بیوگرافی جونگ هیون و عکس های جذابش


جونگ هیون با نام کامل کیم جونگ هیون زاده هشتم آوریل سال ۱۹۹۰ و متوفی هجدهم ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ است، از از هنرمندان مشهور و البته پرطرفدار کره ای می باشد که در زمینه های گوناگون هنری ترانه سرایی، خوانندگی، رقص، نویسندگی، مجری رادیو و نیز تهیه کنندگی موسیقی فعالیت می نمود. وی برای ۹ سال خواننده اصلی گروه پسرانه کره جنوبی به اسم «شاینی» بوده که با این گروه ۱۲ آلبوم کره ای -ژاپنی انتشار داده است. وی همچنین آلبوم هایی دیگری با چند آهنگ را منتشر ساخته است. این هنرمند دارای ۱۸۳ سانتی متر قد است، در این مطلب بیوگرافی جونگ هیون را به بند تحریر می کشیم.

نگاهی به زندگینامه جونگ هیون بازیگر و خواننده کره ای

بیوگرافی جونگ هیون هنرمند محبوب کره ای و ماجرای خودکشی وی

جونگ هیون در پنجم ماه آوریل سال ۱۹۹۰ در شهر بوسان کره جنوبی، و در خانواده ای با وضعیت مالی ضعیف متولد شد، پدرش «کیم هونگ سیانگ» و مادر او «جئونگ یون» در بازار فروشنده بودند، بر همین اساس جونگ هیون نیز کمی در رستوران و کمی هم در مغازه مرغ فروشی فعالیت می نمود. این هنرمند دارای برادری بزرگ و خواهری کوچک تر است.

نگاهی به زندگینامه جونگ هیون

او تحصیلات خود را در رشته هنرپیشگی در دانشگاه ملی هنر کره جنوبی به پایان رساند و فعالیت خویش را در ۲۰۰۵ شروع نمود. او به واسطه ی نقش آفرینی در سریال سقوط بر روی تو، سریال به وایکیکی خوش آمدید و سریال آقای ملکه توانست به میزان بالایی از شهرت دست پیدا کند.

زندگینامه جونگ هیون بازیگر کره ای معروف

زندگینامه جونگ هیون با عکس های جذاب وی

زندگینامه جونگ هیون بازیگر کره ای معروف

آشنایی با بیوگرافی جونگ هیون و حواشی زندگی آنها

از علاقه تا رنگ واقعیت بخشیدن به آن

وی در دوران تحصیل به خاطر برون گرایی و پرانرژی بودن بسیار مورد توجه بود، او از هوش بالایی برخوردار بود. از همان زمان تحصیل در مقطع متوسطه و هنگام عضو شدن در باشگاه تئاتر مدرسه پی به این علاقه هنری خود برد و نمایشنامه ای بلند را جهت اجرای گروه تئاتر مدرسه آماده نمود.

نخستین بار در ۲۰۱۲ در فیلمی کوتاه به اسم با تو خواهم بود مقابل دوربین رفت ولی نخستین بار به صورت حرفه ای و جدی در ۲۰۱۳ جلوی دوربین برای فیلم سینمایی اورمن رفت که برای این بازی کاندیدای برترین بازیگر جدید گردید. کیم جونگ هیون بعد از این نقش آفرینی در تعدادی از نمایش های تئاتر حضور یافت و در سالهای ۲۰۱۶-۲۰۱۷ هم در دو فیلم با ژانر درام به اسم های یاغی دزد مردم و حسادت آشکار بازی نموده و موفق به دریافت جایزه برترین بازیگر جدید نقش گردید.

بیوگرافی جونگ هیون

بیوگرافی جونگ هیون با عکس های جذاب وی

مشهور شدن در سطح های داخلی و خارجی

کیم در ۲۰۱۷ با نقش آفرینی در کاراکتر اصلی مجموعه تلویزیونی پربیننده مدرسه ۲۰۱۷ به یکباره مشهور گردید. سال بعد یعنی در ۲۰۱۸ با بازی در فیلم محبوب به وایکیکی خوش آمدید در ژانر درام کمدی در سطح آسیا به شهرت رسید. سپس در فیلم زمان و با من بمان مقابل دوربین رفت.

کیم جونگ هیون در ۲۰۱۹ با بازی کاراکتر اصلی مجموعه تلویزیونی سقوط بر روی تو که توانست رتبه سوم درام پرطرفدار و پرمخاطب تاریخ کره جنوبی را به دست آورد، حسابی در سطح جهانی شناخته شد. در سال ۲۰۲۰ وی در دو فیلم آقای ملکه و رفیق شام در ژانر درام ستاره کره گردید و در نهایت در ۲۰۲۲ هم در فیلم سینمایی «راز» مورد توجه واقع شد.

آشنایی با بیوگرافی جونگ هیون

زندگینامه جونگ هیون هنرپیشه کره ای و ماجرای خودکشی اش

از جمله افتخارت او می توان به کسب جایزه برترین هنرپیشه مرد جدید از فستیوال درام ام بی سی به خاطر بازی در سریال شورشی و همچنین کاندیدای جایزه برترین زوج بازیگر با کیم سجونگ به خاطر سریال مدرسه ۲۰۱۷، جایزه برترین هنرپیشه نقش مکمل به خاطر سریال سقوط بر روی شما و غیره اشاره داشت. همچنین این بازیگر از سوی نشریه «فوربز» به عنوان یکی از هنرپیشگان استثنایی کره جنوبی شناخته و اسم او در ماه فوریه سال ۲۰۲۱ در اول لیست ۱۰ کلمه های برتر سایت های جستجو واقع شد.

بیوگرافی جونگ هیون به همراه عکس های زیبای او

فعالیت در عرصه خوانندگی

او غیر از هنرپیشگی در عرصه خوانندگی نیز کار می نماید که اجرای ۲ آهنگ «مهتاب» برای فیلم سینمایی «با من بمان» و نیز «مثل اولین برف» برای مجموعه تلویزیونی «آقای ملکه» انتشار داده است. وی در ۲۰۱۸ نیز در موزیک ویدئوی گروه چهار مردان به اسم «شکستن تا دم صبح» حضور یافت.

بیوگرافی جونگ هیون با عکس های جذاب وی

جونگ هیون از علاقه مندان فوتبال می باشد که از اعضای باشگاه هنرمندان «مردان اف سی» بوده است، مردان اف سی گروهی متشکل از مدل و خواننده و هنرپیشه های کره ای است که جهت امور خیریه ای فوتبال بازی می نمایند. کیم جونگ هیون دارای از پیروان دین مسیحیت کاتولیک می باشد.

زندگینامه جونگ هیون هنرپیشه کره ای و ماجرای خودکشی اش

کناره گرفتن از سریال

در ۲۰۱۸ با اینکه بازی چشمگیر و موفقی در مجموعه تلویزیونی زمان به نمایش گذاشت و حسابی مورد توجه و تقدیر طرفداران و منتقدان قرار گرفت، به علت اختلال خواب و خوردن وادار به ترک بازی در این سریال گردید. وی در طی یک نامه از مردم و عوامل برای این موضوع معذرت خواست.

آشنایی با بیوگرافی جونگ هیون

زندگینامه جونگ هیون بازیگر کره ای سرشناس و جوان

زندگی شخصی و رابطه عاشقانه وی

جونگ هیون با اسم کیم در ۲۰۱۸ با هنرپیشه معروف به اسم سو یه جی وارد رابطه ای عاشقانه شد که البته آنها بعد از کلی اختلافات بسیار از یکدیگر جدا گردیدند. در ۲۰۲۱ نیز شایعه هایی مبنی بر وجود رابطه احساسی لو با سو جی هه هم بازی خود منتشر شد که از سوی هر دوی این هنرمندان رد شده و بیان نمودند که فقط به عنوان دوستان صمیمی با یکدیگر ارتباط دارند.

آشنایی با بیوگرافی جونگ هیون

آشنایی با بیوگرافی جونگ هیون

نگاهی به حاشیه های جونگ هیون

در ۲۰۱۸ کیم جونگ هیون رفتارهایی شگفت انگیز نسبت به سوهیون هم بازی خویش در کنفرانس مطبوعاتی مجموعه تلویزیونی «زمان» داشت که مورد متعجب شدن مردم شد. کمی پس از آن طبق چت های منتشر شده جونگ هیون و سو یه جی بیان داشت که سو یه جی دوست دختر معروف او از وی تقاضا نموده تا هرگونه برخورد فیزیکی خویش با هنرپیشگان زن را کاهش دهد. بر اساس انتقادات بسیاری که برای آنها در باب این موضوع به وجود آمد در نهایت آنها مجبور به پوزش طلبیدن به صورت رسمی گردیدند.

یکی دیگر از حاشیه ها و اتفاقات جنجالی زندگی این هنرمند دستگیر شدن او در ۲۰۱۷ به دلیل بدمستی بود. وی در حال رانندگی با سرعتی سه کیلومتر بر ساعت و خوابیدن در پشت چراغ قرمز دستگیر می شود که در نتیجه دو میلیون وون جریمه و گواهینامه وی نیز باطل می گردد.

آشنایی با بیوگرافی جونگ هیون و حواشی زندگی آنها

آشنایی با زندگینامه جونگ هیون و حواشی زندگی آنها

زندگینامه جونگ هیون بازیگر، خواننده، رقاص و ...

خودکشی جونگ هیون

در بیوگرافی جونگ هیون مطالعه می کنید که خواننده کره ای عضو گروه «شاینی» به دلیل افسردگی وقتی ۲۸ ساله بود به وسیله استنشاق گاز کربن دی اکسید اقدام به خودکشی نمود که البته با وجود انتقال به بیمارستان کانوکوک، در نهایت بعد از ایست قلبی جان باخت.

زندگینامه جونگ هیون هنرپیشه کره ای و ماجرای خودکشی اش

بیوگرافی جونگ هیون + عکس های جذاب وی

زندگینامه جونگ هیون هنرپیشه کره ای و ماجرای خودکشی اش

در این مطلبی که با همراهی یکدیگر به پایان رساندیم، بیوگرافی جونگ هیون را مرور کردیم، امیدواریم مورد توجه و پسندتان واقع شده باشد. با توجه به اینکه سلبریتی های کره ای از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و همچنین در صورت علاقه مند بودن به آشنایی با پارک بوگوم و پارک هه جین بر روی لینک ها کلیک کرده و زندگینامه آنها را مطالعه نمایید.

منبع :

برچسب :



Source link