میلیون‌ها نفری که به Medicaid متکی هستند ممکن است از برنامه خارج شوند


میلیون‌ها نفری که به Medicaid متکی هستند ممکن است از برنامه خارج شوند

یک فیزیوتراپیست با یک بیمار در بیمارستان صحرایی کار می کند که توسط Care New England در یک مرکز تماس بانکی سابق برای رسیدگی به انبوه بیماران COVID-19 در کرانستون، RI، 14 دسامبر 2020 راه اندازی شده است. تقریباً 84 میلیون نفر تحت پوشش قرار دارند. توسط Medicaid، برنامه ای تحت حمایت دولت که از ژانویه 2020، درست قبل از شیوع بیماری همه گیر کرونا، 20 میلیون نفر رشد کرده است. اکنون که ایالت ها برای اولین بار در سه سال گذشته واجد شرایط بودن همه افراد برای Medicaid را بررسی می کنند، ممکن است 14 میلیون نفر به این پوشش دسترسی نداشته باشند. اعتبار: AP Photo/David Goldman, File

اگر از طریق Medicaid پوشش مراقبت های بهداشتی دریافت می کنید، ممکن است در سال آینده در معرض خطر از دست دادن این پوشش باشید.

تقریباً 84 میلیون نفر تحت پوشش برنامه تحت حمایت دولت هستند که از ژانویه 2020، درست قبل از شیوع بیماری همه گیر کووید-19، 20 میلیون نفر افزایش یافته است.

اما از آنجایی که ایالت ها برای اولین بار در سه سال گذشته واجد شرایط بودن همه افراد برای Medicaid را بررسی می کنند، ممکن است 14 میلیون نفر دسترسی به این پوشش مراقبت های بهداشتی را از دست بدهند.

نگاهی به این که چرا بسیاری از افراد ممکن است دیگر واجد شرایط برنامه Medicaid در سال آینده نباشند و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به این برنامه متکی هستید، چه چیزی باید بدانید.

چه اتفاقی برای MEDICAID می افتد؟

در آغاز همه‌گیری، دولت فدرال ایالت‌ها را از اخراج افراد از Medicaid منع کرد، حتی اگر دیگر واجد شرایط نباشند. قبل از همه‌گیری، اگر افراد شروع به کسب درآمد بیش از حد برای واجد شرایط بودن در این برنامه، دریافت پوشش مراقبت‌های بهداشتی از طریق کارفرما یا نقل مکان به ایالت جدید به طور منظم پوشش Medicaid خود را از دست می‌دادند.

همه اینها زمانی متوقف شد که کووید-19 در سراسر کشور گسترش یافت.

در طول سال آینده، ایالت‌ها ملزم خواهند شد که واجد شرایط بودن هر فردی را که از Medicaid استفاده می‌کند، دوباره بررسی کنند. افراد باید فرم هایی را برای تأیید اطلاعات شخصی خود از جمله آدرس، درآمد و اندازه خانوار پر کنند.

___

چه زمانی ممکن است پوشش خود را از دست بدهم؟

این بسته به ایالتی که در آن زندگی می کنید متفاوت خواهد بود. برخی از ایالت ها برای بررسی واجد شرایط بودن سریعتر از سایرین حرکت می کنند. آریزونا، آرکانزاس، فلوریدا، آیداهو، آیووا، نیوهمپشایر، اوهایو، اوکلاهما و ویرجینیای غربی از جمله ایالت‌هایی هستند که از آوریل شروع به حذف دریافت‌کنندگان واجد شرایط Medicaid خواهند کرد.

سایر ایالت ها در ماه مه، ژوئن یا جولای شروع به برداشتن این گام خواهند کرد.

همه به یکباره از برنامه حذف نمی شوند. ایالت ها قصد دارند واجد شرایط بودن همه گیرندگان را در دوره های نه ماهه تا یک ساله تأیید کنند.

___

در صورت از دست دادن پوشش، چگونه به من اطلاع داده می شود؟

اگر برای مراقبت به Medicaid متکی هستید، مهم است که اطلاعات تماس خود از جمله آدرس خانه، شماره تلفن و ایمیل را با ایالتی که از آن مزایا دریافت می‌کنید، به‌روزرسانی کنید.

ایالت ها فرم تمدید را به خانه شما پست خواهند کرد. دولت فدرال همچنین از ایالت‌ها می‌خواهد که از طریق تلفن، پیام متنی یا ایمیل با شما تماس بگیرند تا به شما یادآوری کنند که فرم را پر کنید.

میلیون‌ها نفری که به Medicaid متکی هستند ممکن است از برنامه خارج شوند

یک تخت بیمارستانی در یک واحد COVID-19 در مرکز پزشکی پراویدنس هالی کراس در بخش Mission Hills لس آنجلس، 19 نوامبر 2020 مشاهده می شود. تقریباً 84 میلیون نفر تحت پوشش Medicaid هستند، برنامه ای که توسط دولت حمایت می شود و 20 نفر افزایش یافته است. میلیون نفر از ژانویه 2020، درست قبل از شیوع همه گیری ویروس کرونا. اکنون که ایالت ها برای اولین بار در سه سال گذشته واجد شرایط بودن همه افراد برای Medicaid را بررسی می کنند، ممکن است 14 میلیون نفر به این پوشش دسترسی نداشته باشند. اعتبار: AP Photo/Jae C. Hong, File

کیت مک‌یووی، مدیر اجرایی انجمن ملی غیرانتفاعی مدیران مدیکید، گفت: حتی اگر اعلامیه‌های پستی به آدرس درستی برسند، می‌توانند کنار گذاشته شوند و فراموش شوند.

او گفت: “یک متن ممکن است توجه کسی را به گونه ای جلب کند که در دسترس تر باشد.”

بیشتر ایالت‌ها قبلاً از پیامک برای مواردی مانند یادآوری به بیماران برای دریافت واکسن COVID-19 یا ملاقات‌های آتی پزشک استفاده کرده‌اند. مک ایوی گفت، اما ارسال پیامک انبوه در مورد واجد شرایط بودن Medicaid جدید خواهد بود.

حداقل 30 روز فرصت دارید تا فرم را پر کنید. اگر فرم را پر نکنید، ایالت ها می توانند شما را از Medicaid حذف کنند.

___

اگر از مدیکاید اخراج شوم، گزینه های من چیست؟

بسیاری از افرادی که دیگر واجد شرایط پوشش Medicaid نیستند، می توانند برای پوشش به بازار قانون مراقبت مقرون به صرفه مراجعه کنند، جایی که گزینه های پوشش مراقبت های بهداشتی را پیدا می کنند که ممکن است کمتر از 10 دلار در ماه هزینه داشته باشد.

اما پوشش موجود در بازار همچنان با آنچه که از طریق Medicaid ارائه می‌شود بسیار متفاوت خواهد بود. هزینه های از جیب خود و پرداخت های مشترک اغلب بالاتر است. همچنین، مردم باید بررسی کنند که آیا طرح های بیمه ای ارائه شده از طریق بازار همچنان پزشکان آنها را پوشش می دهد یا خیر.

یک دوره ثبت نام ویژه برای افرادی که از Medicaid ثبت نام نکرده اند باز می شود که از 31 مارس شروع می شود و تا 31 ژوئیه 2024 ادامه می یابد. طبق راهنمایی مراکز برای افرادی که پوشش Medicaid را از دست می دهند تا 60 روز فرصت دارند تا پس از از دست دادن پوشش ثبت نام کنند. خدمات Medicare و Medicaid ماه گذشته به ایالت ها ارسال شد.

___

فرزندان من در MEDICAID ثبت نام کرده اند. چه اتفاقی برای پوشش آنها خواهد افتاد؟

بیش از نیمی از کودکان ایالات متحده از طریق Medicaid یا برنامه بیمه سلامت کودکان پوشش مراقبت های بهداشتی دریافت می کنند.

حتی اگر اخطاری دریافت کنید که دیگر واجد شرایط Medicaid نیستید، به احتمال زیاد فرزند شما هنوز واجد شرایط این برنامه یا پوشش مراقبت های بهداشتی از طریق CHIP است، که کودکانی را که خانواده آنها پول زیادی به دست می آورند، واجد شرایط Medicaid هستند اما واجد شرایط نیستند. درآمد کافی برای پرداخت بیمه درمانی خصوصی داشته باشید.

بر اساس برآوردهای مرکز سیاست گذاری سلامت دانشگاه جورج تاون برای کودکان و خانواده ها، بین 80 تا 90 درصد از کودکان همچنان واجد شرایط این برنامه ها خواهند بود.

جوآن آلکر، مدیر اجرایی مرکز گفت: «وقتی والدین پیامی دریافت می‌کنند که دیگر واجد شرایط نیستند، اغلب تصور می‌کنند که فرزندشان دیگر واجد شرایط نیست. بیشتر متداول است که والدین دیگر واجد شرایط Medicaid نیستند، اما کودک هنوز واجد شرایط است.

© 2023 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان بدون اجازه منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

نقل قول: میلیون‌ها نفری که به Medicaid متکی هستند ممکن است از برنامه بوت شوند (2023، 26 فوریه) بازیابی شده در 26 فوریه 2023 از https://medicalxpress.com/news/2023-02-millions-medicaid-booted.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.