برخی از بیماران مرکز سرطان سیاتل پس از نقض اطلاعات ماه گذشته، ایمیل های تهدیدآمیز دریافت می کنند


پست الکترونیک

اعتبار: CC0 دامنه عمومی

برخی از بیماران یک مرکز سرطان مستقر در سیاتل پس از نقض اطلاعات در ماه گذشته، ایمیل های تهدیدآمیز دریافت کردند.

مقامات مرکز سرطان فرد هاچینسون گفتند که یک هک در 19 نوامبر بخشی از شبکه بالینی سیستم مراقبت بهداشتی را مورد هدف قرار داد و احتمالاً اطلاعات بیمار را درز کرده است.

سیاتل تایمز گزارش داد، این هفته، برخی از بیماران سابق و فعلی ایمیل‌های تهدیدآمیزی دریافت کردند که در آن ادعا می‌شد اسامی، شماره تامین اجتماعی، سابقه پزشکی و سایر اطلاعات بیش از 800000 بیمار به خطر افتاده است.

ایمیل های به اشتراک گذاشته شده با روزنامه ادعا می کرد که داده های دزدیده شده گیرندگان فروخته خواهد شد.

کریستینا ورهول، معاون ارتباطات مرکز، گفت که نمی تواند حدس بزند که چه تعداد از افراد تحت تاثیر قرار گرفته اند، اما گفت که تحقیقات در حال انجام است.

او گفت که پس از هک ماه گذشته، این مرکز شبکه بالینی خود را آفلاین کرد، به مجری قانون فدرال اطلاع داد و یک شرکت امنیتی پزشکی قانونی را برای تحقیق وارد کرد.

این مرکز بیماران را تشویق می‌کند تا صورت‌های بانکی و گزارش‌های اعتباری را زیر نظر داشته باشند.

این مرکز به کسانی که تماس‌ها یا ایمیل‌های مشکوک یا تهدیدآمیز دریافت می‌کردند، دستور داد که آنها را به FBI گزارش کنند، فرستندگان را مسدود کنند و پیام‌ها را حذف کنند. مرکز دستور داد اگر پیام درخواست باج می کند، آن را پرداخت نکنید.

© 2023 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان بدون اجازه منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

نقل قول: برخی از بیماران مرکز سرطان سیاتل پس از نقض داده های ماه گذشته (2023، 10 دسامبر) ایمیل های تهدیدآمیز دریافت می کنند که در 10 دسامبر 2023 از https://medicalxpress.com/news/2023-12-seattle-cancer-center-patients-threatening بازیابی شده است. html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.