پوشش Medicaid برای مادران جدید که در ایالت های GOP حمایت می شوند


پوشش Medicaid برای مادران جدید که در ایالت های GOP حمایت می شوند

فرماندار جمهوری خواه می سی سی پی، تیت ریوز، طی یک کنفرانس خبری، سه شنبه، 28 فوریه 2023، در جکسون، می سی سی پی آخرین ایالتی شد که مدیکید را ملزم به ارائه یک سال کامل پوشش برای مادران کم درآمد پس از زایمان کرد. . چند روز قبل، فرماندار جمهوریخواه تیت ریوز اعلام کرد که این سیاست بخشی از “برنامه جدید حامی زندگی” ایالت است. اعتبار: AP Photo/Rogelio V. Solis، فایل

پس از سال‌ها امتناع از گسترش مزایای Medicaid برای مادران جدید، مقامات جمهوری‌خواه در بیش از نیمی از ایالت‌ها اکنون مسیر خود را تغییر داده‌اند و این پوشش را در دستور کار محافظه‌کارانه و ضد سقط جنین قرار می‌دهند.

تغییر در حمایت GOP برای پوشش Medicaid پس از زایمان در برخی از ایالت‌هایی رخ می‌دهد که دسترسی به سقط جنین را از زمانی که دادگاه عالی در ژوئن گذشته لغو قانون اساسی حق سقط جنین را لغو کرد، به شدت محدود یا غیرقانونی کرده‌اند. این تلاش همچنین در حالی صورت می‌گیرد که حمایت‌های فدرال تضمین می‌کند که افراد به طور مداوم در Medicaid در طول همه‌گیری COVID-19 ثبت نام کنند، قرار است تا چند هفته دیگر منقضی شود.

می سی سی پی با رنگ قرمز عمیق روز سه شنبه آخرین ایالتی بود که Medicaid را ملزم به ارائه یک سال کامل پوشش برای مادران کم درآمد پس از زایمان کرد. چند روز قبل، فرماندار جمهوری خواه تیت ریوز اعلام کرد که این سیاست بخشی از “برنامه جدید حامی زندگی” ایالت است.

پوشش طولانی مدت پس از زایمان از سال 2021 سه بار توسط قانونگذاران ایالتی رد شده بود، اما فشار برای این اقدام پس از غیرقانونی شدن اکثر سقط جنین ها در می سی سی پی، پس از حکم دادگاه عالی ایالات متحده، موفقیت آمیز بود.

در وایومینگ، جایی که ممنوعیت سقط جنین همچنان در بلاتکلیفی قانونی باقی مانده است، مارک گوردون، فرماندار جمهوری خواه، هنگام امضای لایحه‌ای مبنی بر تمدید پوشش Medicaid پس از زایمان به قانون در روز جمعه، اظهار نظر مشابهی را تکرار کرد و آن را “قطعه امضایی از قانون حمایت از زندگی” نامید.

چیکیتا بروکس-لاسور، مدیر مرکز خدمات مدیکر و مدیکر در بیانیه‌ای گفت: دولت بایدن همه ایالت‌ها را تشویق می‌کند تا پوشش Medicaid پس از زایمان را تا یک سال کامل افزایش دهند.

او گفت: “مراقبت های پس از زایمان برای سلامت و رفاه زنان بسیار مهم است و می تواند برای نوزادان و خانواده های در حال رشد آنها فوایدی داشته باشد.” علاوه بر مراقبت های جامع بارداری و پس از زایمان، مراقبت های بهداشت باروری برای حمایت از سلامت زنان و خانواده ها ضروری است.

با این حال، جمهوری‌خواهان مدت‌هاست که از تلاش‌ها برای گسترش Medicaid انتقاد کرده‌اند، برنامه‌ای که توسط مالیات دهندگان تامین می‌شود و پوشش مراقبت‌های بهداشتی را برای تقریباً 84 میلیون نفر از فقیرترین مردم کشور فراهم می‌کند.

تقریباً 40 درصد از تولدها تحت پوشش Medicaid هستند و ایالت ها موظفند زنان را تا دو ماه پس از زایمان در ثبت نام نگه دارند. اکثر ایالت ها قبلاً پوشش Medicaid را تمدید کرده اند و دسترسی به این برنامه را تا یک سال پس از زایمان تضمین می کنند.

این پوشش در کشوری که مرگ و میر مادران – که بسیاری از آنها در روزها یا ماه‌های پس از زایمان اتفاق می‌افتند – در حال افزایش است، می‌تواند بسیار مهم باشد. تحقیقات نشان داده است که اگر زنان در ایالتی زندگی می کنند که پوشش Medicaid را برای کسانی که درآمد کمی بالاتر دارند، زندگی می کنند، کمتر در طول دوره پس از زایمان در بیمارستان بستری می شوند.

پوشش Medicaid برای مادران جدید که در ایالت های GOP حمایت می شوند

فرماندار داکوتای جنوبی، کریستی نوم، در 10 ژانویه 2023، در کاپیتول ایالت در پیر، آدرس ایالت ایالت را ارائه می‌کند. ولسوالی ها و کنترل محلی شهرها به آنها داده می شود. اعتبار: Erin Woodiel/The Argus Leader از طریق AP, File

لورا وری، استاد اقتصاد دانشگاه نیویورک که در مورد گسترش Medicaid تحقیق می کند، خاطرنشان کرد: مادرانی که پس از 60 روز از مدیکید قطع می شوند، نه تنها ممکن است دسترسی به بیمه خود را از دست بدهند، بلکه پزشکانی را که در طول بارداری با آنها ارتباط برقرار کرده اند نیز از دست بدهند.

Wherry گفت: “بسیاری از این مرگ و میرهای مادران پس از این دوره که پوشش Medicaid بارداری به پایان می رسد رخ می دهد.” راه‌های مختلفی وجود دارد که گسترش پوشش می‌تواند بر زنان و پیامدهای سلامتی و مرگ و میر آنها تأثیر بگذارد.

اما 13 ایالت در مورد گسترش پوشش پس از زایمان تا یک سال خودداری کرده اند، تصمیمی که با انتقاد شدید زمانی که برخی از این ایالت ها سال گذشته سقط جنین را محدود یا ممنوع کردند، مواجه شد.

تگزاس، ویسکانسین، میسوری، آیووا، آیداهو و داکوتای جنوبی از جمله ایالت هایی هستند که عمدتاً سقط جنین را ممنوع کرده اند و فقط به زنان 60 روز پوشش Medicaid پس از زایمان ارائه می دهند.

تونی اورز، فرماندار دموکرات ویسکانسین ماه گذشته بودجه ای را پیشنهاد کرد که دوره پوشش پس از زایمان را به یک سال افزایش می دهد، اما مجلس قانونگذاری تحت کنترل جمهوری خواهان علاقه چندانی به حمایت از این طرح نشان نداده است.

با این حال، جمهوری‌خواهان در سایر ایالت‌ها اکنون به سرعت در حال تلاش برای گسترش پوشش هستند.

کریستی نوم، فرماندار داکوتای جنوبی، جمهوری خواه که مدت هاست با گسترش آستانه واجد شرایط بودن درآمد برای Medicaid به کسانی که سالانه 18800 دلار درآمد دارند، مخالف است، در فوریه اعلام کرد که به دنبال افزایش دوره پوشش Medicaid پس از زایمان به 12 ماه است.

در آلاسکا، جایی که سقط جنین هنوز قانونی است، مایک دانلیوی، فرماندار جمهوری خواه، اوایل سال جاری قانونی را معرفی کرد که همین کار را انجام می دهد. در همین حال، نماینده ایالت آیداهو، مگان بلانکسما، یک جمهوری خواه، قانون مشابهی را برای ایالت خود در ماه فوریه پیشنهاد کرد.

هفته گذشته، سنای میسوری طرحی را برای گسترش پوشش پس از زایمان به مدت یک سال امضا کرد. اکنون این لایحه در مجلس بررسی خواهد شد.

این قانونگذار هفته گذشته به خبرنگاران گفت: این پیشنهاد در سال های گذشته از سوی سیندی اولافلین، رهبر اکثریت جمهوری خواه سنا حمایت چندانی نمی کرد.

اولافلین گفت: «قبلاً احتمالاً می‌گفتم: «نمی‌خواهم رفاه را گسترش دهم». اما او از آن زمان او را به لحن تغییر داد و گفت که بدون پوشش Medicaid، “کسی که ممکن است بیشترین آسیب را ببیند، کودک یا کودکان خواهد بود.”

© 2023 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان بدون اجازه منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

نقل قول: پوشش Medicaid برای مادران جدید که در ایالت های GOP حمایت می شوند (2023، 10 مارس) در 10 مارس 2023 از https://medicalxpress.com/news/2023-03-medicaid-coverage-moms-gaining-gop.html بازیابی شده است.

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.