تفاوت سرم صورت با مرطوب کننده شباهت و تفاوت سرم صورت با مرطوب کننده صورت


شباهت و تفاوت سرم صورت با مرطوب کننده صورت چیست؟

یک مرطوب کننده خود توضیحی است، پوست را مرطوب می کند. بعد سرم چه کار می کند؟ آیا آنها یکسان هستند و آیا شما به هر دو نیاز دارید؟ سرم صورت چیست؟ مرطوب کننده صورت چیست؟  اینجاست که بحث سرم صورت در مقابل مرطوب کننده صورت گیج کننده می شود. نگران نباشید. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا بحث را حل کنید و شباهت ها و تفاوت ها را درک کنید. این مقاله از فروشگاه لوازم آرایشی سلامتی و زیبایی با موضوع شباهت و تفاوت سرم صورت با مرطوب کننده صورت چیست؟ تفاوت و شباهت سرم های صورت و مرطوب کننده ها را توضیح می دهد تا به شما کمک کند بفهمید که آیا فقط به یک محصول نیاز دارید یا می توانید از هر دو استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در ادامه این مقاله جذاب با ما همراه باشید.

سرم صورت چیست؟

شباهت و تفاوت سرم صورت با مرطوب کننده صورت چیست؟
شباهت و تفاوت سرم صورت با مرطوب کننده صورت چیست؟

سرم صورت یک محصول مراقبت از پوست سبک و قابل جذب است که دوز شدیدی از مواد فعال را به پوست شما می رساند. از آنجایی که سرم ها بسیار غلیظ و قوی هستند، فقط به چند قطره برای کل صورت خود نیاز دارید. آنها یک گزینه عالی برای رفع نگرانی های خاص پوست مانند لکه های تیره، خطوط ریز و علائم اولیه پیری هستند.

وقتی صحبت از اثرات ضد پیری به میان می آید، سرم ها در مقایسه با مرطوب کننده های معمولی قوی تر هستند. آنها به گونه ای متمرکز شده اند که قدرت بالایی از مواد فعال را به پوست منتقل می کنند. زمان مناسب برای استفاده از سرم بلافاصله پس از پاکسازی اما قبل از مرطوب کردن است.

فرمولاسیون سرم به طور کامل از مواد انسدادی ما مانند روغن های معدنی و پترولاتوم صرف نظر می کند. آنها همچنین به دلیل غلظت بالای مواد فعال، گران ترین محصولات مراقبت از پوست هستند.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، درمان کننده کوچکی، شلی و افتادگی سینه و باسن می باشد.

کرم حجم دهنده سینه میبلین

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

ما به شما بانوان گرامی این دلگرمی را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه و باسن میبلین در کوتاهترین زمان بهترین

و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن باسن و لیفت این دو ناحیه خواهید داشت.

همچنین از حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نمایید.

محتویات و عملکرد حجم دهنده سینه و باسن:

این کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده سینه میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون

روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه و باسن شده و نهایتا بافتها را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی

و شادابی پوست سینه و باسن میشود.

یکی از ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری و یک هفته ای آن و ماندگاری اثر آن میباشد.

حجم دهنده سینه میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده انحصاری واردات محصولات آرایشی میبلین آمریکا در ایران و امارات می باشد.

مرطوب کننده چیست؟

مرطوب کننده یک لوسیون یا کرم برای جلوگیری از خشکی پوست است . بیشتر بر پایه آب است و رطوبت را در لایه بیرونی پوست نگه می دارد و ظاهری هیدراته به پوست می دهد. مرطوب کننده ها را می توان به عنوان نرم کننده ها (لیپیدها و روغن ها)، مرطوب کننده ها (گلیسیرین، اوره و اسید هیالورونیک)، مسدود کننده ها (لانولین، موم زنبور عسل، اسید استئاریک و ژله نفتی) و جوان کننده های پروتئینی (کلاژن، کراتین و الاستین) طبقه بندی کرد.

مرطوب کننده ها محتوای آب را در پوست افزایش می دهند و آن را نرم و لطیف می کنند. آنها در فرمول های مختلف موجود هستند و همچنین ممکن است بر اساس مواد تشکیل دهنده به بهبود زخم ها و تسکین التهاب پوست کمک کنند.

مرطوب کننده های صورت نقش بی نظیری در مراقبت روزانه از پوست دارند . آنها علاوه بر مرطوب نگه داشتن پوست ، از آن در برابر محیط خشن، آلودگی، گرد و غبار، رطوبت، دمای شدید و اشعه ماوراء بنفش محافظت می کنند (با این حال، ما نباید به مرطوب کننده ها به عنوان محافظ نور اصلی خود متکی باشیم).

هم سرم های صورت و هم مرطوب کننده ها پوست شما را تغذیه می کنند و به سالم و درخشان شدن آن کمک می کنند. اما آنها به طور متفاوتی برای پوست شما مفید هستند. برای درک تفاوت های کلیدی بین سرم ها و مرطوب کننده ها، بخش بعدی ما را بررسی کنید.

سرم های صورت در مقابل مرطوب کننده ها، ۴ تفاوت عمده

شباهت و تفاوت سرم صورت با مرطوب کننده صورت چیست؟
شباهت و تفاوت سرم صورت با مرطوب کننده صورت چیست؟
مولفه های سرم صورت مرطوب کننده
ثبات سرم‌ها نازک‌تر هستند و قوام ژل یا آب دارند. مرطوب کننده ها متراکم تر، کرم تر و غلیظ تر از سرم ها هستند.
اندازه مولکول ها سرم ها مولکول های کوچک تری دارند و عمیق تر از مرطوب کننده ها به پوست نفوذ می کنند. مرطوب‌کننده‌ها به حفظ محتوای آب پوست شما کمک می‌کنند و بنابراین، مولکول‌های بزرگ‌تری برای آبرسانی مداوم دارند.
هدف سرم ها با نفوذ مستقیم به پوست، مواد مغذی حیاتی هدفمند را ارائه می دهند. هدف یک مرطوب کننده، هیدراته نگه داشتن پوست با حفظ محتوای آب سطح پوست است.
چگونه کار می کنند سرم ها به پوست نفوذ می کنند و دوزهای بسیار غلیظی از مواد مغذی را برای هدف قرار دادن نگرانی های خاص مانند پرپیگمانتاسیون، لکه ها، لکه های تیره، خطوط ریز و افتادگی پوست ارائه می کنند. مرطوب کننده ها یک سد محافظ روی پوست ایجاد می کنند و به آبرسانی پوست کمک می کنند. آنها همچنین از پوست شما در برابر عوامل استرس زای خارجی مانند اشعه ماوراء بنفش و آلودگی محافظت می کنند.
شباهت و تفاوت سرم صورت با مرطوب کننده صورت چیست؟

سرم ها و مرطوب کننده ها محصولات بسیار متفاوتی هستند که به طور منحصر به فردی برای پوست شما مفید هستند. آیا باید سرم یا مرطوب کننده انتخاب کنید یا می توانید آنها را با هم استفاده کنید؟ برای یافتن پاسخ به پایین بروید!

آیا می توانید از سرم ها و مرطوب کننده ها با هم استفاده کنید؟

بله. آنها اهداف متفاوتی دارند. پوست شما به سرم و مرطوب کننده نیاز دارد تا نرم، لطیف و جوان بماند و بهترین حالت را داشته باشد. با این حال، مطمئن شوید که این محصولات مراقبت از پوست را با توجه به نوع پوست و نیاز خود انتخاب می کنید. ترفند این است که یاد بگیرید چگونه آنها را به درستی لایه برداری کنید تا به پوستی مغذی، هیدراته، صاف و بدون لک برسید.

یک قانون کلی برای لایه‌بندی محصولات مراقبت از پوست این است که ابتدا از نازک‌ترین محصولات و سپس محصولات ضخیم‌تر استفاده کنید. سرم‌ها قرار است به عمق پوست وارد شوند و ابتدا باید استفاده شوند و سپس یک مرطوب‌کننده که یک سد محافظ روی پوست ایجاد می‌کند و مواد مغذی سرم را قفل می‌کند. این مراحل را دنبال کنید تا حداکثر سود را از سرم و مرطوب کننده خود ببرید.

توجه: سرم ها ممکن است انتخاب خوبی برای افراد مبتلا به بیماری های پوستی حساس مزمن مانند اگزما یا روزاسه نباشند .

کرم لاغر کننده بدن هات چیلی، با ترکیباتی ارگانیک، باعث کاهش وزن فوری و چربی سوزی موضعی می شود.

ژل لاغری فوری، کاهش سایز و سفت کننده بدن هات چیلی

ژل چربی سوز و کرم ضد سلولیت هات چیلی درمان قطعی و فوری چربی های موضعی می باشد و

اگر شما قصد کاهش سایز فوری و موضعی داشته باشید هات چیلی بهترین گزینه می باشد.

زمانی که شما از ژل لاغری هات چیلی استفاده می کنید این ژل از طریق منافذ باز پوست به عمق چربی ها نفوذ می کند.

ژل لاغری با داشتن ترکیبات منحصر بفردی از جمله ال کارنتین، کافئین، کاتچین شروع به چربی سوزی موضعی میکند.

همچنین این کرم لاغری با داشتن ترکیبات منحصربفرد اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین

پس از کاهش سایز و لاغری پوست شما شل و افتاده نخواهد شد.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در کرم لاغر کننده پوست شما را سفت می کند و به اندام شما فرم می دهد.

نحوه لایه بندی سرم ها و مرطوب کننده ها

مرحله ۱: صورت خود را با آب تازه و خنک و یک پاک کننده ملایم بشویید. با یک حوله نرم خشک کنید. به یاد داشته باشید که صورت خود را کاملاً خشک نکنید زیرا پوست کمی مرطوب به جذب کمک می کند.
مرحله ۲: چند قطره از سرم را روی صورت خود بریزید.
مرحله ۳: سرم را به آرامی مالش دهید و بیشتر روی نواحی مشکل دار تمرکز کنید. 1-2 دقیقه صبر کنید تا محصول جذب پوست شود.
مرحله ۴: صورت خود را با یک لوسیون یا کرم مرطوب کننده معمولی لکه دار کنید و به آرامی محصول را ماساژ دهید.

این روند را دو بار در روز برای بهترین نتیجه تکرار کنید.

اما آیا سرم را قبل یا بعد از مرطوب کننده میزنیم؟ این یک شک مشترک برای بسیاری است. بنابراین، اجازه دهید سردرگمی را برطرف کنیم. سرم را باید پس از پاکسازی و تقویت و قبل از مرطوب کردن، مستقیماً روی پوست خود بمالید. از سرم خود بعد از مرطوب کننده استفاده نکنید. در غیر این صورت، مواد فعال نمی توانند به پوست شما نفوذ کنند. برای درک اینکه چه زمانی باید از سرم ها و مرطوب کننده ها استفاده کنید، بخش بعدی ما را مرور کنید.

چه زمانی باید از سرم ها و مرطوب کننده ها استفاده کرد؟

شباهت و تفاوت سرم صورت با مرطوب کننده صورت چیست؟
شباهت و تفاوت سرم صورت با مرطوب کننده صورت چیست؟

هر محصول مراقبت از پوست در صورت استفاده منظم در طول زمان حداکثر فواید را به همراه خواهد داشت. اینفلوئنسرهای زیبایی معتقدند که سرم ها و مرطوب کننده ها باید دو بار در روز برای بهترین نتیجه استفاده شوند. بنابراین، این محصولات را در برنامه مراقبت از پوست صبح و شب خود قرار دهید .

در حالی که ممکن است برای هر دو بار استفاده از یک سرم و مرطوب کننده یکسان را انتخاب کنید، به خاطر داشته باشید که برخی از سرم ها ممکن است برای استفاده در روز مناسب نباشند. اگر می خواهید چندین مشکل پوستی را درمان کنید، به سراغ سرم های مختلف برای استفاده صبح و شب بروید.

protip_iconبرخلاف سرم‌ها، می‌توانید چندین بار در روز از مرطوب‌کننده‌ها برای تسکین پوست خشک استفاده کنید. با این حال، مطمئن شوید که مرطوب کننده شما برای نوع پوست شما مناسب است.
سرم ها غلظت بالایی دارند. بنابراین، برای جلوگیری از ایجاد جوش، یکی را انتخاب کنید که مناسب نوع پوست شما باشد. در اینجا چند نکته برای انتخاب سرم مناسب برای پوست شما آورده شده است.

نکاتی برای انتخاب سرم مناسب برای پوست

  • برای پوست های خشک از سرم هایی با اسید گلیکولیک، هیالورونیک اسید و ویتامین E استفاده کنید. برای مبارزه با علائم پیری، سرم هایی با ویتامین E، ویتامین C و اسید فرولیک انتخاب کنید.
  • از سرم های فرموله شده با پلی فنول ، رسوراترول، رتینول و نیاسینامید چای برای صاف کردن چین و چروک ها و صاف کردن پوست خود استفاده کنید.
  • رنگ ناهموار پوست، تغییر رنگ و لکه‌های پوست را با سرم‌هایی که حاوی اسید کوجیک و اسید گلیکولیک هستند، به جای پوشاندن آنها با مواد آرایشی که ممکن است مشکل را بدتر کنند، بهبود بخشید.
  • سرم های حاوی ویتامین E، سرامیدها، نیاسینامید، پپتیدهای کلاژن و اسید گلیکولیک برای درمان پوست خشک و پوسته پوسته عالی هستند.
  • یک سرم بر پایه آب برای پوست های چرب انتخاب کنید. برای افرادی که پوست خشک دارند باید محصولی با بافت کمی غنی انتخاب کنند.
    مرطوب کننده مناسب پوست شما را مرطوب و نرم می کند. این نکات را دنبال کنید تا مرطوب کننده ای را انتخاب کنید که مناسب نوع پوست شما باشد.
  • نوع پوست خود را در نظر بگیرید و به خاطر داشته باشید که آنچه برای دیگران خوب است ممکن است برای شما خوب عمل نکند.

نکاتی برای انتخاب مرطوب کننده مناسب برای پوست شما

  • اگر پوست خشکی دارید، کرم مرطوب کننده را به جای لوسیون انتخاب کنید.
  • اگر پوست چرب یا مختلط دارید، به سراغ یک ژل مرطوب کننده سبک بروید.
  • یک مرطوب کننده با SPF طیف وسیع برای استفاده در روز انتخاب کنید.
  • از یک مرطوب کننده حاوی آنتی اکسیدان ها و مواد احیا کننده برای استفاده در طول شب استفاده کنید.
  • مرطوب کننده خود را با توجه به شرایط آب و هوایی تغییر دهید.
  • مرطوب کننده ای را انتخاب کنید که مخصوص گروه سنی شما باشد.

کرم برنزه کننده بدن فلورسان، با ترکیباتی خاص و ارگانیک، برنزه ای خوشرنگ و جذاب را بر روی بدن دارد.

برنزه کننده فلورسان

کرم برنزه کننده فوری بدن و صورت فلورسان با ماندگاری ۴ ماه

لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مخصوص مقاومت در برابر تابش شدید می باشد،

مخصوصاٌ برای پوست حساس و جوان صورت و بدن، اسپری برنزه کننده فلورسان با ترکیبی که دارد

تأثیر برنزه ی طلایی تیره عمیق و زیبایی روی پوست بعد از برنزه کردن می گذارد و رنگ برنزه ی طبیعی طلایی را ایجاد می نماید.

عناصر طبیعی آنتی اکسیدان این برنزه کننده، پوست را از اثرات مضر اشعه های فرابنفش حفظ کرده و

از ایجاد پیگمانتاسیون (پیسی) جلوگیری می نماید.

به علت داشتن فیکساتورها در این کرم برنزه کننده ، این محصول به هیچ عنوان به لباس رنگ نمی دهنده و

ماندگاری این لوسیون سولار تا ۴ ماه ثابت است.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده انحصاری واردات محصولات فلورسان روسیه در ایران و امارات می باشد.

به خاطر داشته باشید برای برنزه کردن بدن خود از بهترین دستگاه سولاریوم و عینک سولاریوم استفاده نمایید.

شباهت و تفاوت سرم صورت با مرطوب کننده صورت چیست؟

سرم‌ها و مرطوب‌کننده‌های صورت از ضروریات مراقبت از پوست هستند. این محصولات باعث ایجاد پوستی صاف و سالم می شوند و درخشندگی طبیعی را به شما می دهند. با این حال، استفاده از سرم و مرطوب کننده مناسب برای اطمینان از اینکه پوست شما از حداکثر فواید بهره می برد، کلیدی است.

در حالی که سرم و مرطوب کننده صورت مشابه به نظر می رسند، اما از چند جنبه اساساً متفاوت هستند. سرم‌های صورت نازک‌تر از مرطوب‌کننده‌ها هستند و لکه‌های تیره و خطوط ریز را هدف قرار می‌دهند، در حالی که مرطوب‌کننده‌ها پوست شما را هیدراته نگه می‌دارند. سرم و مرطوب کننده صورت را متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید. می توانید دو بار در روز هم سرم و هم مرطوب کننده را لایه برداری کنید تا پوستتان سالم و درخشان بماند. امیدواریم این مقاله درباره سرم صورت در مقابل مرطوب‌کننده، تفاوت‌های بین این دو و نحوه گنجاندن آن‌ها را در روتین مراقبت از پوستتان برای شما مفید باشد.

پاسخ به سوالات متداول

آیا می توانم از مرطوب کننده صرف نظر کنم و از سرم استفاده کنم؟

بله، می توانید از مرطوب کننده خود صرف نظر کنید و دو بار در روز از یک سرم آبرسان استفاده کنید تا پوست خود را هیدراته و صاف نگه دارید.

آیا سرم هدر دادن پول است؟

خیر، سرم های صورت سرمایه گذاری عالی برای یک روال مراقبت از پوست جامع هستند. آنها سبک وزن هستند، آبرسانی می کنند، مواد مغذی ضروری را ارائه می دهند و چندین نگرانی مراقبت از پوست را برطرف می کنند.

اگر پوست چرب دارم می توانم هم از سرم صورت و هم از مرطوب کننده صورت استفاده کنم؟

بله، میتوانید. اگر پوست چرب دارید و مستعد جوش زدن هستید، از سرم های مبتنی بر آب و مرطوب کننده های سبک بر پایه ژل استفاده کنید. همچنین می‌توانید به سراغ سرم‌های آب‌رسان و مرطوب‌کننده‌ها بروید تا تولید چربی را کنترل کنید تا پوستتان انعطاف‌پذیر به نظر برسد.

آیا سرم صورت می تواند جایگزین مرطوب کننده صورت شود؟

سرم صورت نمی تواند جایگزین مرطوب کننده صورت شود زیرا نمی تواند رطوبت کافی برای پوست شما فراهم کند. این مواد مغذی مورد نیاز برای زیبا کردن پوست شما را فراهم نمی کند. استفاده از هر دو تضمین می کند که پوست شما در طول روز انعطاف پذیر و درخشان باقی می ماند.

سخن پایانی
  • مرطوب کننده یک سد محافظ روی پوست ایجاد می کند و آبرسانی آن را قفل می کند و پوست شما را نرم و لطیف می کند.
  • یک سرم سبک وزن، به راحتی قابل جذب و غنی از مواد فعال است که مشکلات پوستی مانند لکه های تیره و لکه ها را برطرف می کند.
  • برای داشتن پوستی نرم و لطیف می توان از هر دو سرم و مرطوب کننده با هم استفاده کرد.

منبع



Source link