همان چیزی است که باید انجام دهید در آموزش لاغری شکم

شما می توانید در پکیج لاغری با تکنیک های ذهنی خانم مهدوی نسب، این مبحث را به طور کامل یاد بگیرید و از آن برای کاهش وزن استفاده کنید. ذهن ما برای هر مشکلی که ایجاد می شود راه حل های گوناگونی را پیشنهاد می دهد. این باور جدید به مرور زمان، ذهن را آماده پذیرش غذا های سالم می کند و تاثیر فوق العاده ای بر بافت های چربی گذاشته و آنها را از بین می برد. تکرار این جمله به ذهن تلقین می کند که شما هیچ وقت نباید لاغر شوید. اینکه بگوییم من لاغرم و به این جمله ایمان نداشته باشید، تاثیری بر کاهش وزن شما نخواهد گذاشت. خیلی مواقع شده که جمله من هیچ وقت لاغر نمی شوم را از کسانی که اضافه وزن دارند می شنویم. باید بگم که لاغر شدن و لاغری ذهنی، از همه این ها راحتتر هست و نتیجه فوق العاده ای هم داره. اگر شما تمام تکنیک های لاغری ذهنی و رژیم غذایی را درست انجام دهید، یقین داشته باشید که نتیجه می گیرید.

لیست خوراکی های رژیم کتوژنیک

رژیم لاغری کانادایی ۱۵ روزه + جدول رژیم غذایی روزانه 25 مرتبه حرکت دراز نشست عادی را بی وقفه انجام دهید و تعداد آن را تا 35 مرتبه در هفته سوم و چهارم برسانید. به عنوان مثال اگر شما در برنامه خود مصرف سبزیجات را قرار داده اید، آن را به عنوان هدفی کوچک قرار دهید و محقق سازید. اولین توصیه ای که می کنم این است که در برنامه غذایی روزانه خود حتما حداقل سه واحد میوه و 4 تا 5 واحد سبزیجات مصرف کنید. برخی شرکتها عنوان میکنند که راه تشخیص اصل بودن قرص لاغری بوتانیکال اسلیمینگ، شناخت تعداد آن میباشد که این ادعا از پایه غلط است زیرا کمپانی Meizi Ting به صراحت عنوان نموده که این دارو در پک های مختلفی بفروش میرسد و اینکه حتما باید خشابی 36 یا 30 عددی باشد اصلا ادعای درستی نیست. همچنین در دوره ی مصرف این قرص به میزان زیاد آب بنوشید تا عملکرد این قرص را بهبود بخشید. در نتیجه برای اینکه دچار این مشکلات نشوید بهتر است زیر نظر یک متخصص تغذیه خوب وزن کم کنید تا به عوارض ذکر شده دچار نشوید. اگر شما نیز به دنبال کاهش وزن با یک روش کاربردی هستید حتماً تاکنون رژیمهای مختلفی را بررسی کردهاید و شاید بعضی از آنها را نیز انجام داده باشید، اما نتیجه دلخواه را برای شما نداشته است.

با توجه به موارد ذکر شده در مورد اهمیت نوع رژیم غذایی در کودکان ، لازم است استفاده از هر نوع رژیم خاص مانند رژیم غذایی کتوژنیک در کودکان تحت نظر متخصص تغذیه انجام گردد. پرخوری نیز یک رفتار غذایی است که باید با استفاده از برنامه ریزی عصبی کلامی و تلقین آن را تغییر دهیم. بهتر است در برنامه غذایی رژیمتان از تمام این مواد یا برخی از آن ها استفاده کنید. حتی رژیم کتوژنیک برای افراد مبتلا به بیماریهای قلبی و نیز کسانی که در معرض خطر بالای آن هستند، ممنوع است. اختلال مختصر در هوشیاری و تغییرات اندکی در شخصیت بیمار ممکن است نشان دهنده بیماری سلول کبدی باشد ولی باید دقت شود که سایر بیماریهای عصبی کنار گذاشته شوند. عقیده عموم مبنی بر این که رژیم های با چربی بالا منجر به چاقی و بیماریهای متعدد دیگر نظیر بیماری عروق کرونر قلب، دیابت، و سرطان می شوند، در مطالعات اخیر مشاهده نشده است. رژیم کتوژنیک یا کتو ، یک رژیم تخصصی با چربی زیاد، پروتئین متوسط و کربوهیدرات خیلی کم است که جهت درمان نوجوانان و برخی بزرگسالان مبتلا به صرع و برخی بیماریهای دیگر بکار می رود و بتازگی در درمان چاقی و کاهش وزن سریع و یا خروج از استپ وزن مورد توجه قرار گرفته است. A rt ic​le w as creat ed  by GSA Conte nt Gener᠎ator DEMO.

چون بازار مانکنی و تناسب اندام خیلی گرم است ادعاهای غیر اصولی نیز زیاد هستند. زمان زیادی تا عید نوروز نمونده و خیلی ها هستن که دوست دارند تو عید جدید اضافه وزنشون رو از بین ببرن و اندام ایده آلی داشته باشند.ما تو این برنامه به شما کمک می کنیم که به این هدفتون برسید.برنامه پیش روی شما با هدف آشنایی با اصول و روش ها و رژیم های مختلف برای لاغری می باشد. برنامه غذایی 16:8 از کتاب رژیم غذایی 8 ساعته نوشته «دیوید زینکزنکو» و سردبیر مجله سلامت مردان، «پیتر مور» نشات میگیرد. لاغری از طریق ذهن از ورزش های سخت شما را آسوده می کند. اما التهاب زیاد و مداوم می تواند علائم ناخوشایندی مانند درد، سفتی مفصل، تورم ، خستگی و نتایج حاد فیزیولوژیکی ایجاد کند. همچنین صدمات مغزی برخی تحقیقات نشان میدهد که رژیم غذایی میتواند نتایج آسیبهای مغزی را بهبود بخشد. تحقیقات صورت گرفته نشان میدهد که رژیم کم کربوهیدرات برای کاهش وزن در افراد مسن، بسیار مفید است. این سرکوب گلیکولیز نشان میدهد که رژیمهای کتوژنیک میتوانند به جلوگیری از رشد تومور کمک کنند.

بر اساس تحقیقات، رژیم کتوژنیک می تواند در کاهش شدید تشنج کودکان مبتلا به صرع موثر باشد. مصرف میانوعدههای سالم و مفید میتواند راهکاری مؤثر برای جلوگیری از این گرسنگی شدید باشد. گرسنگی چگونه بر کاهش وزن تأثیر می گذارد؟ ذهن نمی خواهد به خود و جسم سختی بدهد به همین دلیل، مدتی که از رژیم می گذرد باز هم باور های منفی مثل من لاغر نمی شوم را به یاد می آورد که در آن لحظه شما نباید اجازه دهید که این افکار منفی بر ذهن و باور شما تاثیر گذارد. حال شما به وسیله تجسم و تصویر سازی به ذهن خود این اطمینان را می دهید که در امینت کامل قرار دارید و نیازی به درشت شدن جسمتان ندارید. اگر ایمان داشته باشید دیگر نیازی به تقویم و روز شماری ندارید و اینکه هر هفته حساب کنید که چند کیلو وزن کم کرده اید. اگر می خواهید لاغر شوید، به این موضوع فکر کرده و تمام تمرکزتان را روی آن قرار دهید. هنگامی که احساسات منفی شدیدی را تجربه میکنید، به فرزند خود نشان دهید که توقف و پردازش این احساس ایرادی ندارد. بهتر است رژیم غذایی خود را بیشتر بر اساس غذاهای کامل و تک مادهای قرار دهید.

اما، نکته قابل توجه درباره رژیمهای لاغری، کاربردی بودن، تضمین سلامت و حفظ صحت کامل بدن است. با این حال، برخی از محققان معتقدند که بسیاری از افراد به خصوص کودکان و میانسالان باید به طور قابل توجهی بیشتر از این مقدار مصرف کنن. هدفتان را چیز های دیگری قرار دهید که قابل کنترل و پایدار باشند. و بر عکس می توانید برای چیز های مفیدی که می خورید و چیز های مضری که نمی خورید جایزه بگذارید تا به شما انگیزه دهد که رژیم غذایی تان را منظم انجام دهید. در نظر گرفتن پاداش و مجازات برای کار هایی که انجام می دهیم، بهترین راه برای انگیزه دادن است. برجهای آتش هماهنگ با عوارض زمینی آکنده از دلربایی هنری است. حال از این تصور خارج شده و با همان افکار و تلقین های مثبت به لاغر شدن خود کمک نمایید. همه این تصور را دارند که فقط با ورزش و رژیم های سخت و طاقت فرسا میشه لاغر شد.

رژیم لاغری سریع کتوژنیک

رژیم کتوژنیک Ketogenic diet یکی از معروفترین برند های رژیم غذایی امروزی است که در تمام گروه های سنی مورد استفاده قرار می گیرد. این در حالتی است که با روش ها و راه های درست این کار را انجام دهیم. هنگامی که در آرامش کامل تصویر سازی خود را انجام می دهید، فرض کنید که دانه های شکر بدون طعم و مزه و مانند شیشه خورده هستند. با این تصویرسازی ذهن خود را متقاعد می کنید که چربی های بدن را شروع به آب کردن کند. همان طور که در مقاله لاغری با ذهن و تکنیک های ذهنی گفتیم، مغز ما این قدرت را دارد که جسم را کنترل کند. برای مثال اگر شما روزانه با یکی از همکاران خود برخورد داشته باشید که او رفتار تندی دارد، ذهن به صورت ناخودآگاه برای حفاظت از بدن، سعی می کند جسم را کمی درشت تر کند تا طرف مقابل شما نتواند آسیبی به شما وارد کند.

همه این علت ها باعث شده است که این افراد راه های خطرناک عمل جراحی و قرص های لاغری را امتحان کنند؛ در صورتی که این راه ها چاقی را به صورت موقت بر طرف می کنند و برگشت پذیر است و ناراحتی بسیاری را برای این ایجاد می کند. بعضی دیگر هم تصور می کنند رژیم و ورزش فایده ای نداره و خطر برداشتن چربی ها رو به جون می خرن یا هزینه زیادی رو برای خرید قرص های لاغری پرداخت می کنن. بنابراین زمانی که احساس کردیم سیر شدیم؛ باید از غذا خوردن دست بکشیم و برای بقیه ی روز احساس خوبی رو داشته باشیم. این افراد قطعا انگیزه شما را برای لاغری بیشتر می کنند و انرژی مثبتی به شما منتقل می نمایند. احتمالا تجربه این را دارید که وقتی در کنار برخی از افراد قرار می گیرید، حس بدی به شما دست می دهد و یا انرژی های منفی از آنها دریافت می کنید یا برخی با حرف هایشان حال روحی شما را به هم می ریزند و از زندگی ناامیدتان می کنند. قطعا به این خاطر که دهان شما را زخم می کنند حس خوبی نسبت به شکر پیدا نمی کنید و از آنها متنفر می شوید.