ویرجینیای غربی اولین مورد سرخک را از سال 2009 تایید کرد


ویرجینیای غربی اولین مورد سرخک را از سال 2009 تایید کرد

این تصویر بدون تاریخ که توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری در 4 فوریه 2015 در دسترس قرار گرفت، یک تصویر میکروسکوپ الکترونی از یک ذره ویروس سرخک، مرکز را نشان می‌دهد. مقامات بهداشتی دوشنبه، 22 آوریل 2024 گفتند که یک بیمارستان ویرجینیای غربی اولین مورد سرخک را در این ایالت از سال 2009 شناسایی کرده است. اعتبار: سینتیا گلداسمیت/ مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری از طریق AP، فایل

مقامات بهداشتی روز دوشنبه گفتند که یک بیمارستان ویرجینیای غربی اولین مورد شناخته شده سرخک را در این ایالت از سال 2009 تایید کرده است.

اداره بهداشت شهرستان Monongalia گفت WVU Medicine روز یکشنبه به مقامات هشدار داد که آزمایش یک بیمار بزرگسال ساکن در این شهرستان برای عفونت ویروسی مثبت بوده است. مقامات بهداشتی دقیقاً مکان و نحوه مواجهه بیمار را مشخص نکرده اند، اما گفته اند که این فرد اخیراً به خارج از کشور سفر کرده است.

بیمار – که تا حدی در برابر سرخک واکسینه شده بود و یکی از دو دوز را دریافت کرده بود – علائمی پیدا کرده بود، از طریق سیستم پزشکی WVU به دنبال درمان پزشکی بود و به او دستور داده شد تا در انتظار نتایج آزمایشگاهی در خانه بماند.

یکی از مسری ترین بیماری های جهان، سرخک می تواند منجر به عوارض بالقوه جدی شود.

دکتر برایان اچ. هاگینز، افسر بهداشت ورودی اداره بهداشت شهرستان، گفت که این بخش با بیمارستان برای شناسایی افرادی که با بیمار در تماس بودند همکاری می کند.

هاگینز گفت: «ما واقعاً می‌خواهیم تأکید کنیم که این یک بیماری است که مردم باید آن را بسیار جدی بگیرند.

در سراسر کشور، موارد سرخک در سال جاری تقریباً دو برابر کل سال 2023 است که نگرانی کارشناسان بهداشتی را در مورد ویروس قابل پیشگیری و زمانی رایج دوران کودکی افزایش می دهد. مقامات بهداشتی تاکنون موارد سرخک را در حداقل 17 ایالت دیگر از جمله مواردی در نیویورک، فیلادلفیا و شیکاگو تأیید کرده اند.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده تا 5 آوریل 113 مورد را ثبت کرده است. هفت مورد شیوع وجود داشته است و اکثر موارد ایالات متحده – 73٪ – به این شعله‌ورها مرتبط هستند.

با این حال، این تعداد کمتر از برخی سال‌های اخیر است: سال 2014 شاهد 667 مورد و در سال 2019، 1274 مورد بود.

اکثر موارد در ایالات متحده توسط افرادی وارد این کشور می شوند که به جایی سفر کرده اند که سرخک بسیار شایع تر است.

هاگینز گفت که ویرجینیای غربی عمدتاً به دلیل قوانین سختگیرانه واکسیناسیون مدارس از سال 2009 موردی را مشاهده نکرده است. ویرجینیای غربی یکی از معدود ایالت هایی است که فقط معافیت های پزشکی را برای الزامات واکسن مجاز می داند.

ماه گذشته، فرماندار جمهوری‌خواه جیم جاستیس با قانون‌گذاری اکثریت جمهوری‌خواه ویرجینیای غربی مخالفت کرد تا لایحه‌ای را وتو کند که به برخی از دانش‌آموزانی که در مدارس دولتی سنتی شرکت نمی‌کنند یا در ورزش و سایر فعالیت‌های فوق‌درسی گروهی شرکت نمی‌کنند اجازه می‌دهد از این قانون معاف شوند. واکسیناسیون معمولا برای کودکان مورد نیاز است.

© 2024 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان بدون اجازه منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

نقل قول: ویرجینیای غربی اولین مورد سرخک را از سال 2009 تأیید کرد (2024، 23 آوریل) بازیابی شده در 23 آوریل 2024 از https://medicalxpress.com/news/2024-04-west-virginia-measles-case.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.