فدرال رزرو به دنبال محدود کردن نسخه های بهداشتی از راه دور برای برخی داروها است


فدرال رزرو به دنبال محدود کردن نسخه های بهداشتی از راه دور برای برخی داروها است

قرص های OxyContin برای عکس در داروخانه ای در Montpelier، Vt.، 19 فوریه 2013 ترتیب داده شده است. دولت بایدن در حال حرکت است تا بیماران را ملزم کند تا قبل از دریافت دارو برای درمان اختلالات کمبود توجه یا مسکن های اعتیاد آور، شخصاً به پزشک مراجعه کنند. به داروها در پس زمینه تشدید بحران مواد افیونی. اعتبار: AP Photo/Toby Talbot, File

دولت بایدن روز جمعه تصمیم گرفت تا بیماران را ملزم کند که قبل از دریافت داروی اختلال کمبود توجه یا مسکن‌های اعتیادآور، شخصاً به پزشک مراجعه کنند و دسترسی به داروها را در پس زمینه تشدید بحران مواد افیونی سخت‌تر کند.

این پیشنهاد می‌تواند روشی را که میلیون‌ها آمریکایی پس از سه سال تکیه بر سلامت از راه دور برای قرار ملاقات با پزشک از طریق رایانه یا تلفن در طول همه‌گیری ویروس کرونا دریافت می‌کنند، اصلاح کند.

اداره اجرای مواد مخدر اواخر روز جمعه اعلام کرد که قصد دارد الزامات قدیمی فدرال را برای داروهای قدرتمندی که پس از شیوع کووید-19 لغو شده بودند، بازگرداند و پزشکان را قادر می‌سازد تا میلیون‌ها نسخه برای داروهایی مانند OxyContin یا Adderall بدون ملاقات حضوری با بیماران بنویسند.

بیماران باید حداقل یک بار شخصاً به پزشک مراجعه کنند تا نسخه اولیه داروهایی را که دولت فدرال می‌گوید بیشترین احتمال سوءمصرف را دارند – برای مثال Vicodin، OxyContin، Adderall و Ritalin دریافت کنند. پر کردن مجدد را می توان از طریق قرار ملاقات از راه دور تجویز کرد.

آژانس همچنین نحوه تجویز سایر داروهای اعتیاد آور کمتر را برای بیمارانی که هرگز از نظر فیزیکی ملاقات نکرده اند، توسط پزشکان محدود خواهد کرد. موادی مانند کدئین که برای تسکین درد یا سرفه مصرف می‌شود، زاناکس که برای درمان اضطراب استفاده می‌شود، آمبین، خواب‌آور، و بوپرنورفین، ماده مخدری که برای درمان اعتیاد به مواد افیونی استفاده می‌شود، می‌توانند از راه دور برای دوز اولیه 30 روزه تجویز شوند. بیماران باید حداقل یک بار شخصاً به پزشک مراجعه کنند تا دوباره پر شوند.

فدرال رزرو به دنبال محدود کردن نسخه های بهداشتی از راه دور برای برخی داروها است

ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر (DEA) در 13 ژوئن 2016 در فلوریدا کار می کنند. دولت بایدن در حال حرکت است تا بیماران را ملزم کند که قبل از دریافت دارو برای درمان اختلالات کمبود توجه یا مسکن‌های اعتیادآور، شخصاً به پزشک مراجعه کنند، و دسترسی به داروها را در پس زمینه تشدید بحران مواد افیونی سخت‌تر می‌کند. اعتبار: جو بربانک/اورلاندو سنتینل از طریق AP، فایل

بیماران همچنان می‌توانند نسخه‌های رایجی مانند آنتی‌بیوتیک، کرم‌های پوستی، پیشگیری از بارداری و انسولین تجویز شده از طریق ویزیت از راه دور را دریافت کنند.

این قانون جدید به دنبال حفظ دسترسی گسترده به بهداشت از راه دور است که برای بیمارانی مانند بیماران در مناطق روستایی مهم است و در عین حال ایمنی را متعادل می کند، رویکردی که مدیر DEA آن میلگرام از آن به عنوان “توسعه پزشکی از راه دور با نرده های محافظ” یاد می کند.

دیوید هرزبرگ گفت: سهولت دسترسی هر آمریکایی به برخی داروها در طول همه گیری به بسیاری از آنها کمک کرده است تا درمان مورد نیاز را دریافت کنند، اما نگرانی ها نیز افزایش یافته است که برخی از شرکت ها ممکن است از قوانین ضعیف استفاده کنند و بیش از حد داروها را برای افرادی که به آنها نیاز ندارند تجویز کنند. ، مورخ مواد مخدر در دانشگاه بوفالو.

هرزبرگ گفت: «هر دو طرف این تنش نکات واقعا خوبی دارند. “شما نمی خواهید موانعی بر سر راه دریافت نسخه های مورد نیاز مردم وجود داشته باشد. اما هر زمان که این موانع را بردارید، فرصتی برای سودجویان برای سوء استفاده از قوانین سست و فروش داروها به افرادی است که ممکن است به آنها نیاز نداشته باشند.”

مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد در ایالات متحده در سال 2021 به رکوردی رسید، حدود سه چهارم مرگ و میر ناشی از مواد افیونی در طول بحرانی که برای اولین بار توسط سازندگان دارو، داروخانه ها و پزشکان که ده ها سال پیش داروها را به بیماران منتقل کردند، ایجاد شد. اما بر اساس داده‌های مرکز کنترل بیماری، میزان مرگ و میر ناشی از مواد افیونی مصنوعی مانند فنتانیل بسیار بیشتر از مرگ و میر ناشی از داروهای تجویزی در آن سال بود. فنتانیل به طور فزاینده ای در بازار غیرقانونی ظاهر می شود، به عنوان قرص های نسخه تقلبی فشرده شده یا با داروهای دیگر مخلوط می شود.

فدرال رزرو به دنبال محدود کردن نسخه های بهداشتی از راه دور برای برخی داروها است

کپسول‌های 15 میلی‌گرمی Adderall XR در روز جمعه، 24 فوریه 2023 نمایش داده می‌شوند. دولت بایدن از بیماران می‌خواهد قبل از دریافت داروهایی برای درمان اختلالات کمبود توجه یا مسکن‌های اعتیادآور، شخصاً به پزشک مراجعه کنند و دسترسی به داروها را در مقابل پس‌زمینه سخت‌تر کند. بحران تشدید کننده مواد افیونی اعتبار: AP Photo/Jenny Kane

قوانین پیشنهادی با راه اندازی استارت آپ های فناوری در سال های اخیر برای درمان و تجویز داروهایی برای سلامت روان یا اختلالات کمبود توجه، ضربه بزرگی به صنعت پررونق بهداشت از راه دور وارد می کند. صنعت تا حد زیادی از مهلت ویزیت های حضوری برای داروهای ناشی از بیماری همه گیر سود برده است، اگرچه برخی از خرده فروشان ملی از تکمیل سفارشات دارویی تولید شده توسط برخی از برنامه های بهداشت از راه دور در سال گذشته خودداری کردند.

یکی از مقامات DEA در روز جمعه به آسوشیتدپرس گفت که DEA در دو سال گذشته به طور فزاینده‌ای نگران شده است که برخی از این شرکت‌های استارت‌آپ از راه دور به‌طور نادرست مواد اعتیادآوری مانند اپیوئیدها یا داروهای اختلال کمبود توجه را تجویز می‌کنند و بیماران را در معرض خطر قرار می‌دهند.

این مقام گفت که آژانس قصد دارد قانون جدید را قبل از منقضی شدن وضعیت اضطراری بهداشت عمومی COVID-19 در 11 مه اعمال کند، که عملاً به قوانین سست شده پایان می دهد. جرمی شرر، وکیل مستقر در بوستون، که نماینده شرکت‌های بهداشت از راه دور است، خاطرنشان کرد: این می‌تواند به این معنا باشد که افرادی که ممکن است به دنبال درمان از دکتری باشند که صدها مایل دورتر است، باید از هم اکنون برنامه‌هایی را برای ملاقات حضوری با پزشکان خود شروع کنند. پس از تصویب این مقررات، بیماران شش ماه فرصت خواهند داشت تا شخصاً به پزشک خود مراجعه کنند.

ارائه‌دهندگان و بیمارانشان باید بدانند که این درمان چگونه پیش می‌رود و آیا پس از پایان اورژانس بهداشت عمومی در ماه مه، آیا می‌خواهند قبل از ادامه، راهی برای ویزیت حضوری بیابند. درمان، و این می تواند یک چالش واقعی باشد.”

بسیاری از ایالت ها قبلاً برای بازگرداندن محدودیت های مراقبت از راه دور در سراسر خطوط ایالتی حرکت کرده اند. تا اکتبر، نزدیک به 40 ایالت و واشنگتن دی سی، به اعلامیه های اضطراری پایان دادند که امکان ملاقات با بیماران را برای پزشکان در سایر ایالت ها آسان تر کرد.

© 2023 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان بدون اجازه منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

نقل قول: فدرال رزرو به دنبال محدود کردن نسخه های بهداشتی از راه دور برای برخی داروها (2023، 25 فوریه) بازیابی شده در 25 فوریه 2023 از https://medicalxpress.com/news/2023-02-feds-limit-telehealth-prescriptions-drugs.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.