کاهش چربی شکم بعد از باداری بهترین روش برای حذف چربی شکم بعد از بارداری


کاهش چربی شکم بعد از باداری

کاهش چربی شکم بعد از باداری چالشی است که اکثر خانم ها با آن روبرو هستند. بین شیر دادن به نوزاد، شب‌های بی‌خوابی و برنامه‌ریزی برای آینده، مادران تازه وارد باید مراقب جسم و ذهن خود نیز باشند. اگر شما را آزار می دهد، می توانیم برای بعد از بارداری برای کاهش چربی شکم به شما کمک کنیم. به هر حال، این شکم گرد و لزج ممکن است باعث شود شما احساس کنید که ممکن است هرگز نتوانید چربی شکم خود را از بین ببرید. اما نگران نباشید – ورزش‌های مناسب، رژیم غذایی و تغییرات سبک زندگی می‌تواند به شما کمک کند سریع‌تر به اندام خود بازگردید. این ۱۰ نکته برای از بین بردن چربی شکم بعد از بارداری را بررسی کنید. 

ما همچنین در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی بحث می کنیم که چرا شکم شما هنوز کمی پف کرده به نظر می رسد و چگونه می توانید آن را کاهش دهید. 

در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی

  • چرا من هنوز باردار به نظر می رسم؟
  • کاهش چربی شکم بعد از بارداری
  • چه مدت طول می کشد تا شکم من کوچک شود؟
  • ۱۰ بهترین نکته برای از بین بردن چربی شکم بعد از بارداری
  • سوالات متداول

چرا من هنوز باردار به نظر می رسم؟

کاهش چربی شکم بعد از باداری

در اینجا دلایلی وجود دارد که ممکن است همچنان باردار به نظر برسید.

  • به شکم خود مانند یک بادکنک فکر کنید. همانطور که کودک شما رشد می کند، شکم شما به آرامی کشیده می شود. حالا، وقتی کودک شما بیرون می‌آید، بالون نمی‌پرد. در عوض، هوای درون بالون به آرامی آزاد می شود. و اگر متوجه شده اید، بادکنک ها تمایل دارند هوای کمی را حتی زمانی که منقبض شده اند و بیشتر هوا خارج است، نگه دارند.
  • پس از تولد نوزاد، تغییرات هورمونی در بدن باعث می شود که رحم به آرامی به شکل قبل از بارداری بازگردد. اما ۷-۸ هفته طول می کشد تا رحم به اندازه طبیعی خود بازگردد.
  • غذای اضافی که در دوران بارداری برای تغذیه کودک خود مصرف کرده اید به شکل چربی ذخیره می شود. و همانطور که می دانید، چربی شکم سرسخت است – دفع این چربی به زمان و مراقبت مناسب نیاز دارد.

چه مدت طول می کشد تا شکم من کوچک شود؟

به ندرت اتفاق می افتد که شکم یک مادر تازه در عرض چند روز به حالت عادی بازگردد. برای اکثر مادران تازه وارد، چند ماه طول می کشد تا به حالت عادی برگردند.  نگران نباشید زیرا اگر فعال بمانید، غذاهای مغذی و سالم داشته باشید و چند نکته خوب را رعایت کنید، می توانید شکم مامان را به سرعت کوچک کنید. بنابراین، بیایید دریابیم که برای کاهش چربی شکم بعد از بارداری چه کاری باید انجام دهید.

کرم لاغر کننده بدن هات چیلی، با ترکیباتی کاملا ارگانیک باعث کاهش وزن فوری و چربی سوزی موضعی می شود.

ژل لاغری فوری، کاهش سایز و سفت کننده بدن هات چیلی

ژل لاغری هات چیلی

ژل چربی سوز و کرم ضد سلولیت هات چیلی درمان قطعی و فوری چربی های موضعی می باشد و اگر شما قصد کاهش سایز فوری و موضعی داشته باشید هات چیلی بهترین گزینه می باشد.

زمانی که شما از ژل لاغری هات چیلی استفاده می کنید این ژل از طریق منافذ باز پوست به عمق چربی ها نفوذ می کند.

ژل لاغری با داشتن ترکیبات منحصر بفردی از جمله ال کارنتین، کافئین، کاتچین شروع به چربی سوزی موضعی میکند.

همچنین این کرم لاغری با داشتن ترکیبات منحصربفرد اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین پس از کاهش سایز و لاغری پوست شما شل و افتاده نخواهد شد.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در کرم لاغر کننده پوست شما را سفت می کند و به اندام شما فرم می دهد.

۱۰ بهترین نکته برای کاهش چربی شکم بعد از بارداری

۱٫ به کودک خود شیر بدهید

شیردهی نه تنها به تقویت ایمنی کودک شما کمک می کند، بلکه به کاهش چربی کودک و کاهش شکم بعد از بارداری نیز کمک می کند. این کار را با تسریع در کوچک شدن رحم انجام می دهد. با پزشک خود صحبت کنید و شیردهی را شروع کنید تا از شر آن شکم خلاص شوید.

۲٫ برای کاهش چربی شکم بعد از باداری پیاده روی کنید

ساده ترین شکل ورزش، نه فقط بعد از زایمان، بلکه به طور کلی، پیاده روی است. به نظر نمی رسد یکباره زیاد باشد، اما زمانی که در حال بهبودی از بدن درد، سردرد و درد مکرر هستید، به ویژه مفید است. علاوه بر این، بخش سرگرم کننده این است که کوچولوی شما می تواند همراه شما باشد. گذراندن عصرها با قدم زدن ملایم در پارک ایده فوق العاده ای است. حمل نوزاد در بسته جلویی نیز ایده خوبی است. هنگامی که کنترل بدن خود را به دست آوردید، می توانید تغییرات لازم را ایجاد کنید. بهبودی خود را با مراجعه منظم به پزشک دنبال کنید و مطابق آن ادامه دهید.

۳٫ تغذیه خوب دریافت کنید

بسیاری از زنان مرتکب اشتباه ناچیز و در عین حال فاجعه‌بار می‌شوند که وعده‌های غذایی خود را حذف می‌کنند یا بعد از زایمان یک وعده غذایی مناسب را با مکمل‌های غذایی جایگزین می‌کنند. بسیار مهم است که رژیم غذایی خود را برای تولید شیر کافی حفظ کنید. باید با ریزمغذی هایی غنی شود که به حفظ چرخه متابولیک بدن نوزاد کمک می کند و رشد مناسب پس از زایمان را تضمین می کند. وقتی به متخصصان تغذیه و پزشکان می گویند به انرژی خود نیاز دارید اعتماد کنید. سبزیجات برگ سبز، سبزیجات رنگارنگ دیگر، پروتئین بدون چربی، ادویه جات ترشی جات، چای سبز و مقدار زیادی آب بنوشید تا سموم دفع شود.

۴٫ ورزش کنید

کاهش چربی شکم بعد از باداری
کاهش چربی شکم بعد از باداری

اگر می‌خواهید چربی‌های سرسخت شکم خود را پس از زایمان از بین ببرید، باید حداقل ۲۰ تا ۳۰ دقیقه تمرینات قلبی و قدرتی را انجام دهید . این کار را زمانی انجام دهید که کودک شما خواب عمیقی دارد. زمانی که کودک شما خواب است ورزش کنید. کرانچ، حرکات فشاری، پلانک، سه سر بازو، زانوهای بلند، دویدن نقطه ای، جک های جامپینگ، لانژ، اسکات، چاقوی جک، حلقه های دوسر بازو، اکستنشن سه سر، چرخش های روسی، بالا بردن پا و غیره انجام دهید. اما ابتدا باید با پزشک خود صحبت کنید. برای دانستن اینکه آیا تمریناتی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید.

مطمئن شوید که با سینه های پر ورزش نکنید. قبل از ورزش برای یک جلسه تمرینی راحت، به کودک خود شیر بدهید یا شیر خود را پمپاژ کنید.

۵٫ Anulom-Vilom را تمرین کنید

وداها و پوراناها از مزایای یوگا و کمک آن به تنظیم عملکردهای بدن هستند. یوگا اندام های مورد هدف خود را بسیار اصلاح می کند.

Anulom-vilom یک تمرین تنفسی است که شامل کشیدن هوا از دیافراگم و نگه داشتن آن در شکم است. انقباضات منظم ریتمیک شامل سفت شدن قابل توجه (در حین دم) و آرامش (در حین بازدم) است که به تقویت شکم فوقانی و پایینی کمک می کند. حالت صاف خود را حفظ کنید، و با شروع به احساس قوی‌تر شدن، مدت زمان نگه داشتن هوا را افزایش دهید. همچنین هضم را با افزایش پریستالسیس یا حرکت روده بهبود می بخشد.

۶٫ استراحت کنید

عدم استراحت کافی باعث تجمع سم در بدن می شود که باعث التهاب می شود. هنگامی که بدن در حالت التهاب مداوم قرار می گیرد، باعث می شود گیرنده های چربی به ناحیه مرکزی حرکت کنند. و مولکول های چربی در ناحیه شکم ذخیره می شوند. با وجود یک نوزاد در خانه، خواب مناسب کمی دشوار است، اما تا جایی که می توانید استراحت کنید.

۷٫ از رژیم های غذایی شدید اجتناب کنید

گاهی اوقات، مادران تازه وارد وحشت می کنند و پس از زایمان دچار افسردگی می شوند. و برای بازگشت به اندام خود اقدامات شدیدی انجام می دهند و رژیم هایی را می گیرند که آنها را دچار سوءتغذیه می کند و در نهایت سلامت نوزاد را تحت تاثیر قرار می دهد. گرسنگی دادن به خود هرگز کمکی نخواهد کرد. فقط وضعیت را بدتر خواهد کرد. با یک متخصص تغذیه صحبت کنید تا بفهمید چه مقدار و چه زمانی باید بخورید تا به سرعت لاغر شوید.

۸٫ با تمرین مدیتیشن استرس را از بین ببرید

با نوزاد تازه متولد شده تا چند ماه، دیگر نمی توانید کارهایی را که دوست دارید (مانند نقاشی، خواندن کتاب و غیره) انجام دهید تا استرس خود را کاهش دهید. بنابراین، بهتر است مدیتیشن را تمرین کنید – این به شما کمک می کند تمرکز کنید، انرژی منفی را از سیستم خود رها کنید و کیفیت خواب خود را بهبود بخشید. و مهمتر از همه، مزاحم خواب کودکتان نمی شوید.

۹٫ Belly Wraps را امتحان کنید

کمربندهای بارداری ممکن است به جمع کردن شکم شما کمک کرده و روند کوچک شدن رحم را به اندازه اصلی خود تسریع کنند. این یکی از قدیمی ترین روش های کاهش چربی شکم است، اگرچه شواهد علمی برای نشان دادن اثربخشی آن وجود ندارد. با این حال، تحقیقات نشان می دهد که بسته بندی شکم ممکن است به بهبود وضعیت بدن و کاهش کمردرد کمک کند. 

کاری که باید انجام دهید این است که قسمت میانی خود را با یک تکه پارچه نرم بپیچید. دقت کنید که خیلی سفت یا شل نباشد. با این حال می توانید از کمربندهای بارداری موجود در بازار نیز استفاده کنید. قبل از بستن کمربند یا پیچیدن شکم با یک پارچه نرم با پزشک خود صحبت کنید.

شکم خود را از لگن شروع کرده و ببندید. پیچیدن به سمت دیگر ممکن است باعث ایجاد فشار رو به پایین بر روی کف لگن شده و باعث افتادگی شود.

۱۰٫ کاهش چربی شکم بعد از باداری، انجام ماساژ کامل بدن

برای کاهش وزن بدن بدون نیاز به عرق کردن در باشگاه، ماساژ می تواند بسیار موثر باشد. ماساژی دریافت کنید که شکم شما را هدف قرار دهد و به کاهش چربی شکم کمک کند. این چربی را در بدن آزاد و توزیع می کند و متابولیسم را بهبود می بخشد و در نتیجه به شما کمک می کند تا از شر چربی بعد از بارداری خلاص شوید. هر هفته ماساژ دهید تا بهترین نتیجه را ببینید. با این حال، در حالی که شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ماساژ درمانی به کاهش وزن در افراد چاق کمک می کند، مطالعات بیشتری برای حمایت از اثربخشی ماساژ هدفمند برای کاهش چربی مورد نیاز است.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، درمان کننده کوچکی، شلی و افتادگی سینه با ترکیباتی خاص و ارگانیک میباشد.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

کرم حجم دهنده سینه میبلین

ما به شما بانوان گرامی این دلگرمی را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه و باسن میبلین در کوتاهترین زمان بهترین و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن باسن و لیفت این دو ناحیه خواهید داشت.

همچنین از حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نمایید.

محتویات و عملکرد حجم دهنده سینه و باسن:

این کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده سینه میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه و باسن شده و نهایتا بافتها را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن میشود.

یکی از ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری و یک هفته ای آن و ماندگاری اثر آن میباشد.

حجم دهنده سینه میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

کاهش چربی شکم بعد از باداری

در یک کلام، کاهش چربی شکم پس از زایمان به زمان نیاز دارد. به یاد داشته باشید، چربی شکم به طور طبیعی سرسخت است و کاهش آن به زمان و تلاش نیاز دارد. علاوه بر این، تغییرات هورمونی و فیزیکی در بدن شما زمان می برد تا به شکل قبل از بارداری خود بازگردند. برای کاهش موثر چربی شکم بعد از بارداری، نکات ذکر شده در بالا را دنبال کنید. همچنین، این نکات را با یک سبک زندگی سالم، رژیم های تمرینی روزانه و یک رژیم غذایی متعادل همراه کنید تا نتایج کاهش وزن را مشاهده کنید. با پیروی از این نکات، وزنی که در دوران بارداری به دست آورده اید در طی یک دوره زمانی کاهش می یابد.

پاسخ به سوالات متداول

بعد از بچه دار شدن چقدر طول می کشد تا شکم شما کوچک شود؟

بعد از بچه دار شدن تقریباً ۶ تا ۸ هفته طول می کشد تا شکم شما کوچک شود.

آیا چسب لاغری برای کاهش چربی شکم بعد از بارداری مفید است؟

بله،چسب لاغری برای کاهش چربی شکم و پهلو بعد از دوران بارداری و کاهش چربی شکم بعد از بارداری نیز بسیار مفید است.

منبع: stylecraze.com



Source link