اسکراب بدن آب نبات – خانگی سریع و آسان


فقط در چند دقیقه، می توانید اسکراب آب نبات نیشکر یا شکری خانگی ما را درست کنید! این اسکراب بوی فوق العاده ای دارد و برای هدیه دادن ایده آل است!
این ترکیب خوشمزه جذابیت شیرین نعناع فلفلی را با خواص لایه بردار شکر ترکیب می کند و یک اسراب دلپذیر را برای مراقبت از پوست خود فراهم می کند.
این اسکراب که با عشق ساخته شده است، نه تنها پوست شما را صاف و ابریشمی می کند، بلکه حواس شما را با عطر محرک اسانس نعناع پر می کند.
لایه بردارهای طبیعی شکر به آرامی سلول های مرده پوست را از بین می برند و در نتیجه چهره ای زیبا و با طراوت ایجاد می کنند.
علاوه بر این، خواص مرطوب کنندگی روغن نارگیل باعث تغذیه و مرطوب شدن آن می شود و این اسکراب را برای پوست های خشک زمستانی ایده آل می کند.
اسکراب آب نبات شکری خانگی یک مراقبتت از پوست کوچک اما عمیق از عشق به خود است که عطر آرام بخش نعناع فلفلی و قدرت دگرگون کننده مراقبت از پوست را با هم ترکیب می کند.
خود را نوازش کنید یا این لذت زوال را به عنوان هدیه ای که مراقبت و آرامش را به همراه دارد با عزیزانتان به اشتراک بگذارید.

آیا شکر برای اسکراب آب نبات شکری خانگی خوب است؟

برخلاف تصور عمومی، نیشکر خام روی پوست ملایم است و آن را به یک ماده ایده آل برای انواع پوست تبدیل می کند.
این یک عنصر محبوب در صابون های حمام، اسکراب بدن و اسکراب لب است.
اسکراب های شکر برای استفاده در اکثر نواحی بدن مناسب هستند زیرا شکر به راحتی حل می شود و سفت نیست.
می‌توانید اسکراب شکر نیشکر خود را روی دست‌ها، پاها و ران‌هایتان بمالید. اسکراب های شکر را می توان برای گردن، پا و لب ها نیز استفاده کرد.

دستور تهیه اسکراب بدن آب نبات شکری
دستور تهیه اسکراب بدن آب نبات شکری

پیشنهاد :

کرم حجم دهنده سینه میبلین تنها کرم حجم دهنده فوری سینه با ماندگاری ۴ سال و درمان شلی و افتادگی و کوچکی سینه و باسن
با کرم سفت کننده سینه میبلین، این محصول به عنوان کرم حجم دهنده باسن نیز استفاده می شود.
ترکیبات این کرم لیفتینگ سینه و باسن کاملا گیاهی و فاقد عوارض است. کرم افزایش سایز سینه میبلین ساخت کشور امریکا است.

ژل لاغری هات چیلی تنها کرم لاغری فوری بدن با ماندگاری بالا و اثردهی موثر برای کاهش سایز است این ژل لاغری بدن و ژل چربی سوز
موضعی بدون داشتن هیچ گونه عوارضی کار کاهش سایز و چربی سوزی را انجام میدهد. هات چیلی برای درمان سلولیت نیز موثر بوده و یک کرم ضد سلولیت نیز می باشد.

چگونه اسکراب آب نبات شکری را درست کنیم؟

از حس فوق العاده اسکراب شکر آب نبات لذت ببرید، که برای نوازش خود یا هدیه دادن به عزیزان ایده آل است.
این فرمول ساده عطر انرژی بخش نعناع فلفلی را با قدرت لایه برداری شکر ترکیب می کند تا احساس طراوت و شادابی به پوست شما بدهد.

با این مراحل ساده، می‌توانید یک اسکراب آب نبات شکری درست کنید که حواس شما را به هیجان می‌آورد و پوست شما را درمان می‌کند
و به شما احساس طراوت و شادابی می‌دهد. از رایحه انرژی بخش و بافت نرم و ابریشمی این اسکراب دست ساز خوشمزه لذت ببرید!

مواد مورد نیاز

  • شکر – ۲ فنجان
  • روغن نارگیل خالص- ۱ فنجان
  • اسانس نعناع – ۱۰-۱۵ قطره
دستور تهیه اسکراب بدن آب نبات شکری
دستور تهیه اسکراب بدن آب نبات شکری

دستورالعمل – گام به گام

  • مرحله ۱: شکر، روغن نارگیل و اسانس نعناع را با هم ترکیب کنید. اطمینان حاصل کنید که روغن نارگیل شما در دمای اتاق باشد تا به راحتی مخلوط شود.
  • مرحله ۲: شکر و روغن نارگیل را در یک کاسه مخلوط کنید. دو ماده را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود. مخلوط باید رنده شده و در عین حال قابل پخش باشد.
  • مرحله ۳: برای اینکه به مخلوط شکر و روغن نارگیل رایحه ای انرژی بخش بدهید، ۱۰-۱۵ قطره اسانس نعناع خالص را به آن اضافه کنید. بسته به قدرت عطری که می خواهید، مقدار آن را تنظیم کنید.
  • مرحله ۴: مخلوط را کاملاً هم بزنید تا روغن نعناع به طور یکنواخت در سراسر اسکراب پخش شود. عطر باید در مخلوط نفوذ کند و عطری با طراوت را به یادگار بگذارد که یادآور عصاهای آب نبات است.
  • مراحل ۵: اسکراب آب نبات شکری بدن را به یک ظرف تمیز و بدون هوا مناسب برای نگهداری انتقال دهید. شیشه های میسون یا ظروف پلاستیکی برای این منظور ایده آل هستند.
  • مرحله ۶: برای تازه نگه داشتن اسکراب، در ظرف را محکم ببندید. برای حفظ کیفیت آن، آن را سرد، خشک و دور از نور مستقیم خورشید نگه دارید.
  • مراحل ۷: از اسکراب آب نبات شکری بدن شیرین استفاده کنید تا در حین حمام کردن یا دوش گرفتن، تجربه ای لذت بخش مانند آبگرم را به خود بدهید.
    اسکراب را به آرامی روی پوست مرطوب با حرکات دایره ای ماساژ دهید و روی نواحی خشن مانند آرنج و زانو تمرکز کنید. به طور کامل با آب گرم بشویید تا پوست صاف و ابریشمی ظاهر شود.
  • مراحل ۸: ارائه اسکراب آب نبات بدن در شیشه ها یا ظروف رنگارنگ به عنوان هدیه ای قابل توجه به دوستان و خانواده را در نظر بگیرید. لذت مراقبت از پوست مجلل را با این دستور تهیه اسکراب دست ساز خوشمزه پخش کنید.
دستور تهیه اسکراب بدن آب نبات شکری
دستور تهیه اسکراب بدن آب نبات شکری

نتیجه گیری درباره اسکراب بدن آب نبات شکری

با رایحه طراوت نعناع و ویژگی‌های لایه‌بردار، این لذت دست ساز تجربه‌ای فوق‌العاده مانند اسپا را از آسایش خانه شما فراهم می‌کند.



Source link