نظرسنجی نشان می‌دهد که اپیدمی تنهایی در میان والدین عمیق است


نظرسنجی نشان می‌دهد که اپیدمی تنهایی در میان والدین عمیق است

درک اینکه والدین چقدر شلوغ اغلب احساس تنهایی می کنند می تواند دشوار باشد. اما یک نظرسنجی جدید توسط مرکز پزشکی Wexner دانشگاه ایالتی اوهایو نشان می‌دهد که این یک مشکل گسترده است که اکثر والدین آن را تجربه می‌کنند. اعتبار: مرکز پزشکی وکسنر ایالت اوهایو

یک نظرسنجی ملی جدید که توسط مرکز پزشکی Wexner دانشگاه ایالتی اوهایو انجام شده است، نشان می‌دهد که اکثریت وسیعی از والدین انزوا، تنهایی و فرسودگی شغلی ناشی از خواسته‌های والدین را تجربه می‌کنند و بسیاری از آنها در ایفای این نقش احساس عدم حمایت می‌کنند.

نظرسنجی از والدین انجام شده در این ماه نشان داد:

  • حدود دو سوم (66٪) خواسته های پدر و مادر شدن را گاهی اوقات احساس می کنند یا اغلب احساس انزوا و تنهایی می کنند.
  • حدود 62 درصد احساس می‌کنند که با مسئولیت‌های خود به‌عنوان والدین خسته شده‌اند.
  • تقریباً از هر 5 نفر (38%) 2 نفر احساس می‌کنند کسی را ندارند که از آنها در نقش والدین حمایت کند.
  • تقریباً 4 نفر از هر 5 نفر (79٪) روشی برای برقراری ارتباط با والدین دیگر خارج از محل کار و خانه ارزش دارند.

آن هلمز، مادر دو فرزند خردسال در کلمبوس، اوهایو، می‌گوید: «من تمام وقت از خانه کار می‌کنم و در واقع شغلی دارم که در آن زیاد جلوی دوربین می‌روم و اغلب با زوم با مردم تماس می‌گیرم. “با این حال، شما صحبت های کوچک را متوجه نمی شوید، بنابراین متوجه نمی شوید که “فرزندان شما چطور هستند؟ اوضاع چطور است؟” و وقتی می‌پرسید «چطور پیش می‌رود؟» پاسخ‌های واقعی زیادی دریافت نمی‌کنید؟ چند روزی هست که بیشترین حرف های بیهوده یا بیهوده ای که می کنم با سگم است زیرا من به تنهایی کار می کنم.”

کیت گاولیک، DNP، دانشیار بالینی در کالج پرستاری دانشگاه ایالتی اوهایو، محقق فرسودگی شغلی والدین و مادر چهار فرزند خردسال، گفت: «بسیار واضح است که تفاوت زیادی بین یک جلسه مجازی و حضوری وجود دارد. . “شما خیلی از آن تعاملات کوچکی را که در راهرو می‌داشتید از دست می‌دهید. خیلی بیشتر از آن تماس‌های شخصی حذف شده است، و از بسیاری جهات هرگز به جامعه ما نفوذ نکرده است.”

هلمز افزود: «حتی در مکان‌هایی که سعی می‌کنم والدین دیگر را جستجو کنم، به‌گونه‌ای مانند این است که ما در این ماجرا گم شده‌ایم، زیرا در مهدکودک‌ها یا محل‌هایی است که همه فقط دید تونلی دارند.» و من فکر می‌کنم وقتی احساس آسیب‌پذیری می‌کنید، دوست‌یابی سخت است.»

گاولیک به تأثیرات منفی جانبی تنهایی اشاره کرد.

نظرسنجی نشان می‌دهد که اپیدمی تنهایی در میان والدین عمیق است

کارشناسان کالج پرستاری دانشگاه ایالتی اوهایو می گویند که تنهایی و فرسودگی والدین دو مشکل رو به رشد هستند که از نزدیک به هم مرتبط هستند. کیت گاولیک، DNP، یک گروه پشتیبانی از راه دور را از طریق کالج پرستاری ایالت اوهایو رهبری می‌کند که در آن والدین می‌توانند با هم ارتباط برقرار کنند و پشتیبانی پیدا کنند. اعتبار: مرکز پزشکی وکسنر ایالت اوهایو

Gawlik توضیح داد: نشان داده شده است که تنهایی بر سلامت جسمی و روانی شما تأثیر می گذارد. “بنابراین هر چیزی از بیماری های قلبی عروقی گرفته تا افسردگی، اضطراب، زوال شناختی، حتی سیستم ایمنی بدن شما می تواند در زمان تنهایی تحت تاثیر قرار گیرد. در واقع، یک مطالعه نشان داد اگر برای مدت طولانی در انزوای اجتماعی باشید، معادل سیگار کشیدن است. حدود 15 نخ سیگار در روز.”

در پاسخ به واقعیت‌های انزوای والدین، تنهایی و فرسودگی شغلی، Gawlik یک برنامه فرزندپروری شش هفته‌ای ایجاد کرد که والدین را برای آسیب‌پذیری، دلسوزی در مورد چالش‌هایی که با آن مواجه می‌شوند، گرد هم می‌آورد. آنجا بود که هلمز متوجه شد که تنها نیست.

هلمز گفت: “من فکر می کنم بزرگترین چیز این است که او تأیید کرده است که اگر شما کار می کنید و بچه دارید و والدینی وظیفه شناس هستید، اگر شما را نسوخته باشد، بسیار وحشی خواهد بود.” “بنابراین وقتی او گفت، “اشکالی ندارد که شما اینجا هستید” بسیار معتبر شدم.

Gawlik همچنین بر نیاز به مراقبت از خود و ارزش ارتباط تاکید کرد.

گاولیک می‌گوید: «داشتن کسی که بتوانید با او ارتباط برقرار کنید و آن احساس ارتباطی که شخص دیگری با چیزی که شما با آن سروکار دارید درگیر است، می‌تواند در مبارزه با احساس تنهایی بسیار قدرتمند باشد».

هلمز گفت: “من فکر می کنم ما را برای ایجاد آینده بهتر برای فرزندانمان مجهز می کند؛ فکر می کنم ما را سالم تر می کند.” “من فکر می کنم که تاثیر موجی از ارتباط با والدین دیگر و دریافت حمایت در زمانی که به آن نیاز دارید غیرقابل اندازه گیری است. این شما را به کارمند بهتری تبدیل می کند. شما را به همسر، والدین، دوست بهتری تبدیل می کند. من فکر می کنم که زندگی ما را غنی تر می کند… فقط مانند پدر و مادر کردن، اما فقط باعث می شود که سطح شما بالا رود.”

Gawlik توصیه می کند که جستجوی آنلاین برای گروه های والدین در جامعه خود انجام دهید، خواه آنها در مراکز اجتماعی میزبانی شوند یا از طریق کارفرمای شما. والدین همچنین می‌توانند به دنبال گروه‌های بازی، باشگاه‌های کتاب، لیگ‌های ورزشی تفریحی بگردند یا با والدین درباره برنامه‌ریزی قرار ملاقات با دوستان کوچک‌شان از مهدکودک صحبت کنند.

گاولیک گفت: “فرزندان کودکی ممکن است گاهی احساس تنهایی کنند، اما اگر افرادی در اطراف خود داشته باشید که می توانند از شما حمایت کنند، آسان تر خواهد بود.” شروع به جستجوی ارتباطات می‌تواند سخت باشد، زیرا تا حدی باید آسیب‌پذیر باشید، و گاهی اوقات، زمان و تلاش می‌برد. اما فقط اولین قدم را بردارید.

ارائه شده توسط مرکز پزشکی دانشگاه ایالتی اوهایو

نقل قول: نظرسنجی نشان می‌دهد که اپیدمی تنهایی در میان والدین عمیق است (2024، 24 آوریل) بازیابی شده در 24 آوریل 2024 از https://medicalxpress.com/news/2024-04-survey-loneliness-epidemic-deep-parents.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.