نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها فکر می‌کنند جراحی چاقی یک راه میانبر است و تنها باید آخرین راه حل باشد


نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که جراحی چاقی میانبری برای کاهش وزن است و تنها باید آخرین راه حل باشد.

پس از سال ها زندگی با درد و خستگی مداوم، جراحی چاقی به ماریتزا کروز ریورا کمک کرد وزن خود را کاهش دهد و عادات سالمی را برای کمک به حفظ سلامتی خود در طولانی مدت اعمال کند. اعتبار: Orlando Health

بیش از 2 نفر از هر 5 بزرگسال آمریکایی از چاقی رنج می برند، بیماری همه گیر که همچنان رو به افزایش است. در حالی که جراحی چاقی یک گزینه درمانی بسیار مؤثر است، یک نظرسنجی ملی جدید توسط Orlando Health نشان می دهد که انگ های رایجی که ممکن است افرادی را که واجد شرایط جراحی هستند از پیگیری درمان مورد نیاز خود باز دارد.

آندره تکسیرا، MD، مدیر پزشکی و جراح چاقی در اورلاندو هلث گفت: «برنامه‌های درمانی برای چاقی بر اساس مواردی مانند شاخص توده بدن و شرایط پزشکی موجود طراحی شده است و ممکن است شامل دارو، تغییر شیوه زندگی، مشاوره و جراحی چاقی باشد.» موسسه جراحی کاهش وزن و چاقی.

“با اتخاذ این رویکرد شخصی، ما در معکوس کردن مسائل بهداشتی ناشی از چاقی، از دیابت گرفته تا بیماری قلبی، بسیار موفق هستیم. اما اگر تصمیم فردی تحت تاثیر کسانی قرار گیرد که فکر می کنند نیازی به جراحی ندارند یا باعث می شوند که احساس شکست کنند. آنها تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند، که شانس آنها را برای کاهش وزن و حفظ یک سبک زندگی سالم طولانی مدت کاهش می‌دهد.”

این نظرسنجی که توسط Ipsos انجام شد، نشان داد که 79 درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که جراحی کاهش وزن تنها باید به عنوان آخرین راه حل دنبال شود، و 60 درصد موافقند که جراحی چاقی میانبری برای کاهش وزن است، چیزی که دکتر Teixeira می‌گوید نمی‌تواند بیشتر از آن باشد. واقعیت.

دکتر Teixeira: “جراحی چاقی به هیچ وجه راه آسانی نیست. اگر شما شجاعت درخواست کمک و متعهد شدن به انجام کارهای سخت تغییر رژیم غذایی و بهبود زندگی خود را دارید، در کتاب من قهرمان هستید.” گفت. “جراحی صرفاً ابزاری برای شروع سریع این تغییر است. پس از جراحی، این بر عهده بیمار است که یاد بگیرد چگونه خوب غذا بخورد، ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهد و طرز فکر خود را تغییر دهد تا سلامت خود را تا پایان عمر حفظ کند.”

“راهنماهای انجمن آمریکایی جراحی متابولیک و چاقی (ASMBS) و فدراسیون بین المللی جراحی چاقی و اختلالات متابولیک (IFSO)” اخیراً برای اولین بار از سال 1991 برای گسترش دسترسی به جراحی چاقی، که کمتر تهاجمی و کمتر است، به روز شده است. ایمن تر از همیشه، به لطف پیشرفت در تکنیک های جراحی لاپاراسکوپی و رباتیک. با این حال، تنها 1٪ از افرادی که از نظر بالینی واجد شرایط هستند تحت درمان جراحی برای چاقی قرار می گیرند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که 61 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند ورزش و رژیم غذایی باید کافی باشد.

دکتر محمد غانم، جراح چاقی در موسسه کاهش وزن و جراحی چاقی اورلاندو گفت: «به دلیل انگی که در مورد چاقی و جراحی چاقی وجود دارد، بسیاری از بیماران من اگر نتوانند به تنهایی وزن کم کنند، احساس شکست می‌کنند. اما وقتی به آنها می گویم که چاقی یک بیماری است و بسیاری از علل آن خارج از کنترل آنها است، می توانید تسکین آنها را مشاهده کنید. آنها اغلب حتی اشک می ریزند زیرا در تمام زندگی خود با وزن خود دست و پنجه نرم کرده اند و در نهایت تا حدودی تایید شده اند. “

این مورد برای ماریتزا کروز ریورا، 64 ساله بود، که سال ها با درد و خستگی زندگی کرد و در نهایت در طی یک ملاقات معمولی با پزشک مراقبت های اولیه خود به نقطه شکست رسید.

نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که جراحی چاقی میانبری برای کاهش وزن است و تنها باید آخرین راه حل باشد.

یک سال پس از انجام عمل جراحی چاقی، ماریتزا کروز ریورا می‌تواند در کنار خانواده‌اش فعال باشد و سبک زندگی سالم‌تری داشته باشد. اعتبار: Orlando Health

کروز ریورا گفت: “وقتی قبل از قرار ملاقاتم مرا وزن کردند، به ترازو نگاه کردم و شروع کردم به گریه کردن. آنجا بود: 227.” “در آن لحظه چیزی در من ایجاد شد تا در نهایت برای وزنم کاری انجام دهم و کمک بگیرم.”

وقتی فهمید که جراحی چاقی برای او گزینه خوبی است، با دوستان و خانواده صحبت کرد. در حالی که بسیاری از تصمیم او برای انجام عمل جراحی حمایت کردند، او همچنین باورهای غلط زیادی شنید. او می گوید که بهتر است حقایق را از پزشک خود بگیرید و بر اساس آنچه برای سلامتی شما بهترین است، تصمیم بگیرید.

پس از جراحی، کروز ریورا رابطه خود را با غذا تغییر داد و شروع به تهیه سالادها و سوپ های سالمی کرد که از آنها لذت می برد. یک سال بعد، او وزن مناسبی دارد و زندگی ای را که همیشه برای آن تلاش کرده، دارد، با نوه هایش دوچرخه سواری می کند، برای پیاده روی طولانی در محله خود می رود و حتی یکی از کارهای مورد علاقه اش را انجام می دهد: رقصیدن.

کروز ریورا گفت: “من 20 سال است که نمی توانم اینطور برقصم. من این کار را نکردم تا شبیه باربی شوم، فقط می خواستم زندگی سالمی در کنار خانواده ام داشته باشم و اکنون می توانم این کار را انجام دهم.” . “برای هر کسی که با چاقی دست و پنجه نرم می کند و مانند من احساس افسردگی می کند یا گیر می کند، خود را در آن چاله تاریک دفن نکنید. بدانید و بدانید که همیشه راه حلی وجود دارد.”

ارائه شده توسط Orlando Health

نقل قول: نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها فکر می‌کنند جراحی چاقی یک میان‌بر است و فقط باید آخرین راه‌حل باشد (2024، 8 ژانویه) در 8 ژانویه 2024 از https://medicalxpress.com/news/2024-01-survey-americans-bariatric-surgery بازیابی شده است. -shortcut.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.