با فواید صابون نسترن آشنا شوید


فواید صابون نسترن بسیار زیاد می باشد و می تواند منجر به داشتن پوستی سالم تر و زیبا تر و شاداب تر در شما شود از  این رو در ادامه قصد داریم شما را با خاصیت های این صابون برای پوست آشنا کنیم تا بتوانید با داشتن و آگاهی بیشتر از این صابون برای بهبود پوست خود کمک بگیرید.

خواص صابون نسترن

فواید صابون نسترن برای پوست و زیبایی

صابون نسترن یکی از بهترین صابون های آرایشی می باشد و برای پوست بسیار مفید است . جالب است بدانید که شستن صورت روزانه یک بار با این صابون می تواند تاثیرات فوق العاده ای بر روی پوست شما بگذارد و زیبایی و شادابی تان را دو برابر خواهد کرد. گل نسترن دارای مقادیر بسیار زیادی از ویتامین A و B و C می باشد از این رو بر روی پوست تاثیرات بسیار خوبی خواهد گذاشت و می تواند به راحتی جوش ها و آکنه ها را از بین برده و جای آن ها را تمیز تر نماید.

گیاه نسترن دارای مقادیر بسیار زیادی از ویتامین K نیز می باشد و می توان گفت از این دارو در برای درمان مشکلات دیگر مانند انعقاد خون نیز استفاده می شود. از دیگر موادی که می توانید در این گیاه بیابید کلسیم، فیبر و پتاسیم می باشد. در ادامه شما را با تمامی خاصیت های این صابون برای پوست آشنا خواهیم کرد.

کلاژن سازی بیش تر

استفاده از این صابون به پوست شما کمک می کند تا بتواند بیش تر کلاژن بسازد از این رو اگر می خواهید پوست شما جوان تر بماند باید از این صابون به صورت منظم استفاده کنید. در واقع کلاژن از مهم ترین مواد در پوست می باشد و هر چه در پوست بیش تر باشد کیفیت پوست شما بهبود خواهد یافت و دیر تر دچار چین و چروک خواهید شد.

در واقع هر چه سن افراد بالا تر می رود میزان کلاژن در ان کاهش می یابد از این رو استفاده از این صابون و ویتامین هایی که در آن دارد می تواند منجر به افزایش کلاژن در پوست شود. در نظر داشته باشید که گیاه نسترن ۱۲۰ برابر بیش تر از پرتقال دارای ویتامین C می باشد.

صابون نسترن برای بهبود پوست

آبرسانی بیشتر به پوست

خشک شدن پوست با توجه به رژیم غذایی و شرایط آب و هوایی امکان پذیر می باشد از این رو نیاز است تا مانع از این مورد شوید زیرا پوست خشک آسیب پذیری بالا تری دارد و ممکن است دچار پیری زودرس شوید. برای این کار باید از آبرسان ها استفاده کنید و صابون نسترن یکی از گزینه های بسیار خوب برای این کار می باشد. روغنی که در این صابون به کار رفته است از گل های نسترن گرفته شده است و می تواند آبرسانی بسیار خوبی را انجام دهد.

کاهش التهاب

از فواید دیگر این صابون می توان به وجود پلی فنل، آنتوسیانین و ویتامین E اشاره کرد. این مواد در کنار هم می تواند منجر به کاهش التهابات پوستی شوند و بر روی برخی از بیماری های پوستی مانند اگزما، درماتیت، رزاسه و پسوریازیس بسیار مفید می باشد.

کاهش ترک های پوستی

ترک های پوستی ممکن است به دلایل بسیار زیادی بر روی پوست شما ایجاد شوند و کرم های درمانی این مشکل بسیار گران می باشند از این رو شما می توانید از فواید نسترن استفاده کرده و ترک های خود را بعد از مدتی درمان کرده و یا کاملا ان ها را محو نمایید و پوستی صاف و یک دست داشته باشید.

نحوه استفاده

صابون های گیاهی که برای درمان به کار برده می شوند روش استفاده یکسانی دارند و باید قبل خواب و بعد از بیداری از آن استفاده کنید. این صابون را باید به آرامی دو دقیقه بر روی پوست خود ماساژ داده و بعد با آب ولرم آن را بشویید و با یک حوله تمیز پوست خود را خشک کنید.

نکته : یادتان باشد که در حین استفاده از این صابون از زور استفاده نکنید و ماساژ دادن ان باید به آرامی صورت بگیرد.

استفاده از صابون نسترن برای کاهش چین و چروک ها

عوارض استفاده از نسترن

استفاده از هر نوع صابونی می تواند عارضه هایی را به دنبال داشته باشد از این رو بهتر است با عوارض استفاده از این صابون نیز آشنا شوید. مهم ترین و رایج ترین عارضه های این مورد عبارت اند از :

  • چشمان آبدار و قرمز
  • تهوع شدید
  • استفراغ
  • آنافیلاکسی
  • جوش و یا کهیر
  • مشکل تنفسی

نکته : این مورد را به یاد داشته باشید که استفاده از این صابون به هم افراد توصیه نمی شود با این حال هر کدام از موارد گفته شده را مشاهده کردید باید سریعا پزشک را در جریان قرار دهید و استفاده از صابون را قطع کنید.

حال که با این صابون و فواید آن آشنا شدید بهتر است قبل از این که بر روی پوست خود به صورت گسترده آن را استفاده کنید بر روی ناحیه ای کوچک مورد استفاده قرار داده و در صورتی که مشکل شدید و حساسیتی مشاهده نشد آن را به صورت گسترده مورد استفاده قرار دهید. در ادامه می توانید با استفاده از لینک های داده شده اطلاعاتی در مورد خواص صابون زردچوبه و فواید صابون جلبک نیز بدست آورید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید


نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد.
برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

منبع :

برچسب :



Source link