موزه سه بعدی مالزی و جاذبه های دیدنی آن


مالزی از جمله کشورهای پر جاذبه دنبا بوده که شگفتی های زیادی دارد. شرایط آب و هوایی معتدل در این کشور از یک سو و از سوی دیگر جاذبه های مهم آن زیبایی های زیادی برای گردشگران خواهند داشت. شما علاقه مندان در این بخش با موزه سه بعدی مالزی بیشتر آشنا می شوید.

موزه سه بعدی مالزی

معرفی موزه سه بعدی مالزی:

این موزه دیدنی در شهر لنکاوی واقع شده است. این مجموعه به عنوان بزرگ ترین موزه شناخته می شود. در دنیا نیز آن را به عنوان دومین موزه معروف دنیا به خاطر دارند. نقاشی های موجود در این موزه نیز بازدیدکنندگان زیادی دارد. حالت سه بعدی در این مجموعه از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می آید. این موزه امروزه از دیدنی های مالزی است.

دیدنی های موزه سه بعدی لنکاوی

این مکان تنها ۲ دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. شما می توانید در این مجموعه ساعات بسیار خوشی را سپری کنید. عکس های فوق العاده ای که از این موزه ثبت می کنید هم برای شما بازدیدکنندگان جذابیت زیادی دارد. این ساختمان دارای سه طبقه بوده و فضای نمایشگاهی جالبی دارد. این مجموعه ۲ هزار متر مربع مساحت خواهد داشت.

موزه سه بعدی لنکاوی

بخش های مختلف موزه:

این موزه شامل ۹ بخش مختلف بوده و هر یک از قسمت های شامل بخش های تفریحی جذابی هستند. تفریحات دریایی، سافاری، کلاسیک، فانتزی، مصر، قلعه ها، حیوانات و مالزی از مهم ترین جاذبه های این مجموعه می باشند. تعداد نقاشی های موجود در این مجموعه ۲۰۰ اثر بوده و همه نقاشی های برجسته موجود در این مجموعه متعلق به هنرمندان مالزی و کره ای هستند. این موزه امروزه از دیدنی های لنکاوی به شمار می آید.

طراحی سه بعدی مالزی

نقاشی های موزه:

نقاشی های موجود در این موزه بسیار برجسته و دیدنی می باشند. این نقاشی ها به نوعی طراحی شده که انگار از بوم خود بیرون آمده و با شما صحبت می کنند. نقاشی های بسیار واقعی بوده و دلیل این امر هم سه بعدی بودن آن ها است. یکی از نقاشی های خیره کننده ای که می توانید در این مجموعه مشاهده کنید، پانوراما است که از افق شهری و درخشان کوالالامپور می باشد.

نقاشی های سه بعدی مالزی

نمایی از برج های دوقلو پتروناس و برج منارا نیز در این مجموعه به چشم می خورد. ساختمان های بلند و باشکوه سلطان عبدالصمد نیز در این موزه هستند. نقاشی اهرام مصر نیز بخش جذاب دیگر در این مجموعه بوده که بازدیدکنندگان زیادی دارد. در عکس انگار شما در کنار اهرام مصر ایستاده اید و عکاسی می کنید.

تاسیس موزه سه بعدی:

موزه هنر سه بعدی مالزی که در شهر لنکاوی قرار دارد، در سال ۲۰۱۵ افتتاح شد. این موزه لقب هنر در بهشت را به خود اختصاص داد و مورد توجه گردشگران خارجی و داخلی زیادی قرار گرفت. مسیر دسترسی به این مجموعه نیز بسیار راحت بوده و شما می توانید به سادگی در این موزه رفت و آمد کنید.

نقاشی سه بعدی در مالزی

کشور مالزی جاذبه های منحصر به فردی داشته و هر ساله میزبان گردشگران زیادی است. شما می توانید در لینک با این کشور بیشتر آشنا شوید و ویژگی های بیشتری از این کشور را بشناسید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید


نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد.
برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

منبع :

برچسب :



Source link