مقامات فلوریدا داده های کلیدی مطالعه واکسن را قطع کردند


گزارش: مقامات فلوریدا داده های کلیدی را از مطالعه واکسن قطع کردند

دکتر جوزف لاداپو پس از تایید انتصاب او به عنوان جراح عمومی ایالت در 23 فوریه 2022 در تالاهاسی، فلوریدا، پس از تایید سنای فلوریدا با خبرنگاران با خبرنگاران صحبت می کند. دریافت واکسن کووید-19 اطلاعاتی را حذف کرد که نشان می‌داد ابتلا به ویروس می‌تواند خطر مرگ ناشی از قلبی را بسیار بیشتر از تزریق واکسن افزایش دهد. این بر اساس پیش نویس تحلیل به دست آمده توسط تامپا بی تایمز است. اعتبار: AP Photo/Brendan Farrington، فایل

تحلیلی که اساس توصیه شدید جراح فلوریدا که به مردان جوان نسبت به دریافت واکسن کووید-19 هشدار داده بود، بود، اطلاعاتی را حذف کرد که نشان می‌داد ابتلا به این ویروس می‌تواند خطر مرگ ناشی از قلبی را بسیار بیشتر از تزریق واکسن mRNA افزایش دهد. بر اساس پیش نویس تجزیه و تحلیل به دست آمده توسط تامپا بی تایمز.

توصیه غیر الزام آور ارائه شده توسط جراح فلوریدا، ژنرال جوزف لاداپو در پاییز گذشته با توصیه های ارائه شده توسط مراکز فدرال کنترل و پیشگیری از بیماری ها مغایرت داشت. لاداپو، یک پزشک آموزش دیده در هاروارد که در سال 2021 توسط ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا به ریاست وزارت بهداشت فلوریدا منصوب شد، مقاومت مشترک خود با فرماندار جمهوری خواه در برابر دستورات COVID-19 برای واکسن ها و ماسک ها و موارد دیگر را مورد بررسی قرار داده است. سیاست های بهداشتی تایید شده توسط دولت فدرال.

پیش نویس های اولیه تجزیه و تحلیل که توسط تایمز از طریق درخواست ثبت به دست آمد نشان داد که ابتلا به COVID-19 می تواند شانس مرگ ناشی از قلبی را بسیار بیشتر از دریافت واکسن افزایش دهد، اما این اطلاعات در نسخه نهایی ارائه شده توسط این واکسن وجود نداشت. وزارت بهداشت فلوریدا اکتبر گذشته.

لاداپو گفت که خطر ابتلا به عوارض قلبی در مردان 18 تا 39 ساله بیشتر از مزایای دریافت واکسن mRNA است.

مت هیچینگز، اپیدمیولوژیست بیماری‌های عفونی و استاد آمار زیستی در دانشگاه فلوریدا، به تایمز گفت که به نظر می‌رسد بخش‌هایی از تجزیه و تحلیل حذف شده است، زیرا با روایتی که جراح عمومی می‌خواست مطرح کند، مطابقت نداشت.

هیچینگز گفت: «این نقض جدی یکپارچگی تحقیقات است. “(واکسن) کارهای زیادی برای ارتقای سلامت مردم فلوریدا انجام داده است و او مردم را تشویق می کند که به آن بی اعتماد شوند.”

لاداپو در بیانیه‌ای در توییتر که روز شنبه در پاسخ به داستان تایمز منتشر کرد، گفت: «این نه تنها مایه تاسف است که کووید توانایی دانشمندان را برای تفکر واضح درباره اپیدمیولوژی خراب کرده است، بلکه باعث ناراحتی مردم برای دفاع از واکسنی می‌شوند که نشان دهنده افزایش بیماری‌های قلبی عروقی است. خطر در مطالعات متعدد.”

سال گذشته، لاداپو دستورالعملی را منتشر کرد که در آن واکسیناسیون را برای کودکان سالم توصیه می‌کرد، که در تضاد با رهبران بهداشت عمومی فدرال است که توصیه‌های آنها می‌گوید همه بچه‌ها باید این واکسن را دریافت کنند. در پاسخ، آکادمی اطفال آمریکا و بخش فلوریدا آن بیانیه‌های کتبی صادر کردند که در آن حمایت از واکسیناسیون کودکان 5 ساله و بالاتر واجد شرایط علیه کووید-19 را تکرار کردند.

دیسانتیس، که در حال بررسی نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری است، همچنین درخواست کرده است که هیئت منصفه بزرگی برای بررسی هرگونه تخلف در رابطه با واکسن‌های کووید-19 تشکیل شود. درخواست DeSantis استدلال می‌کند که شرکت‌های داروسازی منافع مالی در ایجاد فضایی داشتند که در آن مردم معتقد بودند که با دریافت واکسن کروناویروس نمی‌توانند ویروس را به دیگران سرایت کنند.

دادگاه عالی فلوریدا دسامبر گذشته با این درخواست موافقت کرد.

© 2023 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان بدون اجازه منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

نقل قول: گزارش: مقامات فلوریدا داده های کلیدی را از مطالعه واکسن (2023، 9 آوریل) قطع کردند که در 10 آوریل 2023 از https://medicalxpress.com/news/2023-04-florida-key-vaccine.html بازیابی شد.

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.