فواید طلا برای پوست فواید طلا برای مراقبت از سلامت پوست


فواید طلا برای مراقبت از سلامت پوست

فواید طلا در سلامتی پوست بسیار زیاد است. اگرچه استفاده از طلا در محصولات مراقبت از پوست تنها در حال حاضر رایج شده است، رومی ها، مصری ها و ژاپنی ها برای مدیریت چندین بیماری پوستی از آن استفاده می کردند. برای دانستن ۱۲ مزیت برتر طلا در مراقبت از پوست به خواندن این مقاله از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی سلامتی و زیبایی با موضوع فواید طلا برای مراقبت از سلامت پوست ادامه دهید.

از مزایای طلا در مراقبت از پوست می توان به پوست بدون چین و چروک، عدم پیری زودرس، خاصیت ارتجاعی پوست، آبرسانی، جوانسازی، درخشندگی و رنگ پوست روشن اشاره کرد. اینها دلایل بیشتری برای گنجاندن طلا در رژیم مراقبت از پوست شما هستند. در حالی که استفاده از طلا ممکن است یک حس خوب به نظر برسد، خواص آنتی اکسیدانی آن بسیار فراتر از آن است. از سوی دیگر، غنای محصولات مراقبت از پوست طلایی همچنان یک امتیاز باقی می‌ماند: شما از استفاده از آنها احساس خوبی دارید و پیش‌بینی می‌کنید که زیاده‌روی کنید، که چیز وحشتناکی نیست. در نهایت، رنگ طلایی می‌تواند تاثیر فوری بر ایجاد پوستی براق، درخشان و سالم داشته باشد.

طلا چیست؟
فلزی گرانبها با خواص آنتی اکسیدانی و شفابخش.

فواید آن چیست؟
ممکن است به کاهش چین و چروک و خطوط ریز، بهبود بافت پوست و تسکین پوست ملتهب کمک کند.

چه کسی می تواند از آن استفاده کند؟
به طور کلی برای انواع پوست مناسب است.

چند وقت؟
در محصولات مراقبت از پوست، ۲ تا ۳ بار در هفته.

احتیاط
افرادی که سابقه حساسیت پوستی دارند باید در استفاده از محصولات مراقبت از پوست حاوی طلا محتاط باشند.

بهترین راهکار برای درمان کوچکی سینه بدون جراحی و عوارض جانبی استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا می باشد.

با خرید بهترین کرم حجم دهنده سینه در مدت زمان یک هفته کوچکی و شلی سینه ها را درمان کنید.

کرم‌ حجم دهنده سینه میبلین، مستقیماً روی سینه‌ها اعمال می‌شوند و دارای ترکیباتی خاص و کاملا ارگانیک بوده که هدفشان تقلید از هورمون طبیعی استروژن به منظور تحریک سینه‌ها برای رشد و بزرگ کردن سینه ها است. 

لوسیون حجم دهنده سینه میبلین، دارای ظرفیت جذب قوی و مناسب برای انواع پوست می باشد، به راحتی جذب می شود و از نوبت اول استفاده کارایی خود را دارا می باشد.

بنابراین اگر به دنبال راه هایی برای رشد سینه های خود و حجم دهی به آن ها به طور طبیعی هستید، ماساژ سینه با کرم بزرگ کننده سینه یکی از بهترین راه های طبیعی برای بزرگ کردن سریع سینه ها است.

این کرم حجم دهنده باسن، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات آرایشی و بهداشتی میبلین نیویورک در ایران و امارات میباشد.

فواید طلا برای مراقبت از پوست

فواید طلا برای مراقبت از سلامت پوست
فواید طلا برای مراقبت از سلامت پوست

طلای کلوئیدی معلقی از نانوذرات طلا در یک سیال معمولاً آب است. نانوذره ذره‌ای است که اندازه آن بین ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. مطالعات نشان می دهد که طلای کلوئیدی می تواند به عمق پوست نفوذ کند و به عنوان یک حامل برای سایر مواد فعال عمل کند. این به بهبود اثربخشی محصولات مراقبت از پوست کمک می کند. طلای کلوئیدی به دلیل خاصیت تسکین دهنده و جوان کننده، ماده ای ایده آل برای مراقبت از پوست برای انواع پوست، به ویژه پوست های حساس است. مطالعات پزشکی نشان می دهد که نانوذرات طلا را می توان در درمان سرطان ها استفاده کرد و نشان داده است که روند بهبود زخم را تسریع می کند. این یک ماده عالی برای بهبود استحکام، تجدید سلول و بازسازی است. و رنگ لوکسی را به رژیم مراقبت از پوست شما اضافه می کند.

۱٫ چین و چروک، خطوط ریز، لکه ها را می توان کاهش داد

داشتن پوستی شفاف، عاری از چین و چروک و لک، آرزوی نهایی هر خانمی است. نانوذرات طلا، همراه با عصاره جینسینگ، دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند که چین و چروک، خطوط ریز، لکه‌ها و علائم روی پوست را کاهش می‌دهد و شما را جوان‌تر نشان می‌دهد.

۲٫ سلول های پوست را تحریک می کند

یون‌های موجود در طلا به تحریک سلول‌ها، اعصاب و رگ‌های بدن کمک می‌کنند. این منجر به بهبود گردش خون می شود. این کار باعث افزایش متابولیسم سلول های پوست و ترشح مواد زائد می شود. طلا می تواند به تحریک سلول ها کمک کند و پوستی سالم به شما بدهد .

بر اساس باورهای مصر باستان، طلا یک ماده شفابخش بود. پوشیدن ماسک طلا برای خوابیدن برای افزایش زیبایی مراسمی بود که ملکه های مصری کلئوپاترا و نفرتیتی انجام می دادند.

فواید طلا برای مراقبت از سلامت پوست

۳٫ از پیری زودرس پوست می توان جلوگیری کرد

خشکی پوست می تواند منجر به پیری زودرس شود. استفاده از طلا می تواند خشکی پوست را کاهش دهد و به افزایش سرعت متابولیسم کمک کند . این کار از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

۴٫ طلا می تواند رنگ پوست را روشن کند

همانطور که تاریخ را به یاد می آوریم، شایع شد که یکی از رژیم های زیبایی که کلئوپاترا از آن پیروی می کرد استفاده از طلا بود. کلئوپاترا هر شب از ماسک طلا استفاده می کرد تا چهره خود را زیباتر کند و پوست خود را جوان، درخشان و زیبا نگه دارد.

۵٫ کاهش کلاژن کند می شود

فواید طلا برای مراقبت از سلامت پوست
فواید طلا برای مراقبت از سلامت پوست

کلاژن به طور طبیعی در بدن شما تولید می شود که بدن را انعطاف پذیر نگه می دارد. این مسئول ایجاد پوست صاف و درخشندگی مو است. سطح کلاژن در بدن از سن ۲۵ سالگی شروع به کاهش می کند و این زمانی است که متوجه تغییرات روی پوست خود می شوید. مراقبت از پوست با طلا می تواند کاهش سطح کلاژن در سلول های پوست شما را کاهش دهد.

طلا در قرن نوزدهم به عنوان کاهش دهنده اضطراب و درمان اختلالات عصبی شناخته می شد. به طور گسترده ای برای درمان اعتیاد به الکل، میگرن، صرع ،  افسردگی و سایر شرایط استفاده می شد .

۶٫ آسیب خورشید قابل درمان است

همه ما به شدت نگران سوختن پوست خود در زیر نور خورشید هستیم. تولید ملانین  یا رنگدانه سیاه در پوست باعث سوختگی پوست هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید می شود . تولید ملانین در بدن را می توان با استفاده از طلا کاهش داد.

بیشتر بخوانید: مراقبت از پوست آقایان با راهکارهایی ساده

۷٫ آلرژی قابل درمان است

مصریان بر این باور بودند که طلا دارای خواص دارویی است که می تواند به شفای چند بیماری کمک کند. خواص آنتی اکسیدانی موجود در طلا به افزایش گردش خون کمک می کند که منجر به کاهش آکنه و سایر حساسیت های پوستی می شود.

۸٫ التهاب قابل درمان است:

گفته می شود طلا دارای خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی است که به ورود اکسیژن به پوست برای تجدید سلول ها کمک می کند. این به درمان زخم و سایر اختلالات التهابی پوست کمک می کند. همچنین شناخته شده است که پوست شما را جوان می کند.

۹٫ قابلیت ارتجاعی پوست را می توان افزایش داد:

هنگامی که خاصیت ارتجاعی آن کاهش می یابد یا به طور کامل از بین می رود، پوست تمایل به افتادگی دارد. استفاده از طلا می تواند تجزیه الاستین را کاهش دهد و خاصیت ارتجاعی بافت ها را بازگرداند. این کار بیشتر از افتادگی پوست جلوگیری می کند. طلا خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و در نتیجه آن را سفت و تقویت می کند.

فواید طلا برای مراقبت از سلامت پوست

بهترین راهکار برای لاغری فوری بدون نیاز به رژیم غذایی استفاده از ژل لاغری هات چیلی می باشد.

خرید بهترین ژل لاغری برای لاغری فوری و سفت شدن بدن

این کرم لاغری جریان خون را در ناحیه اعمال شده بهبود می‌بخشد و در نهایت باعث ایجاد عضلات لاغر و سفت می‌شود.

ترکیبات خاص و منحصر به فرد این ژل لاغری از جمله ال کارنتین، کافئین و کاتچین، گردش خون را تقویت کرده و بهبود می بخشد در نتیجه متابولیسم بدن را بالا برده و باعث کاهش وزن فوری می شود.

همچنین وجود ترکیباتی چون اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین در این ژل لاغری شکم و پهلو، پوست بدن را بعد از چربی سوزی سفت و محکم کرده و از افتادگی پوست پیشگیری می کند و در نتیجه به بدن فرم می دهد.

ترکیبی از ترکیبات گیاهان طبیعی،  این کرم را به عنوان یک درمان موثر و موفق برای درمان سلولیت مهیا کرده است و از این جهت کرم ضد سلولیت نیز بوده و برای درمان فوری سلولیت قابل استفاده می باشد.

۱۰٫ پوست درخشان:

طلا به بهبود گردش خون کمک می کند، از این رو به آبرسانی و حفظ سطح رطوبت پوست کمک می کند. ذرات ریز طلا جذب پوست می شوند و درخشندگی غنی را به پوست می بخشند. این باعث می شود پوست سالم، شاداب و درخشان شود.

۱۱٫ پوست را سم زدایی می کند

از طلای کلوئیدی برای سم زدایی پوست نیز استفاده می شود. در حالی که هیچ تحقیق علمی نمی تواند این ادعا را تایید کند، شواهد حکایتی نشان می دهد که خواص آنتی اکسیدانی آن به محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد و افزایش فعالیت سلولی کمک می کند. ادعا می شود که ناخالصی ها را از پوست پاک می کند و در نتیجه پوستی بی عیب و نقص و درخشندگی طبیعی را ارائه می دهد. همچنین اعتقاد بر این است که دارای اثرات شفابخش و ضد التهابی است که با علائم زودرس پیری مانند هایپرپیگمانتاسیون و لکه های پیری مقابله می کند.

فواید طلا برای مراقبت از سلامت پوست

۱۲٫ پوست های خشک و تحریک شده را تسکین می دهد

گفته می شود که خواص ضد التهابی طلا به تسکین پوست تحریک شده کمک می کند و به تسکین جوش و التهاب کمک می کند. همچنین ممکن است دارای خواص ضد باکتریایی باشد که از عفونت های پوستی جلوگیری می کند. با این حال، شواهد علمی کافی برای اثبات همین موضوع وجود ندارد.

طلا نه تنها پوستی زیبا، درخشان و جوان می دهد، بلکه از بسیاری جهات نیز مفید است. کاهش کلاژن را کاهش می دهد، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد، رنگ پوست را روشن می کند، سلول ها را تحریک می کند و پوست را محکم می کند، گردش خون را بهبود می بخشد و از پیری زودرس، چین و چروک، برنزه شدن و غیره جلوگیری می کند.

فواید طلا برای مراقبت از سلامت پوست
فواید طلا برای مراقبت از سلامت پوست
پاسخ به سوالات متداول

آیا ماسک طلا برای پوست خوب است؟

بله، ماسک طلا برای پوست مفید است. این می تواند انعطاف پذیری پوست را افزایش دهد و پوست شما را جوان تر و احیاتر کند.

ماسک طلا را تا کی باید بگذاریم؟

می توانید ماسک طلا را حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه روی پوست بگذارید.

صبح یا شب باید از ماسک طلا استفاده کنم؟

اگر از ماسک برای تغذیه و آماده سازی پوست خود برای روز استفاده می کنید، صبح از آن استفاده کنید. با این حال، ماسک های پاک کننده یا لایه بردار باید در شب استفاده شوند.

بهترین روش برای برنزه کردن بدن بدون ایجاد حساسیت پوستی و ماندگاریه طولانی استفاده از لوسیون برنزه کننده فلورسان می باشد.

با خرید بهترین برنزه کننده تا ۴ ماه برنزه ای خوشرنگ دارید.

کرم برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مخصوص مقاومت در برابر تابش شدید می باشد، مخصوصاٌ برای پوست حساس و جوان صورت و بدن، فلورسان با ترکیبی که دارد تأثیر برنزه ی طلایی تیره عمیق و زیبایی روی پوست می گذارد و رنگ برنزه ی طبیعی طلایی را ایجاد می نماید عناصر طبیعی آنتی اکسیدان این برنزه کننده، پوست را از اثرات مضر اشعه های فرابنفش حفظ کرده و از ایجاد پیگمانتاسیون (پیسی) جلوگیری می نماید

به علت داشتن فیکساتورها در این اسپری برنزه کننده به هیچ عنوان به لباس رنگ نمی دهنده و ماندگاری آن تا ۴ ماه ثابت است و می توانید با استفاده از این لوسیون سولار خاص طراوت و جذابیت پوست خود را همزمان حفظ کنید کرم سولاریوم و آفتاب فلورسان قابل استفاده برای انواع دستگاه سولاریوم و حتی حمام آفتاب می باشد به خاطر داشته باشید برای برنزه کردن بدن خود از بهترین دستگاه سولاریوم و عینک سولاریوم استفاده نمایید.

سخن پایانی
  • طلا ممکن است به کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک کند.
  • پوست را مرطوب می کند و ممکن است از پیری زودرس جلوگیری کند.
  • سوختگی پوست ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید را کاهش می دهد.
  • پوست افتاده را سفت می کند و آن را درخشان می کند.
  • رنگ پوست شما را روشن می کند و بافت را صاف می کند.

منبع



Source link