پارک یخی دبی و تفریحات مهیج آن


پیست اسکی یا پارک یخی دبی یکی از مجموعه‌ های تفریحی بوده که شما می‌ توانید در این بخش جذابیت‌ های زیادی از آن را بشناسید. در ادامه دیدنی‌ های این نواحی برای شما عزیزان معرفی می‌ شود.

تفریحات مهم پارک یخی

پارک یخی دبی را بشناسید:

این پارک در مرکز خرید بزرگ امارات متحده عربی تاسیس شده و به عنوان سومین پیست سرپوشیده دنیا شناخته می‌ شود. مجموعه‌ ای مجهز که به عنوان یکی از پارک‌ های سرپوشیده شناخته می‌ شود.

این مجموعه هم امتیازهای زیادی برای افراد مبتدی داشته و هم اینکه برای افراد حرفه‌ ای مکان مناسبی است. مربیان دارای شرایط با مهارت‌ های متعدد می‌ توانند در این مجموعه به شما خدمات رسانی کنند که از تفریح خود در این مجموعه لذت ببرید.

دیدنی پارک یخی

این مجموعه مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع فضای مناسب برای تفریح است. این محیط سرپوشیده موقعیت مناسبی دارد و شما می‌ توانید حتی از گونه‌ های پنگوئن نیز در این مجموعه تفریحی دیدن کنید. این منطقه فوق العاده طبیعی و دارای امتیاز زیادی است.

بخش‌های مختلف پیست:

دامنه منطقه اسکی به نحوی طراحی شده که همانند کوه‌ های گرجستان به نظر می‌ رسد. فعالیت‌ های منطقه کاملاً سالم و زمستانی می‌ باشد. شما می‌ توانید آموزش‌ های ابتدایی را نیز در این مجموعه تجربه کنید.

تفریحات پارک یخی

کودکان زیر دو سال در این مجموعه مجاز به انجام فعالیت نخواهند بود. کودکان ۲ تا ۸ ساله نیز می‌ توانند با نظارت بزرگسالان خود یا مربی مخصوص فعالیت‌ ها را انجام دهند. برای افراد زیر ۲۱ سال نیز فرم رضایت والدین لازم است.

راهپیمایی پنگوئن یکی از تجربه‌ هایی بوده که می‌ توانید در این منطقه مشاهده کنید. این مجموعه امتیازهای زیادی دارد. شما می‌ توانید از گلوله‌ های برفی زمین برفی و تپه‌ های برفی نیز استفاده کنید. این مجموعه کاملا طبیعی بوده و دارای دامنه‌ های برفی فوق العاده‌ای است.

 

هزینه بازدید از اسکی:جاذبه پارک یخی

هزینه این پیست با توجه به بخش مختلف آن متفاوت است. با توجه به اینکه در بخشی از قسمت‌ های آن باید هزینه‌ های بیشتری را با توجه به امکانات بیشتری پرداخت کنید. بلیط‌ های بزرگسالان و کودکان یکسان بوده و تنها با توجه به امتیاز هر بخش هزینه بلیط متفاوت است.

زمان مناسب برای سفر:

شما برای سفر به دبی می‌ توانید فصل‌ های مختلفی از سال را انتخاب کنید. به ویژه فصل زمستان که شرایط آب و هوایی فوق العاده بوده و می‌ توانید تجربه عالی داشته باشید. این مجموعه در فصل گرما نیز امتیازهای مناسبی داشته که شما می‌ توانید از آن استفاده کنید.

پارک یخی دبی

پارک یخی دبی ویژگی‌ های زیادی داشته و هر ساله گردشگران زیادی دارد. این منطقه یکی از محبوب‌ ترین جاذبه‌ ها بوده و دارای بازی‌ های زیادی صندلی‌ های مخصوص پیست اسکی و غیره از مهم ترین دیدنی‌ های این نواحی به شمار می‌ آید.

سینمای پیست دبی نیز داره امکانات مناسبی بوده شما می‌ توانید در کنار این تفریحات هیجان انگیز از سینمای آن هم بازدید کنید. این مکان محل اکران فیلم های پرفروش است. این محموعه از دیدنی های دبی بوده و شما از آن دیدن می کنید.

منبع :

برچسب :



Source link