انواع مدل مبل لاوست و کاربرد آن


یکی از انواع مبلمان جذاب که دارای طراحی خاص و متفاوتی بوده مبل لاوست می باشد که امروزه در دکوراسیون داخلی محبوبیت زیادی پیدا کرده و افراد زیادی طرفدار آن می باشند. استفاده از این نوع مبل در کشور های خارجی مرسوم تر بوده و به منزله یکی از عناصر اصلی طراحی داخلی منازل آن ها تلقی شده و برای کسانی که تمایل به خرید مبلمان لوکس را داشته این سبک مبلمان را می توانند در لیست انتخاب های خود قرار بدهند. در همین رابطه تصمیم داریم در این مطلب به بررسی انواع مختلف مدل مبل لاوست و کاربرد های آن بپردازیم.

طرح های مختلف مبل لاوست

آشنایی با مدل مبل لاوست و خصوصیات آن

به طور کلی باید گفت در حال حاضر مبلمان دارای تنوع گسترده ای بوده که هر یک منحصر به مکان و دیزاین خاصی طراحی و ساخته شده و بهتر است پیش از خرید و تهیه مبلمان با نمونه های مختلف آن آشنایی پیدا کنید تا بتوانید بهترین نوع سرویس مبل را بر اساس نیاز خود و متناسب با دکوراسیون منزلتان تهیه نمایید. مدل مبل لاوست یکی از این موارد بوده که حالتی عریض داسته و فاقد قسمت پشتی می باشد که در آن دو دسته بلند برای تکیه دادن تعبیه شده است. این نوع مبل به مبل بوسه و یا مبل عاشقانه نیز معروف می باشد چرا که زوجین جوان علاقه زیادی به آن داشته و از اسم آن نیز گویا بوده که این نوع مبل دونفره اغلب در بین زوج کاربرد پیدا می کند.

طرح های متنوع مبل لاوست

با شناختن و آگاهی داشتن از مدل های مختلف مبلمان و این که هر یک برای چه نوع مکان و موقعیتی مناسب می باشند در زمان انتخاب و خرید کار را آسان تر خواهد کرد و ایجاد هماهنگی و همخوانی در دیگر وسایل موجود در دکوراسیون راحت تر می شود. در صورتی که ابعاد پذیرایی شما کوچک بوده اما تمایل دارید محیطی عاشقانه و صمیمی را برای اعمالی همچون استراحت، آرامش و حرف زدن داشته باشید مبل لاوست انتخاب خوبی در این زمینه می باشد و بر اساس سایزی که دارد می توانید از آن در محیط های کوچک بهره مند شوید و نمای این فضا را جذاب تر نمایید

کاربرد های مختلف مبل لاوست

خصوصیات اصلی

این نوع مبل در حقیقت نوعی کاناپه دونفره بوده که در نحوه استفاده و کاربرد آن یک سری تفاوت ها وجود دارد. از خصوصیات بارز این محصول عدم وجود تکیه گاه و یا پشتی کوتاه آن می باشد. این خصوصیت موجب شده که با گذاشتن چند عدد کوسن بتوانید به عنوان یک مبل کوچک و جادار از آن بهره مند شوید. در حقیقت لاوست ها دارای انعطاف بالایی می باشند و به آسانی در هر بخش از دیزاین داخلی قرار گرفته می شوند حتی شما می توانید به منظور راحتی زیاد خود در مکان هایی همچون اتاق خواب و محلی برای نشستن از این نوع مبل استفاده نمایید.

انواع مبل لاوست و کاربرد آن

انواع مختلف مبل لاوست

در ادامه سبک های مختلفی از مبل لاوست را معرفی و شرح داده ایم.

مبلمان راحتی

مبل راحتی لاوست با توجه به نوع طراحی ساده و مدرن برای دیزاین های کلاسیک و مینیمال گزینه خوبی می باشد و در واقع یک نوع مبل با ظاهر ساده و پارچ های جیر بوده که می توانید در قسمت پذیرایی و به عنوان پاف در اتاق خواب استفاده نمایید. دقت نمایید که در صورتی که در بخش پذیرایی از انواع مبل راحتی و یا کلاسیک بکار می برید می توانید در قسمتی از این مکان از یک نوع مبل لاوست در رنگی که با سایر وسایل دکوراسیون داخلی همخوانی دارد استفاده نمایید. همینطور به خاطر وجود اسفنج های نرم و مقاوم می توان روی آن دراز کشیده و استراحت نمود.

مبل لاوست مدرن

این مدل مبل در خانه هایی که سبک دکوراسیون آن ها مدرنیته می باشد جذابیت خاصی به وجود آورده و می توانید انواعی که با سرویس مبل مدرن شما مطابقت دارد را انتخاب نموده و جذابیت بیشتری به منزل خود بدهید. حتی در صورت تمایل می توانید از این مبلمان کاربردی برای قسمت اتاق خواب و در کنار سرویس خواب استفاده نمایید.

سبک های متفاوت مبل لاوست و ویژگی های آن

مدل سلطنتی

نوع دیگر مبلمان لاوست طرح سلطنتی آن بوده که حالت ظاهری آن مشابه مبل لاوست بوده با این فرق که چوب هایی با منبت کاری هایی جذاب و متنوع دارد و از پارچه های طرح دار داخل آن بکار رفته که ظاهری رسمی و شیک به آن بخشیده و متناسب دکوراسیون هایی بوده که از سرویس مبل سلطنتی استفاده می کنند. به هیچ عنوان مبل لاوست سلطنتی را با مبلمان کلاسیک و یا برعکس ست نکنید و سعی کنید همخوانی میان وسایل خود را حتما مورد توجه قرار بدهید.

انواع مبل لاوست و کاربرد آن

مبلمان تخت خواب شو

طراحان این صنعت مدل تختخواب شو مبل لاوست را به مدل های آن افزوده تا افرادی که بر روی مبل دراز کشیده و قصد انجام مطالعه و استراحت را داشته احساس راحتی بیشتری داشته باشند و از مبلمانی که قابلیت تخت شدن را داشته استفاده نمایند تا سرویس مبل معمولی آن ها با دراز کشیدن روزانه بر روی آن دچار صدمه نشود و محیط منزلشان با دارا بودن جلوه ای شیک برای استراحت کردن نیز مناسب و کاربردی باشد.

طرح های مختلف مبل لاوست

مدل کلاسیک لاوست

در صورتی که تمایل به خرید این نوع مبل لاوست را دارید بایستی به موضوع مهمی دقت نمایید که این سبک مبل تنها در دیزاین های کلاسیک و مینیمال قابل استفاده می باشد. چرا که نمایی خیلی اصیل و قدیمی را دارند که نمی توان آن را در مکان های بسیار شلوغ و صنعتی استفاده کرد. این نوع مبلمان به منزله مکملی برای مبل کلاسیک کاربرد دارند.

انواع طرح مختلف مبلمان لاوست

نوع استیل

بهتر است بدانید که گذاشتن یک مدل مبل لاوست در کنار سرویس مبلمان جذابیت آن را افزایش می دهد. مبل های که از استیل درست شده دارای جذابیت زیادی می باشند. شرکت های سازنده می توانند بر حسب سفارش و سلیقه مشتری به درست کردن مدل مبل موردنظر بپردازند.

انواع مختلف مدل مبل لاوست

مهمترین کاربرد ها

  • می توان از این نوع مبل برای اتاق نشیمن به منظور به وجود آوردن محیطی صمیمی و رمانتیک بهره مند شد.
  • به منظور زیبا سازی دیزاین پذیرایی می توانید از یک نوع مبل لاوست متناسب با دیگر وسایل خانه بهره مند شوید.
  • همینطور می توان داخل اتاق خواب برای زیبا سازی دیزاین آن و مکانی برای گفتگو های عاشقانه مبل لاوست را گذاشت و به عنوان یک نوع پاف از آن بهره مند شد.

مدل های مختلف مبل لاوست و خصوصیات آن

از این که تا پایان این مطلب با ما همراه شدید بسیار سپاس گزاریم، ضمن این که می توانید برای دیدن مدل های مختلف مبلمان اداری ۲۰۲۴ و مبل راحتی ال بر روی لینک های داده شده کلیک کرده و از این مطالب بازدید نمایید.

منبع :



Source link