کهنه سربازان به دلیل نرخ پایین واکسیناسیون با خطر افزایش سرطان مرتبط با HPV مواجه هستند


ویروس پاپیلوم انسانی

TEM ویروس پاپیلوم. اعتبار: دامنه عمومی

نرخ واکسیناسیون ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) در میان کهنه سربازان واجد شرایط و ارتش فعال نصف همتایان غیرنظامی آنها است و آنها را در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به سرطان های مرتبط با HPV قرار می دهد. این بر اساس یک مطالعه جدید است که امروز در JAMA انکولوژی که اولین تخمین ملی از میزان واکسیناسیون HPV در این جمعیت را ارائه می دهد.

José P. Zevallos، نویسنده ارشد، دکتر، رئیس بخش گوش و حلق و بینی در UPMC و دانشگاه می گوید: «یافته های ما باید به عنوان یک فراخوان برای اقدام برای وزارت دفاع و اداره بهداشت جانبازان باشد تا از واکسینه شدن اعضای خدماتشان حمایت کند. دانشکده پزشکی دانشگاه پیتسبورگ. “بدون مداخله، این نرخ های پایین واکسیناسیون HPV منجر به سرطان های مرتبط با HPV و مرگ و میر بیشتر در میان جانبازان آینده ایالات متحده خواهد شد.” این مطالعه شامل بیش از 128000 جانباز 18 تا 26 ساله بود و نشان داد که تنها 30.2 درصد از زنان و 18.7 درصد از مردان واکسن HPV دریافت کرده بودند. در مقایسه، 62.4 درصد از زنان و 37 درصد از غیرنظامیان مرد در همان گروه سنی واکسینه شده بودند.

واکسیناسیون HPV، که برای همه افراد زیر 26 سال توصیه می شود، خطر ابتلا به سرطان های مرتبط با HPV را که سالانه بیش از 45000 نفر را در ایالات متحده تحت تاثیر قرار می دهد، تا حد زیادی کاهش می دهد. در مقایسه با جمعیت عمومی ایالات متحده، اعضای خدمات و جانبازان دو برابر بیشتر در معرض ابتلا به عفونت‌های ناشی از HPV هستند و نرخ بالاتری از سرطان دهان و حلق مرتبط با HPV دارند، اما هیچ الزام واکسیناسیون یا کمپین‌هایی برای هدف قرار دادن این جمعیت وجود ندارد.

به گفته زوالوس، یافته‌ها نشان می‌دهد که کمپین‌های واکسیناسیون HPV برای افزایش نرخ واکسیناسیون در میان جانبازان و کاهش مرگ و میر ناشی از سرطان‌های مرتبط با HPV مورد نیاز است. استراتژی‌های موثر واکسیناسیون همچنین می‌تواند میلیون‌ها دلار هزینه‌های مربوط به درمان این سرطان‌های قابل پیشگیری را برای اداره سلامت کهنه‌کاران صرفه‌جویی کند.

اطلاعات بیشتر:
اسمریتی چیدامبارام و همکاران، شیوع واکسیناسیون ویروس پاپیلومای انسانی و بار نامتناسب سرطان در میان کهنه سربازان ایالات متحده، JAMA انکولوژی (2023). DOI: 10.1001/jamaoncol.2022.7944

ارائه شده توسط دانشگاه پیتسبورگ

نقل قول: کهنه سربازان به دلیل نرخ کم واکسیناسیون با خطر ابتلا به سرطان مرتبط با HPV مواجه هستند (2023، 4 مارس) بازیابی شده در 4 مارس 2023 از https://medicalxpress.com/news/2023-03-military-veterans-hpv-related-cancer -due.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.