آنزیم تراپی مو چیست؟ فواید آنزیم تراپی برای مو


آنزیم تراپی مو چیست؟ فواید آنزیم تراپی برای مو

موهایتان سوخته؟ آنها از آسیب دیدن، خشک شدن و حمله مواد شیمیایی یا شامپوهای نامناسب خسته شده اند؟ شما بیش از هر چیز آرزوی داشتن موهایی صاف و براق دارید که به راحتی قابل نگهداری و بدون عیب و نقص تنها پس از دو شانه زدن کوچک باشد؟ یکی از تراپی هایی که برای تقویت و احیای موهای آسیب دیده انجام می شود آنزیم تراپی مو است، اما این فرآیند جادویی و انقلابی چیست و آیا برای انواع مو مناسب است؟ دراین مقاله از فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی سلامتی و زیبایی با موضوع آنزیم تراپی مو چیست؟ فواید آنزیم تراپی برای مو همراه ما باشید.

صاف کردن آنزیم درمانی چیست؟

این یک روش جدید و جدیدترین روش صاف کردن آلی مبتنی بر تانن است که آنزیم های میوه به آن اضافه شده است. آنزیم تراپی، در سال های اخیر به طور گسترده ای مخاطبان خود را در آرایشگاه های اروپایی پیدا کرده است. این تکنیک مبتکرانه که از ذرات طبیعی ساخته شده است موهای آسیب دیده را صاف و التیام می بخشد. بدون اینکه ریشه ها را چرب کند، لطافت و درخشندگی را به موهای مات شما می بخشد.

ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفل کانادا، موها را ابریشمی کرده و باعث درمان موخوره، درمان وزی و درمان آسیب دیدگی موها می شود.

ماسک کراتینه، ضد وزی، ضد خشکی و ضد موخوره مو اولتراشاین بایوفول کانادا

ماسک مو کراتینه طبیعی و درمان خشکی ، وزی و موخوره مو بایوفول کانادا ماسکی دومنظوره می باشد

(هم مخصوص ریشه و هم مخصوص ساقه مو می باشد.)

همچنین ماسک ترمیم کننده مو و کراتینه مو بایوفول کانادا ساقه مو را نیز ترمیم می کند

درمان فولیکول مو (ریشه مو) بوده و به آن ترکیبات غنی آنتی اکسیدانی رسانده و املاح مورد نیاز ریشه مو

را به آن می رساند و تأمین می کند.

و براق کننده و لخت کننده موهای مجعد و وز نیز می باشد.

این ماسک مو کراتینه، خشکی مو را به صورت کامل از بین می برد. محافظ قوی تارهای مو بوده

و کراتین ساقه مو را بازسازی می کند.

این ماسک کراتینه، براق کننده و پروتئینه مو بایوفول کانادا تارهای مو را تقویت کرده ، موخوره مو را به

صورت عمقی درمان می کند.

ماسک ابریشمی اولتراشاین بایوفول کانادا خشکی و وزی مو را درمان کرده و آنتی فریز بسیار قوی می باشد که تأثیر آن دائمی و بدون بازگشت خواهد بود.

آنزیم تراپی مو چیست ؟

آنزیم تراپی مو چیست؟ فواید آنزیم تراپی برای مو
آنزیم تراپی مو چیست؟ فواید آنزیم تراپی برای مو

یکی از تراپی هایی که برای تقویت و احیای موهای آسیب دیده انجام می شود آنزیم تراپی مو است که یکی از خدمات مدرن این بخش محسوب می شود . در موهای سر آنزیم هایی بر اساس دلایل متنوع و مختلف ایجاد می شود که باعث می شود که به موها آسیب ببینید . در سیستم آنزیم تراپی مو ، این پروتئین های آسیب زا شناسایی می شوند و آن منظقه از موها احیا و بازسازی انجام می شوند که به این پروسه آنزیم تراپی مو گفته می شود . این آنزیم ها مخرب در قسمتهای نازک مو بیشتر فعالیت دارند.

تراپی مو چیست؟

به هر عملی که باعث رساندن مواد تقویتی و پروتئین به مو شود تراپی میگویند اما تراپی ها انواع مختلفی دارد و بهتر است برای انتخاب تراپی مناسب مو های خود با فرد متخصص این رشته مشورت کنید به طور معمول حتی افرادی که دارای موهای سالم هستند برای جلوگیری از ضعیف شدن مو های خود باید به طور منظم در سال دو تا سه بار خدمات تراپی مو را با محصولات اورجینال و زیر نظر آرایشگر ماهر انجام دهد.اما اگر دارای موهای آسیب دیده هستید به هرشکل (موخوره یا شکستگی مو یا خشک و دمیج بودن مو و..)باید هدفمند تراپی را انجام دهید برای هر کدام از این معضلات مو تراپی مخصوص به خود توصیه میشود.

با عملکرد ضد وز است که برای صاف کردن الیاف مو استفاده می شود و حجم آن را کاهش می دهد.

فرمول انحصاری آن با ترکیبی از اسید های آمینه کلاژن و پروتئین ها غنی شده است فناوری ترمیم کننده فشرده ای که آنزیم تراپی دارد پروتئین ها و مواد مغذی از دست رفته به دلیل استفاده از مواد شیمیایی و روش های درمانی نامناسب را احیا می کند در واقع مواد مورد استفاده در این تکنیک، آنزیمی است.

زیرا در ترکیبات آن آنزیم اناناس به نام bromelain وجود دارد که مستقیما روی فیر مو اثر میگذارد و صافی کاملا ارگانیک وطبیعی در مو ها ایجاد میکند آنزیم تراپی مخصوص موهای طبیعی ، رنگ شده و موهای بسیار ضخیم و مجعد موهای نازک، همچنین موهای دکلره و سالم می باشد که به غیر از صافی بینظریش شاین بالا و لطافت بسیار فوق العاده ای به موها می بخشد این محصول تا زمان رشد مجدد ریشه رو موها ماندگاراست و با فرمول عاری از فرمالدئید و مواد شیمیایی هنگام کار با آن هیچ گونه بو و گازی ایجاد نمی کند و باعث حساسیت و اذیت و ازار نمی شود.

شامپو رشد مو بایوفل کانادا، باعث درمان انواع الگوهای ریزش مو در زنان و مردان بدون بازگشت می شود.

شامپو ضد ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا

درمان قطعی و فوری ریزش مو و رشد مجدد آن در کوتاه ترین زمان با شامپو رشد مو گیاهی بایوفل کانادا

شامپو ضد ریزش مو بایوفل، باعث افزایش گردش خون در مویرگ ها جهت کمک به خونرسانی برای بهبود رشد موها و

جلوگیری از ریزش آن می شود.

بسیاری از افراد از ریزش مو ارثی و ژنتیکی رنج می برند خبر خوب این است که شامپو ضد ریزش مو ایج دیفنس

درمان انواع الگوهای ریزش مو می باشد.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنهانماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات تخصصی درمان ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفل کانادا، در ایران و خاورمیانه می باشد.

انواع تراپی های مو

تراپی انواع مختلفی دارد مانند آرگان تراپی، خاویار تراپی، کره تراپی، بوتاکس تراپی، پلکس تراپی و… لازم به ذکر است که اگر شما دچار ریزش مو هستید در ابتدا باید اطمینان داشته باشید که این مشکل به دلایل ارثی به وجود نیامده باشد چراکه اگر برای طاسی یا ریزش مو زمینه ارثی داشته باشید حتما  ابتدا به پزشک مراجعه نماییدو سپس محصولاتی که برای تراپی موها به کار می روند، حاوی مواد معدنی، ویتامین ها، انواع کاندیشنرهای آبرسان و پروتئین ها هستند که به عمق مو نفوذ میکنند و مواد معدنی مورد نیاز را به مو میرسانند را تهیه نمایید.

صاف کردن آنزیم، یک تکنیک ابتکاری و طبیعی

این صاف کردن طبیعی با تانن یک درمان واقعی برای مو است. بدون فرمالین، اسید گلیوکسیلیک یا مشتقات آن، ساختار داخلی مو را تغییر نمی دهد. ترکیب آن به کاربران اطمینان می دهد زیرا این محصول نمی تواند اثرات نامطلوبی بر روی مو یا پوست سر ایجاد کند. این غلاف با آنزیم ها (کاتالیزور طبیعی عصاره میوه ها) غنی شده است و برخلاف صاف کننده های شیمیایی، مو را بدون اصلاح بافت تقویت می کند. این محصول از خیساندن پوست انگور، بلوط و شاه بلوط (که خاصیت ضد التهابی و درمانی دارند) به دست می آید.

صاف کردن آنزیم، برای چه کسی؟

آنزیم تراپی مو چیست؟ فواید آنزیم تراپی برای مو
آنزیم تراپی مو چیست؟ فواید آنزیم تراپی برای مو

این تکنیک جدید صاف کردن برای انواع موها با هر نوع پروفایل قومی-مویرگی (قفقازی، آسیایی، آفریقایی) مناسب است. برای موهای فرفری، موج دار، خشک، سفت، ضخیم، وز، متخلخل یا سرکش، قابل استفاده است.

باردار هستید؟

در دوره بارداری ممنوعیت استفاده ندارد، این روش صاف کردن هیچ محصول خطرناکی (۰٪ فرمالدئید یا مشتقات) ندارد.

موی آسیب دیده دارد؟

همچنین به لطف تانن همراه با آنزیم ها، موهای آسیب دیده و خشک شده را ترمیم می کند. چروک های موجود در مو را که در اثر تهاجمات شیمیایی، مکانیکی یا حرارتی وجود دارد، تقویت می کند.

موهای رنگ شده یا هایلایت شده دارید؟

صاف کردن مو با این روش نه تنها با رنگ مو کاملاً سازگار است، بلکه ممکن است و توصیه می شود که رنگ مو خود را در همان روزی که از این فرمول بهره مند می شوید برای به دست آوردن سایه عالی انجام دهید.

طول عمر و نگهداری صاف کردن

بسته به مراقبتی که به موهایتان می دهید، صاف کردن آن بین ۴ تا ۶ ماه یا بیشتر دوام می آورد. اگر می خواهید تا حد امکان اثرات معجزه آسای این صاف کننده را حفظ کنید، نکاتی را باید رعایت کنید:

استفاده از طیف وسیعی از شامپوها و مراقبت های نرم برای موها، بدون پارابن ضروری است. 

از حفاظت حرارتی با هر منبع حرارتی (سشوار) استفاده کنید.

هفته ای یکبار موها را با مراقبت های مرطوب کننده و پروتئینی تغذیه و ترمیم کنید.

مزایای آنزیم تراپی

  • ترمیم مو
  • تقویت مو
  • نرم‌کننده ساقه مو
  • احیا مو
  • ترمیم موهای آسیب‌دیده
  • ترمیم موخوره
  • ازبین‌برنده شوره سر

کاربردهای آنزیم تراپی

باعث ازبین‌رفتن قرمزی ناشی از سایر حذف‌کننده‌ها و ازبین‌بردن ته رنگ قرمزی و صورتی و سالم‌سازی پوست‌های آسیب‌دیده می‌شود و تمامی افراد بی‌تجربه و مبتدی و افراد علاقه‌مند و آرایشگرها نیز می‌توانند به‌راحتی از این روش‌ها استفاده نمایند.

تکنیک آنزیم تراپی :
این تکنیک برای تقویت ، رشد و بازسازی مو مناسب است.

سرم رشد مو سی کمپلکس بایوفل کانادا، موها را آبرسانی کرده و باعث رشد طولی موها می شود.

محلول رشد مو، ضد ریزش و تقویت مو سی کمپلکس بایوفول کانادا

سرم آبرسان مو سی کمپلکس غنی شده با پروتئین طبیعی، پلاسنتای گیاهی

و ویتامین اف، مواد مغذی مورد نیاز جهت ترمیم را به مو می رساند.

محلول رشد مو قوی و آبرسان سی کمپلکس حجم  و ضخامت مو را افزایش می دهد و

در برابر وسائل حرارتی حالت دهنده مو و عوامل مضر جوی محافظت می کند.

سرم رشد مو و حجم دهنده، آبرسان و ترمیم کننده سی کمپلکس بایوفول کانادا

علاوه بر قطع ریزش مو آن را کنترل و منجر به افزایش سرعت رشد مو میشود.

اگر مدت طولانی است که موهایتان رشد نکرده است سرم ژل سی کمپلکس بایوفول بهترین راه درمان آن است.

چند توصیه مراقبتی برای تقویت و رشد مو
آنزیم تراپی مو چیست؟ فواید آنزیم تراپی برای مو
آنزیم تراپی مو چیست؟ فواید آنزیم تراپی برای مو

۱_موهایتان را با آب ولرم بشویید شستن مو ها با آب خیلی گرم باعث خشک شدن مو ها میشود.

۲_قبل از انجام سشوار و اتو برای خوش حالت کردن مو ها از محصولات مراقبتی مو که قبل از رساندن گرما به مو استفاده کنید.

۳_برا ی اینکه موهایتان را هم مرطوب نگهدارید و از خشک شدن مو جلوگیری کنید روغن بادام, زیتون, جوجوبا و نارگیل را گرم کنید. سر و موهایتان را با آنها ماساژ دهید و با یک حوله بپوشانید و بگذارید نیم ساعت بماند. سپس با یک شامپو گیاهی و آب سرد بشویید.

منبع



Source link