آیا کاهش وزن امکان پذیر است؟ – Beaupre Coaching کاهش وزن و تمرینات زندگی



در اوایل سال 1979 ، الن لانگر ، روانشناس برنده جایزه هاروارد ، یک مطالعه تحقیقی اساسی انجام داد که تغییرات قابل اندازه گیری در فیزیولوژی جمعیت زیادی را نشان می داد که در شرایط زندگی قرار داشتند که در 1959 ، 20 سال قبل منعکس شده بود. نکته کلیدی این مطالعه این بود که شرکت کنندگان 20 سال قبل درباره خود فکر کنند. به آنها دستور داده شد که خود را در گذشته غوطه ور کنند و تا آنجا که ممکن است به ذهن خود بازگردند به زمانهای قبلی. خانه ها طوری نصب شده اند که انگار در سال 1959 بوده است.

پس از دو هفته زندگی به این شکل ، تغییر رفتار و نگرش در گروه ها به وجود آمد. شنوایی و حافظه آنها مانند جوان تر شدن و حتی نمرات هوش آنها افزایش یافته است. این شاخص ها بر اساس اندازه گیری های قبل و بعد از مطالعه انجام شد.

در پایان مطالعه ، خانم لانگر به این نتیجه رسید که اساساً خود فیزیکی ما نیست که ما را محدود می کند ، بلکه طرز فکر ما در مورد محدودیت های جسمی ما است.

سوالی که از شما می پرسم این است: اگر باورهای شما در مورد توانایی شما در کاهش وزن و حفظ آن فقط محدودیتی باشد که شما تعیین کرده اید؟ اگر اشتباه فکری بود چه؟

من نمی گویم شما تصمیم می گیرید این کار را آگاهانه انجام دهید.

فرقی نمی کند هوشیار باشید یا ناخودآگاه ، این به همان اندازه بر تجربه شما تأثیر می گذارد. من کاملاً با خانم لانگر بر اساس تجربه خودم از تغییر زندگی خود در هنگام تغییر باورهایم موافقم.

من و خانم لانگر از شما می خواهیم که خود را از هرگونه ذهنیت محدود خود رها کنید و از محدودیت هایی که ممکن است بر سلامتی ، رفاه و آینده خود بگذارید آگاه باشید.

خالق و نگهبان سبک زندگی خود و به نوبه خود سلامتی خود شوید.

کشف باورهای خود

برای آگاهی از آنچه در حال حاضر به آن اعتقاد دارید ، بیایید کمی عمیق تر شده و به سوالات زیر پاسخ دهیم:

برنامه نویسان اصلی شما در مورد غذا و بدن شما چه کسانی هستند؟

آیا آنها را در مورد بدن و غذایتان شنیدید؟

آنها در مورد غذا چگونه عمل کردند؟ (همیشه در رژیم هستید؟ تأیید را با غذا فشار دهید و رد کنید؟)

تجربه شما در مورد غذا چه بود؟

اگر ناگهان آنقدر که می خواهید لاغر شده اید ، چه احساسی خواهید داشت؟

اگر لاغر بودید ، چه فکر می کردید؟

حالا در مورد خودت چه فکری می کنی؟

این افکار چه حسی دارند؟

به نظر شما چه چیزی در زندگی شما امکان پذیر است؟

متمرکز بر آینده.

هنگامی که برای گزارش باورهای فعلی خود به موفقیت یا شکست خود در کاهش وزن اعتماد می کنید ، احتمالات ذاتی آینده را نادیده می گیرید. اگرچه مطالعه خانم لانگر در گذشته شرکت کنندگان در مطالعه را واداشت تا آنچه را که در جوانی فکر می کردند و احساس می کردند ، بیان کنند ، اما این باورها در مورد جوان بودن بود که باعث تغییراتی در سلامتی و رفاه آنها شد. ما نمی توانیم به گذشته برگردیم ، اما می توانیم با بازسازی ذهنیت خود احساس خوشبختی را ایجاد کنیم.

برای ایجاد آینده ای جدید ، سوالات زیر را از خود بپرسید:

می خواهی چه وزنی داشته باشی؟

چه سایزی می خواهید بپوشید؟

چگونه می خواهید در مورد غذا فکر کنید و چه احساسی داشته باشید؟

چگونه می خواهید در مورد بدن خود فکر و احساس کنید؟

چگونه می خواهید در مورد خودتان فکر کنید؟

برای تبدیل شدن به آن شخص چه چیزی را باید تغییر دهید؟

برای درک اقداماتی که باید برای دستیابی به این آینده انجام دهید ، به سوالات زیر در مورد آینده خود که از قبل وزن ایده آل و سطح تناسب اندام شما را دارد پاسخ دهید:

چگونه غذا می خورید؟

نظر شما درباره غذا چیست و چه احساسی دارید؟

چگونه لباس می پوشید؟

شما درباره بدن خود چگونه فکر می کنید و چه احساسی دارید؟

با ناامیدی و ناراحتی چگونه برخورد می کنید؟

غذا چه نقشی در زندگی شما دارد؟

نظرت در مورد خودت چیه؟

تفاوت شما در چیست؟

چگونه با مشکلات متفاوت برخورد می شود؟

چگونه متفاوت ارائه می شود؟

وقتی بتوانید طوری زندگی کنید که انگار قبلاً غذا خورده اید ، احساس کرده اید ، لباس پوشیده اید و فکر کرده اید ، بدن و ذهن شما نیز شروع به باور آن می کند.

شاید شما مرا باور نکنید

ممکن است فکر کنید خیلی خفن است

اما آیا واقعاً آن را امتحان کرده اید؟ به همه سوالات پاسخ دهید.

چیز جدیدی در مورد خود کشف کنید. ممکن است متوجه شوید که مرزهایی که به نظر شما واقعی هستند فقط یک توهم هستند.



دیدگاهتان را بنویسید