جلوگیری از آسیب های مالی در بیماران سرطانی


پول

اعتبار: دامنه عمومی Pixabay/CC0

یافته های جدید محققان پرستاری کلمبیا نشان می دهد که یک ابزار غربالگری می تواند به سرعت بیماران سرطانی در معرض خطر سمیت مالی را شناسایی کند.

اکثر بیماران سرطانی مسمومیت مالی یا مشکلات مربوط به هزینه مراقبت های پزشکی را تجربه می کنند که با پیامدهای بدتر و مرگ و میر بیشتر همراه است. ’19، و همکارانش در گزارش خود در شماره ژانویه توضیح دادند انجمن پرستاری انکولوژی.

آنها نمره جامع برای مسمومیت مالی (COST)، یک پرسشنامه 11 سوالی را در 50 زن مبتلا به سرطان سینه ارزیابی کردند. بیست و هفت زن از معیارهای سمیت مالی برخوردار بودند، یعنی نمره COST زیر 22. بیشتر شرکت کنندگان در مطالعه تحصیلات دانشگاهی داشتند و تقریباً نیمی از آنها بیمه تجاری داشتند.

Beauchemin و همکارانش خاطرنشان می کنند: “آگاهی از سمیت مالی، شیوع و پیامدهای آن، و استراتژی های بالقوه برای کاهش این مشکل برای ارائه مراقبت های سرطان با کیفیت بالا مهم است.” “اقدام واقعی مستلزم اصلاحات چند سطحی است که نه تنها شامل بیمار، خانواده و پزشکان، بلکه سطوح نهادی و سیاستی برای رسیدگی به علل بالادستی مسمومیت مالی، از جمله عوامل اجتماعی نامطلوب سلامت و نابرابری‌های ساختاری است.”

اطلاعات بیشتر:
Melissa Beauchemin و همکاران، یک ابزار غربالگری مختصر برای ارزیابی سمیت مالی، انجمن پرستاری انکولوژی (2024). DOI: 10.1188/24.ONF.17-23

ارائه شده توسط دانشگاه کلمبیا

نقل قول: سرکشی از آسیب های مالی در بیماران سرطانی (2024، 29 مارس) بازیابی شده در 29 مارس 2024 از https://medicalxpress.com/news/2024-03-financial-cancer-patients.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.