ایده های طراحی ناخن برای ولنتاین در خانه


من مطمئن هستم که انتخاب طراحی ناخن برای روز ولنتاین باید آسان باشد، زیرا معمولا قلب‌ها و کوپیدهایی در رنگ‌های قرمز و صورتی وجود دارند.

 به طور خلاصه، هر چیزی که قلب در آن وجود دارد به طور خودکار به تم روز ولنتاین تبدیل می شود.

 اشکالی ندارد اگر در مورد نحوه طراحی آن قلب ها در قرمز و صورتی سردرگم هستید.در این مقاله از سلامتی و زیبایی شما را راهنمایی می کنیم

از صورتی‌های گلگون گرفته تا قرمزهای پررنگ، من فهرستی از هنرهای ناخن منحصربه‌فرد و عجیب روز ولنتاین را برای امتحان این روز ولنتاین ۲۰۲۳ تهیه کرده‌ام.

از طراحی ناخن در خانه توسط خودتان گرفته تا گزینه‌های طراحی ناخن در سالن، نیازی نیست در جای دیگری ایده‌های ناخن ولنتاین را جستجو کنید.

 ایده‌های مربوط به هنر ناخن که در این پست ارائه کرده‌ام، میتواند برای همهمناسب باسد زیرا به راحتی بسیاری از آن ها را می توانید در منزل درست کنید.

علاوه بر این، هر کسی موظف نیست که فقط در صورتی که برنامه های روز ولنتاین داشته باشد، این طرح ها را امتحان کند شما می توانید ولنتاین خود باشید. 

۱٫ طرح ناخن قلب سه گانه

یک ناخن براق و هنر ناخن با قلب . برای روز ولنتاین طراحی شده است تا ناخن های شما بدرخشد و اطمینان داشته باشید که ناخن های شما براق است.

 قلب های قرمزبا ادغام در رنگ های صورتی از نظر زیبایی شناسی مطابقت دارند و در عین حال با ترکیب رنگ های اکلیلی و طلایی نیز می توانند جلوه ناخن ها را بیشتر کنند.

این طرح را به سادگی در منزل می توانید داشته باشید

۲٫ رویای یاسی

یاسی تقریباً رنگ سال است، همچنین می‌توان از آن نهایت استفاده را کرد. هنر ناخن یاس و بنفش با قلب های کوچک برای روز ولنتاین بهترین انتخاب برای طراحی در منزل است .

۳٫ طرح ناخن رویای عشق عجیب و غریب

در میان تمام ایده‌های هنر ناخن روز ولنتاین، این چیزی است که من آن را «عشق عجیب و غریب» می‌نامم. از قلب گرفته تا الگوهای متنوع میتواند ایده جالبی باشد.

۴٫ طرح ناخن در منزل با نام بهشت ​​تاریک

در اینجا برای ارائه ناخن های ولنتاین قهوه ای مایل به تیره همه چیز آماده است. تنها دو ترکیب رنگ قهوه ای تیره و روشن را در خانه آماده داشته باشید و تمام. به راحتی امتحان کنید.

۵٫ برای عشق لبخند بزنید یک طرح ناخن جذاب دخترانه در انگشت حلقه

آن صورت خندان روی انگشت حلقه برای من بسیار الهام بخش است. با در نظر گرفتن تمام طراحی‌های ناخن قلب برای هنر ناخن روز ولنتاین، این یک برداشت تازه و متفاوتاز روز ولنتاین از چیزی غیر از قلب است.

۶٫ طرح قلب ارغوانی

برای ناخن های اکریلیک فانتزی روز ولنتاین، این طرح عالی است. قلب ها به جای مانیکور فرانسوی کلاسیک معمول، چهره ای جذاب می دهند. 

برای به دست آوردن این ظاهر زیبا در منزل حتما در آخر از برق ناخن نیز استفاده کنید.

ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول

برای درمان موخوره ماسک ضد موخوره اولتراشاین درمانی قطعی است.

این ماسک کراتینه مو حالت لخت و ابریشمی به موها می دهد.

ماسک ابریشمی مو اولتراشاین موها را نرم و لطیف می کند.

برای صاف کردن فوری مو ماسک صاف کننده مو اولتراشاین بهترین گزینه است.

ماسک پروتئینه مو و مغذی مو اولتراشاین ترمیم آسیب دیدگی مو را نیز به همراه دارد.

برای براق و درخشان کردن مو این ماسک براق کننده مو ایده آل است.

این ماسک کراتینه ساخت کشور کانادا است

شامپو ضد ریزش مو

درمان ریزش مو با شامپو ضد ریزش مو بایوفول خیلی سریع میسر می شود.

این شامپو رشد مو اثردهی فوری دارد.

شامپو ضد ریزش مو گیاهی ایج دیفنس فاقد پارابن و سیلیکون است.

درمان انواع الگوهای ریزش مو با بهترین شامپو ضد ریزش مو کانادا میسر است.

این شامپو ضد ریزش بر پایه پلاسنتا کمپلکس و ب کمپلکس است.

شامپو رشد مو فوری بایوفول وگان و ارگانیک است.

شامپو ضد ریزش مو خارجی و اصل بایوفول ساخت کشور کانادا است.

محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول

درمان قطعی و فوری ریزش مو تنها با یک محلول ضد ریزش محقق می شود.

محلول ضد ریزش مو فوری شوک بایوفول

این محلول ضد ریزش مو گیاهی فاقد پارابن و سیلیکون است.

تونیک ضد ریزش مو شوک از ماه اول استفاده هم ریزش مو
را درمان و رشد مو را نیز در پی دارد.

محلول ضد ریزش مو شوک درمان ریزش مو ارثی و هورمونی نیز می باشد.

تونیک ضد ریزش شوک ساخت کشور کانادا است.

۷٫ ایده ناخن قلب پروانه ای من

چه در سالن و یا در منزل می توانید این ایده را پیاده سازی کنید.

۸٫ ایده طرح ناخن قلب های براق

همانطور که مشخص است این ایده بسیار جذاب است اما از همه مهم تر این است که به راحتی تسوط خودتان هم می تواند طراحی شود.

۹٫طرح ناخن قرمز کلاسیک

هنر ناخن روز ولنتاین

برای اینکه در هنر ناخن با قلب اشتباهی نکنید، این یک طراحی مطمئن برای انتخاب است. لاک‌های کلاسیک قرمز خونی و قلب‌های کوچک روی ناخن‌های سفید نیز به راحتی قابل طراحی هستند. یک مدل راحت برای طراحی

۱۰٫ روز ولنتاین با یک ایده طراحی ناخن به نام من تو را می بینم

هنر ناخن روز ولنتاین

با فاصله گرفتن از طراحی های ساده ناخن قلب، می توانید این طرح چشم جذاب را در نظر بگیرید. برای محافظت از عشق امسال خود از طرح چشم نظر استفاده کنید. 😎

۱۱٫ قلب های یاسی ولنتاینی برای ناخن

هنر ناخن روز ولنتاین

به غیر از ناخن های صورتی و قرمز ولنتاین، رنگ یاسی نیز مورد علاقه و پسند بسیاری است. اگر برای طراحی ناخن روز ولنتاین با برس های هنری و آرایشی مخصوص خیلی حرفه ای نیستید می توانید برای روز ولنتاین استیکرهای ناخن قلب را انتخاب کنید.

۱۲٫ طراحی ناخن با ایده مینی و ناز برای روز عشق

هنر ناخن روز ولنتاین

در میان تمام هنرهای ناخن فوق با قلب، من این را زیباترین دیدم. این یک طراحی خانگی ساده است. 

کافی است چند پین بابی یا یک ابزار نقطه‌گذاری برای ایجاد نقطه بردارید و آنها را با خلال دندان به هم وصل کنید و تمام ! شما اکنون ناخن های آماده ولنتاین دارید.

۱۳٫ طرح ناخن قلب عشق

من تا به حال طرح های ناخن ولنتاین قرمز، صورتی، یاسی و مشکی را دیده ام. اما اگر به دنبال طرح های مینیمال، نیود یا نود هستید این ایده ساده و جذاب است.

۱۴٫ قلب های زیگزاگ

هنر ناخن روز ولنتاین

برای ادامه طراحی هنر ناخن با قلب، یک برچسب ناخن بردارید و برچسب ناخن را مستقیماً روی ناخن های خود بچسبانید. اگردرست کردن قلب در خانه برایتان دشوار است برچسب ها را جایگزین کنید.

۱۵٫ قلب های ناز

هنر ناخن روز ولنتاین

اگر شماره ۶ این لیست را دوست داشتید، این را نیز دوست خواهید داشت. شما می توانید همین نکته را در طراحی ناخن قلب با رنگ صورتی و سرخابی نیز در نظر بگیرید. مقداری پولیش براق برای تکمیل ظاهر طرح فرانسوی ناخن حتما در نظر بگیرید.

ترکیبی از ناخن های صورتی و قرمز ولنتاین دقیقا همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. اگر به دنبال ست کردن این مراسم با طراحی کلیشه ای هستید، این انتخاب شما برای طراحی ناخن روز ولنتاین است.

۱۶٫طرح ناخن وینتاینی با قلب سفید

هنر ناخن روز ولنتاین

از میان تمام ناخن های آسان روز ولنتاین، در اینجا یکی دیگر از همین ناخن ها با ظاهری متمایز است. برای دستیابی به ناخن های روز ولنتاین، چند نوار ناخن بردارید و چند برچسب مخصوص روز ولنتاین را بچسبانید .

۱۷-طرح ناخن ولنتاینی با ایده نامه عاشقانه

برای عشق به گل‌ها و ناخن‌های بنفش روز ولنتاین، من عنصر اضافی ولنتاین را دوست دارم که به آن اضافه شده است. ایموجی نامه عاشقانه گویای همه چیز است. 💌

۱۸٫ سرگرمی هولوگرافیک

این یک ایده جالب برای ناخن روز ولنتاین بسیار سیک و مدرن است. هولوگرافیک بسیار محبوب بود و به نظر می رسد که هرگز از مد نمی افتد. ترکیب کردن لاک هولوگرافیک با لاک براق برای ایجاد این هنر ناخن روز ولنتاین کافی و مناسب است.

۱۹٫ طرح ناخن ولنتاینی چند رنگ

هنر ناخن روز ولنتاین

اگر هر چیزی و همه چیز را زیر نور خورشید امتحان کرده اید، به احتمال زیاد این را امتحان نکرده اید. این ایده «طرح چند رنگ» را برای طرح ناخن روز ولنتاین برای ناخن‌های بلند امتحان کنید و به معشوقتان اجازه دهید اولین گفتگو را با تعریف کردن از ناخن‌های شما شروع کند.

۲۰٫ ایده دوست داشتنی طرح ناخن صورتی پودری

هنر ناخن روز ولنتاین

ایده طرح ناخن صورتی روشن صرف نظر از طول ناخن های شما جذاب به نظر می رسد. صورتی پودری را برای ناخن های کوتاه ولنتاینی یا بلند امتحان کنید و فقط خودتان را احساس کنید. مقداری دانه یا مروارید ناخن بردارید تا آن را به ناخن اضافه کنید.

 البته حتما یک قلب هم اضافه کنید. 💝

۲۱٫ ایده طراحی رنگین کمان روی ناخن

هنر ناخن روز ولنتاین

رنگین کمان و تک شاخ، همه چیز زیبا و شایان ستایش. هر ناخن لمس منحصر به فرد خود را دارد. علاوه بر این، یک ابر کوچک روی ناخن حلقه وجود دارد تا ظاهر را کامل کند. با این مانیکور ولنتاین، هر روز در هفته ولنتاین، حال و هوای رنگارنگ را احساس کنید.

۲۲٫ ناخن ولنتاین کوپید

هنر ناخن روز ولنتاین

ولنتاین نمی تواند بدون کوپید باشد. اگر تا به حال با کسی کوپید بازی کردید، با گرفتن مانیکور کمان کوپید از خودتان قدردانی کنید. وقت آن است که برجسته شوید و نقشی که با این هنر ناخن جذاب بازی کردید را تصدیق کنید.

۲۳٫ ناخن ولنتاین براق

هنر ناخن روز ولنتاین

این یکی برای برنامه های خوابی است که ممکن است داشته باشید. اگر در حال برنامه‌ریزی یا شرکت در جشن گالنتین هستید، برای یک جلسه هنری سرگرم‌کننده در روز ولنتاین با دخترانتان، مهره‌های ناخن، مروارید و زرق و برق بگیرید.

۲۴٫ طرح ناخن ولنتاینی سفید صورتی

این آرت ناخن در عین زیبایی + شیک + شایان ستایش است. بدون توجه به روز ولنتاین، ترکیب همه رنگ‌های گرم روی پایه سفید، جذابیت شما را بیشتر خواهد داشت!

۲۵-طرح باران قلب برای ایده ناخن در ولنتاین

هنر ناخن روز ولنتاین

یک کلمه بیشتر برای قلب های کوچک نمی گویم دوست داشتنی که می تواند جذابیت شما را بسیار بسیار بالا ببرد.

۲۶٫ ناخن ولنتاین متالیک

هنر ناخن روز ولنتاین

قلب های فلزی سه بعدی؟ بله لطفا!

 ست کردن این هنر ناخن روز ولنتاین با لباس صورتی یا قرمز برای ولنتاین به شما درخشش و زرق و برقی خاص می دهد که برای شب و به خصوص یک شام ولنتاینی ایده آل است! 

۲۷٫ پروانه دوست داشتنی من

هنر ناخن روز ولنتاین

از کل لیست، این باید شیک ترین موردی باشد که می توانید امتحان کنید. بال های پروانه و نگین ها با خطوط زرق و برق خفیف روی نوک آن، تمام زیبایی هایی است که برای طراحی ناخن روز ولنتاین به آن نیاز دارید.

۲۸٫ ایده طرح ناخن XOXO Gossip Girl

هنر ناخن روز ولنتاین

از همه چیزهایی که تا به حال راجع به آن ها صحبت کردم، این طراحی همه چیز را دارد. دخترانه، راحت و قابل طرتحی در منزل و به خصوص با نمک و جذاب. از قلب های ریز، رنگ قرمز، طرح های تم ولنتاین و چشم بد، بدون شک این طرح مجموعه کاملی برای ویژه روز ولنتاین است.

۲۹٫ ایده طرح ناخن کلاه کوچولو سبز

نمی‌دانم چرا، اما احساس می‌کنم این هنر ناخن سبز بسیار دوست‌داشتنی است و شاید هم به دلیل جذابیت ناخن‌های بلند باشد. من مطمئناً زمانی که ناخن هایم آنقدر بلند شدند این طرح را امتحان خواهم کرد. اگر اهل طبیعت هستید، این برای دوستداران طبیعت میتواند جذاب باشد . این ایده می تواند یک چیز متفاوت باشد، درست است؟ 🌼

۳۰٫ طرح ناخن قرمز مواج

مروارید متالیک با استفاده از برس جزئیات ریز روی ناخن های کلاسیک قرمز پررنگ ایجاد می کندد. خطوط و چرخش های تصادفی با توجه به جریان آزاد و ظاهر آسانی که به ناخن ها می دهد، به طور فزاینده ای محبوب شده اند.

منبع

رژلب میبلین اصل

برای داشتن آرایشی زیبا رژلب میبلین برای هر خانمی میتواند انتخاب ایده آلی باشد.

این رژلب بدون سرب ویتامینه و مرطوب کننده لب است.

رژلب میبلین اصل را می توانید از تهیه کنید.

با رژلب بادوام میبلین آرایش لب به راحتی پاک نمی شود.

رژلب ویتامینه میبلین دارای ویتامین E,A و روغن های مغذی است.

کرم برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان

کرم برنزه کننده فلورسان محصولی بینظیر برای افرادی است که زمان کافی برای برنزه شدن ندارند.

این برنزه کننده دارای رنگ دهی فوری است.

لوسیون برنزه کننده فلورسان مخصوص سولاریوم و آفتاب است.

این اسپری برنزه کننده تا ۴ ماه رنگ پوست را برنزه نگه می دارد.

کرم برنزه فلورسان دارای ترکیبات ویتامینه و مرطوب کننده بدن است.

ژل لاغری فوری بدن هات چیلی

اگر دغده لاغری موضعی و چربی سوزی فوری دارید به سراغ کرم لاغری هات چیلی بروید. این ژل لاغری فوری به صورت موضعی چربی سوزی می کند.

برای درمان سلولیت بدن کرم ضد سلولیت هات چیلی فوق العاده موثر است.

کرم لاغری هات چیلی فاقد ترکیبات شیمیایی است.

این ژل لاغری شکم و پهلو برای کاهش سایزفوری بسیار موثر است.

ژل لاغر کننده هات چیلی ساخت کشور تایوان است.



Source link