۴: آمپول
  • مرحله ۵: سرم
  • مرحله ۶: کرم دور چشم
  • مرحله ۷: مرطوب کننده
  • مرحله ۸: ضد آفتاب

نکته: مراسم مراقبت از پوست صبحگاهی دارای ۸ مرحله (بدون مراحل دوبل پاکسازی) می باشد. با این حال، اگر می خواهید، همیشه می توانید از یک پاک کننده ملایم برای تمیز کردن صورت خود استفاده کنید.

مراقبت از پوست به سبک کره ای

مرحله ۱: صورت خود را با آب بشویید

پس از بیدار شدن از خواب برای شستن صورت خود از آب استفاده کنید. از هیچ پاک کننده ای استفاده نکنید. آب نه تنها به پوست شما احساس طراوت می دهد، بلکه آلودگی هایی را که ممکن است در طول شب روی پوست شما نشسته باشند را نیز از صورت شما پاک می کند. همچنین پوست شما را هیدراته نگه می دارد.

مرحله ۲: تونر را اعمال کنید

بعد از شستن صورت با آب، تونر بزنید. می‌توانید تونر را روی یک سواب پنبه‌ای بکشید و آن را با حرکات جارویی بمالید یا تونر را در کف دست‌هایتان بریزید و به آرامی آن را روی تمام صورت‌تان بمالید. تونر به تعادل سطح pH پوست شما کمک می کند و جذب مناسب محصولات مراقبت از پوست بعدی را تضمین می کند.

مرحله ۳: اسانس را اعمال کنید

اسانس ترکیبی از سرم، تونر و مرطوب کننده است و بخش مهمی از رژیم ۱۰ مرحله ای مراقبت از پوست کره ای است. پوست شما را هیدراته و شاداب می کند و سلول های پوست را تغذیه می کند . همچنین پوست شما را برای مراحل بعدی آماده می کند. مقداری از آن را روی کف دست خود بریزید و به آرامی روی تمام صورت خود فشار دهید. 

مرحله ۴: آمپول را اعمال کنید

اینها شبیه اسانس ها و سرم ها هستند. با این حال، در مقایسه با هر دو محصول، آمپول حاوی غلظت بالاتری از مواد فعال است. آمپول ها معمولا در یک بطری شیشه ای با قطره چکان عرضه می شوند. با قطره چکان چند قطره را روی صورت خود بمالید. با انگشتان خود ضربه بزنید و آن را به آرامی روی تمام صورت خود فشار دهید.

protip_icon

توصیه می شود آمپول های کره ای را فقط یک یا دو بار در هفته روی صورت خود بمالید و ماساژ دهید زیرا غلظت و فعالیت بالایی دارند.

مرحله ۵: سرم را اعمال کنید

از سرمی استفاده کنید که مشکلات پوستی شما را برطرف کند. سرم ها برای مزایای ضد پیری بهترین هستند و می توانند مشکلات پوستی مانند لکه های تیره، پرپیگمانتاسیون، خشکی، خطوط ریز و چین و چروک را کاهش دهند. مقداری از سرم (یا دو پمپ) به اندازه یک نخود بردارید و آن را با نوک انگشتان خود به آرامی روی تمام صورت خود فشار دهید.

مرحله ۶: از کرم دور چشم استفاده کنید

ناحیه اطراف چشم شما فوق العاده ظریف است و کرم و سرم های معمولی صورت شما تاثیری ندارند. برای حفظ رطوبت و محافظت از ناحیه در طول روز به کرم دور چشم نیاز دارید. مقدار کمی کرم دور چشم را روی نوک انگشتان خود بردارید و آن را از گوشه داخلی چشم به سمت گوشه بیرونی بمالید.

مرحله ۷: از مرطوب کننده استفاده کنید

پس از استفاده از کرم دور چشم، یک لایه مرطوب کننده روی صورت خود بمالید. یک مرطوب کننده پوست را در تمام طول روز هیدراته، تغذیه و درخشان نگه می دارد. اگر پوست چرب دارید از مرطوب کننده های پایه آب و اگر پوست خشک دارید از مرطوب کننده های مبتنی بر کرم استفاده کنید. مرطوب کننده را به آرامی روی تمام صورت و گردن خود ماساژ دهید.

مرحله ۸: کرم ضد آفتاب بزنید

محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش یک امر ضروری است. پس از انجام تمام این مراحل، از ضد آفتاب استفاده کنید. این از لکه های تیره ، آفتاب سوختگی، خطوط ریز و چین و چروک جلوگیری می کند ( ۵ ). از محصولی با حداقل SPF 30 استفاده کنید .

این روتین ۸ مرحله ای دقیق مراقبت از پوست صبحگاهی کره ای بود . این محصولات پوست شما را در طول روز هیدراته و سالم نگه می دارند.

هنگامی که به خانه برگشتید، زمان آن فرا رسیده است که اجازه دهید پوست خود نفس بکشد و آن را برای روند ترمیم شبانه خود آماده کنید. یک روال مراقبت از پوست به درستی باعث می شود که پوست به درستی خود را ترمیم و ترمیم کند. 

کرم لاغر کننده بدن هات چیلی، با ترکیباتی کاملا ارگانیک، باعث کاهش وزن فوری و چربی سوزی موضعی می شود.

ژل لاغری فوری، کاهش سایز و سفت کننده بدن هات چیلی

ژل چربی سوز و کرم ضد سلولیت هات چیلی درمان قطعی و فوری چربی های موضعی می باشد و

اگر شما قصد کاهش سایز فوری و موضعی داشته باشید هات چیلی بهترین گزینه می باشد.

زمانی که شما از ژل لاغری هات چیلی استفاده می کنید این ژل از طریق منافذ باز پوست به عمق چربی ها نفوذ می کند.

ژل لاغری با داشتن ترکیبات منحصر بفردی از جمله ال کارنتین، کافئین، کاتچین شروع به چربی سوزی موضعی میکند.

همچنین این کرم لاغری با داشتن ترکیبات منحصربفرد اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین

پس از کاهش سایز و لاغری پوست شما شل و افتاده نخواهد شد.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در کرم لاغر کننده پوست شما را سفت می کند و به اندام شما فرم می دهد.

روال ۱۰ مرحله ای شبانه کره ای

  • مرحله ۱: روغن پاک کننده
  • مرحله ۲: پاک کننده فوم
  • مرحله ۳: لایه برداری کنید
  • مرحله ۴: تونر
  • مرحله ۵: اسانس
  • مرحله ۶: آمپول
  • مرحله ۷: سرم
  • مرحله ۸: ماسک ورق
  • مرحله ۹: کرم دور چشم
  • مرحله ۱۰: مرطوب کننده
مراقبت از پوست به سبک کره ای

مرحله ۱: صورت خود را با یک روغن پاک کننده تمیز کنید

شما باید کثیفی، سبوم و ناخالصی های انباشته شده روی صورت خود را از بین ببرید. استفاده از روغن پاک کننده، کثیفی را با روغن پیوند می دهد و تمیز کردن کامل پوست را برای شما آسان تر می کند. روغن را به طور کامل روی صورت و گردن خود ماساژ دهید. صورت خود را با دستمال مرطوب پنبه ای پاک کنید. می توانید آرایش و کثیفی خود را ببینید که از پوست شما خارج می شود.

مرحله ۲: دوبار تمیز کردن را با یک پاک کننده کف ملایم تکرار کنید

هنگامی که صورت خود را با روغن تمیز کردید و تمام آرایش و آلودگی را پاک کردید، از یک شوینده کف ملایم برای تمیز کردن صورت خود استفاده کنید . مقداری پاک کننده روی کف دست خود بریزید، آب اضافه کنید و کف دست خود را به هم بمالید تا کف یا کف ایجاد شود. آن را روی صورت خود بمالید و بشویید.

مرحله ۳: پوست خود را لایه برداری کنید

این مرحله نباید بیش از دو بار در هفته تکرار شود. لایه برداری به خراش دادن سلول های مرده پوست و ناخالصی های صورت شما کمک می کند. این رنگ پوست شما را یکدست می کند و بازسازی سلولی را تقویت می کند. می توانید از یک لایه بردار شیمیایی یا مبتنی بر آنزیم یا یک لایه بردار فیزیکی (اسکراب) روی پوست خود استفاده کنید.

مرحله ۴: تونر را اعمال کنید 

این مرحله مشابه مرحله ای است که در روتین مراقبت از پوست صبحگاهی ذکر شده است. حتی در شب، برای حفظ سطح pH پوست صورت خود به یک تونر نیاز دارید .

مرحله ۵: اسانس را اعمال کنید

اسانس همیشه از تونر پیروی می کند. هرگز این مرحله را از دست ندهید زیرا اسانس برای مرطوب نگه داشتن پوست شما در طول شب مورد نیاز است.

مرحله ۶: آمپول را اعمال کنید

بلافاصله پس از آبرسانی به صورت خود با اسانس، یک آمپول بزنید. مواد فوق العاده و عوامل فعال موجود در این محصول به بازسازی و شارژ مجدد پوست شما در طول شب کمک می کند.

مرحله ۷: سرم را اعمال کنید

پس از استفاده از آمپول، سرم را روی نواحی خاص مورد نظر قرار دهید. به عنوان مثال، اگر سرم ضد آکنه است، آن را روی نواحی آسیب دیده بمالید. با این حال، می توانید سرم را روی تمام صورت و گردن خود بمالید. این بستگی به این دارد که آیا از سرم برای مسائل خاص مراقبت از پوست یا تغذیه کلی استفاده می کنید.

مرحله ۸: ماسک ورق را اعمال کنید

این مورد علاقه مطلق پیروان K-beauty است. ماسک های ورقه ای با سرمی که حاوی عوامل فعال ضروری است اشباع شده است. اینها برای انواع پوست مناسب هستند. آنها آبرسانی عمیق به پوست شما می دهند و همچنین مزایای خاصی مانند ضد پیری، ضد آکنه، آبرسانی، اثرات تقویت کننده کلاژن، بسته به نیاز پوست شما ارائه می دهند.

مرحله ۹: از کرم دور چشم استفاده کنید

هنگامی که پوست شما تمام خوبی های ماسک ورقه ای را جذب کرد، وقت آن است که از ناحیه چشم خود مراقبت کنید. از کرم دور چشم استفاده کنید تا پوست لطیف اطراف چشمتان مرطوب و تغذیه شود.

مرحله ۱۰: از مرطوب کننده استفاده کنید

کار را با یک مرطوب کننده شب به پایان برسانید. استفاده از مرطوب کننده در انتها همه مواد را می پوشاند و به پوست شما کمک می کند همه چیز را در طول شب جذب کند. با پوستی نرم و لطیف از خواب بیدار خواهید شد.

روتین مراقبت از پوست کره ای همه چیز در مورد تغذیه پوست و تامین مواد مناسب برای آن چه از نظر خارجی و چه داخلی است. 

در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد که می توانید برای حفظ سلامت پوست خود مانند کره ای ها دنبال کنید.

رژ لب اصل میبلین آمریکا، دارای ترکیباتی ارگانیک بوده و پوششی فوق العاده و یکدست را روی لب ها ایجاد کرده و از پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند.

رژ لب میبلین

رژ لب میبلین آمریکا

رژلب بدون سرب میبلین آمریکا با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف

رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و این رژ لب مات و کرمی آرایش لب

را بسیار جذاب میکند.

رژ لب ویتامینه میبلین، غنی شده با  با ویتامین E , A است.

روتین مراقبت از پوست کره ای: نکات اضافی

۱٫ هیدراته بمانید

هیدراته نگه داشتن بدن و پوست ضروری است. اگرچه ترکیبات موضعی به پوست شما کمک می کند تا از بیرون هیدراته بماند، اما باید آبرسانی داخلی را نیز تامین کنید. مقدار زیادی آب به هر شکلی بنوشید. می توانید چای طعم دار (عمدتا تیسان ها یا دمنوش های گیاهی، منهای کافئین) یا آب طعم دار (به طور طبیعی با طعم آهک و برش های خیار) بنوشید.

۲٫ استراحت و آرامش

به خودتان فشار نیاورید. به خود استراحت دهید و استراحت کنید. وقتی استرس دارید، روی پوست شما منعکس می شود. بهترین راه برای آرامش خوابیدن است. هنگامی که می خوابید، بدن شما خود را بازسازی و ترمیم می کند. این باعث بهبود سلامت کلی شما (اعم از جسمی و روحی) می شود و همچنین به نفع پوست شما است.

۳٫ رژیم غذایی سالم داشته باشید

مقدار زیادی سبزیجات تازه، غلات، گوشت، لبنیات و ماهی مصرف کنید. غذاهای تخمیری و ترشی را در برنامه غذایی خود بگنجانید. چنین غذاهایی حاوی ویتامین ها و پروبیوتیک های ضروری هستند که هم برای سلامت پوست و هم برای سلامت روده مفید هستند. آبگوشت ماهی و گوشت حاوی کلاژن است که پوست شما را جوان و سالم نگه می دارد. اگر دوست دارید بعد از غذا یک دسر بخورید، به جای غذاهای شیرین و شیرین، هر میوه ای را انتخاب کنید.

protip_icon

توصیه می شود برای بهبود فشار خون (که اعتقاد بر این است که بافت پوست را بهبود می بخشد) از یک برنامه غذایی کره ای شامل خمیر سویا یا دونجانگ پیروی کنید.

۴٫ پوست خود را لایه برداری کنید

این نه تنها برای پوست صورت بلکه برای کل بدن شما قابل استفاده است. سعی کنید با لایه برداری حداقل یک یا دو بار در هفته پوست خود را از شر سلول های مرده پوست خلاص کنید .

۵٫ هرگز محافظت در برابر آفتاب را فراموش نکنید

این را هرگز فراموش نکنید حتی اگر بیرون هوا ابری و بارانی باشد. اشعه ماوراء بنفش می تواند به پوست شما آسیب برساند و روند پیری را تسریع کند. بنابراین، ضد آفتاب خود را همراه داشته باشید.

مراقبت از پوست به سبک کره ای

روتین مراقبت از پوست کره ای در سراسر جهان برای آبرسانی به پوست و ایجاد درخشندگی طبیعی به پوست شما محبوب است. مرحله ساده شستن صورت با آب، کثیفی را از بین می برد و پوست شما را برای مراحل بعدی روتین آماده می کند. تونر، اسانس، سرم، کرم دور چشم، آمپول و مرطوب کننده، هر کدام نقش به همان اندازه در آبرسانی پوست شما، کند کردن پیری و جلوگیری از آفتاب سوختگی و آکنه نقش دارند. حتی اگر روال ده مرحله ای گاهی عملی به نظر نرسد، اما اگر تمام مراحل را با حوصله و عشق طی کنید، مطمئناً نتیجه آن را به مرور خواهید دید.

کرم برنزه کننده بدن فلورسان، با ترکیباتی کاملا ارگانیک، برنزه ای یکدست، جذاب و با تناژ شکلاتی طلایی را برای شما خواهد داشت.

کرم برنزه کننده فلورسان

کرم برنزه کننده فوری بدن و صورت فلورسان با ماندگاری ۴ ماه

لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مخصوص مقاومت در برابر تابش شدید می باشد،

مخصوصاٌ برای پوست حساس و جوان صورت و بدن، اسپری برنزه کننده فلورسان با ترکیبی که دارد

تأثیر برنزه ی طلایی تیره عمیق و زیبایی روی پوست بعد از برنزه کردن می گذارد و رنگ برنزه ی طبیعی طلایی را ایجاد می نماید.

عناصر طبیعی آنتی اکسیدان این برنزه کننده، پوست را از اثرات مضر اشعه های فرابنفش حفظ کرده و

از ایجاد پیگمانتاسیون (پیسی) جلوگیری می نماید.

به علت داشتن فیکساتورها در این کرم برنزه کننده ، این محصول به هیچ عنوان به لباس رنگ نمی دهنده و

ماندگاری آن تا ۴ ماه ثابت است.

پاسخ به سوالات متداول

آیا روتین مراقبت از پوست کره ای برای پوست های چرب و مستعد آکنه جواب می دهد؟

Laura Geigaite می‌گوید: «روتین مراقبت از پوست کره‌ای برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه در صورت رعایت برخی اقدامات احتیاطی مانند استفاده از کرم‌های ضد آفتاب معدنی و مرطوب‌کننده‌های سبک مبتنی بر لوسیون، لایه‌برداری منظم پوست، استفاده از تونرهای بدون الکل با اسیدهای هیدروکسی، کار می‌کند. شستشوی کثیفی و کثیفی اضافی با استفاده از پاک کننده های ملایم و اجتناب از پاک کننده های مبتنی بر روغن.

چگونه پوست شیشه ای کره ای را بدست آورید؟

به گفته Geigaite، “شما می توانید از طریق مراحل زیر به پوست شیشه ای کره ای برسید: پاکسازی مضاعف، لایه برداری، تونینگ، افزودن اسانس، درمان با آمپول یا سرم، مرطوب کننده، استفاده از کرم های دور چشم، آب بندی با روغن های صورت در طول روز. استفاده از SPF فقط در طول روز و استفاده از ماسک های ورقه ای.

آیا پوست کره ای ژنتیکی است؟

“مطالعات نشان داده است که تصور می شود دو ژن با رنگدانه پوست در پوست کره مرتبط هستند. ژن‌ها با رنگ پوست مرتبط هستند، که نشان می‌دهد پوست کره‌ای تا حد زیادی ژنتیکی است.»

آیا گلاب یک تونر است؟

بله، گلاب یک تونر طبیعی است. می توانید آن را روی صورت خود بمالید تا پوست را تقویت کرده و آبرسانی کنید.

آیا مراقبت از پوست کره ای بهتر از مراقبت از پوست ژاپنی است؟

هر دو روش های خوبی برای مراقبت از پوست هستند. با این حال، اثربخشی آنها به نوع پوست، ترجیحات و سبک زندگی شما نیز بستگی دارد. اگر می‌خواهید روال سریع‌تری را دنبال کنید، روال ژاپنی برای شما مناسب است. اگر می خواهید روال فشرده تری را دنبال کنید، روال کره ای انتخاب مناسبی است.

آیا مراقبت از پوست کره ای ایمن است؟

بله، اکثر مواد مورد استفاده در محصولات مراقبت از پوست کره ای بی خطر هستند.

آیا ژل آلوئه ورا تونر است؟

بله، ژل آلوئه ورا یک تونر طبیعی است که با خواص خنک کنندگی خود می تواند پوست شما را تسکین دهد.

آیا می توانم با گلاب روی صورتم بخوابم؟

بله، گلاب می تواند به جوانسازی پوست کمک کند و چهره شما را در روز بعد درخشان کند.

سخن پایانی
  • مراقبت از پوست کره ای به جای پوشاندن عیوب، بر بهبود سلامت پوست تمرکز دارد.
  • روتین صبحگاهی چند مرحله ای شامل پاکسازی، تقویت کننده، اسانس، درمان، مرطوب کننده و محافظت در برابر آفتاب است.
  • روتین مراقبت از پوست در شب از روغن پاک کننده، پاک کننده فوم، لایه برداری، تونر، اسانس، آمپول، سرم، ماسک ورقه ای، کرم دور چشم و مرطوب کننده استفاده می کند.
  • به خاطر داشته باشید که هیدراته بمانید، غذای سالم بخورید و برای داشتن پوستی طبیعی درخشان، خوب استراحت کنید.

منبع



Source link