گزارش می گوید NHS برای جبران کمبود و کمک به مقابله با بحران فعلی به 32 میلیارد پوند تزریق نقدی نیاز دارد.


NHS

اعتبار: Unsplash/CC0 دامنه عمومی

NHS به تزریق نقدی فوری حدود 8.5 میلیارد پوند در سال طی چهار سال آینده نیاز دارد تا 32 میلیارد پوند کسری بودجه را جبران کند و به مقابله با بحران فعلی کمک کند، به ویژه در زمینه هایی مانند زمان انتظار، دسترسی به مراقبت های اولیه، نیروی کار و سرمایه گذاری سرمایه، کارشناسان در گزارش دوم می گویند BMJ کمیسیون آینده NHS

جان اپلبی و همکارانش استدلال می‌کنند که اگرچه وعده‌های بودجه بهار اخیر دولت شروعی است، اما «مطمئناً کسری قابل‌توجهی که NHS با آن مواجه است را جبران نخواهد کرد».

و در حالی که تصمیم گیری درباره جزئیات بهترین روش برای خرج کردن بودجه اضافی به عهده NHS خواهد بود، آنها می گویند: «روشن است که اولویت فوری باید به سرمایه گذاری داده شود که به طور پایدار زمان انتظار انتخابی، سلامت روان و سرطان را کاهش دهد و بهبود بخشد. دسترسی به مراقبت های اولیه و رسیدگی به چالش های نیروی کار و سرمایه گذاری که NHS در حال حاضر با آن مواجه است.

آنها همچنین ایجاد یک نهاد مستقل جدید را برای تهیه گزارش های منظم در مورد بهداشت و مراقبت های بهداشتی و پیش بینی های بودجه میان مدت (پنج تا 10 سال) و بلند مدت (50 سال) توصیه می کنند.

کمیسیون BMJ کارشناسان برجسته پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی را گرد هم می‌آورد تا چالش‌ها و اولویت‌های کلیدی را شناسایی کرده و توصیه‌هایی را با هدف اطمینان از تحقق چشم‌انداز NHS ارائه دهد.

در میان افزایش تقاضا، افزایش هزینه ها و بدتر شدن عملکرد، مقاله دوم می پرسد چگونه باید NHS را تامین مالی کنیم؟ چقدر می خواهیم خرج کنیم؟ و چگونه تصمیم بگیریم که چقدر هزینه کنیم؟

اولین توصیه آنها این است که مدل فعلی تأمین مالی NHS، عمدتاً از طریق مالیات، حفظ شود.

آنها می نویسند: «این سیستم پرداخت اجباری از بسیاری از مشکلات مرتبط با بازارهای بیمه داوطلبانه جلوگیری می کند. از صرفه جویی در مقیاس از نظر مدیریت، مدیریت ریسک و قدرت خرید سود می برد و از اختلال اجتناب ناپذیر حرکت به یک مدل جدید جلوگیری می کند.

آنها همچنین پیشنهاد می‌کنند که عملکرد NHS باید توسط یک نهاد مستقل جدید، به نام دفتر سیاست‌گذاری و مسئولیت بودجه NHS (OPBR) نظارت شود، که مفهوم آن در اولین توضیح داده شد. BMJ گزارش کمیسیون برای مسئول نگه داشتن دولت برای ارائه برنامه ها و سیاست های NHS.

با تکیه بر کارهای موجود از سایر سازمان‌ها، آنها توضیح می‌دهند که گزارشی سالانه در مورد عملکرد NHS، از جمله نتایج سلامت جمعیت، دسترسی‌ها، و لیست‌های انتظار، به‌علاوه رضایت بیماران و عمومی و تحلیلی از هزینه‌ها ارائه می‌کند.

هر پنج سال یکبار، قبل از انتخابات عمومی، باید گزارشی در مورد آینده مراقبت های بهداشتی در 10 سال آینده، و یک نمای بسیار بلندمدت شاخص (طی 50 سال آینده) از فشار هزینه ها بر اساس رانندگان شناخته شده تهیه کند. از چنین فشارهایی

آنها می افزایند که دولت ها باید ملزم شوند تا ظرف شش ماه پس از آغاز به کار، با مشورت متخصصان و مردم به این گزارش پاسخ دهند. این منجر به یک برنامه استراتژیک پنج ساله برای NHS با یک تسویه حساب مالی پنج ساله دقیق و یک تسویه موقت در افق پنج تا ده ساله می شود.

در نهایت، آنها خواستار تزریق فوری پول نقد برای شروع بازیابی 32 میلیارد پوند کسری بودجه در طول دهه تا سال 2020 و کمک به مقابله با بحران فعلی NHS، به ویژه عقب ماندگی جراحی و دسترسی به مراقبت های اولیه، و همچنین رسیدگی به چالش های نیروی کار هستند. و بودجه برای پروژه های سرمایه ای با تاخیر (تخمین زده می شود 10.2 میلیارد پوند در انگلستان در سال 2022).

آنها اذعان دارند که جبران این کمبود در درآمد و مخارج سرمایه، به طور واقع بینانه، زمان می برد. اما بگوییم که می‌توان شروعی با افزایش واقعی 4 درصدی برای سال‌های 2024/25، معادل حدود 8.5 میلیارد پوند در قیمت‌های سال‌های 2022 تا 23، با افزایش‌های مشابه در چهار سال بعد، انجام داد.

آنها می نویسند با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و فشارهای مالی در سراسر خدمات عمومی به طور کلی، هیچ راه حل کوتاه مدت آسانی برای امور مالی عمومی در دسترس نیست. دولت‌های آینده باید با تصمیم‌های دشوار دست و پنجه نرم کنند، از جمله احتمال جمع‌آوری پول بیشتر از مالیات عمومی.»

با این حال، پیروی از این توصیه‌ها “با تحلیل‌های مستقل مداوم از نتایج سلامت جمعیت و سیستم مراقبت‌های بهداشتی، و یک برنامه استراتژیک پنج ساله که مسئولیت‌پذیری دولت را افزایش می‌دهد و برنامه‌ریزی مراقبت‌های بهداشتی را تسهیل می‌کند، ثبات مدل بودجه NHS را تضمین می‌کند.” نتیجه گرفتن.

اطلاعات بیشتر:
جان اپلبی و همکاران، بودجه NHS برای آینده ای امن، BMJ (2024). DOI: 10.1136/bmj-2024-079341

ارائه شده توسط مجله پزشکی بریتانیا

نقل قولگزارش می گوید (2024، 21 مارس) که در 21 مارس 2024 از https://medicalxpress.com/news/2024-03-nhs-billion-cash- بازیابی شده است: NHS به 32 میلیارد پوند تزریق نقدی نیاز دارد تا کمبود و کمک به مقابله با بحران فعلی را جبران کند. recover-shortfall.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.