پوست درخشان برای عروس روش مراقبت از پوست برای عروس


روش مراقبت از پوست برای داشتن پوست درخشان برای عروس

این روز خاص شما خواهد بود و همه نگاه ها به شما خواهد بود! در حالی که ممکن است از قبل برای چیزهای زیادی آماده شده باشید، برای اطمینان از اینکه بهترین روز شما عالی بگذرد، چیزی که قطعاً نمی‌توانید از آن غافل شوید مراقبت از پوست درخشان خود قبل از ازدواج است. برای اکثر عروس‌های آینده، یکی از بزرگترین نگرانی‌ها آرایش کامل و داشتن ظاهری عالی در مهم‌ترین روزتان است، اگر پوست شما به اندازه کافی تمیز و سالم نیست، واقعاً ۱۰۰% آماده هستید؟ این بدان معنا نیست که شما باید پوستی بی عیب و نقص داشته باشید ، اما حتی اگر پوست شما دارای عیوب و عیوب باشد، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تا رسیدن روز عروسی‌تان این عیب‌ها به حداقل می‌رسد یا حتی از بین می‌روند.

اگر چند ماه تا شب عروسی خود وقت دارید بهتر است که روتین مراقبت از پوست خود را هرچه زودتر شروع کنید تا به پوست خود فرصت ترمیم و جوانسازی بدهید. در حالت ایده‌آل، حداقل شش ماه قبل از عروسی باید روتین مراقبت از پوست را شروع کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد تا هرگونه نگرانی اساسی پوست را برطرف کرده و به نتایج مطلوب برسید.

عروسی برای تمام یا اکثر دختران با احساس خوبی همراه است؛ اما سختی‌هایی را به همراه دارد. باید حواستان باشد که جشن، لباس، میکاپ و عکس‌ها طبق برنامه و عالی باشند. این همه کار به اعصاب آدم فشار وارد می‌کند و شما دچار استرس می‌شوید. یکی از عوارض استرس جوش‌های بزرگ و دردناک هستند. استرس پوست را کدر می‌کند و باعث تیرگی زیر چشم می‌شود.این عوارض یعنی ممکن است شما در شب عروسی زیبا نباشید.

بهترین راهکار برای درمان کوچکی سینه بدون جراحی و عوارض جانبی استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا می باشد.

با خرید بهترین کرم حجم دهنده سینه در مدت زمان یک هفته کوچکی و شلی سینه ها را درمان کنید.

کرم‌ حجم دهنده سینه میبلین، مستقیماً روی سینه‌ها اعمال می‌شوند و دارای ترکیباتی خاص و کاملا ارگانیک بوده که هدفشان تقلید از هورمون طبیعی استروژن به منظور تحریک سینه‌ها برای رشد و بزرگ کردن سینه ها است. 

لوسیون حجم دهنده سینه میبلین، دارای ظرفیت جذب قوی و مناسب برای انواع پوست می باشد، به راحتی جذب می شود و از نوبت اول استفاده کارایی خود را دارا می باشد.

بنابراین اگر به دنبال راه هایی برای رشد سینه های خود و حجم دهی به آن ها به طور طبیعی هستید، ماساژ سینه با کرم بزرگ کننده سینه یکی از بهترین راه های طبیعی برای بزرگ کردن سریع سینه ها است.

این کرم حجم دهنده باسن، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات آرایشی و بهداشتی میبلین نیویورک در ایران و امارات میباشد.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا قبل از عروسی پوستی درخشان داشته باشید.

روش مراقبت از پوست برای داشتن پوست درخشان برای عروس
روش مراقبت از پوست برای داشتن پوست درخشان برای عروس
  • ۱٫ خوردن هندوانه
  • ۲٫ آماده سازی پوست خود را از قبل شروع کنید
  • ۳٫ صورت
  • ۴٫ لایه برداری
  • ۵٫ مکمل ها
  • ۶٫ مرطوب کننده
  • ۷٫ خواب
  • ۸٫ برس های آرایشی تمیز
  • ۹٫ بسته های صورت خانگی
  • ۱۰٫ غذای قدرتمند برای داشتن پوستی درخشان

۱٫ خوردن هندوانه:

اولین قدم برای داشتن پوستی تمیز و درخشان این است که اطمینان حاصل کنید که آب زیادی دارید. ایده این است که بدن را هیدراته نگه دارید. علاوه بر این، مطمئن شوید که مقدار زیادی هندوانه دارید که منبع عالی آبرسانی برای پوست شما است. علاوه بر این، می توانید گریپ فروت، کلم بروکلی و کاهو نیز میل کنید.

۲٫ آماده سازی پوست خود را از قبل شروع کنید:

حداقل ۳ ماه قبل از روز بزرگ به پوست خود فرصت دهید تا آماده شود. اگر تا به حال این کار را انجام نداده‌اید، به طور ایده‌آل این زمانی است که باید شروع به مراقبت از پوست خود کنید، و رژیم غذایی شما باید سالم‌تر و طبیعی‌تر شود.

۳٫ صورت:

برای عروس های ۲۰ ساله، این سنی است که ممکن است در اثر نور خورشید دچار آکنه و تغییر رنگ پوست شوید. ماهی یکبار به سراغ پاکسازی عمیق صورت بروید که به آماده سازی پوست کمک می کند.

۴٫ لایه برداری:

اگر از ۲۵ عبور کرده اید، پوست شما به لایه برداری منظم نیاز دارد تا به بهبود بافت کلی پوست شما کمک کند.

۵٫ مکمل ها:

علاوه بر غذای خوب، پوست شما از چند مکمل ضروری مانند یک مولتی ویتامین خوب، Co-Q10 که کارایی متابولیک را افزایش می دهد و سلامت قلب را بهبود می بخشد و امگا ۳ (موجود در روغن ماهی) که برای قلب عالی است، بهره مند می شود. چشم، مغز، پوست و سلامت کلی شما.

۶٫ مرطوب کننده:

یک مرطوب کننده خوب را هر روز، حداقل دو بار، روی صورت و تمام بدن خود بمالید. همچنین، مطمئن شوید که به مناطقی که بیش از حد خشک هستند، مانند آرنج، زانو، پا و دست، توجه بیشتری داشته باشید.

۷٫ خواب:

هیچ درمان زیبایی روی پوست اثر نخواهد گذاشت مگر اینکه هر شب ۸ ساعت بخوابید. مطمئن شوید که خوب می خوابید.

۸٫ برس های آرایشی تمیز:

جشن های قبل از عروسی زیادی برگزار می شود که در آنها شرکت خواهید کرد و گاهی اوقات مجبور خواهید بود آرایش و موهای خود را انجام دهید. مطمئن شوید که برس های آرایش خود را با شامپو پاک کنید تا از تجمع باکتری روی پوست خود جلوگیری کنید. آنها را با شامپو بشویید و آویزان کنید تا در هوا خشک شوند و موهایشان رو به پایین باشد.

بیشتر بخوانید: راهنمای ما برای برنزه کردن روز عروسی

۹٫ ماسک های صورت خانگی:

روش مراقبت از پوست برای داشتن پوست درخشان برای عروس
روش مراقبت از پوست برای داشتن پوست درخشان برای عروس

در اینجا چند بسته خانگی وجود دارد که می توانید برای داشتن پوستی درخشان از آنها استفاده کنید:

آ. ماسک روشن کننده برای بهبود رنگ پوست برای پوست معمولی

یک قاشق غذاخوری آرد، کمی پودر زردچوبه، چند قطره آبلیمو، ۱/۲ قاشق چایخوری روغن زیتون و شیر را با هم مخلوط کنید. روی صورت بمالید و بگذارید نیم ساعت بماند. شستشو کردن.

ب درمان آکنه و جوش

چند برگ نعناع را بشویید و آسیاب کنید و خمیری صاف درست کنید. شب به تمام صورت خود بمالید. صبح بشویید.

ج. پک خاک رس برای پوست های چرب

مقداری پودر خاک رس (multaani mitti) بردارید و گلاب را اضافه کنید تا خمیر نازکی به دست آید. روی صورت بمالید و بگذارید تا کاملا خشک شود. با آب بشویید.

د بسته چوب صندل و گلاب برای پوست های چرب:

این برای دستیابی به پوستی درخشان عالی است و همچنین برای از بین بردن لکه ها یا جای جوش خوب است. ۱ قاشق پودر چوب صندل را با گلاب مخلوط کنید تا خمیری به دست آید. روی صورت و گردن بمالید. وقتی کاملا خشک شد بشویید.

ه. پک پودر شیر و آب لیمو برای پوست های خشک:

یک قاشق پودر شیر و چند قطره آب لیمو را مصرف کنید. خمیر درست کنید و روی صورت بمالید.
بعد از ۲۰ دقیقه بشویید.

۱۰٫ غذای قدرتمند برای داشتن پوستی درخشان:

در اینجا چند غذای شگفت انگیز وجود دارد که به شما کمک می کند پوستی درخشان داشته باشید:

ماهی قزل آلا: حاوی اسیدهای چرب ضروری امگا ۳ برای حفظ نرمی پوست، سلامت مو و قوی نگه داشتن ناخن های شماست.

پسته: پسته به تغذیه مو و پوست سر کمک می کند.

دارچین: گردش خون را تحریک می کند.

زردچوبه: پوست آسیب دیده در اثر آفتاب را التیام می بخشد

شکلات تلخ: به کاهش حساسیت به آفتاب کمک می کند.

نعناع فلفلی: برای هضم غذا عالی است.

چغندر: سرشار از ویتامین A، پتاسیم، سدیم، کلسیم و ویتامین E است که همگی برای سلامت پوست عالی هستند.

برنج قهوه ای: به تنظیم سطح قند در بدن کمک می کند.

حبوبات: نخود، لوبیا، عدس برای هضم غذا عالی هستند. دارای فیبر بالا عوامل سم زدایی عالی برای داشتن پوستی تمیز.

سیر: به مبارزه با هرگونه عفونت پوستی کمک می کند.

بروکلی: مملو از آنتی اکسیدان هایی است که به پوست درخشندگی می بخشد. سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳، کلسیم و فولات است.

روش مراقبت از پوست برای داشتن پوست درخشان برای عروس

بهترین راهکار برای لاغری فوری بدون نیاز به رژیم غذایی استفاده از ژل لاغری هات چیلی می باشد.

خرید بهترین ژل لاغری برای لاغری فوری و سفت شدن بدن

این کرم لاغری جریان خون را در ناحیه اعمال شده بهبود می‌بخشد و در نهایت باعث ایجاد عضلات لاغر و سفت می‌شود.

ترکیبات خاص و منحصر به فرد این ژل لاغری از جمله ال کارنتین، کافئین و کاتچین، گردش خون را تقویت کرده و بهبود می بخشد در نتیجه متابولیسم بدن را بالا برده و باعث کاهش وزن فوری می شود.

همچنین وجود ترکیباتی چون اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین در این ژل لاغری شکم و پهلو، پوست بدن را بعد از چربی سوزی سفت و محکم کرده و از افتادگی پوست پیشگیری می کند و در نتیجه به بدن فرم می دهد.

ترکیبی از ترکیبات گیاهان طبیعی،  این کرم را به عنوان یک درمان موثر و موفق برای درمان سلولیت مهیا کرده است و از این جهت کرم ضد سلولیت نیز بوده و برای درمان فوری سلولیت قابل استفاده می باشد.

چند نکته دیگر برای مراقبت از پوست قبل از عروسی

روش مراقبت از پوست برای داشتن پوست درخشان برای عروس
روش مراقبت از پوست برای داشتن پوست درخشان برای عروس

با متخصص مشورت کنید

افرادی که پوست مستعد جوش دارند در برابر استرس بیشتر آسیب می‌بینند. افرادی که پوست حساس دارند و نمی‌توانند از هر مارک و هر محصولی استفاده کنند، در معرض خطر هستند؛ پس این افراد باید با متخصص پوست مشورت کنند تا بهترین محصول برای پوستشان را شناسایی کنند. متخصص علاوه بر محصولات، رژیم غذایی که برای پوست شما مفید است را شناسایی کرده و به شما معرفی می‌کند. مراجعه مرتب به متخصص قبل از عروسی یکی از مراحل مهم در مراقبت از پوست قبل از عروسی است؛ پس آن را فراموش نکنید.

روتین مراقبت از پوست را به‌طور منظم ادامه دهید

افرادی که پوست خوب و نسبتاً بدون نقص دارند یک شبه آن را به دست نیاورده‌اند. آن‌ها روزانه و شبانه از پوست خود مراقبت کرده‌اند. انواع درمان‌ها و ماسک‌ها را استفاده کرده‌اند و شما فقط نتیجه آن را می‌بینید. برای اینکه شما هم پوستی صاف و شفاف داشته باشید، باید روتینی منظم را انتخاب کنید و به آن وفادار باشید. روتین شما باید شامل درمان مشکلات پوستی، انواع ماسک‌ها، کرم‌های روزانه و شبانه باشد؛ اگر روتین را به یک هرم تشبیه کنیم در بالای این هرم ضدآفتاب‌ها و مرطوب‌کننده‌ها قرار می‌گیرند. استفاده از ماسک‌ها هفته‌ای و کرم‌ها روزانه است؛ پس روتین را بسته به نیاز پوست خود انتخاب و رعایت کنید.

از ویتامین C استفاده کنید

اگر اهل تحقیق و جست‌وجو درباره پوست باشید، از نقش مهم ویتامین C آگاهی دارید. این ویتامین در مراقبت از پوست قبل از عروسی نقش پررنگی دارد. ویتامین سی آنتی اکسیدانی قوی است؛ یعنی دربرابر هر آسیبی شما را ایمن می‌کند. این آسیب‌ها شامل چروک‌ها، نور خوشید و آلودگی‌های محیط می‌شود. این ویتامین ماده مغذی و ضدالتهابی فوق‌العاده است که برای بهبود رنگ و بافت پوست مفید است. این ماده به آبرسانی بهتر پوست و کاهش فعال علائم پیری کمک می‌کند. برای بهره‌مندی از این خواص، سرم صورت حاوی ویتامین سی انتخاب کنید.

لایه ‌برداری فراموش نشود

لایه برداری پوست علاوه ‌بر پاکسازی عمیق پوست، درخشش و شادابی را به شما هدیه می‌دهد. پوست لایه برداری شده منافذی خالی از آلودگی‌ها دارد و اجازه نفس‌کشیدن دارد. این پوست‌ها رنگ و بافتی سالم‌تر، بهتر و زیباتر خواهند داشت. فراموش نکنید که لایه‌برداری فقط مخصوص صورت نیست. شما باید بدنتان را هم لایه‌برداری کنید. لایه‌برداری صورت و بدن ۲ مرتبه در هفته برای تمیزشدن و درخشان‌شدن پوستتان کافی است. درصورتی که نتوانسته‌اید اسکراب مناسب پوست خود را پیدا کنید، با متخصص مشورت کنید.

اگر به دنبال داشتن آرایشی جذاب بر روی لب ها با ماندگاریه طولانی هستید توصیه ما به شما، رژ لب میبلین آمریکا می باشد.

خرید بهترین رژ لب اصل برای داشتن رژ لب با ماندگاریه طولانی
رژ لب میبلین

رژلب اصل میبلین آمریکا با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و آرایش لب را بسیار جذاب میکند.

رژ لب بدون سرب میبیلین، فاقد هر گونه مواد شیمیایی می باشد.

رژ لب ویتامینه میبلین، غنی شدن با انواع ویتامین ها می باشد.

این رژ لب مات میبلین، دارای بافتی نرم و لطیف است، به‌خوبی روی لب می‌نشیند و سراسر لب‌ها را پوشش می‌دهد.

برای جلوگیری از تبخال در روز عروسی چیکار کنیم؟
روش مراقبت از پوست برای داشتن پوست درخشان برای عروس
روش مراقبت از پوست برای داشتن پوست درخشان برای عروس

تبخال یک بیماری ویروسی شایع است که باعث ایجاد تاول‌های کوچک و دردناک در اطراف دهان یا بینی می‌شود. این بیماری معمولاً توسط ویروس هرپس سیمپلکس ایجاد می‌شود.

تبخال می‌تواند در هر سنی ایجاد شود، اما بیشتر در افراد جوان شایع است. این بیماری مسری است و می‌تواند از طریق تماس مستقیم با زخم یا ترشحات دهانی یا بینی فرد مبتلا منتقل شود.

تبخال معمولاً طی چند روز خود به خود بهبود می‌یابد، اما می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، به خصوص اگر در روز عروسی شما ایجاد شود.

برای جلوگیری از تبخال در روز عروسی خود، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

از تماس با افرادی که تبخال دارند خودداری کنید.

اگر در حال حاضر تبخال دارید، از محصولات مراقبت از پوست ملایم استفاده کنید.

از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا از تحریک پوست خود جلوگیری کنید.

به اندازه کافی بخوابید و استراحت کنید تا سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید.

اگرچه هیچ راهی برای جلوگیری قطعی از تبخال وجود ندارد، اما با رعایت این نکات می‌توانید خطر ابتلا به این بیماری را کاهش دهید.

نتیجه گیری

با رعایت نکات گفته شده در این مقاله، می‌توانید پوستی سالم و شاداب برای روز عروسی خود داشته باشید. فراموش نکنید که زیبایی واقعی درونی است. بنابراین، از خودتان مراقبت کنید و با اعتماد به نفس در روز عروسی خود بدرخشید.

منبع



Source link