لاغر کردن صورت با یوگا بهترین روش برای لاغری صورت در خانه


لاغر کردن صورت با یوگا

تمرینات برای لاغری صورت با کاهش چربی صورت کاملاً مؤثر عمل می کند. یک ماه انجام منظم این تمرینات می تواند صورت شما را لاغر و کشیده نشان دهد. اگر صورتتان کمی چاق و گرد است اما می‌خواهید آن را به شکلی لاغر تر تبدیل کنید، این تمرین‌ها را امتحان کنید. برای انجام این تمرینات صورت به هیچ وسیله ای نیاز ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید یک تشک یوگا و ۱۰-۲۰ دقیقه از وقت خود در روز است. می توانید راحت بنشینید و ۳ ست از هر تمرین را انجام دهید تا در چند روز نتایج قابل مشاهده را ببینید. در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی با ما همراه باشید تا روش لاغری صورت و لاغر کردن کردن صرت با یوگا را به شما همراهان گرامی آموزش دهیم.

برای راحتی شما، ۱۲ بهترین تمرین لاغری صورت را انتخاب کرده ایم که می توانید هر روز در خانه انجام دهید. در اینجا نحوه انجام آنها برای داشتن صورت لاغرتر آورده شده است.

در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی

  • تمرینات یوگای لاغر کردن صورت
  • پاسخ به سوالات متداول
  • سخن پایانی

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی

کرم لاغر کننده بدن هات چیلی، باعث کاهش وزن فوری و چربیسوزی موضعی میشود.

ژل لاغری فوری، کاهش سایز و سفت کننده بدن هات چیلی

کرم لاغری هات چیلی، محصول کشور تایوان بوده و و با داشتن ترکیباتی کاملا گیاهی و قوی از جمله ال کارنتین، کافئین و کاتچین شروع به چربیسوزی موضعی میکند.

ژل لاغری هات چیلی، بدون ایجاد حساسیت از طریق منافذ باز پوست به عمق چربیها نفوذ کرده و در نتیجه منجر به چربیسوزی موضعی میشود.

جلوگیری از افتادگی بافت پس از کاهش وزن با ژل لاغر کننده هات چیلی

کرم لاغری موضعی هات چیلی، با داشتن ترکیباتی چون اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین از افتادگی پوست پس از کاهش وزن موضعی، پیشگیری کرده و در نتیجه به اندام شما پس از کاهش وزن فرم زیبایی میدهد.

رفع سلولیت با ژل لاغری هات چیلی

ژل لاغری موضعی بدن هات چیلی با داشتن ترکیباتی که به آن اشاره شد چون کافئین، کاتچین و الکارنتین، چربیهای موضعی را از بین برده و از این نظر کرم ضد سلولیت بوده و برای درمان سلولیت های بدن قابل استفاده میباشد.

از خواص منحصر به فرد ژل لاغر کننده هات چیلی میتوان لاغری فوری، چربیسوزی موضعی، کاهش سایز موضعی، سفت کننده بدن، رفع سلولیت، ضد حساسیت بودن و لاغری بدون نیاز به رژیم غذایی و ورزش اشاره نمود.

تمرینات یوگا برای لاغری صورت

یوگا به اندازه سایر روش های لاغری که می توانید به آنها متوسل شوید سریع نیست، اما طبیعی، بدون درد و ماندگاری آن طولانی مدت است . برخی از موارد ذکر شده در زیر را حداقل به مدت سه ماه امتحان کنید تا نتایج مثبت را مشاهده کنید.

  1. سیمها مودرا (ژست شیر)
  2. جیوه باندا (ژست زبان قفل شده)
  3. Jalandhar Bandha (قفل چانه)
  4. صورت ماهی
  5. تکنیک دهانشویه
  6. بالا بردن گونه
  7. لیفت چانه
  8. رول گردن
  9. کشیدن لب
  10. رهاسازی فک
  11. تمرکز چشم
  12. دمیدن هوا

۱٫ لاغر کردن صورت با یوگا، سیمها مودرا (ژست شیر)

لاغر کردن صورت با یوگا


فواید:
 سیمها مودرا تمام عضلات صورت شما را تحریک و تقویت می کند. این یکی از بهترین آساناها برای صورت و غدد تیروئید  در ناحیه گردن است.

روش کار: زانو بزنید و دستان خود را روی ران خود قرار دهید. فک خود را رها کنید و دهان خود را کاملا باز کنید. زبان خود را با قدرت به سمت پایین، به سمت چانه بیرون بیاورید. در حین نفس کشیدن از طریق دهان، صدایی از پایین گلوی خود در آورید که صدای غرش شیر را تکرار می کند. تمرین را یکی دو بار تکرار کنید.

۲٫ جیوه باندا (ژست زبان قفل شده)

فواید: Jivha Bandha صورت شما را اسکنه می کند و خط فک شما را شکل می دهد. همراه با آن، عضلات صورت شما را نیز تقویت می کند.

روش کار: در وضعیت نیلوفر آبی بنشینید. اگر وضعیت نیلوفر آبی به دلیل سفت بودن باسن یا استرس زانو راحت نیست، وضعیت نشستن ضربدری به اندازه کافی خوب است. دستان خود را به راحتی روی پاهای خود قرار دهید. نوک زبان خود را در مقابل دیواره بالایی دهان قرار دهید، طوری که می خواهید آن را به داخل دهان ببلعید. زبان خود را در این حالت نگه دارید، دهان خود را به آرامی و کاملاً باز کنید تا جایی که احساس کشیدگی در گلو و گردن خود کنید. یکی دو بار تکرار کنید. به طور معمول از طریق بینی نفس بکشید.

۳٫ Jalandhar Bandha (قفل چانه)

فواید: جالاندار باندا صورت شما را شکل می دهد و عضلات صورت و خط فک شما را تقویت می کند. این یک موهبت برای افرادی است که چانه دوتایی دارند، زیرا ورزش در خلاص شدن از شر آنها بسیار مؤثر است.

روش: در وضعیت نیلوفر آبی بنشینید یا یک تغییر از وضعیت نیلوفر آبی. تنفس عمیق. دستان خود را روی زانوها قرار دهید، جناغ را  به سمت چانه بلند کنید و هنگامی که جناغ سینه روی چانه قفل شد، سر را کمی به سمت جلو/پایین خم کنید. این وضعیت را نگه دارید.

شما می توانید هر حالت مراقبه ای را برای نشستن انتخاب کنید. با این حال، صاف نگه داشتن ستون فقرات و زانوها نزدیک به زمین بسیار مهم است.

۴٫ لاغر کردن صورت با یوگا، صورت ماهی

لاغر کردن صورت با یوگا

مزایا: صورت ماهی ماهیچه های گونه شما را تقویت و کشش می دهد. این باعث می شود گونه های شما سفت شده و چهره شما زیباتر شود.

روش: گونه ها و لب های خود را به سمت داخل بمکید و سعی کنید صورت ماهی را تکرار کنید. با نگه داشتن آن صورت، سعی کنید لبخند بزنید. در گونه ها و فک خود احساس سوختگی خواهید کرد. استراحت کنید و تمرین را تکرار کنید.

۵٫ تکنیک دهانشویه

مزایا: تکنیک دهانشویه گونه های شما را تقویت می کند و دو چانه را دور نگه می دارد.

روش کار: دهان خود را با هوا پر کنید. هوای دهان خود را از یک گوشه به گوشه دیگر منتقل کنید مانند تمیز کردن دهان با دهانشویه. این روش را برای چند دقیقه ادامه دهید، استراحت کنید و چند بار تکرار کنید.

۶٫ لاغر کردن صورت با یوگا، بالا بردن گونه

مزایا: افزایش دهنده گونه برای گونه های شما عالی است، چربی موجود در آنها را کاهش می دهد و صورت شما را تقویت می کند تا آن را جوان تر نشان دهد.

روش کار: راحت بنشینید و تا جایی که می توانید لبخند بزنید. حالا انگشت اشاره و وسط هر دو دستتان را روی هر دو گونه قرار دهید. با کمک انگشتان، گونه های خود را به سمت چشمان خود بلند کنید. آن را برای چند ثانیه نگه دارید و استراحت کنید. تمرین را یکی دو بار تکرار کنید.

۷٫ لاغر کردن صورت با یوگا،لیفت چانه

لاغر کردن صورت با یوگا

روش: به راحتی بنشینید یا بایستید. حالا سر خود را به سمت بالا به سمت سقف خم کنید و چشمان خود را به همان سمت دنبال کنید. لب هایتان را سفت کنید و به سمت جلو بیرون بیاورید، انگار می خواهید سقف را ببوسید. آن را چند ثانیه نگه دارید و رها کنید. همین کار را چند بار تکرار کنید.

۸٫ لاغر کردن صورت با یوگا، رول گردن

فواید: چرخاندن گردن موثرترین راه برای خلاص شدن از شر چانه دوتایی است. عضلات چانه، خط فک و گردن شما را تقویت می کند. پوست گردن شما را سفت می کند و افتادگی و چین و چروک پوست را کاهش می دهد.

روش کار: راحت بنشینید و سر خود را رو به جلو نگه دارید. اکنون سر خود را به سمت یک طرف در راستای چانه خم کنید و سر خود را به صورت دورانی بچرخانید. در حین انجام این کار، ستون فقرات خود را صاف و شانه ها را پایین نگه دارید. حرکات دایره ای را در جهت عقربه های ساعت و خلاف جهت عقربه های ساعت برای چند دقیقه انجام دهید، مطمئن شوید که شانه ها و کتف  به سمت گوش ها بالا نمی روند.

برای تمرین رول گردن، هرگز سعی نکنید کشش های خود را عمیق تر کنید زیرا کشش بیش از حد ممکن است باعث آسیب شود.

۹٫ کشیدن لب

مزایا: کشیدن لب ماهیچه های صورت شما را تقویت می کند و گونه های بلند و خط فک برجسته ای به شما می دهد. باعث می شود جوان تر به نظر برسید.

روش کار: به راحتی بنشینید یا بایستید، سر خود را رو به جلو و صاف نگه دارید. لب پایین خود را تا جایی که می توانید با فشار دادن فک پایین خود به بیرون بلند کنید. در حین انجام این کار باید کشش را در عضلات چانه و خط فک خود احساس کنید. چند ثانیه در آن حالت بمانید، استراحت کنید و تکرار کنید.

۱۰٫ لاغر کردن صورت با یوگا، رهاسازی فک

مزایا: رها شدن فک به گونه های تیز و جذاب، خط فک برجسته می دهد و چانه دوتایی شما را کاهش می دهد. عضلات اطراف لب ها، فک ها و گونه های شما را کش می دهد.

روش کار: راحت بنشینید و فک خود را طوری حرکت دهید که انگار با دهان بسته غذا می خورید. در حین انجام این کار خوب نفس بکشید. پس از آن، با قرار دادن زبان روی دندان‌های پایین، دهان خود را تا حد امکان باز کنید. آن را برای چند ثانیه نگه دارید و آن را چند بار به صورت کششی تکرار کنید.

۱۱٫ تمرکز چشم

لاغر کردن صورت با یوگا


فواید:
 ابروهای شما را صاف می کند.

روش کار: چشمان خود را کاملا باز کنید. دقت کنید که ابروهایتان چروک نباشد. همینطور بمانید و روی نقطه ای از دور تمرکز کنید. حدود ۱۰ ثانیه وضعیت خود را حفظ کنید و استراحت کنید. چهار بار تکرار کنید.

۱۲٫ دمیدن هوا

فواید: روی عضلات صورت و گردن شما کار می کند. به کاهش دو چانه کمک می کند و به شما یک لیفت طبیعی صورت و ظاهری لاغرتر به صورت شما می دهد.

روش: ستون فقرات خود را صاف نگه دارید و سر خود را به عقب خم کنید. مطمئن شوید که چشمان شما به سمت سقف است و می توانید آن را ببینید. لب های خود را بیرون بکشید و هوا را باد کنید. این کار را برای ۱۰ ثانیه ادامه دهید و سپس استراحت کنید. ۱۰ بار تکرار کنید.

رست مانند آساناهای یوگا برای تقویت هسته، نیم تنه و  قسمت های پایین بدن، چند آسانا نیز می تواند به تقویت عضلات صورت شما کمک کند. این آساناها به هیچ نوع تجهیزات خاصی نیاز ندارند و به راحتی در هر مکانی قابل انجام هستند. رهاسازی فک، بلند کردن گونه ها و چانه، چرخاندن گردن، کشیدن لب و تمرکز چشم چند راه و تکنیک برای لاغر کردن و لطیف کردن صورت شما به روشی سالم هستند. فقط ۲۰ تا ۳۰ دقیقه از وقت خود در هر روز تمام چیزی است که برای مشاهده تفاوت قابل مشاهده در چند روز نیاز دارید.

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی

کاهش وزن و لاغری، باعث کوچک شدن و افتادگی و یا شل شدن بافت سینه میشود، کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، درمان کننده کوچکی سینه، درمان افتادگی و درمان شلی سینه، میباشد.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

کرم حجم دهنده سینه و باسن، دارای فرمولاسیونی کاملا منحصر به فرد و ارگانیک با ترکیبات کاملاً گیاهی حاوی روغن سویا ، ویتامین A و ویتامین E، کلاژن و الاستین میباشد.

این کرم سفت کننده، فرم دهنده و افزایش سایز سینه و باسن میبلین غنی شده با ترکیبات فوق العاده موثر برای بافت آسیب دیده سینه می باشد.

این ترکیبات پروتئینی موجود در حجم دهنده سینه جذب بافت های آسیب دیده سینه شده و نهایتا قسمت های تحلیل رفته این موضع را بازسازی می کند.

ترکیبات الاستین و کلاژن موجود در کرم حجم دهنده میبلین باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن می شود.

کرم حجم دهنده سینه میبلین ، با ترکیباتی منحصر به فرد و کاملا ارگانیک روی بافت آدیپوز سینه تأثیر گذاشته و باعث افزایش حجم سینه می شود .

کرم حجم دهنده میبلین آمریکا، یکی از محصولات معتبر در سراسر جهان میباشد که تأییدیه بهداشت جهانی FDA بر روی محصول به صورت برجسته درج شده است .

پاسخ به سوالات متداول

آیا دویدن باعث کاهش چربی و لاغر کردن صورت می شود؟

چربی صورت اغلب در نتیجه رسوب چربی اضافی است. دویدن یک فعالیت قلبی عروقی است که می تواند به سوزاندن کالری و کاهش وزن کلی کمک کند. در حالی که دویدن نمی تواند به کاهش چربی صورت کمک کند، کاهش وزن کلی و کاهش چربی ناشی از دویدن منظم می تواند چربی صورت را نیز کاهش دهد.

آیا جک های جامپینگ چربی صورت را کاهش می دهند؟

بله، جامپینگ جک می تواند به کاهش چربی صورت و لاغری صورت کمک کند، زیرا این یک تمرین هوازی شدید است. با این حال، جک های جامپینگ نمی توانند چربی صورت را کاهش دهند. در عوض، آنها می توانند با سوزاندن کالری و تقویت ماهیچه ها به کاهش درصد چربی بدن کمک کنند. کاهش وزن کلی می تواند منجر به کاهش چربی ولاغری صورت نیز شود.

سخن پایانی

  • آسانا Simha Mudra تمام عضلات صورت شما را تحریک و تقویت می کند.
  • برافراشته های گونه، صورت شما را تقویت می کند تا جوان تر به نظر برسد.
  • رها شدن فک باعث کشیدگی عضلات اطراف لب، فک و گونه می شود. خط فک شما را برجسته می کند و دو چانه را کاهش می دهد.

منبع: stylecraze.com



Source link