روش های خطرناک کاهش وزن ارائه بهترین روشهای لاغری بدون عوارض


روش های خطرناک کاهش وزن

چه برای یک رویداد بزرگ یا یک تعطیلات ساحلی، کاهش وزن در لیست کارهایی که اکثر افراد باید انجام دهند، برجسته است. وزن سالم برای طول عمر بسیار مهم است ، اما متأسفانه صنعت رژیم غذایی با تمایل مردم به کاهش وزن در سریع ترین زمان ممکن – بدون اینکه کار زیادی انجام دهند، رشد می کند.  صنعت رژیم غذایی برای مدت طولانی رونق داشته و منجر به چندین روش کاهش وزن شدید و رژیم های غذایی مد روز در طول سال ها شده است.در این مقاله از فروشگاه لوازم آرایشی سلامتی و زیبایی به بررسی و معرفی روش های خطرناک کاهش وزن خواهیم پرداخت.

در ادامه این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی با ما همراه باشید….

کرم لاغر کننده بدن هات چیلی، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و باعث کاهش وزن و چربی سوزی موضعی می شود.

ژل لاغری فوری، کاهش سایز و سفت کننده بدن هات چیلی

ژل چربی سوز و کرم ضد سلولیت هات چیلی درمان قطعی و فوری چربی های موضعی می باشد و

اگر شما قصد کاهش سایز فوری و موضعی داشته باشید هات چیلی بهترین گزینه می باشد.

زمانی که شما از ژل لاغری هات چیلی استفاده می کنید این ژل از طریق منافذ باز پوست به عمق چربی ها نفوذ می کند.

ژل لاغری با داشتن ترکیبات منحصر بفردی از جمله ال کارنتین، کافئین، کاتچین شروع به چربی سوزی موضعی میکند.

همچنین این کرم لاغری با داشتن ترکیبات منحصربفرد اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین

پس از کاهش سایز و لاغری پوست شما شل و افتاده نخواهد شد.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در کرم لاغر کننده پوست شما را سفت می کند و به اندام شما فرم می دهد.

روش های خطرناک کاهش وزن

۱٫ قرص کرم نواری 

ورزش و غذای سالم را دوست ندارید؟ نگران نباشید، فقط یک انگل را بخورید تا به کاهش وزن کمک کند. در آغاز دهه ۱۹۰۰، قرص های حاوی تخم کرم نواری برای کمک به کاهش وزن به بازار عرضه شد. طبق گزارش ها، این تخم ها در سیستم بدن شما هجوم آورده و مواد مغذی شما را می دزدند و باعث کاهش وزن می شوند. مشخص نبود که آیا این قرص ها واقعاً حاوی تخم کرم نواری هستند یا خیر، اما این ایده خود بسیار افراطی است.

چرا خطرناک است: به گفته Health24 آلودگی به کرم نواری بسیار خطرناک است و می تواند مشکلات جدی ایجاد کند. هنگامی که فرد به این انگل آلوده می شود، لاروها از طریق رگ های خونی حرکت می کنند و می توانند وارد چشم، مغز و نخاع شوند. این می تواند منجر به سردرد، تشنج، فلج، کوری و در برخی موارد مرگ شود.

۲٫  رژیم پنبه ای

روش های خطرناک کاهش وزن

این یک مد رژیم غذایی است که شامل فرو بردن توپ های پنبه در مایعاتی مانند اسموتی یا آب میوه و قورت دادن آنها است. پنبه برای سیر کردن و جلوگیری از گرسنگی است. ادعا می شود که توپ های پنبه هنوز مقداری کیلوژول و چگالی دارند، اما به اندازه ای نیستند که باعث افزایش وزن شوند. 

چرا خطرناک است: توپ های پنبه نه تنها می توانند حاوی مواد شیمیایی مانند سفید کننده باشند، بلکه خطر انسداد یا انسداد در سیستم گوارش شما نیز وجود دارد. در مجموع، خوردن اشیاء غیر قابل خوردن به منظور کاهش وزن هرگز ایده خوبی نیست. 

۳٫  روش های خطرناک کاهش وزن، رژیم سرکه

لرد بایرون نه تنها به خاطر اشعار و سیاست هایش معروف بود، بلکه به خاطر رایج کردن رژیم سرکه در دهه ۱۸۲۰ نیز مشهور بود. ایده ساده است – مقدار زیادی سرکه بنوشید، همراه با یک فنجان چای و یک تخم مرغ خام. این ترکیب باعث استفراغ می شود و باعث از دست دادن اشتها و وزن می شود. میراث در این ادعا که سرکه سیب می تواند باعث کاهش وزن شما شود، باقی می ماند.

چرا خطرناک است: نوشیدن مقادیر زیاد سرکه به طور بالقوه می تواند باعث عدم تعادل پتاسیم، تحریک پوشش معده و همچنین فرسایش مینای دندان شود. 

۴٫  صابون لاغری

 در دهه ۱۹۳۰ یک صابون به عنوان “خواص جادویی حل کنندگی چربی” به بازار عرضه شد. اگر خوب بودن صابون می توانست آلودگی های روی پوست را از بین ببرد، مطمئناً می تواند به عمق بیشتری نفوذ کند و شکم شل شده را هدف قرار دهد؟ یا حداقل این ایده پشت صابون بود.

چرا خطرناک است: یک صابون چربی های بدن را از بین نمی برد.

۵٫  رژیم سیگار

روش های خطرناک کاهش وزن

در دهه ۱۹۲۰، پزشکان مردم را تشویق می کردند که اشتهای خشمگین خود را با کشیدن سیگار سرکوب کنند . منطق؟ خوردن بیش از حد می تواند شما را بکشد، در حالی که سیگار تنها می تواند باعث سرطان ریه شود. نام تجاری Lucky Strike به دلیل کمپین “به جای شیرینی به یک ضربه خوش شانس برسید”  بدنام بود و از ویژگی های نیکوتین سرکوب کننده اشتها استفاده می کرد.

چرا خطرناک است: سیگار با چندین مشکل سلامتی مانند فشار خون بالا و بیماری های قلبی عروقی مرتبط است. آیا باید بیشتر بگوییم؟ جایگزین کردن یک ولع برای دیگری هرگز ایده خوبی نیست.

۶٫  رژیم سوپ کلم

رژیم سوپ کلم  نوید نتایج سریع را می دهد. سوپ کلم را همراه با وعده های غذایی بسیار محدود به مدت هفت روز بخورید و ۵ کیلوگرم وزن کم کنید. در حالی که ممکن است برای از دست دادن مقداری نفخ در یک مناسبت بزرگ موثر باشد، اما به عنوان یک برنامه غذایی طولانی مدت موثر نیست – بدون توجه به بخار کلم در آشپزخانه شما.

چرا خطرناک است: این یک رژیم غذایی بسیار محدود کننده است و فاقد مواد مغذی مهم مانند چربی های سالم و کربوهیدرات ها است. یویوینگ بین رژیم‌های معمولی مانند این باعث می‌شود که وزن‌هایتان را سریع‌تر از دفع کردن آن‌ها در وهله اول افزایش دهید – و این می‌تواند متابولیسم شما را خراب کند.

۷٫  رژیم غذایی “زیبای خفته”.

وقتی خواب هستید نمی توانید غذا بخورید، درست است؟ این نکته اصلی این روش کاهش وزن بود. طرفداران این روش ادعا می کنند که خواب به این معنی است که زمان کمتری برای غذا خوردن وجود دارد و همچنین متابولیسم شما را افزایش می دهد. یک رویکرد افراطی مصرف داروهای آرام بخش برای ساعت ها خوابیدن در طول روز بود.

چرا خطرناک است: نه تنها خود را از مواد مغذی مهم محروم می کنید، بلکه قرص های خواب آور و آرام بخش ها می توانند اثرات نامطلوبی بر بدن شما داشته باشند.

۸٫  رژیم غذایی کودک

شایعه شده است که این رژیم توسط مربی مشهور تریسی اندرسون آغاز شده است  و شامل خوردن ۱۴ شیشه غذای کودک و تنها یک وعده غذایی مناسب در روز است. این رژیم هرگز در هیچ کجا نوشته یا تبلیغ نشده بود، اما ظاهراً برخی از افراد مشهور هالیوود از آن پیروی کردند.

چرا خطرناک است: این رژیم غذایی معمولی به طور جدی فاقد فیبر است که برای ادامه عملکرد سیستم گوارشی بزرگسالان مهم است. به گفته جیمی وسپا، متخصص تغذیه و دستیار ویرایشگر تغذیه Cooking Light ، بزرگسالان به مواد مغذی و غذای کامل نیاز دارند تا برای روده و سیستم ایمنی بدن مفید باشند.

۹٫  رژیم غذایی آب گریپ فروت

روش های خطرناک کاهش وزن
روش های خطرناک کاهش وزن

این رژیم غذایی مد روز در دهه ۱۹۳۰ مورد استفاده قرار گرفت. انتظار می رفت که رژیم گیرندگان دریافت غذای خود را به شدت به ۱۰۰۰ کالری (۴۱۸۴ کیلوژول) در روز کاهش دهند و هر وعده غذایی باید با نصف گریپ فروت یا ۲۳۰ میلی لیتر آب گریپ فروت تازه فشرده همراه باشد.

چرا خطرناک است: در حالی که هیچ آسیب جدی در خود آب گریپ فروت وجود ندارد، کاهش شدید کیلوژول است که این رژیم را به یک مد تبدیل می کند. و گریپ فروت می تواند با داروهایی مانند رقیق کننده های خون مقابله کند. 

۱۰٫  روش های خطرناک کاهش وزن، قرص لاغری آرسنیک

درست مانند امروز، قرص‌های لاغری و معجون‌های کاهش وزن بخشی از یک صنعت پرسود در قرن نوزدهم بودند. متأسفانه همه چیز کاملاً کنترل نشده بود و قرص های رژیمی می توانند حاوی مواد خطرناکی مانند آرسنیک باشند که یک عنصر شیمیایی سمی برای انسان است. آرسنیک برای سرعت بخشیدن به متابولیسم مانند آمفتامین ها  تبلیغ شد.

چرا خطرناک است:  آرسنیک در شکل غیر آلی و در دوزهای بالا بسیار سمی است. طبق گفته سازمان بهداشت جهانی، مصرف آن از طریق غذا یا آب آشامیدنی نیز می تواند باعث مشکلات سلامتی مانند ضایعات پوستی و سرطان شود. علائم مسمومیت با آرسنیک شامل استفراغ، حالت تهوع، اسهال ، گرفتگی شدید عضلانی و حتی مرگ است. مطمئناً این ماده ای نیست که در داروها بخواهید. 

کاهش وزن و لاغری، باعث کوچک شدن سینه و افتادگی بافت سینه ها می شود، کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، درمان کننده کوچکی، شلی و افتادگی سینه می شود.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

ما به شما بانوان گرامی این دلگرمی را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه و باسن میبلین در کوتاهترین زمان بهترین

و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن باسن و لیفت این دو ناحیه خواهید داشت.

همچنین از حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نمایید.

محتویات و عملکرد حجم دهنده سینه و باسن:

این کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده سینه میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون

روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه و باسن شده و نهایتا بافتها را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی

و شادابی پوست سینه و باسن میشود.

یکی از ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری و یک هفته ای آن و ماندگاری اثر آن میباشد.

حجم دهنده سینه میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

منبع



Source link