مطالعه نشان می‌دهد که واجد شرایط بودن Medicaid در طول همه‌گیری منجر به افزایش پوشش پس از زایمان شد


مطالعه نشان می‌دهد که واجد شرایط بودن Medicaid در طول همه‌گیری منجر به افزایش پوشش پس از زایمان شد

تغییر در قانون اولین پاسخ به کروناویروس خانواده ها (FFCRA) – تغییر واجد شرایط بودن Medicaid پس از زایمان در میان 21 ایالت نمونه. اعتبار: انجمن سلامت جاما (2024). DOI: 10.1001/jamahealthforum.2024.0004

نرخ مرگ و میر مادران در ایالات متحده در حال افزایش است و در مقایسه با سایر کشورهای ثروتمند بالا در نظر گرفته می شود. و پوشش Medicaid نقش بزرگی در سلامت مادران ایفا می کند، زیرا تقریباً نیمی از تمام تولدهای کشور را تأمین می کند.

پوشش Medicaid از لحاظ تاریخی در 60 روز پس از زایمان به پایان رسیده است، اما بر اساس داده های جدید، تعداد قابل توجهی از مرگ و میر مادران بین 43 تا 365 روز پس از زایمان اتفاق می افتد.

لیندسی ادمون، نویسنده ارشد، MD، M.Sc، استادیار زنان و زایمان در دانشکده پزشکی دانشگاه میشیگان و متخصص زنان و زایمان گفت: «در ایالات متحده، بیمه درمانی واقعاً یک پیش نیاز ضروری برای دریافت مراقبت با کیفیت بالا است. در بیمارستان زنان UM Health Von Voigtlander.

این تنها قدم نیست، اما اولین قدم حیاتی است، زیرا بدون آن، گرفتن پا در درب سخت است.”

COVID-19 و پوشش

Admon خاطرنشان می‌کند که بر اساس قانون خانواده‌ها برای اولین بار به ویروس کرونا (FFCRA) در مارس 2020، برنامه‌های Medicaid اجازه نداشتند افراد را از Medicaid در طول شرایط اضطراری بهداشت عمومی لغو کنند. این اولین باری بود که پوشش Medicaid مربوط به بارداری پس از 60 روز پس از زایمان تمدید شد. قانون طرح نجات آمریکا (ARPA) سپس در سال 2021 تصویب شد، که بودجه فدرال را برای گسترش پوشش Medicaid تا اولین سال پس از زایمان در اختیار ایالت‌ها قرار می‌دهد و اکنون که همه‌گیری به پایان رسیده است.

ادمون و همکارانش برای مطالعه تاثیر FFCRA بر پوشش و مراقبت پس از زایمان در طول همه‌گیری، داده‌ها را تجزیه و تحلیل کردند. برای افرادی که در زمان زایمان از Medicaid استفاده می‌کردند، آنها دریافتند که این سیاست باعث افزایش زیادی در ثبت نام Medicaid پس از زایمان و کاهش 40 درصدی در بیمه نشدن پس از زایمان می‌شود. انجمن سلامت جاما.

جیمی داو، استادیار سیاست‌گذاری و مدیریت سلامت در کلمبیا، نویسنده اصلی این مقاله، دکترای جیمی داو، می‌گوید: «از مارس 2024، تقریباً همه ایالت‌ها پوشش Medicaid حاملگی را تا سال اول پس از زایمان اجرا کرده‌اند یا برنامه‌ای برای اجرای آن دارند. دانشکده بهداشت عمومی میلمن دانشگاه.

“نتایج مطالعه ما بسیار دلگرم کننده است، و نشان می دهد که این تمدیدها احتمالا به طور قابل توجهی باعث افزایش ثبت نام مداوم Medicaid و کاهش بیمه نشدن در طول سال پس از زایمان می شود.”

پوشش پس از زایمان بسیار مهم است

نزدیک به نیمی از تولدهای ایالات متحده تحت پوشش Medicaid است. ادمون می‌گوید با این حال، هنگامی که فردی زایمان می‌کند، پوشاندن تحت پوشش Medicaid دشوارتر می‌شود و افراد پس از زایمان را در موقعیت بالقوه خطرناکی قرار می‌دهد.

ادمون گفت: “بسیاری از مرگ و میر مادران پس از زایمان در اواخر دوره پس از زایمان یا پس از 43 روز پس از زایمان اتفاق می افتد، که در واقع تقریباً زمانی است که پوشش Medicaid از نظر تاریخی به پایان رسیده است.”

ما می دانیم که برخی از علل اصلی مرگ و میر مادران در اواخر دوره پس از زایمان مواردی مانند شرایط سلامت رفتاری است و ادامه درمان بدون پوشش بیمه دشوار است.

در حالی که این مطالعه نشان داد که ثبت نام Medicaid پس از زایمان افزایش یافته است در حالی که دریافت کنندگان اجازه نداشتند از ثبت نام خارج شوند، نویسندگان هیچ ارتباطی با حضور ویزیت پس از زایمان، استفاده از پیشگیری از بارداری، شیردهی یا علائم افسردگی پیدا نکردند.

پسوند پوشش مفید است

با این حال، داو می‌گوید که همه‌گیری COVID-19 می‌تواند عاملی در فقدان این یافته‌ها باشد به دلیل دستورات ماندن در خانه که در سراسر کشور اعمال می‌شد و این واقعیت که داده‌های مورد استفاده در این مطالعه فقط افراد را برای تعداد کمی دنبال می‌کردند. ماه پس از زایمان، نه کل سال پس از زایمان.

ادمون گفت: «ایالت‌ها می‌توانند از این آزمایش ملی در طول همه‌گیری بیاموزند و این یافته‌ها را برای در نظر گرفتن تأثیر بالقوه گسترش مداوم پوشش Medicaid مرتبط با بارداری در سال اول پس از زایمان به کار گیرند.»

اطلاعات بیشتر:
جیمی آر داو و همکاران، واجد شرایط بودن مدیکید مستمر در طول همه‌گیری کووید-19 و پوشش پس از زایمان، مراقبت‌های بهداشتی و پیامدها، انجمن سلامت جاما (2024). DOI: 10.1001/jamahealthforum.2024.0004

ارائه شده توسط دانشگاه میشیگان

نقل قول: مطالعه نشان می‌دهد که واجد شرایط بودن Medicaid در طول همه‌گیری منجر به افزایش پوشش پس از زایمان شد (2024، 8 مارس) که در 8 مارس 2024 از https://medicalxpress.com/news/2024-03-medicaid-eligibility-pandemic-postpartum-coverage.html بازیابی شد.

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.