انتخاب بهترین کانسیلر برای پوست چرب


در صورتی که در زمره افراد با پوست چرب قرار دارید، در هنگام آرایش، انتخاب و استفاده از کانسیلر مناسب می تواند، یکی از مهم ترین چالش ها باشد و تا میزان زیادی در حفظ زیبایی شما دخالت داشته باشد. استفاده از کانسیلر نامناسب بر روی پوست چرب ممکن است، موجب چرب شدن بیشتر پوست شود و علاوه بر درخشش زیاد پوست جوش ها و آکنه ها را نمایان سازد، بنابراین آشنایی با معیار های انتخاب کانسیلر برای پوست چرب برای این افراد دارای اهمیت می باشد، که در ادامه به بررسی چند نمونه کانسیلیر مناسب و ویژگی آن ها می پردازیم تا انتخاب آگاهانه ای داشته باشید.

تنوع ارائه محصولات آرایشی برای انواع پوست توانسته است، به خوبی نیاز تمامی افراد را پوشش دهد و یافتن مناسب ترین کانسیلر مناسب پوست چرب دیگر کار چندان سختی نباشد، برای این انتخاب باید سازگارترین محصول با پوست چرب را انتخاب کنید، تا نتیجه بهتری کسب شود.

کانسیلر برای پوست چرب

کانسیلر ها نوعی فونداسیون فشرده با غلظت بالا می باشند و به دلیل قابلیت پوشش دهی مشکلات جزئی پوست چون آکنه، لک، قرمزی و هاله دور چشم محبوبیت بالایی را کسب کرده اند، در انتخاب کانسیلر باید فاکتور های اساسی را مد نظر قرار دهید، تا انتخاب مناسب تری داشته باشید. آشنایی با فونداسیون آرایش و روش استفاده از آن می تواند، کمک موثری باشد. همچنین شناخت نحوه استفاده از کانسیلر برای اجزای مختلف صورت امری کلیدی در زیبایی آرایش می باشد.

تناسب رنگ کانسیلر با پوست دارای اهمیت بیشتری می باشد و در انتخاب صحیح، ابتدا باید به ایجاد نوعی تعادل و هارمونی میان پوست و کانسیلر مورد انتخاب داشته باشید، در مراحل بعدی باید توجه کرد، تا کانسیلر سازگاری خوبی با پوست چرب داشته باشد، در این صورت لازم است، تا محصول مورد نظر خیلی چرب نباشد، تا موجب مسدود شدن منافذ پوست نشود و در عین حال دارای بافت سبک، پوشانندگی و ماندگاری بالایی نیز باشد.

کانسیلرMAC Select Cover Up

کانسیلر مک مدل Select Cover Up یکی از محصولات ممتاز برند شناخته شده و دارای اعتبار مک می باشد، از مهمترین ویژگی های این محصول باید به بافت سبک، قدرت پوشانندگی بالا و تنوع رنگی مناسب آن اشاره کرد، این کانسیلر در عین موثر بودن بسیار سبک می باشد و این امتیاز موجب می شود، تا در زمره انتخاب بهترین کانسیلر برای پوست چرب قرار بگیرد.

معرفی برند های معتبر کانسیلر مناسب پوست چرب

بافت کرمی این کانسیلر به پخش شدن بدون دردسر آن روی پوست کمک می کند و برای ساعت ها به خوبی پوست را پوشش می دهد، علاوه بر این، ویژگی قابل ذکر دیگری که موجب ارجحیت این انتخاب می شود، کمک به پوشاندن نواحی تیره پوست توسط این کانسیلر می باشد.

دسته بندی رنگ های این محصول شامل سیزده رنگ مختلف به اضافه چهار رنگ اصلاح کننده است، تا  مصرف کننده بتواند به راحتی مناسب ترین رنگ را برای ایجاد هارمونی مناسب میان پوست و کانسیلر را انتخاب نماید و از رنگ های اصلاح کننده برای پوشاندن مشکلات جزئی پوست چون قرمزی، کبودی و زردی بهره ببرد.

در یک بیان کلی مهم ترین ویژگی های این محصول معتبر مناسب بودن آن برای انواع پوست به ویژه پوست های چرب و حساس می باشد و گزینه مناسبی برای استفاده طولانی مدت می باشد، زیرا در برابر تعریق و رطوبت مقاومت خوبی دارد و طیف وسیعی از رنگ ها را شامل می شود، تا رضایت تمام سلیقه ها را جلب کند و مصرف کننده را راضی سازد.

در کنار چنین خوبی های بارزی لازم است، به برخی مشکلات استفاده از این کانسیلر نیز اشاره کرد، استفاده از این کانسیلر برای تمام روز مناسب نمی باشد و ممکن است، نیاز باشد برای حفظ پوشش دهی پوست در تمام طول روز به استفاده از پودر های آرایشی تثبیت کننده نیز نیاز باشد و قیمت آن نیز نسبت به سایر محصولات مقداری بالاتر می باشد.

کانسیلر شون

برند شون یکی برند های ایرانی می باشد، که شاهد ارائه محصولات متنوعی از این برند در بازار می باشیم، یکی از کانسیلر های محبوب ایرانی نیز توسط این برند به بازار ارائه شده است و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. سری Appealing شماره A01 یکی از انواع کانسیلر برای پوست چرب می باشد.

این کانسیلر در کنار بافت سبک و نرم دارای پوشش دهی ماتی می باشد، که می تواند مشکلات جزئی را به خوبی کاور کند و ماندگاری آن نیز مناسب می باشد. در فرمولاسیون این محصول ایرانی شاهد استفاده از روغن بادام می باشیم، استفاده از چنین ترکیبی در تغذیه پوست موثر است، زیرا این روغن دارای خاصیت ضد چروک است.

از ویژگی های مطلوب این محصول باید به تغذیه پوست دور چشم و موثر بودن آن در پوشش دادن هاله تیره اطراف چشم، مرطوب کنندگی، خاصیت ضد چروک بودن و پیشگیری از ایجاد خطوط ریز پوست اشاره کرد.

میبلین مدل Fit me

کانسیلر Fit me  از میبلین یکی از بهترین انتخاب ها برای افراد با پوست چرب می باشد، زیرا این محصول دارای بافت سبک و نرم است، هیمن ویژگی ها کمک می کند، تا پخش شدن آن روی پوست آسان باشد و ظاهری غیر طبیعی ایجاد نکند، میزان پوشش دهی این کانسیلر متوسط رو به بالا تخمین زده می شود و البته می تواند، به خوبی تیرگی دور چشم، لکه و یا قرمزی پوست را کاور کند.

آشنایی با بهترین کانسیلر برای پوست چرب

وجود دو ویژگی ممتاز ضد آب و ضد تعریق بودن موجب شده است، تا ماندگاری خوبی داشته باشد، از دیگر مزیت های این محصول باید به عدم ایجاد حس سنگینی پوست در هنگام استفاده اشاره کرد، همچنین می تواند، چربی پوست را کنترل کند، تا از برق افتادن پوست پیشگیری شود.

با توجه به ویژگی های و تنوع رنگی بالا این محصول دارای قیمت نسبتا مناسبی می باشد و استفاده روزانه از آن امکان پذیر است و در مقابل این احتمال وجود دارد، که برای پوشش دهی مشکلات جدی تر یا ناهمواری های پوست خیلی کارآمد نباشد یا برای استفاده در طول روز به تمدید نیاز داشته باشد.

کانسیلر پریم

کانسیلر دور چشم «Trio Active» از انواع کانسیلر برای پوست چرب می باشد، استفاده از این محصول در پوشاندن تیرگی دور چشم بسیار موثر می باشد و با وجود spf 25 محافظ مناسبی در برابر اشعه های غیر مفید آفتاب خواهد بود. استفاده مداوم از این محصول می تواند، تاثیری خوبی در کاهش تیرگی دور چشم داشته باشد.

پس از چهار هفته استفاده به مرور متوجه تغییرات مثبتی در کاهش هاله پوست اطراف چشم می شوید، از دیگر مزیت های این محصول باید تحریک سنتز بافت کلاژن پوست را نام برد، که به افزایش استحکام پوست زیر چشم کمک می کند و مانع از افتادگی آن می شود.

پس از بررسی این محصول نوبت به برشمردن مزایای آن می رسد، جالب است بدانید، فرمولاسیون این کانسیلر کاملا طبیعی می باشد، به این معنی که در ساخت این محصول از عصاره گیاهانی چون جوانه گندم، عصاره مخمر، عصاره گل محمدی، هاماملیس و چای سبز استفاده شده است.

این کانسیلر از پوشانندگی مناسبی برخوردار است، در کاهش پف اطراف چشم موثر می باشد، نوعی شفاف کننده محسوب می شود، دارای خاصیت ضد التهاب، نرم و مرطوب کننده می باشد و حاوی آنتی اکسیدان است. تمام این مزیت ها موجب می شود، تا محصول مناسبی باشد، البته این کانسیلر در دو رنگ پرطرفدار در بازار عرضه شده است و تنوع رنگی آن محدود می باشد.

آشنایی با کانسیلر های سبک برای پوست چرب

کانسیلر مای

جنتل تاچ بلک دایموند مای نیز یک کانسیلر برای پوست چرب می باشد، در این محصول از ترکیب موادی استفاده شده است، که از پیری زودرس جلوگیری می کند و از ایجاد چین و چروک های ظریف دور چشم پیشگیری می شود، علاوه بر این استفاده از این محصول کمک می کند، تا تیرگی و پف اطراف چشم کاهش یابد.

استفاده از این کانسیلر جلوه ای زیبا و طبیعی به آرایش می دهد و در سه رنگ مختلف به بازار عرضه شده است، استفاده از این محصول در حفظ شادابی و طراوت پوست موثر می باشد، در کاهش پف و خطوط زیر چشم مفید واقع می شود و حاوی ترکیبات ضد چروک است.

منبع :

برچسب :



Source link