گردگیری مو چیست؟ فواید گردگیری مو برای درمان موخوره


گردگیری مو چیست؟

این تکنیک منحصر به فرد می تواند به شما کمک کند تا بدون کوتاه کردن موهای خود از شر موخوره خلاص شوید! ممکن است در گذشته روش‌ها، مدل‌ها و محصولات مختلف مو را بررسی کرده باشید. مشخص است که استفاده از چنین طیف گسترده ای از محصولات و فرآیندها می تواند موهای شما را با نوک های شکافته آسیب دیده باشد. اما نگران نباشید – زیرا می توانید موخوره را در خانه با گردگیری مو، یک تکنیک محبوب مراقبت از مو، مدیریت کنید. به خواندن این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی ادامه دهید تا بدانید فواید گردگیری مو چیست و در مورد این فرآیند درمان موخوره با گردگیری مو بدانید که چگونه می توانید از آن برای کاهش نوک های شکاف شده خود بدون نیاز به مرتب کردن موهای خود استفاده کنید.

در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی:

  • گردگیری مو چیست؟
  • آیا گردگیری برای موهای شما مضر است؟
  • فواید گردگیری مو
  • چگونه موهای خود را در خانه گردگیری کنید
  • هر چند وقت یکبار باید موهای خود را گردگیری کنید؟
  • گردگیری در مقابل پیرایش: تفاوت چیست؟
  • ماسک مو برای انتهای دوشاخه موها
  • پاسخ به سوالات متداول
  • سخن پایانی

گردگیری مو چیست؟

گردگیری مو چیست؟، درمان موخوره

گردگیری مو به این معنی است که نوک موهای آسیب دیده و شکافته شده و موخوره را بدون کوتاه کردن طول آن درمان کنید. این تکنیک برای هر نوع مو و بافتی کار می کند و به راحتی می توان آن را در خانه انجام داد. بر خلاف کوتاه کردن، گردگیری باعث کوتاه کردن موهای شما نمیشود و موخوره موهای شما را از بین می برد و باعث می شود تا موهای شما حجیم و سالم به نظر برسد.

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی

سرم تقویت کننده مو پلاسنتا پلاس بایوفل کانادا، علاوه بر درمان ریزش مو، باعث درمان موخوره، درمان آسیب دیدگی، درمان وزی موها نیز میشود.

سرم تقویت کننده مو پلاسنتا پلاس

پلاسنتا پلاس

محلول تقویت کننده مو پلاسنتا پلاس بایوفول کانادا با استفاده از پلاسنتای گیاهی، روغن زیتون ارگانیک، پروتئین های گیاهی و نرم کنندگی پانتنول زیبایی را از ریشه تا ساقه به مو باز می گرداند

این درمان بدون نیاز به شست و شو، موها را از ریشه تا ساقه وهمچنین پوست سر را بازسازی می کند، فرمول فوق العاده این محلول ضد موخوره به صورت عمقی و فوری  منجر به انعطاف پذیری و نرمی ساقه مو می شود،

سرم ضد موخوره، درمان موخوره، خشکی و شکنندگی نیز می باشد نیروبخش، نرم کننده و احیاکننده حالت طبیعی مو به طوری که از ریزش آن جلوگیری و موجب رشد مجدد مو می شود و در برابر وسائل حرارتی حالت دهنده مو و عوامل مضر جوی محافظت می کند.

هنوز در مورد گردگیری مو مطمئن نیستید؟ بخش بعدی توضیح می دهد که آیا این تکنیک به موی شما آسیب می رساند یا خیر.

آیا گردگیری برای موهای شما مضر است؟

نه، گردگیری مو برای موهای شما بد نیست. بلکه می تواند راه حل مناسبی برای افرادی باشد که انتهای دوشاخه یا موخوره دارند.

انتهای دوشاخه می تواند ناشی از شرایط آب و هوایی سخت، حالت دادن گرما و درمان های شیمیایی مو باشد. به دلیل چنین آسیب های مکرر، مو خشک و ضعیف می شود و شروع به ساییدگی می کند. هنگامی که موهای شما شکافته می شود، نمی توان آن را دوباره به هم وصل کرد. اگر فوراً برداشته نشود، شکاف ممکن است تا امتداد وسط حرکت کند.

بنابراین، گردگیری موها یک راه حل سریع برای سالم به نظر رسیدن موهایتان است. بیایید مزایای این تکنیک را در بخش بعدی درک کنیم.

فواید گردگیری مو چیست؟

گردگیری مو چیست؟، درمان موخوره

فواید گردگیری مو چیست؟

  • از انشعاب بیشتر جلوگیری می کند

ممکن است متوجه شده باشید که برخی از رشته ها در یک انتها چندین شکاف دارند. اگر شکاف ادامه یابد، بیشتر منجر به شکستگی مو می شود . ممکن است کل تار را از دست ندهید، اما دسته ای از موهای نیمه شکسته وز و درهم به نظر می رسند. گردگیری مو از حرکت شکاف ها به سمت تار جلوگیری می کند و در نتیجه آسیب وارده به آن را متوقف می کند.

به جای روبالشی نخی از روبالشی ابریشمی (که باعث اصطکاک کمتر موها می شود) استفاده کنید تا انتهای دوشاخه به حداقل برسد.

  • کارآمد و اقتصادی

اکثر متخصصان آرایش مو توصیه می کنند هر هشت هفته یکبار موها را اصلاح کنید، که ممکن است برای بسیاری از ما تقریبا غیرممکن به نظر برسد. بنابراین، اگر شما یکی از کسانی هستید که نمی توانید به اصلاح منظم بروید، گردگیری مو یک راه آسان است. این به خلاص شدن از شر موخوره کمک می کند و می تواند دوره بین کوتاهی مو را طولانی تر کند. شما به راحتی می توانید این تکنیک را در خانه بدون سرمایه گذاری زیاد در درمان های سالن انجام دهید.

  • باعث صرفه جویی در طول موهای شما می شود

همه ما می دانیم که تماشای اینچ های گرانبهای مو که برای حفظ سلامت آن ها کوتاه می شوند چه دردسر دارد. درعوض، می توانید با گردگیری موهایتان در طول آن صرفه جویی کنید. این تکنیک به خلاص شدن از شر نوک‌های شکاف‌دار وموخوره بدون آسیب رساندن به طول مو کمک می‌کند.

همچنین می توانید با انجام مراحل ذکر شده در زیر، گردگیری مو را در خانه امتحان کنید:

روش انجام گردگیری مو در خانه

گردگیری مو چیست؟، درمان موخوره
فواید گردگیری مو

شما نیاز خواهید داشت

  • یک قیچی
  • برس یا شانه (بسته به نوع موی شما)

توجه: از قیچی معمولی خود هنگام گردگیری موهای خود استفاده نکنید. از قیچی تیزتر استفاده کنید زیرا برشی دقیق و تمیز انجام می دهد.

چه این تکنیک را در خانه امتحان کنید و چه توسط یک آرایشگر انجام دهید، یک گردگیری معمولی مو به روشی که در زیر ذکر شده انجام می شود.

روش انجام:

  1. موهای خود را باز کنید و گره ها را با برس بردارید.
  2. موهای خود را به قسمت های مساوی تقسیم کنید و آنها را قیچی کنید.
  3. حدود نیم اینچ مو را از یکی از قسمت ها بردارید و آن را محکم بچرخانید. باید پیچش محکمی باشد که بیشتر موهای شما را در جای خود نگه دارد.
  4. از قیچی برای جدا کردن انتهایی که از قسمت پیچ خورده بیرون آمده اند به آرامی و با احتیاط استفاده کنید.
  5. موها را رها کرده و در جهت مخالف بچرخانید. این تضمین می کند که تا آنجایی که ممکن است رشته ها را برای یکنواخت پوشش می دهید.
  6. این روند را برای تمام قسمت های موی خود تکرار کنید.

توجه: هنگامی که موهای خود را گردگیری می کنید، متوجه خواهید شد که تکه های کوچکی از آن در اطراف شما می ریزد – مانند گرد و غبار. مطمئن شوید که فقط نوک مو را کوتاه کرده اید. مراقب باشید این روند را تسریع نکنید زیرا ممکن است منجر به حوادث ناگوار شود.

موهای خود را قبل از گردگیری با شامپو رشد مو گیاهی بشویید و موهای خود را کاملا خشک کنید تا نوک های شکاف شده به خوبی نمایان شوند.

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی

شامپو رشد مو بایوفل کانادا، با ترکیباتی ارگانیک باعث درمان ریزش مو و تقویت رشد مو میشود.

شامپو ضد ریزش و رشد مجدد مو بایوفل کانادا

شامپو ضد ریزش مو

یک امتیاز بسیار مهمی که شامپو ضد ریزش فوری ویتامینه، گیاهی و ارگانیک بایوفول داراست خاصیت رشد مجدد مو آن است.

بسیاری از افراد از ریزش مو ارثی و ژنتیکی رنج می برند خبر خوب این است که شامپو ضد ریزش مو ایج دیفنس درمان انواع الگوهای ریزش مو می باشد.

پروکپیل کمپلکس، آمینواسیدها و ویتامین های گروه ب، موجود در شامپو ضد ریزش مو، از ریزش مو جلوگیری کرده و منجر به رشد مجدد آن می شود.

شامپو ضد ریزش مو و رشد مجدد مو  فاقد ماینوکسدیل، فاقد پارابن و سیلیکون می باشد.

هر چند وقت یکبار باید موهای خود را گردگیری کنید؟

معمولاً زمان توصیه شده توسط آرایشگران حدود ۶-۸ هفته است. اما این بستگی به بافت مو و سبک زندگی شما دارد. اگر از ابزارهای حالت دهنده حرارتی استفاده می کنید یا موهای نازکی دارید که به راحتی در معرض آسیب هستند، ممکن است مجبور شوید نوک دوشاخه و موخوره موهای خود را بیشتر گردگیری کنید.

آیا نمی دانید که کوتاه کردن مو چه تفاوتی با گردگیری مو دارد؟ در بخش بعدی به آن پاسخ داده ایم.

گردگیری در مقابل پیرایش: تفاوت چیست؟

فواید گردگیری مو چیست؟

در حالی که ممکن است احساس مشابهی داشته باشند، گردگیری و پیرایش برای اهداف متفاوتی انجام می شود. کوتاه کردن به حفظ شکل مدل مو کمک می کند و موهای شما را در یک طول مشخص نگه می دارد. از شر موها خلاص می شود اما بیشتر روی زیبایی موهای شما تمرکز می کند.

از طرف دیگر، گردگیری مو صرفاً برای نگهداری مو است – برای از بین بردن موهای دو شاخه شده و درمان موخوره. این تکنیک روی حالت دادن به موهای شما تمرکز نمی کند.

بسته به نیاز موهایتان، تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما بهتر است – کوتاه کردن یا گردگیری.

ماسک مو برای درمان موخوره

گردگیری مو روشی عالی برای کوتاه کردن انتهای دو شاخه شده بدون کوتاه کردن موهایتان است. برای هر نوع مویی مناسب است و موهای شما را پرپشت و حجیم می کند. در حالی که گردگیری موها می تواند نوک های شکاف شده شما را از بین ببرد، و میتوانید برای درمان موخوره از این روش استفاده کنید می توانید از ماسک های خانگی برای جلوگیری از آسیب بیشتر موهای خود نیز استفاده کنید.

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما مخاطبین محترم

ماسک کراتینه اولتراشاین بایوفل کانادا، علاوه بر ابریشمی کردن موها، باعث درمان موخوره، درمان وزی و درمان آسیب دیدگی موها نیز میشود.

ماسک کراتینه، ضد وزی، ضد خشکی و ضد موخوره مو اولتراشاین

ماسک کراتینه اولتراشاین

ماسک ابریشمی ارگانیک کراتینه طبیعی و درمان خشکی ، وزی و موخوره مو بایوفول کانادا ماسکی دومنظوره می باشد (هم مخصوص ریشه و هم مخصوص ساقه مو می باشد.)

درمان فولیکول مو (ریشه مو) بوده و به آن ترکیبات غنی آنتی اکسیدانی رسانده و املاح مورد نیاز ریشه مو را به آن می رساند و تأمین می کند.

ماسک ترمیم کننده مو و کراتینه مو بایوفول کانادا ساقه مو را نیز ترمیم می کند و براق کننده و لخت کننده موهای مجعد و وز نیز می باشد.

این ماسک مو کراتینه ضد موخوره، خشکی مو را به صورت کامل از بین می برد. محافظ قوی تارهای مو بوده و کراتین ساقه مو را بازسازی می کند.

ماسک کراتینه مو ، براق کننده و پروتئینه مو بایوفول کانادا تارهای مو را تقویت کرده ، موخوره مو را به صورت عمقی درمان می کند.

خلاصه مطالب

فواید گردگیری مو چیست؟

اگر نوک دوشاخه فورا برطرف نشود، ممکن است به دلیل شکستگی منجر به ریزش مو شود. شکاف ممکن است تا قد وسط بند شما گسترش یابد و باعث آسیب غیر قابل برگشت شود. گردگیری مو یک راه عالی و ساده برای درمان موخوره و مدیریت موثر این مشکل است. این تکنیک موهای شما را صاف و سالم نگه می دارد و به شما کمک می کند از اصلاح منظم موها جلوگیری کنید. همچنین می توانید زمان بین برش های برنامه ریزی شده خود را افزایش دهید. گردگیری مو نیازی به تخصص ندارد و می تواند به راحتی در منزل شما انجام شود. تنها چیزی که نیاز دارید یک قیچی خوب است.

پاسخ به سوالات متداول

چگونه می توان انتهای موهای مجعد را گردگیری کرد؟

روش گردگیری موهای مجعد مشابه دیگر انواع مو است. یک تار مو را بین انگشت اشاره و انگشت میانی خود در برابر نور طبیعی نگه دارید و نوک های شکاف شده را که می بینید بردارید.

آیا گردگیری موهای شما را خشک می کند؟

خیر. گردگیری موهای شما را خشک نمی کند. درعوض، به شما کمک می‌کند تا از شر انتهای شکاف بیش از حد خشک و آسیب دیده خلاص شوید و به درمان موخوره کمک میکند.

چگونه موهای لایه لایه را گردگیری می کنید؟

شما می توانید موهای خود را بر اساس لایه ها برش دهید و هر بار یک لایه را گردگیری کنید تا تمام انتهای شکاف مو از بین برود.

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی

محلول ضد ریزش مو شوک بایوفل کانادا، روشی قطعی برای درمان ریزش مو و رشد مجدد مو میباشد.

محلول ضد ریزش مو و رشد مو شوک بایوفول

محلول ضد ریزش مو شوک

محلول ضد ریزش مو گیاهی و سریع شوک بایوفول فاقد ترکیبات حساسیت زا بوده و کاملا ارگانیک می باشد.

به همین منظور این سرم ضد ریزش و رشد مو مناسب برای استفاده افراد با بیماری های زمینه ای نیز می باشد.

این تونیک ضد ریزش مو  فوری مناسب درمان انواع الگوهای ریزش مو و رشد مجدد مو نیز می باشد.

این محلول (سرم ضد ریزش مو و رشد مو) انرژی، درخشش و استحکام مو را بازیابی می کند. این محصول غنی شده با پروکپیل کمپلکس برای محافظت و تقویت مو می باشد.

تونیک ضد ریزش مو بایوفول کانادا با ترکیب فرمولی پروتئین سویا و کراتین موجب بازسازی و مراقبت از تارهای آسیب دیده و نازک مو می شود.

سخن پایانی

  • گردگیری مو فرآیندی است که در آن قسمت‌های آسیب‌دیده و شکافته‌ شده موهای شما بدون کوتاه شدن طول آن‌ها بریده می‌شود.
  • گردگیری مو از شکافتن بیشتر موها جلوگیری می کند و یک راه کارآمد و اقتصادی برای داشتن موهایی سالم است.
  • این تکنیک نیاز به تخصص زیادی ندارد و به راحتی می توانید آن را در خانه انجام دهید.

منبع: stylecraze.com



Source link