نحوه پیدا کردن مربی پزشکی برای پزشکان (2021)


چگونه می توانید مربی سلامت را به عنوان پزشک پیدا کنید؟

به هر حال ، شما به فردی نیاز دارید که نیازها و نیازهای شما را درک کند. اینطور نیست که بتوانید رژیم محدود کننده ای را دنبال کنید و ساعت های نامنظم زیادی کار کنید.

من میفهمم! برخی از مشتریان اصلی من پزشک هستند. برای کاهش موفقیت آمیز وزن و داشتن یک زندگی سالم به عنوان یک پزشک مشغول ، باید برنامه ای مناسب برای شیوه زندگی خود داشته باشید.

اطلاعات بیشتری می خواهید؟ ادامه مطلب را بخوانید تا نحوه پیدا کردن مربی سلامت برای پزشکان را بیاموزید.

به عنوان پزشک چگونه وزن کم می کنید؟ شما به استراتژی ها و غذای مناسب نیاز دارید. رایگان دریافت کنید برگ تله های ادویه شیرین با ادویه شیرین که به شما کمک می کند متابولیسم خود را افزایش داده و هوس خوردن شکر را متوقف کنید (پاداش: دستور غذا برای چربی سوزی).

چگونه در یک برنامه بسیار شلوغ وزن خود را کاهش دهیم

به عنوان یک پزشک ، شما زمان زیادی ندارید. من تعداد زیادی مشتری دارم که زندگی بسیار شلوغی دارند و حتی ممکن است بچه و خانواده داشته باشند.

همه ما می دانیم که چگونه است … شما صبح دیر می دوید ، سعی می کنید بچه هایتان را به مدرسه برسانید و از گرسنگی می میرد. دست از فکر کردن بردارید “چه چیزی بخورم؟”

زمان وجود ندارد. در عوض ، آنچه در آشپزخانه دارید ، مانند غلات شیرین یا مقداری نان سفید ، بگیرید.

و این پوندها همچنان در حال رشد هستند.

هرچه وزن بیشتری افزایش دهید ، اعتماد به نفس کمتری در بیکینی یا فقط پوشیدن یک لباس تنگ احساس می کنید. علاوه بر این ، انرژی کاهش می یابد و احساس کندی می کنید. اگر شغل پرمشغله ای دارید که مردم به شما وابسته هستند ، این عالی نیست من او می خواهد وقت با کیفیتی را در کنار خانواده اش بگذراند.

همچنین ، همه تصور می کنند که شما به عنوان یک پزشک باید همه چیز را در مورد تغذیه سالم بدانید. اگرچه بله ، شما ممکن است اطلاعات تغذیه ای را در دانشکده پزشکی دریافت کرده باشید ، که فقط 15 تا 20 ساعت به طول انجامید. علاوه بر این ، بیشتر در مورد شیمی است و نه تغییر رفتار.

چگونه در 9 ماه 40 کیلو وزن کم کردم

باور کنید من می دانم! او قبلاً به عنوان مشاور مدیریت مشغول در نیویورک کار می کرد. من دو فرزند کوچک داشتم و زندگی ام همین بود واقعا مشغول.

در طول سالها او سعی کرده بود وزن خود را کاهش دهد ، اما هیچ نتیجه ای نداشت. من رژیم شروع می کردم ، کمی وزن کم می کردم ، اما بعد BAM عقب می ماند.

اما پس از به دنیا آوردن دخترم ، تصمیم گرفتم که همه چیز باید تغییر کند.

بنابراین من شروع به خواندن همه چیزهایی کردم که در مورد کاهش وزن طولانی مدت پیدا کردم.

و پس از آزمایش و خطای زیاد ، نتایج را مشاهده کردم. ناگهان پوندهایم آب شد و در نه ماه ، 40 پوند وزن کم کردم.

اما بهترین قسمت این بود که این وزن را کم کردم. من من خودم را محروم نکردم من به خوردن غذاهایی که دوست داشتم ادامه می دادم و وقتی احساس می کردم به خودم شکلات و شراب می دهم.

من انرژی بسیار بیشتری داشتم و می توانستم از آن برای گذراندن وقت با خانواده استفاده کنم. ما پیاده روی را شروع کردیم ، بیرون بازی کردیم ، و از آنجا که بالاخره با بیکینی احساس راحتی کردم ، زمان زیادی را در ساحل گذراندیم (و هنوز هم انجام می دهم).

پیاده روی خانوادگی

من حتی این تجارت ، MasalaBody را به عنوان یک کسب و کار ثانویه ایجاد کردم و اکنون مشاغل تمام وقت من است.

کاهش موفقیت آمیز وزن شامل داشتن برنامه ای است.

این چیزی بود که به مشتری من ، دکتر پرنیا ، کمک کرد تا از استراتژی های من استفاده کند و 3.5 اینچ از کمرم را در کمتر از پنج ماه از دست بدهد.

مانند پزشک مراجعه کننده من ، دکتر پرنیا ، وی 3.5 اینچ کمر خود را در کمتر از پنج ماه از دست داد

دکتر پرنیا به عنوان پزشک داخلی و دارای گواهینامه مدیریت چاقی فعالیت می کند.

زیرنویس: در اینجا چت سریع با دکتر پرنیا است که نتایج خود را به اشتراک می گذارد.

او به عنوان مادر دو فرزند خردسال مشغول است.

و در حالی که او با رژیم های کم کربوهیدرات ، روزه داری متناوب و سرخوشی وزن خود را کاهش می داد ، تلاش های او هرگز نتیجه نداد زیرا کاهش وزن ادامه نداشت. از سوی دیگر ، پوندها دیگر از خزیدن باز نایستادند.

دکتر پرنیا ناامید شد ، به خصوص به این دلیل که از کار خود در مدیریت چاقی می دانست رژیم ها یک استراتژی طولانی مدت برای کاهش وزن نیستند.

همانطور که تحقیقات نشان می دهد ، رژیم های غذایی متابولیسم را از بین می برد ، بنابراین برای هر رژیم غذایی که تلاش می کنید ، کاهش وزن سخت تر خواهد بود.

دکتر پرنیا از دوران دبیرستان 20 پوند دریافت کرده بود. او به عنوان یک پزشک در کنترل چاقی ، احساس بدی داشت زیرا در واقع آنچه را که تبلیغ می کرد انجام نمی داد.

وقتی هوس قند این سه نفر شد ، می توانستم چیزی شیرین تهیه کنم. و دکتر پرنیا به عنوان یک غذاخور که در هوستون (یکی از بهترین شهرهای غذایی ایالات متحده) زندگی می کند و دوست دارد بیرون غذا بخورد ، متوجه شد که شیوه زندگی او او را عقب نگه داشته است.

اما پس از گذراندن برنامه من ، Slim Down Transformation ، دکتر پرنیا عادات و نگرش خود را نسبت به غذا کاملاً تغییر داد.

کلید برای او برنامه ریزی بود. اگرچه او در ابتدا فکر می کرد این کار دشوار است و نمی تواند آن را حفظ کند ، اما به سرعت متوجه شد که برنامه ریزی اصلاً سخت نیست.

و از آنجا که دکتر پرنیا آشپزی را دوست ندارد ، نمی خواست ساعت ها در آشپزخانه بگذرد. با استراتژی هایی که به شما آموختیم ، مجبور نیستید این کار را انجام دهید زیرا آماده شدن غذا زمان زیادی نمی برد.

در حالی که قبلاً گرسنه به خانه می آمدم و غذای داخل یخچال را می خوردم ، اکنون یک ناهار سریع 10 دقیقه ای در طول روز درست می کنم. او سیر و راضی به خانه برمی گردد.

علاوه بر این ، حتی لازم نیست فقط به تعطیلات محدود شود. او سرگرم است و غذا می خورد ، اما بدون افزایش وزن.

من دکتر پرنیا سرانجام احساس می کند که آنچه را که به بیماران خود تبلیغ می کند انجام می دهد. حتی فرزندان او نیز تصمیم گیری های سالم را آغاز کرده اند. و با شروع عادات سالم در دوران کودکی ، این یکی از بزرگترین مزایایی است که شما از برنامه خارج کرده اید.

در عرض 4-5 ماه ، دکتر پرنیا 3.5 اینچ از ناحیه کمر و 11 پوند وزن کم کرده بود. او همچنان از آنچه آموخته است برای کاهش وزن بیشتر استفاده می کند ، زیرا ، همانطور که اشاره می کند ، این در واقع یک برنامه کاهش وزن نیست ، بلکه تغییر شیوه زندگی است.

به عنوان پزشک چگونه وزن کم می کنید؟ شما به استراتژی ها و غذای مناسب نیاز دارید. رایگان دریافت کنید برگ تله های ادویه شیرین با ادویه شیرین که به شما کمک می کند متابولیسم خود را افزایش داده و هوس خوردن شکر را متوقف کنید (پاداش: دستور غذا برای چربی سوزی).

چگونه یک مربی مراقبت های بهداشتی برای پزشکان می تواند به شما کمک کند

چرا باید همکاری با مربی سلامت را برای پزشکان انتخاب کنید؟

چیزی که است:

یک مربی بهداشت با تجربه کار با پزشکان (و دیگر زنان مشغول) نیازها و خواسته های شما را درک می کند.

به هر حال ، شما به رژیم دیگری احتیاج ندارید.

شما نیاز به تغییر شیوه زندگی دارید که برای شغل و زندگی شما موثر باشد.

آنچه برای موفقیت در کاهش وزن نیاز دارید

می بینید ، نمی توانید یک برنامه محدود کننده کاهش وزن را دنبال کنید یا تمام روز گرسنه قدم بزنید. شغل شما به همان اندازه استرس زا است و هنگام استرس و گرسنگی بهترین غذاها را انتخاب کنید نه یک ایده خوب.

همچنین ، اگر مجبور باشید چند بار در هفته ورزش کنید ، زمان زیادی را به برنامه خود اختصاص نخواهید داد. در صورتی که مجبور باشید ساعت ها در آشپزخانه یا خوردن غذایی که بقیه اعضای خانواده شما نمی توانند بخورند ، به همین ترتیب عمل کنید.

شما به برنامه ای نیاز دارید که برای شما مناسب باشد:

… این امر مستلزم این نیست که شما ساعت ها را در آشپزخانه بگذرانید.

… یا ورزشگاه.

… یا در محاسبه کالری گیر کرده یا خود را محدود کنید.

این جایی است که تغییر Slim Down می تواند کمک کند.

چگونه Slim Down Transformation می تواند به شما در رسیدن به بدن رویاهایتان کمک کند

در برنامه کاهش وزن من ، Slim Down Transformation ، ما به مدت 12 ماه با شما کار می کنیم. در این مدت ، عادات خود را کاملاً تغییر دهید و عادت هایی را که ثابت می مانند ، جمع کنید.

ما با زنان مشغول از جمله پزشکان کار می کنیم. در واقع ، من صدها زن را برای رسیدن به اهداف کاهش وزن خود آموزش داده ام. آنها نه تنها توانسته اند بین 20 تا 60 پوند وزن کم کنند ، بلکه همچنان این وزن را کاهش داده و بعد از برنامه حتی بیشتر از دست داده اند.

اگر گیاهخوار یا گیاهخوار هستید یا محدودیت های غذایی دیگری دارید ، برنامه های تخصصی داریم.

طرح ساده است:

از آنجا که 80 درصد کاهش وزن غذایی است که می خورید ، بیاموزید که چه غذاهایی می خورید تا متابولیسم را افزایش داده و به کاهش وزن کمک کند ، حتی هنگام تماشای Netflix با شریک زندگی خود.

غذا نه تنها سالم است ، بلکه خوشمزه است. این غذایی است که خانواده شما می توانند با شما بخورند ، بنابراین نیازی به تهیه غذاهای جداگانه برای همه ندارید.

و خود را محدود نکنید. وقتی 40 کیلو وزن کم کردم ، غذا خوردم ماه از آنچه قبلاً داشتم

برای افزایش عضلات (که به افزایش متابولیسم کمک می کند) ، باید هر هفته 2 جلسه 30 دقیقه ای تمرینات قدرتی انجام دهید. (ما تمرینات را به شما نشان می دهیم.)

علاوه بر این ، یکی دیگر از بخشهای مهم کاهش وزن ، حمایت و پاسخگویی است. مطالعات مختلف تحقیقاتی نشان داده است که برای کاهش موفقیت آمیز وزن و حفظ آن ضروری است.

به عنوان مثال ، مطالعه ای از دانشگاه درکسل نشان می دهد که ترفند کاهش وزن این است که برای به اشتراک گذاشتن پیشرفت و داده های خود با شخصی که شما را تشویق می کند ، مانند مربی ، پاسخگو باشید.

و در Slim Down Transformation ، یک مربی مسئولیت پذیر خواهید داشت که در طول برنامه به شما انگیزه می دهد و پاسخگو است و به شما کمک می کند بر فلات هایی که در غیر این صورت شما را به دام می اندازد ، غلبه کنید.

این باعث می شود که برنامه را به راحتی دنبال کنید. حتی اگر دچار لغزش شوید (که بخشی از این فرایند است وقتی چیزی را به اندازه عادات روزانه خود تغییر می دهید) ، مراحل را برای بازگشت به مسیر اصلی پیش می برید.

همچنین ، در نهایت آموختن از مربی برای ایجاد تغییرات رفتاری به شما کمک می کند که سبک زندگی سالم تری داشته باشید و مجهزتر باشید تا به بیماران خود آموزش دهید که چگونه شیوه زندگی خود را برای کاهش وزن و دستیابی به سلامت سالم تر آموزش دهند.

به عنوان پزشک چگونه وزن کم می کنید؟ شما به استراتژی ها و غذای مناسب نیاز دارید. رایگان دریافت کنید برگ تله های ادویه شیرین با ادویه شیرین که به شما کمک می کند متابولیسم خود را افزایش داده و هوس خوردن شکر را متوقف کنید (پاداش: دستور غذا برای سوزاندن چربی).

برای تو!

ایناهاش! اکنون می دانید که در مربی سلامت پزشکان باید به دنبال چه چیزی باشید.

حالا ، من دوست دارم از شما بشنوم:

در حال حاضر چه چیزی شما را عقب می اندازد؟

با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید.



دیدگاهتان را بنویسید