اولاپلکس تراپی چیست؟ فواید اولاپلکس تراپی برای مو و نحوه انجام آن


اولاپلکس تراپی چیست؟ فواید اولاپلکس تراپی برای مو و نحوه انجام آن

درمان موی اولاپلکس یک فرآیند متداول ترمیم مو است که می توانید در اکثر سالن های مو پیدا کنید. موهای آسیب دیده (از جمله شکستگی مو) را ترمیم می کند. همچنین مو را تقویت می کند، از آن در طول فرآیندهای شیمیایی مضر محافظت می کند و موها را بسیار درخشان می کند! شما می توانید این درمان را به راحتی در خانه خود انجام دهید. برای یادگیری مزایای درمان اولاپلکس و نحوه انجام اولاپلکس، در این مقاله از فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی سلامتی و زیبایی با موضوع اولاپلکس تراپی چیست؟ فواید اولاپلکس تراپی برای مو و نحوه انجام آن همراه ما باشید.

درمان موی اولاپلکس چیست؟

اولاپلکس تراپی چیست؟ فواید اولاپلکس تراپی برای مو و نحوه انجام آن
اولاپلکس تراپی چیست؟ فواید اولاپلکس تراپی برای مو و نحوه انجام آن

اولاپلکس تراپی از موهای شما در برابر هر گونه درمان شیمیایی محافظت می کند. از نازک شدن موها، تارهای ضعیف، ریزش زودرس مو و شکستگی ناشی از رنگ و دکلره جلوگیری می کند. این درمان کمک می کند موهای شما سالم، براق و در برابر آسیب های شیمیایی مصون بماند.

سفید کردن بیش از حد موها ممکن است پیوندهای دی سولفید را بشکند. هنگامی که پیوندهای دی سولفیدی متعدد می شکند، موهای شما ضعیف می شوند و این منجر به ریزش مو می شود.  اولاپلکس تراپی یکپارچگی این پیوندهای دی سولفید را حفظ می کند و اجازه می دهد سفید کننده برای مدت طولانی روی موهای شما بماند.

ماده فعال اولاپلکس که وظیفه بازگرداندن پیوندهای شکسته دی سولفید مو را بر عهده دارد به نام بیس آمینوپروپیل دی گلیکول دیمالئات شناخته می شود.
گفته می شود که این درمان مو مزایای زیادی دارد و نتایج حاصل از کاربران این ادعاها را تأیید می کند. در اینجا مزایای اصلی درمان موی اولاپلکس آورده شده است.

شامپو رشد مو بایوفل کانادا، درمان کننده انواع الگوهای ریزش مو در زنان و مردان بدون بازگشت می باشد.

شامپو ضد ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا

درمان قطعی و فوری ریزش مو و رشد مجدد آن در کوتاه ترین زمان با شامپو رشد مو گیاهی بایوفل کانادا

شامپو ضد ریزش مو بایوفل، باعث افزایش گردش خون در مویرگ ها جهت کمک به خونرسانی برای بهبود رشد موها و

جلوگیری از ریزش آن می شود.

بسیاری از افراد از ریزش مو ارثی و ژنتیکی رنج می برند خبر خوب این است که شامپو ضد ریزش مو ایج دیفنس

درمان انواع الگوهای ریزش مو می باشد.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنهانماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات تخصصی درمان ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفل کانادا، در ایران و خاورمیانه می باشد.

فواید اولاپلکس تراپی برای مو

اولاپلکس تراپی چیست؟ فواید اولاپلکس تراپی برای مو و نحوه انجام آن
اولاپلکس تراپی چیست؟ فواید اولاپلکس تراپی برای مو و نحوه انجام آن

۱٫ از مو محافظت می کند

سفید کردن می تواند بر کیفیت و سلامت موهای شما تأثیر بگذارد . پیوندهای دی سولفید را می شکند و مو را ضعیف می کند و منجر به ریزش مو می شود. درمان موی اولاپلکس از این پیوندهای دی سولفید محافظت می کند و موها را قوی تر می کند. موهای شما با نوک های شکافته و وز کمتر براق تر می شوند.

۲٫ عاری از مواد مضر

اولاپلکس تراپی عاری از مواد مضر مانند آلدئید، پارابن و گلوتن است . این عناصر می توانند باعث التهاب، خارش، سوزش، نازک شدن مو و خشکی پوست سر شوند . در حالی که تاثیر اولاپلکس ممکن است کندتر باشد، موهای شما در دراز مدت به طور قابل توجهی سالم تر می مانند.

۳٫ میتوانید روی موهای رنگ نشده نیز استفاده کنید

یک تصور اشتباه در مورد اولاپلکس این است که می توان از آن فقط برای موهای رنگ شده یا اگر موهای خود را رنگ می کنید استفاده کرد. با این حال، این درمان به طرز شگفت انگیزی روی موهای رنگ نشده نیز تأثیر دارد. اگر هرگز تحت هیچ گونه درمان شیمیایی قرار نگرفته اید، موهای شما سالم تر از حد متوسط ​​است. اولاپلکس تراپی می تواند به بازگرداندن سلامت موهای شما به حالت بکر کمک کند.

۴٫ آسان برای استفاده

یک اشکال مهم چندین درمان مو این است که برای انجام این فرآیند به یک آرایشگر مو یا متخصص پوست نیاز دارند. با این حال، روش درمان اولاپلکس ابتدایی است و نیازی به متخصص ندارد. اکثر محصولات درمان مو اولاپلکس به صورت تجاری در دسترس هستند و می توانید خودتان در خانه این کار را انجام دهید.

سرم ضد ریزش مو پلاسنتا کمپلکس بایوفل کانادا، باعث قطع ریزش مو و رشد مجدد موها می شود.

سرم ضد ریزش و تقویت کننده موهای آسیب دیده پلاسنتا کمپلکس بایوفول کانادا

سرم ضد ریزش گیاهی پلاستنا دارای ترکیبات پلاسنتای گیاهی، پروتئین گیاهی و پانتنول حالت دهنده می باشد.

این سرم ترمیم کننده مو موجب رشد مو می شود و ساقه مو و غشاء سر را بازسازی می کند.

فرمول سبک و بی نظیر این سرم ضد ریزش مو گیاهی به سرعت به عمق مو نفوذ کرده و نرمی، انعطاف و

استحکام ساقه مو را بازیابی می کند.

انرژی طبیعی و طراوت مو را برمی گرداند و از ریزش مو در شرایط آسیب رساننده محیطی و لوازم برقی آرایش مو جلوگیری می کند.

سرم مو ضد ریزش و ترمیم کننده پلاسنتا برای موهای ضعیف، دارای رنگ و آسیب دیدگی،

جهت بازگرداندن طراوت و شادابی از ریشه تا انتهای ساقه مو مورد استفاده قرار می گیرد.

درمان موی اولاپلکس شامل هفت محلول است که به صورت متوالی برای تکمیل درمان استفاده می شود. آنها به راحتی Olaplex شماره ۱ تا ۷ نامگذاری می شوند تا اطمینان حاصل شود که از آنها به ترتیب استفاده می کنید. در اینجا هفت محلول اولاپلکس و عملکرد آنها در درمان آورده شده است.

اولاپلکس چگونه عمل می کند؟

اولاپلکس تراپی چیست؟ فواید اولاپلکس تراپی برای مو و نحوه انجام آن
اولاپلکس تراپی چیست؟ فواید اولاپلکس تراپی برای مو و نحوه انجام آن

 اولاپلکس تراپی چیست؟ فواید اولاپلکس تراپی برای مو و نحوه انجام آن

شماره ۱: اضافه کردن به رنگ مو

مولد باند شماره ۱ اولاپلکس قبل از استفاده مستقیم به رنگ یا سفید کننده مو اضافه می شود. این به ترمیم پیوندهای شکسته دی سولفید موهای شما کمک می کند و آن را سالم و قوی می کند. این محصول معمولا در سالن استفاده می شود مگر اینکه موهای خود را در خانه رنگ کنید .
انجام درمان اولاپلکس در طول فرآیند رنگ کردن موهای شما ممکن است این روند را کند کند، به خصوص اگر به دنبال ظاهر سفید یا بلوند هستید.

اولاپلکس شماره ۲: باند پرفکتور

باند پرفکتور پس از شستشوی کامل رنگ مو یا سفید کننده روی موها اعمال می شود. کار ناقص راه حل قبلی را تمام می کند – تمام پیوندهای باقی مانده که هنوز شکسته یا آسیب دیده اند را ترمیم می کند. این محلول مانند یک ماسک موی حالت دهنده عمیق است که باید حدود ۲۰ دقیقه قبل از شستن روی موهایتان مالیده شود. این ماسک حالت دهنده عمیق مو نه تنها باعث تغذیه مو و جوانسازی مو می شود، بلکه از احیای مو نیز پشتیبانی می کند.

اولاپلکس شماره ۳: پرفکتور مو

پرفکتور مو اولاپلکس به ترمیم آسیب های جزئی که موهای شما روزانه متحمل می شوند کمک می کند. این محلول را قبل از استفاده از شامپو معمولی یا اولاپلکس خود بمالید. قبل از شستشو حداقل ۱۵ دقیقه آن را نگه دارید. می توانید این روند را یک یا دو بار در هفته تکرار کنید.

اولاپلکس شماره ۴: شامپو

شامپو اولاپلکس به طور موثری از موهای شما در برابر آسیب بیشتر محافظت می کند. حاوی روغن نارگیل است و به مو یا پوست سر شما آسیب نمی رساند.

اولاپلکس شماره ۵: نرم کننده

نرم کننده نگهداری باند اولاپلکس به حفظ روغن طبیعی پوست سر کمک می کند و موهای شما را خشک نمی کند. کیفیت موهای شما را بهبود می بخشد، از هر گونه آسیب جلوگیری می کند، آن را قوی تر و سالم تر می کند و باعث رشد موهای سالم می شود.

اولاپلکس شماره ۶: محلول اولاپلکس

محلول اولاپلکس شماره ۶ کرمی است که موهای شما را تغذیه می کند و به جلوگیری از موخوره کمک می کند. می تواند تا ۷۲ ساعت از موهای شما محافظت کند. این نرم کننده حاوی روغن نارگیل و ویتامین E است که پیوندهای دی سولفیدی را تقویت می کند. موها را نرم تر می کند و زمان سشوار شدن را کاهش می دهد. این محصول را می توان برای موهای رنگ نشده و همچنین موهای رنگ شده یا شیمیایی استفاده کرد. آن را روی موهای خود بمالید، به خصوص با تمرکز روی انتهای آن.

اولاپلکس شماره ۷: روغن

روغن باندینگ اولاپلکس شماره ۷ سلامت موهای شما را حفظ می کند – موخوره را از بین می برد و به موهای شما درخشندگی می بخشد. این روغن سبک است و تا دمای ۲۳۰ درجه سانتیگراد از گرما محافظت می کند. این روغن به حفظ رطوبت طبیعی مو کمک می کند، موهای شما را قوی تر می کند و از موها محافظت می کند.

ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفل کانادا، موها را ابریشمی کرده و باعث درمان وزی، درمان موخوره و درمان آسیب دیدگی موها می شود.

ماسک کراتینه، ضد وزی، ضد خشکی و ضد موخوره مو اولتراشاین بایوفول کانادا

ماسک مو کراتینه طبیعی و درمان خشکی ، وزی و موخوره مو بایوفول کانادا ماسکی دومنظوره می باشد

(هم مخصوص ریشه و هم مخصوص ساقه مو می باشد.)

همچنین ماسک ترمیم کننده مو و کراتینه مو بایوفول کانادا ساقه مو را نیز ترمیم می کند

درمان فولیکول مو (ریشه مو) بوده و به آن ترکیبات غنی آنتی اکسیدانی رسانده و املاح مورد نیاز ریشه مو

را به آن می رساند و تأمین می کند.

و براق کننده و لخت کننده موهای مجعد و وز نیز می باشد.

این ماسک مو کراتینه، خشکی مو را به صورت کامل از بین می برد. محافظ قوی تارهای مو بوده

و کراتین ساقه مو را بازسازی می کند.

این ماسک کراتینه، براق کننده و پروتئینه مو بایوفول کانادا تارهای مو را تقویت کرده ، موخوره مو را به

صورت عمقی درمان می کند.

ماسک ابریشمی اولتراشاین بایوفول کانادا خشکی و وزی مو را درمان کرده و آنتی فریز بسیار قوی می باشد که تأثیر آن دائمی و بدون بازگشت خواهد بود.

چه زمانی آرایشگاه ها از اولاپلکس استفاده می کنند؟

  • اگر می خواهید موهای خود را رنگ یا دکلره کنید: زیرا اولاپلکس به ترمیم پیوندهای دی سولفیدی موهای شکسته شده در طی درمان های شیمیایی کمک می کند.
  • اگر موهای شما به شدت آسیب دیده است، نازک یا شکسته شده است، یا موهای شما دچار شکاف شده است.

چگونه از اولاپلکس در خانه استفاده کنید؟

هنگام انجام این درمان در خانه، باید اولاپلکس شماره ۳، عالی کننده مو را انتخاب کنید. اگر می خواهید موهای خود را از آسیب های ناشی از فعالیت های روزانه ترمیم کنید، این راه حل یک گزینه عالی است. محلول اولاپلکس شماره ۳ را حدود ۲۰ دقیقه قبل از شامپو به موها بمالید. برای مراقبت طولانی مدت از مو، این روند را هر هفته تکرار کنید.

اولاپلکس تراپی چیست؟ فواید اولاپلکس تراپی برای مو و نحوه انجام آن

اولاپلکس تراپی یک فرآیند ترمیم مو است که موهای آسیب دیده را ترمیم می کند. همچنین در طول درمان های شیمیایی از موهای شما محافظت می کند. از نازک شدن و ریزش مو که در نتیجه رنگ و دکلره است جلوگیری می کند. 

درمان موی اولاپلکس برای محافظت از موهای شما در برابر آسیب های احتمالی در حین انجام یک درمان شیمیایی، مانند رنگ کردن و سفید کردن، ایده آل است. به این ترتیب، به طور موثری از ریزش مو، نازک شدن مو، و موخوره جلوگیری می کند، علاوه بر این که درخشش و استحکام را به موهای شما می بخشد. بهترین چیز در مورد این درمان این است که برای انجام این فرآیند به متخصص نیاز ندارید و می توانید آن را در خانه خود انجام دهید. متأسفانه برخی از محلول های اولاپلکس برای فروش نیستند و فقط در سالن ها یافت می شوند.

پاسخ به سوالات متداول

آیا درمان OLAPLEX ارزش انجام دادن دارد؟

به نیاز های شما بستگی دارد.  اولاپلکس تراپی می تواند به ترمیم مو کمک کند، روی همه انواع مو موثر باشد و حداقل عوارض جانبی داشته باشد. با این حال، نتایج دائمی نیستند و شما نیاز به جلسات درمانی مکرر دارید.

آیا اولاپلکس موها را به طور دائم ترمیم می کند؟

خیر. از آنجایی که نتایج درمان اولاپلکس تراپی مدتی طول می کشد تا نشان داده شود و تنها برای چند هفته باقی می ماند، درمان های مکرر ضروری است.

اولاپلکس تراپی چقدر طول می کشد؟

بستگی به وضعیت موهای شما و میزان آسیب آن دارد. گزارش شده است که اولاپلکس تراپی برای موهای آسیب دیده متوسط ​​حدود چهار هفته و برای موهای کمی آسیب دیده تا شش هفته طول می کشد.

آیا اولاپلکس تراپی ضرر دارد؟

احتمالا نه. OLAPLEX برای ترمیم آسیب فرموله شده است و هیچ گونه عوارض جانبی یا تجربیات منفی قابل توجهی هنوز گزارش نشده است.

چه مدت طول می کشد تا نتایج اولاپلکس تراپی را ببینید؟

بر اساس شواهد حکایتی، استفاده از OLAPLEX حدود ۳-۴ ماه طول می کشد تا نتایج قابل مشاهده را مشاهده کنید.

آیا اولاپلکس تراپی برای همه انواع مو خوب است؟

بله، OLAPLEX برای انواع موها از جمله موهای دکلره شده یا رنگ نشده مناسب است.

آیا اولاپلکس تراپی می تواند مو را ضخیم کند؟

احتمالا. همانطور که OLAPLEX پیوندهای دی سولفید شکسته را ترمیم می کند، موهای شما سالم تر و ضخیم تر از قبل به نظر می رسد.

سرم رشد مو سی کمپلکس بایوفل کانادا، موها را آبرسانی کرده و باعث تقویت رشد طولی موها می شود.

محلول رشد مو، ضد ریزش و تقویت مو سی کمپلکس بایوفول کانادا

سرم آبرسان مو سی کمپلکس غنی شده با پروتئین طبیعی، پلاسنتای گیاهی

و ویتامین اف، مواد مغذی مورد نیاز جهت ترمیم را به مو می رساند.

محلول رشد مو قوی و آبرسان سی کمپلکس حجم  و ضخامت مو را افزایش می دهد و

در برابر وسائل حرارتی حالت دهنده مو و عوامل مضر جوی محافظت می کند.

سرم رشد مو و حجم دهنده، آبرسان و ترمیم کننده سی کمپلکس بایوفول کانادا

علاوه بر قطع ریزش مو آن را کنترل و منجر به افزایش سرعت رشد مو میشود.

اگر مدت طولانی است که موهایتان رشد نکرده است سرم ژل سی کمپلکس بایوفول بهترین راه درمان آن است.

سخن پایانی
  • اولاپلکس تراپی از موهای آسیب دیده با مواد شیمیایی محافظت می کند و آسیب بیشتر را کاهش می دهد تا موهایی قوی و صاف به شما بدهد.
  • این درمان همچنین می تواند برای بازگرداندن سلامت موهای رنگ نشده نیز انجام شود.
  • این شامل هفت محلول است که باید به طور متوالی برای درمان کامل استفاده شوند.

منبع



Source link