روتین پوستی قبل عروسی برای درخشندگی و لطافت پوست


جشن عروسی مسلما شما را با لیست بلند و بالایی از امور قابل انجام رو به رو می کند و تمام کسانی که در این موقعیت قرار می گیرند، به دنبال تجربه یک جشن بی نظیر و بدون کم و کسری می باشند، ممکن است این لیست موجب شود، تا از روتین پوستی خود جا بمانید و رسیدگی به پوست را فراموش کنید، از آن جایی که پوست از فاکتور های اساسی زیبایی به شمار می آید، لازم است از مدتی قبل به فکر روتین پوستی قبل عروسی باشید، تا پوست شما درخشندگی و لطافت خود را حفظ کند.

قطعا روز عروسی یکی از آن روز هایی می باشد، که برای همیشه در ذهنتان حک می شود و خاطره شیرینی به جای می گذارد، عروس و داماد ستاره های پرفروغ جشن می باشند و تمامی نگاه ها به سمت آن ها است، برای رسیدن به ظاهری جذاب در این روز خاص به یک برنامه ریزی دقیق نیاز دارید، که بخش مهمی از آن را رسیدگی به پوست تشکیل می دهد.

روتین پوستی قبل عروسی

برخوردار بودن از پوستی سالم از فاکتور های اساسی اعتماد به نفس در روز عروسی می باشد، مهارت های بالای آرایشگر زمانی می تواند کارساز باشد و به زیبایی های شما بیفزاید، که پوست شما سالم باشد، در این صورت میکاپ شما چنانچه که باید خود را نشان می دهد، به همین جهت لازم است، از مدت ها قبل رسیدگی به پوست خود را در لیست بلند و بالای مقدمات عروسی جای دهید.

آشنایی با نکات روتین پوستی قبل عروسی

اولین راز زیبایی پوست برای شفافیت دوری از استرس می باشد، اضطراب رنگ چهره را تیره می کند و در پوست شما نمایان می شود و حتی ممکن است، به عاملی برای تشکیل جوش نیز بدل شود، با آرامش خاطر به تمام امور رسیدگی کنید و استرس را از خود برانید، تا متوجه شوید، بدون اضطراب بی جا کار ها با بهترین شکل پیش می روند و پوست شما با دوری از استرس زیبایی خود را حفظ می کند.

نظر متخصصان پوست بر این است، که برای رسیدن به پوستی سالم و زیبا به سه ماه زمان نیاز است، که با تدابیر منظم و روتین های مناسب پوستی رسیدگی های لازم را انجام دهید، بروز مشکلات پوستی مانند آکنه قطعا به این زمان می افزاید و بهتر است از شش ماه قبل از عروسی دست به کار شوید.

مراقبت از پوست تنها شامل عروس نمی شود و بهتر است، داماد نیز روتین پوستی قبل عروسی مناسب با پوست خود را داشته باشد و این نکته را از خاطر نبرید، که پوست بدون عیب وجود ندارد و با تمام رسیدگی های لازم ممکن است، برخی نقایص کوچک بازهم وجود داشته باشند، که کاملا طبیعی است و نباید تبدیل به امری برای جولان استرس در وجود شما شود.

لایه برداری

مراقبت از پوست را به تعویق نیندازید، چرا که با صرف زمان بیشتر برای اصلاح مشکلات پوستی و رسیدگی خوب، نتیجه بهتری دریافت می کنید. پیشنهاد ما این است، که از محصولاتی برای رسیدگی پوست خود استفاده نمایید، که دارای آلفا هیدروکسی اسید(alpha hydroxy acid) باشد، این ماده کمک موثری برای از بین بردن سلول های مرده پوست است و انباشته شدن آن ها در منافذ پوست پیشگیری می کند و در نهایت از کدر شدن پوست می کاهد.

شستشوی روزانه پوست نیز راهی برای حذف لایه های مرده پوست است و منافذ موجود در پوست را پاکسازی می کند، برای این مکار می توانید، از براش های مخصوص پوست خود استفاده نمایید. تنها نکته ای که در این زمینه باید به خاطر بسپارید این است، که حساسیت پوست در اثر لایه برداری افزایش پیدا می کند، بنابراین قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب حتما از ضدآفتاب ها با SPF مناسب استفاده کنید، تا با مشکلات پوستی گریبانگیر نشوید.

متخصص پوست

متخصص کمک بزرگی محسوب می شود، تا بدانید، رسیدگی به پوست خود را چگونه آغاز کنید و دریابید مشکلات پوستی شما از چه عواملی ناشی می شوند، مشکلاتی چون آکنه، اگزما و روزاسه با مشورت متخصص پوست بهبود می یابد و ممکن است، متخصص برای رهایی از لک های تیره پوست یک دوره لایه برداری شیمیایی به شما پیشنهاد کند.

میکرونیدلینگ نیز راهی مناسب برای رفع اسکار و آکنه می باشد، در صورتی که پوست شما عاری از مشکل می باشد، بهتر است از فیشال های معمولی برای افزایش سلامتی پوست خود بهره ببرید. فیشال، از بهترین روش های مراقبت پوستی می باشد، که شامل پاکسازی، بخور گرم، لایه برداری، پولش پوست و تخلیه کومدون ها است.

مشاوره از متخصص پوست برای داشتن روین پوستی پیش از عروسی

محصولات پوستی

از نکات مهم و قابل ذکر، باید به استفاده از محصولات جدید اشاره کرد، تا سه هفته قبل از عروسی از محصولات جدید و نا آشنایی چون شامپو، کرم، لوازم آرایشی و یا هر ماده دیگری که با پوست و مو در تماس است و پیش از این از آن ها بهره نبرده اید، استفاده نکنید، زیرا امتحان محصولات جدید در روز های نزدیک به عروسی ممکن است، دردسر ها ناخوشایندی با خود به همراه داشته باشد و به یکی از ترکیبات موجود در آن ها آلرژی داشته باشید. ریسک امتحان محصولات جدید را به بعد از عروسی موکول کنید، زیرا واکنش های حساسیتی ممکن است، تا چند هفته به زمان برای بهبودی نیاز داشته باشد.

زمان بندی

روتین پوستی قبل عروسی نیاز به زمان بندی مناسبی دارد، تا به تمامی اهداف خود برسید، گذراندن یک دوره سه ماهه برای لایه برداری صورت در سلامت پوست بسیار موثر است و تاثیرات خوبی را در ظاهر و سلامت پوست ایجاد می کند. زمان بندی باید به شکلی صورت بگیرد، که یک تا دو هفته قبل از عروسی به خواسته های خود در رابطه با سلامت پوستی رسیده باشید و نتیجه دلخواهی دریافت کرده باشید. معمولا پیشنهاد می شود، روز قبل از عروسی از پاکسازی عمیق پوست با هیدراتاسیون و نور درمانی LED استفاده کنید، تا پوست به محض استفاده از این روش شفاف و درخشان به نظر برسد.

رژیم غذایی

رژیم غذایی تاثیر بسیاری در پوست شما دارد، نوشیدن روزانه چای سبز علاوه بر کمک به کاهش وزن با ترکیبات آنتی اکسیدانی به کاهش آکنه و درخشان شدن پوست کمک می کند. از ماه ها قبل از عروسی رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات داشته باشید. همچنین از مصرف غذا های تند، چرب و قهوه پرهیز نمایید و روزانه بین دو تا چهار لیتر آب بنوشید.

از انواع سالاد ها در کنار وعده های غذایی خود استفاده کنید، مواد غذایی را استفاده کنید، که پروتئین بیشتر و چربی کمتری داشته باشند، برای مثال گوشت سفید و ماهی بیشتر و گوشت قرمز کمتری در برنامه غذایی خود داشته باشید و مصرف لیمو ترش و سالاد هایی که شامل سبزیجات تازه می شوند، را افزایش دهید.

ماساژ صورت

ماساژ صورت روشی مفید برای ارتقای سلامتی پوست است، که می توانید به راحتی در منزل نیز آن را انجام دهید، با ماساز پوست صورت علاوه بر پیروی از روتین پوستی قبل عروسی به کاهش استرس خود نیز کمک می کنید، با کمک ماساز سیستم لنفاوی و گردش خون تقویت می شود و در نهایت با پوست درخشان تری مواجه می شوید.

ماسک LED

برای کاهش رفع چین و چروک های ریز پوست صورت و رسیدگی و مراقبت از پوست گردن با اصول و قواعد صحیح می توانید، از ماسک صورت LED استفاده کنید. در این روش خطوط ریز روی چهره، جوش، قرمزی و التهاب تا حد قابل قبولی مرتفع می گردد و درخشش عمیقی در پوست ایجاد می شود و از مناسب ترین ماسک ها برای قبل از عروسی می باشد.

استفاده از ماسک LED قبل از عروسی

پوست دست

در روز عروسی توجه زیادی به دست های شما خواهد بود، ممکن است از خودتان بپرسید، که برای زیبایی پوست دست چه کار هایی باید انجام دهید؟ برای برخورداری از دست های زیبا بهتر است، به صورت روزانه از روغن بادام شیرین برای ماساژ دست و ناخن ها استفاده کنید، تا پوستی لطیف داشته باشید و در کنار آن استحکام ناخن ها را افزایش دهید.

سرم روشن کننده

برا پیروی از روتین پوستی قبل عروسی و کمک به درخشان شدن پوست می توانید، از سرم روشن کننده ویتامین C استفاده نمایید، این محصول به یکنواخت شدن رنگ پوست کمک می کند و به عنوان روشن کننده پوست نیز شناخته می شود، در صورتی که تاکنون از این محصول استفاده نکرده اید، بهتر است از استفاده آن تا روز جشن صرف نظر کنید، چرا که پیش از این نیز به احتمال آلرژی و حساسیت به محصولات جدید اشاره شد.

کلام آخر

روز عروسی شیرین ترین خاطره زندگی مشترک و آغاز راهی جدید است، که ارزش آن را دارد، از مدتی قبل برای آن برنامه ریزی شود و بهترین شکل در آن حضور یافت، اما فراموش نکنید، این روز، روز شماست و از همان لحظه ابتدایی باید تمام نگرانی ها و افکار ناخوشایند را از خود دور کنید و یک روز شاد را سپری کنید، در نهایت نباید خودتان را به خاطر مسائل بی اهمیت برنجانید و تا می توانید، شاد باشید و از جشنی که برای شما برپا شده است، لذت ببرید.

منبع :

برچسب :



Source link